گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 25 1

 

کابینت مدرن تمام چوب (چوب طبیعی) چیست ؟

امروزه با به وجود امدن شهرهای بزرگ و تراکم زیاد جمعیت .معماران برای صرفه جویی در مصرف انواع متریال های طبیعی و صرفه جویی در هزینه ها سبکی را بنا نهادند به نام سبک مدرن که معماران با بهره گیری از این سبک میکوشند با حداقل طراحی حجم بیشترین بازدهی را برای مصرف کننده به وجود اوردند و با بهره گیری از ایده های نوع حتی متریال هایی را بسازنند که در این را باعث صرفه جویی در مصرف طبیعت باشند .

کابینت تمام چوب مدرن سبکی است ساده اما چشمگیر به واسطه استفاده از تجربه طراحی و چیدمان مدرن و جذابیت به وجود اوردن متریال های نوع که خود به سادکی خود هرچه چشم میاندازیم چشمگیرتر و زیبا معنای جذاب مدرن را معرفی میکنند.

 

دانلود کاتالوگ

 

سبک مدرن در کابینت

در تعریفی دیگر استفاده از سبک مدرن یعنی استفاده از به روز ترین دست اوردهای یک هنرمند در صنعت دیزاین و چشم بستن روی سبک قدیمی کلاسیک که بیشتر حس سلطنتی و قدرت را دارد و هزینه زیادی و زمان زیادی و حجم زیادی از یک فضا را از ما میگیرد تا یک اشپزخانه زیبا را به ما بدهد.

در حالی که بشر میکوشد تا سبک مدرن را بیش از هر سبکی معرفی و استفاده کند تا مارا با کمترین هزینه وکمترین زمان و کمترین فضای اشغال شده به ما کابینتی کم حجم تر از سبک کلاسیک بدهد.

کابینت چوب طبیعی کلاسیک تصویر اول

استفاده ازچوب طبیعی در خلق این سبک بهترین گزینه برای ما است چرا که چوب طبیعی بیش از هر متریال دیگری سیلقه های مختلف را به سمت خود میکشاند حس زنده بودن و حس کامل بودن چوب به ما این امکان را میدهد که سبک مدرن را پر تر از همیشه اجرا کنیم امکان تلفیق هر متریالی در کنار چوب بسیار زیباست و در کنار چوب به زیبایی مینشیند .

کابینت چوب طبیعی کلاسیک تصویر دوم

استفاده یا تلفیق تنوع بسیار زیاد چوب به ما در این سبک کمک زیادی میکند تصور کنید یک کابینت مدرن تمام چوب برای مشتریانی که حس تنوع و شلوغی را بیشتر میپسندند به این گونه است که میتوان چند مدل از گره چوب را مثل راش که پرفروشترین چوب در دنیاست و چوب بلوط که دارای سطحی غیر مسطح و برجسته هست و چوب ملچ که گره های بسیار ریزی دارد تلفیق کرد و صحنه ای چشم گیر را به وجود آورد به سادگی فقط در تنوع استفاده از درب ها ما به زیبایی برسیم در حالی در سبک تمام چوب کلاسیک وجود انواع منبت گران قیمت، این امکان را به ما میدهد .

کابینت چوب طبیعی کلاسیک تصویر سوم

تنوع در رنگ پذیری یا رنگ امیزی چوب نوع دیگری از تلفیق تنوع در این سبک هست تصور کنید کابینت مدرن شما که کاملا ساده چیده شده است در سبک رنگ امیزی تلفیق شود ویک صحنه مدرن را بسازد به طوری که درب هایی به صورت خود رنگ دربهایی به صورت کهنه کاری چیده شوند و یک سبک مدرن کلاسیک را برای ما پدید آورد .

کابینت چوب طبیعی کلاسیک تصویر چهارم

برای مشتریانی که از یک مدل چوب استفاده میکنند و زیاد اهل شلوغی در بستر یک کار مدرن نیستند .

