نماد سایت گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت

قفسه بندی های کمد دیواری

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | ghafase bandi 2

قفسه بندی های کمد دیواری

کمد دیواری نقش اساسی در طراحی داخلی فضای دارد و موجب سازماندهی محیط می‌شود.

استفاده از کمد دیواری های مرغوب و استاندارد می تواند تأثیر بسزایی در زیبایی منزل و همچنین در روحیه افراد داشته باشند.

هنگامی که یک محیط زیبا سازی می شود باید همه چیز باید اطلاعات کافی و دست باز طراحی گردد

طراحی کمد های دیواری برای فضاهای کوچک و فضاهای بزرگ می تواند اجرا شود.

با پیشرفت صنعت کابینت سازی علی رغم کمبودهایی که در بازار وجود دارند، نگران این موضوع نباشید که منزلتان کوچک است و نمی توانید از کابینت ها و کمدهای به روز برای آن استفاده کنید.

مهندسان و طراحان خبره و ماهری در این زمینه فعالیت می‌کنند و همچنین شرکت‌ های معتبر در این حرفه می تواند شما را راهنمایی کنند تا یک طراحی متفاوت و چشم نواز برای خانه خود داشته باشید.

 

قفسه بندی های کمد دیواری

در خصوص کمدها

اگر قصد دارید که از کمدهای استفاده کنید که فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهند می توانید از قفسه بندی کمد های دیواری استفاده کنید.

برای استفاده از این کمدها بهتر است که نمونه‌هایی از این قفسه بندی ها را در سایت های معتبر و مجلات معماری مشاهده کنید تا بتوانید ایده های بهتر و متفاوتی را برای فضای خود داشته باشید.

اینکه ظاهر کمد ها زیبا باشند اهمیت دارد اما مهمتر از آن کاربری کمد هاست که جهت قرار دادن انواع وسایل در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

کمد دیواری

 

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری باکسی

 

برای مثال در خانه های کوچک که نیاز به کمد های بیشتر دارند می‌توانند از قفسه بندی هایی استفاده کنید که در سبک مدرن وجود دارد.

سبک کلاسیک بهتر است که در محیط های بزرگ تر اجرا شود زیرا ظاهر زیبای وسایل در این سبک در خانه ها و فضاهای بزرگتر بیشتر به چشم خواهد آمد.

رنگ قفسه بندی ها می توانند در ترکیب با رنگهای محیط فضا را متفاوت کنند.

برای مثال اگر رنگ دیوار تان سفید انتخاب شده است بهتر است که المان هایی برای قفسه بندی انتخاب کنید که خنثی بودن محیط را دریافت کند و به جای آن گرما و صمیمیت را به محیط منتقل کند.

یکی از بهترین متریال هایی که این موارد را تامین می‌کند استفاده از چوب طبیعی است.

چوب به دلیل این که از دل طبیعت بیرون آمده آرامش را در فضای خانه به ارمغان می آورد و می‌تواند به عنوان قفسه بندی استفاده شود و وسایل ضروری را بر روی آن قرار دهید.

متریالی که برای قفسه بندی کمدها استفاده می‌کنید میتواند با متریال درب کمد ها متفاوت باشد و از متریال ارزانتری برای قفسه ها بهره ببرید.

بهتر است که از قرار دادن وسایل غیر ضروری بر روی آن خودداری کنید زیرا باعث هرج و مرج و شلوغی می‌شود و همین موضوع می‌تواند در روحیه افراد تاثیر گذار باشد.

هنگامی که یک محیط داره بی‌نظمی باشد افراد احساس آرامش خود را از دست می‌دهند.

در ابتدا هدف خود را از قفسه بندی کمد ها یادداشت کنید لیستی از وسایل خود تهیه کنید و سعی کنید فضاهای مختلف برای قراردادن تمامی وسایل خود را تعبیه کنید.

بعنوان مثال لباس ها، کفش ها، کیف ها، کمربند و جواهرات نیاز دارند که به صورت منظم در کنار یکدیگر چیده شود.

کمد ها یکی از بهترین فضاهایی است که به شما کمک می کند تا نظم و ترتیب در چیدمان وسایل برای شما  ایجاد شود و نیازهای شما را تامین می‌کند.

همچنین زیبایی متفاوتی هم در محیط ایجاد می‌کند.

در طراحی ابعاد و اندازه های قفسه ها باید دقت داشته باشید که اندازه ها و فاصله ها در قفسه مربوط به لباس های مردان و زنان، به دلیل تفاوت در اندازه لباس های ایشان، با یکدیگر فرق میکند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل