کاربردی ترین لوازم نظم دهنده آشپزخانه

کاربردی ترین لوازم نظم دهنده آشپزخانه

کاربردی ترین لوازم نظم دهنده آشپزخانه

برای زیبایی در آشپزخانه  خوراکی هایی که در آشپزخانه استفاده می‌شوند در بسته‌های به اندازه مختلف بهتر است که قرار بگیرد .

ظروف شیشه ای که درب های چوبی و فلزی دارد باعث مرطوب شدن آشپزخانه می شوند برای همین می توانید خوراکی های خشک را در آنها نگهداری کنید زیرا هوا به درون آنها نفوذ نمی کند و باعث می‌شود که خوراکی ها خراب شود.

اما مشکلی که این ظروف دارند شکننده بودن آنهاست که دوام کمتری دارند و در هایشان ضد آب نیست و باید در انتخاب آنها دقت کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

کاربردی ترین لوازم نظم دهنده آشپزخانه

برای ادویه از جا ادویه های مغناطیسی استفاده کنید نه تنها باعث زیبایی در آشپزخانه می شوند بلکه به دلیل اینکه آهن ربا هستند می توان آنها را در سطوح فلزی مانند درب های کابینت بچسبانید.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | nazmdahande 3

همچنین همراه با جذب جا ادویه برچسب های وجود دارند که نام ادویه را بر روی آنها می توانید بنویسید.

برخی از خریداران این ظروف معتقد هستند که  ریختن ادویه در این جا ادویه ها کمی سخت است و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین این لوازم نظم دهنده در آشپزخانه باعث می شود که کسی که به آشپزخانه تان وارد می شود متوجه زیبایی و نظم آن شود و از آنجا لذت ببرد .

برخی از وسایل زیبایی و کاربردی که دارند تاثیر بسزایی در روحیه افراد دارند که یک وسیله می‌تواند باعث نظم دهی در یک محیط شود باعث می‌شود که روحیه افراد تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

نگهداری نان در آشپزخانه

برای نگهداری نان از ظرف نان استیل ضد زنگ استفاده کنید.

این ظرف‌ها ظاهری بسیار شیک دارند و از جنس ضد زنگ می باشد.

انواع نان ها و حتی کلوچه ها را برای مدت طولانی می توانید در آن نگهداری کنید.

این ظرف را به شکل مدور هستند و فضای کمی را اشغال می کند ولی در عوض می توان از آن برای چیدمان داخلی آشپزخانه استفاده کرد و در خانه های مدرن و آشپزخانه های مینیمال زیبا میباشد.

از معایب که این ظروف دارند کسی شدن سریع آنها است که هر یک از آن استفاده می کنید باید آن را دستمال بکشید زیرا اثر انگشت برای آن به خوبی قابل مشاهده است.

ظرف های معروف که برای نگه دارنده غذا هستند.

برخی از مواد غذایی را می‌توان در آن نگهداری کرد و درون یخچال قرار داد این ظروف باعث نظم دهی در یخچال می شوند و از خراب شدن  خوراکی ها جلوگیری می کند.

می‌توانید این ظروف را بر روی یکدیگر قرار دهید و زمانی که خالی هستند درب شلن را بردارید و درون یکدیگر قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کند.

مشکل اصلی این ظروف درب آنهاست.

درب‌های آن ظرف ها جدا هستند و دائم من گم می‌شود و اگر از جنس مرغوب نباشد پس از مدت کوتاهی گم خواهند شد و باعث خرابی می‌شوند این ظروف در ماشین ظرفشویی قابل شستشو نیستند و بهتر است قبل از اینکه آنها را تهیه کنید درباره آنها اطلاعاتی به دست آورید تا بتوانید جنس با کیفیت را انتخاب کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

 قفسه برای آبچکان تعبیه کنید.

این وسیله یکی از وسایل کاربردی در طراحی داخلی آشپزخانه ساخته می‌شود که موفقیت را که روی آن قرار می دهید قطرات آب از ایران خارج می شوند و علاوه بر آن باعث نظری ظروف می گردد در برخی از موارد آنها می توانید ظروف را از آن آویزان کنید.

یکی از مشکلاتی که این قفسه ها دارند که در زیر آنها جمع می شود و همیشه سطح آن خیس می ماند.

برای همین پس از مدتی جرم بر روی آنها قرار می‌گیرد و کثیف می شود و باعث می شود که به سرعت زیبایی اولیه خود را از دست بدهد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.