چوب طبیعی میتواند به دست طراحان طوری چیده شود که با ایجاد یک قاب، مرکزیتی را به وجود آورد که به وسیله سی آن سی طرحی مدرن را در مرکزیت یک درب ایجاد کنند و کار را بیش از بیش خلوت و مدرن بسازد حتی استفاده از دو نوع رنگ امیزی براق و مات کار را زیبا تر میسازد.

کابینت چوب طبیعی کلاسیک تصویر پنجم

امکان نورپردازی در این نوع از کابینت مدرن تمام چوب بسیار زیبا جلوه میکند و اگر ماهرانه طراحی شود خود به تنهایی حتی با وجود یک دست بودن چوب.

کاررا چشم گیر میکند در این سبک داخل یک قاب قرار دادن هر وجه طرف کابینت بسیار مهم است.

کابینت چوب طبیعی کلاسیک تصویر ششم

در سبک طراحی کابینت تمام چوب مدرن هر چه طراحی کار مسطح و فاقد اختلاف سطح باشد کار زیباتر جلوه میکند.

هنر تذهیب مدرن به ما این امکان را میدهد که یک کابینت یک دست و یک رنگ را در حاشیه های خود دچار معنایی خاص کنیم که مشتری و طراح به دنبال آن هستند و آن معنا خاص را میسازند .

در مجموع معرفی کابینت تمام چوب مدرن به علت استفاده از چوب طبیعی دارای این امکان هست که به هر شکلی در بیاید .

همنشینی متریال هایی نظیر استیل و سنگ و یا حتی پارچه کاملا با سبک کابینت مدرن تمام چوب همخوانی دارند و زیبایی را دو چندان میکنند حتی استفاده از رنگ پوششی در یک سری از دربها و شگل گره های چوب در دربهای دیگر در صورتی که ماهرانه چیده و طراحی شوند شکلی دیگر از کابینت مدرن تمام چوب را به ما معرفی میکند.

شرایط و استاندارد های نگهداری کابینت تمام چوب مدرن بسیار ساده و قابل اجرا است چرا که ما با استفاده از چوب در این نوع کابینت .

کابینتی مقاوم در برابر ضربه را داریم متریال چوب طبیعی به دلیل داشتن گره هایی که با تراکم بالا در هم تنیده شده اند مقابل هر نوع ضربه احتمالی مقاوم هستند .

متریال چوب رطوبت پذیر نیست و آب به درون آن نسبت به سایر کابینت ها کمتر نفوذ میکند و و مانند سایر کابینت ها به خصوص MDF باد نمیکند چرا که آب نیزنمیتواند تراکم چوب را ضعیف کرده و باعث تغییر شکل در چوب شود .

حتی در صورتی که یک ماده شیمیایی سطح چوبی کابینت مارا خراب کند یا اینکه کشیده شدن جسمی خشن سطح چوب را از بین ببرد نیاز به تعویض چوب مورد نظر نیست بلکه با یک رنگ آمیزی مجدد در قسمت خراب شده کابینت ما به حالت اولیه خود باز میگردد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 25 8

 

انتخاب کابینت

در انتخاب کابینت موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید! در اینجا بزرگانی است که توصیه می کنم روی آنها تمرکز کنید:

مواد – چوب جامد همچنان یک گزینه محبوب برای کابینت آشپزخانه است ، اما سایر مواد مانند فلز ، ترمو فویل ، فولاد ضد زنگ و ملامین به راحتی در دسترس هستند.

سبک درب – سبک درب برای هر سلیقه ای وجود دارد ، چه بسیار سنتی باشد ، چه کشوری و چه فوق مدرن. جزئیات پیچیده تر چوب ، مانند پانل های برجسته و مهره ، به طور کلی گران ترند و برای تمیز کردن نیاز به کار بیشتری دارند.


نصب درب – گزینه های نصب زیادی برای درب کابینت وجود دارد که متداول ترین آنها روکش است ، جایی که درب روی کابینت قرار دارد. روکش منظم باعث می شود که قاب صورت در اطراف درها دیده شود ، در حالی که نصب کامل روکش کاملاً متناسب با درب ها است و کابینت را از پشت مخفی می کند. درب های ورودی کمتر دیده می شوند ، درب ها به طور فلاش در داخل قاب نصب می شوند.

پایان – رنگهای کابینت چوب جامد می توانند در حالت طبیعی خود باقی مانده و یا تمام شوند یا لکه دار شوند. مواد تکمیل کننده تزئینی در دسترس هستند – ناراحت کننده ، لعاب ، خراش و موارد دیگر. به یاد داشته باشید که کابینت های سبک تر ، برخلاف شهود ، در واقع کثیفی را بهتر از اتاق های تاریک پنهان می کنند.

سخت افزار – سخت افزار واقعاً می تواند جلوه نهایی کابینت شما را تحت تأثیر قرار دهد. هم می تواند آنها را به بالا یا پایین بپوشاند و هم ظاهر مدرن تر ، کشوری یا سنتی به نظر برسد. دستگیره ها و کشش کشوها در مقایسه با درهای کابینت یا پایان آنها آسانتر و ارزان هستند.

 

نکاتی برای نصب کابینت

آویز کابینت آسان است. قسمت مشکل این است که فضای اتاق را بیرون می کشد تا مطمئن شوید همه جا متناسب است و کف و دیوارهایی را که همیشه مربع ، سطح یا شاقول نیستند جبران می کند. این شش نکته را دنبال کنید و از آن لحظات “گفتار” اجتناب خواهید کرد.

 

نکته 1: High Spot را پیدا کنید

در خانه های قدیمی ، کف آشپزخانه بسیار کمی کاملاً مسطح و یکدست است. ما می توانیم با برش دادن کابینت های پایه یا برش دادن انگشت انگشت ، نقص های جزئی را جبران کنیم. برش زدن راحت تر از برش است ، بنابراین اولین قدم در تخمگذار کابینت ها یافتن نقاط بلند است.

ما از یک سطح لیزر و یک نوار اندازه گیری برای قرار دادن ارتفاعات به دیوارهایی که کابینت های پایه دریافت می کنند استفاده می کنیم. هنگامی که نقطه مرتفع را یافتیم ، اندازه گیری کرده و علامت گذاری می کنیم تا مشخص شود که قسمت بالای کابینت های پایه که معمولاً 34 اینچ از قسمت مرتفع کف پایان سقوط می کند ، سقوط خواهد کرد. از آن مارک ، یک خط تراز را روی دیوار خشک در اطراف اتاق می گیریم تا بالای کابینت های پایه مشخص شود.

ما محل ماشین ظرفشویی ، برد و هر وسیله دیگری را در زیر دستگاه بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم قد آنها را در محدوده پایه های قابل تنظیم داخلی تنظیم کنیم. اگر در یکی از این مکان ها قوز یا افت بیش از حدود ½ اینچ وجود داشته باشد ، ممکن است اختلاف را تقسیم کنیم. در این صورت ، ما کابینت ها را در نقطه مرتفع پایین می بریم و آنها را در نقاط پست بالا می بریم.

کف آشپزخانه در خانه های قدیمی به ندرت کاملاً مسطح و یکدست است ، بنابراین چیدمان کابینت با استفاده از لیزر و نوار اندازه گیری برای یافتن جایگاه بالا آغاز می شود. یک خط تراز بریده شده روی دیوار خشک ، قسمت بالای کابینت های پایه را مشخص می کند.

 

نکته 2: از گوشه ها شروع کنید

ما مکان های کابینت پایه را روی دیوار علامت گذاری می کنیم تا مطمئن شویم همه چیز متناسب و مناسب است. اگر کابینت سینک ظرفشویی وجود دارد که باید روی پنجره ای متمرکز شود ، ابتدا آن را بیرون می کشیم. در غیر این صورت ، ما از گوشه ها شروع می کنیم و به سمت وسط کار می کنیم. ما از نوارهای پرکننده در وسط اجرا استفاده می کنیم تا هرگونه تنظیم فاصله را جبران کنیم. ما همچنین از پرکننده ها در کابینت های انتهایی پایه و دیوار برای جبران بی نظمی ها و هر گونه شرایط خارج از شاقول استفاده می کنیم.

اگر گوشه ها از مربع خارج شده باشند ، یا اگر هر یک از دیوارهای انتهایی شیب دار نباشد ، باید محل کابینت های پایه را تنظیم کنیم. گوشه ای که فقط کمی بیشتر از 90 درجه است معمولاً به این معنی است که می توانیم پشت کابینت گوشه را در کنار یک دیوار قرار دهیم – معمولاً دیواره بلندتر – و شرایط خارج از مربع را در پشت آشپز روی کوتاه قرار دهیم اجرای کابینت. اگر زاویه گوشه کمی کمتر از 90 درجه باشد – یا اگر دیوار انتهایی به سمت بالا متمایل شده باشد – ما همچنان سعی خواهیم کرد که پشت کابینت را در مقابل دیوار بلند قرار دهیم ، اما باید آن را از داخل نگه داریم دیوار کوتاه به اندازه کافی مطمئن شوید که کابینت های دیواری با کابینت های پایه روی دیوار بلند همسو هستند و می توان جبهه های کابینت روی دیوار کوتاه را بدون نیاز به تراشیدن دیوار خشک ، تراز کرد.

 

نکته 3: از بالا به بالا برای قسمت بالایی اندازه گیری کنید

اگر سیستم کابینت شامل یک کابینت بلند یا یک پانل تمام قد باشد ، برای تنظیم ارتفاع کابینت های دیواری از آن استفاده می کنیم. ما از نقطه مرتفع کف زمین اندازه می گیریم و یک خط تراز را می گیریم که قسمت بالای کابینت بلند سقوط می کند ، سپس ارتفاع کابینت های دیواری را اندازه می گیریم و یک خط دیگر می بندیم. این دو خط بالا و پایین کابینت های دیواری را ثابت می کنند.

به عنوان مثال ، در آشپزخانه ای با کابینت تمام قد با قد 96 اینچ ، خط فوقانی ما 96 اینچ از نقطه بلند فاصله خواهد داشت. ما برای تعیین محل ته بیشتر کابینت های دیواری 42 اینچ اندازه خواهیم داشت (کمتر برای کابینت های دیواری کوتاه تر از یخچال و فریزر). این 19 ½ اینچ برای یک میز پیشخوان و صفحه پشتی 18 اینچی با کد مورد نیاز ، به علاوه یک اتاق کوچک تکان می دهد.

 

نکته 4: تعمیرات دیوار خشک را به حداقل برسانید

قبل از بالا آمدن دیوار خشک ، مکان هرگونه سیم کشی را برای روشنایی زیر کابین مشخص می کنیم. اگر این زیرشاخه ها خیلی کم باشند ، این بدان معنی است که بعداً باید دیوار خشک را وصله کنید. به جای تلاش برای تعیین دقیق این موارد ، آنها را با ارتفاع یک یا دو اینچ مشخص می کنیم. به این ترتیب ، وقتی زمان آویز کردن کابینت های دیواری است ، می توانیم یک شکاف کوچک را در گچ بری برش دهیم تا بتوانیم سیم را به پایین بلغزانیم تا وقتی که با سوراخ ریل نصب شده روی کابینت همسو شود

برای جلوگیری از وصله های دیوار خشک ، سیم های ناهموار را بالاتر از حد مورد نیاز قرار دهید ، سپس سیم را در امتداد شکاف در دیوار خشک بکشید تا به دهانه ریل کابینت برسد.

آویختن کابینت های دیواری قبل از بالاترین قسمت باعث می شود که کابینت های بلند کردن و نگهداری در محل آسان تر باشند و احتمال آسیب دیدن کابینت های پایه در هنگام نصب کاهش می یابد.

 

نکته 5: ابتدا قسمت بالا را آویزان کنید

ما همیشه ابتدا کابینت های دیواری را آویزان می کنیم زیرا می توانیم نردبان های پله ای خود را زیر کار قرار دهیم ، این امر باعث می شود در هنگام چیدمان و بستن کابینت ها راحت تر بلند و نگه داشته شوند. عدم دسترسی به کابینت های پایه نیز به این معنی است که احتمال کمتری وجود دارد که ما می توانیم پایان را خراش دهیم یا در غیر این صورت به آنها آسیب برساند.

 

نکته 6: لوله کشی را شروع کنید و همینطور بمانید

کابینت ها همیشه به صورت سطح و شیب نصب می شوند ، بنابراین وقتی دیوارها از کوره خارج می شوند ، شکاف هایی ایجاد می شود. چیدمان دقیق به فضا اجازه می دهد تا یک نوار پرکننده که برای مطابقت با بی نظمی های دیوار به لبه روبرو کابینت نوشته شده است ، محکم شود. این کار همچنین در جایی انجام می شود که پشت تابلوهای پایان یافته دیوارهای بیرون از لوله قرار می گیرند.

 

نکاتی برای انتخاب کابینت آشپزخانه با کیفیت

کابینت ها نقش زیادی در ایجاد ظاهر و احساس آشپزخانه شما دارند. برای ایجاد بهترین شکل ممکن می خواهید در کابینت های آشپزخانه سرمایه گذاری کنید که فقط سبک مورد نظر شماست. با در دسترس بودن رنگها و سبکهای مختلف دربهای مختلف ، جستجو می تواند امتحان شود – خصوصاً اگر خرید خود را بصورت آنلاین انجام می دهید.

یافتن بهترین کیفیت در قیمت خود نیز می تواند دشوار باشد. برای کمک به محدود کردن آن ، ما این نکات را برای انتخاب کابینت آشپزخانه از فروشگاه های آنلاین مونتاژ و نحوه دستیابی به کیفیتی که شایسته شماست ، ارائه داده ایم.

 

نکته شماره 1: بر دوام تأکید کنید

در حالی که ظاهر کابینت آشپزخانه شما به نظر همه چیز می رسد ، کیفیت و دوام آنها به همان اندازه مهم است. کابینت های با کیفیت از چوب جامد و تخته سه لا ساخته می شوند ، در ساخت آنها تخته خرده چوب وجود ندارد. به دنبال عباراتی مانند “درجه A” باشید که نشان دهنده کیفیت مواد و ضمانت منطقی خرید شما باشد.

هنگام خرید از خرده فروش آنلاین آماده مونتاژ ، مهم است که بدانید به دنبال چه اطلاعاتی هستید. به عنوان مثال ، کابینت ها چند لایه رنگ دریافت کرده اند؟ یا از چه مهر و مومی استفاده شده است؟ اگر اطلاعات به راحتی در صفحه موجود نیست ، برای یافتن پاسخ با نماینده صحبت کنید.

 

نکته شماره 2: صدها انتخاب شما را غرق نکنید

محدود کردن جستجوی خود به همان سختی که به نظر می رسد نیست. با انتخاب رنگ یا نوع چوبی که می خواهید استفاده کنید شروع کنید. به عنوان مثال ، سفید یا بلوط. بیشتر آماده برای جمع آوری فروشگاه های آنلاین ، کابینت آشپزخانه خود را بر اساس رنگ طبقه بندی می کنند ، بنابراین هنگامی که می دانید چه اتمام کار می خواهید ، اکثر گزینه ها را از قبل حذف کرده اید. در مرحله بعد تصمیم بگیرید که چه ویژگی هایی مانند صفحه تزئینی یا درهای بسته نرم برای شما مهم هستند. هرچه بیشتر در مورد آنچه می خواهید بدانید ، تحت تأثیر همه گزینه ها قرار خواهید گرفت.

 

نکته شماره 3: با مزایا همراه باشید

بسیاری از خرده فروشان آنلاین آماده جمع آوری خرده فروشی های ارزان قیمت وجود دارد که ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد ، اما به یاد داشته باشید – شما معمولاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. از فروشندگان ناشناخته ای که ممکن است کالاهای بی کیفیت را به عنوان یک سرقت بزرگ مبدل کنند ، خودداری کنید. عکس ها می توانند گمراه کننده باشند ، بنابراین شما همیشه می خواهید مطمئن شوید شرکتی که از آن خرید می کنید سیاست بازگشت معقولی را ارائه می دهد.

در حالی که همه قیمت عالی را دوست دارند ، شما نمی خواهید با خرید کابینت آشپزخانه ای که دوست ندارید ، ضرر کنید. با خرده فروشان حرفه ای که به خوبی شناخته شده اند و شهرت خوبی دارند ، همراه باشید. بسیاری از خرده فروشان آنلاین آماده جمع آوری معاملات و تبلیغات را ارائه می دهند ، بنابراین به دنبال فروش بیش از قیمت پایین از یک فروشنده سایه دار باشید.

بسیاری از خرده فروشان آنلاین که آماده جمع آوری هستند نیز دارای توصیفات مشتری یا صفحه فیس بوک هستند که در آن می توانید نظرات خریداران قبلی را بخوانید. این می تواند به شما اطمینان بیشتری دهد که از یک شرکت معتبر خریداری می کنید.

 

نکته شماره 4: آنچه در داخل است شمارش می شود

آنقدر نگران ظاهر بیرونی کابینت آشپزخانه خود نباشید که فراموش کنید داخل آن را نگاه کنید. قسمت داخلی کابینت ها باید صاف و بدون لبه های تیز و بریده بریده باشد. قفسه بندی نیز فاکتور مهمی است. در حالت ایده آل قفسه بندی باید ¾ اینچ ضخامت داشته باشد تا بتواند وزن را به درستی تحمل کند. بیشترین آمادگی برای جمع آوری خرده فروشان آنلاین این مشخصات را در اطلاعات محصول قرار می دهد.

 

انواع مختلف کابینت

کابینت آشپزخانه دو قسمت اصلی دارد – کابینت پایه و کابینت بالایی. اگر یک تنظیم پیشخوان آشپزخانه معمولی را تصور می کنید ، کابینت های پایه در بالای میز قرار دارید و کابینت های بالایی را نیز روی میز و روی میزها روی دیوار نصب کرده اید.

این دو نوع کابینت می تواند در انواع و سبک های مختلفی وجود داشته باشد – این ها توسط سبک درب کابینت تعریف می شوند. و ممکن است لزوماً با هم مطابقت نداشته باشند. این مقاله به کاوش در محبوب ترین انواع کابینت آشپزخانه اختصاص دارد. اما گزینه های کابینت آشپزخانه را نیز فراموش نکنید.

برای نشان دادن مثال ها ، پیوندهای خرید را برای هر نوع در نظر گرفته ایم. این پیوندها بدون هیچ هزینه ای برای شما کمیسیون دریافت می کنند.

چه در داخل است:

  • کابینت های شیکر
  • کابینت های جلو شیشه ای
  • کابینت آشپزخانه سفارشی
  • کابینت های سفید
  • کابینت های لوور
  • کابینت های صفحه تخت (دال)
  • کابینت های اینست
  • کابینت های همپوشانی
  • کابینت های پریشان
  • کابینت های Beadboard
  • کابینت های ترمو فویل
  • کابینت های جزیره آشپزخانه
  • کمد دیواری آشپزخانه
  • کابینت های آشپزخانه بلند
  • کابینت های کناری
  • کابینت های آشپزخانه سنتی
  • کابینت آشپزخانه روستیک
  • کابینت آشپزخانه معاصر
  • کابینت های آشپزخانه کشور
  • کابینت های آشپزخانه باز
  • کابینت تخته سه لا
  • کابینت های چوبی طبیعی (ناتمام)

 

کابینت های شیکر

کابینت آشپزخانه به سبک شیکر متداول ترین سبک کابینت در سبک ذخیره سازی آشپزخانه با سبک ساده ، کاربردی و ساخت ساده مشخص می شود. این نام از Shakers می آید ، فرقه ای مذهبی از قرن نوزدهم که به دلیل طراحی ساده مبلمان معروف است.

شیکرها خطوط تمیز و ساده و سبک های مینیمالیستی را ترجیح می دهند و طراحی مبلمان آنها به دلیل کاربردی بودن و طراحی های ساده و مستقیم مشهور است. آنها غالباً مبلمان می ساختند که هدف آنها مادام العمر بود ، بدون هیچگونه زوائد و تزئینات غیرضروری.

این سبک در نظر گرفته شده است طراحی کابینت رفتن که بیشترین ارزش را برای پول فراهم می کند. صحنه داران خانگی به خصوص به دلیل خنثی بودن دکور و ارزش در نظر گرفته شده ، ترجیح می دهند آشپزخانه را بدون بازسازی بزرگ سفارشی کنند.

 

کابینت های جلو شیشه ای

کابینت های شیشه ای باعث می شود کل اتاق روشن تر و جادارتر باشد. گرچه قیمت آنها از اکثر کابینت های دیگر گران است ، اما ارزش سرمایه گذاری آنها را دارد. آنها به هر آشپزخانه یک عکس از کلاس می دهند. به طور معمول کابینت های بالایی آنها را دارند. شما درب ورودی تمام شیشه ای نمی خواهید ، و بد نیست که با درب های پایین کابینت معمولی ترکیب و مطابقت داشته باشید. اغلب اوقات ، کابینت های جلو شیشه ای به همراه کابینت های پایه به عنوان کابینت های نمایشی استفاده می شوند. آنها به طور معمول در جزایر آشپزخانه یافت می شوند. جبهه های شیشه ای ممکن است یک صفحه ، چند صفحه یا شیشه های رنگی باشند.

 

کابینت آشپزخانه سفارشی

ترکیبی از چندین سبک و طراحی را انتخاب کنید ، آنها را مخلوط کرده و مطابقت دهید و کابینت های آشپزخانه سفارشی متناسب با طرح آشپزخانه خاص خود داشته باشید. این موارد به طور خاص توسط نجار شما ساخته می شوند و هزینه آنها بسیار بیشتر از هزینه خرید کابینت های فروشگاه آسیاب است.

 

کابینت های سفید

ما همیشه یک رنگ را به عنوان نوع کابینت جدا نمی کنیم ، اما وقتی این کار را می کنیم ، این رنگ سفید است. کابینت های آشپزخانه سفید مرتب ، سبک و خنثی هستند. آنها بی انتها و سنتی هستند. این یکی از محبوب ترین انواع کابینت آشپزخانه است. به دلیل خطوط تمیز و ظاهر ظریف آنها تقریباً برای هر دکوراسیون آشپزخانه عالی هستند. اگر به فکر نصب کابینت آشپزخانه جدید هستید ، ممکن است بخواهید کابینت های سفید را در نظر بگیرید.

 

کابینت های لوور

کابینت های آشپزخانه لوور دار سبک کابینت است که دارای جلوه های عمودی در جلوی در کابینت است. آنها از پانل های چوبی یا وینیل با دهانه های مستطیل یا مربع شکل ، معروف به لوور ، در فواصل منظم حفاری می شوند تا جریان هوا فراهم شود و به تهویه هوا کمک کند. کابینت های لوور دار به طور کلی برای خانه هایی که در آغاز قرن گذشته ساخته شده اند در نظر گرفته می شوند ، اما در میان کسانی که از این سبک استقبال می کنند ، دوباره محبوبیت مجدد دارند.

 

کابینت های صفحه تخت (دال)

کابینت های اسلب ، کابینت های بدون قاب (یا صفحه تخت) نیز شناخته می شوند ، کابینت های بدون قاب در اطراف لبه ها هستند. این باعث می شود که آنها بسیار ارزان تر از کابینت های قاب صورت باشند ، اما باید توجه داشته باشید که موارد منفی نیز در این مورد وجود دارد. در گذشته کابینت های بدون قاب به کابینت های اروپایی نیز معروف بودند ، گرچه این اصطلاح اکنون منسوخ شده تلقی می شود.

کابینت های آشپزخانه با صفحه تخت یک محدوده اقتصادی و ساده را ارائه می دهند که به خوبی با هر آشپزخانه مدرنی ترکیب می شود. ویژگی ثابت این طرح این است که درهای دال هیچ قاب ندارند.

 

کابینت های اینست

درب های کابینت اینستس در داخل قاب کابینت قرار دارند ، در حالی که درب های روکش دار در خارج قرار دارند. درب های داخلی دارای لولاهای در معرض هستند ، که می تواند یک ویژگی برجسته عالی را ایجاد کند. به همین ترتیب ، گران ترند زیرا شما به لولاهای گران تری احتیاج دارید.

 

کابینت های همپوشانی

درهای کابینت روکش دار خارج از قاب هستند و لولاهای آنها پنهان است. این یک طرح محبوب تر است و ارزان تر است (شما به لولاهای پوشش گران قیمت احتیاج ندارید).

کابینت هایی با حالت قدیمی

آیا به دنبال طراحی آشپزخانه پرنعمت هستید؟ در این صورت ، احتمالاً باید سراغ کابینت ها و کشوهای مضطرب موجود در بسیاری از تولیدکنندگان بروید.

آیا کابینت های قدیمی شما نیاز به روکش دارند؟ خودتان را به عنوان یک ویژگی ناراحت کنید چطور؟ با استفاده از یک لایه رنگ و یک روش ناراحت کننده به راحتی می توان این کار را انجام داد.

 

کابینت های Beadboard

کابینت های Beadboard کابینت هایی هستند که از پوشش چوبی مهره ای به عنوان سطح خود استفاده می کنند. در حالی که این تخته مهره قرن ها توسط صنعتگران مورد استفاده قرار می گرفت ، اخیراً به یکی از گزینه های محبوب کابینت آشپزخانه تبدیل شده است. این سبک در هر اتاقی قابل استفاده است و اغلب از آن برای ایجاد نمای پرنعمت یا کشور در طرح های آشپزخانه استفاده می شود. از این نوع تابلوها معمولاً به تنهایی استفاده نمی شود بلکه بیشتر به عنوان لهجه ای برای کابینت ها و سایر کارهای چوبی استفاده می شود.

 

کابینت های ترمو فویل

کابینت های ترموفویل یکی از جدیدترین فناوری ها در ساخت کابینت آشپزخانه است. اصطلاح ترمو فویل نامی برای روش فشار دادن وینیل روی صفحه MDF است. کابینت های ترمو فویل به طور معمول برای کابینت های آشپزخانه استفاده می شوند که به نظر می رسد مانند کابینت های چوبی سنتی هستند. وقتی کابینت ها با این ماده به پایان رسید ، می توان از آنها در مناطق مرطوب استفاده کرد. ضد آب در نظر گرفته می شود.

این فرآیند به برخی از کابینت های مستحکم و ارزان آشپزخانه کمک می کند. معمولاً کابینت های تولید گرمافویل فقط در رنگ های جامد و چوب های تقلیدی در دسترس هستند. این کابینت ها نیز مقرون به صرفه هستند. نگهداری کابینت های آشپزخانه ترمو فویل آسان است ، در برابر لکه ها و رطوبت ایمن نیست.

 

کابینت های جزیره آشپزخانه

یک جزیره کوچک آشپزخانه در اصل یک کابینت با یک میز پیشخوان است. این یک کابینت مستقل است که می توانید در هر جای آشپزخانه قرار دهید تا سطح کار اضافی و ذخیره سازی آن فراهم شود.

 

کمد دیواری آشپزخانه

کابینت های دیواری کابینت هایی هستند که بر روی دیوار نصب می شوند. به طور معمول آنها کابینت های بالایی در آشپزخانه هستند. غالباً این کابینت ها دارای درهای جلو شیشه ای یا قفسه های باز برای اهداف دکوراسیون هستند.

 

کابینت های آشپزخانه بلند

کابینت های بلند آشپزخانه مستقل بوده و معمولاً حدود 84 تا 96 اینچ قد و حدود 12 تا 24 اینچ عرض دارند. اینها را به طور معمول در کمد های نگهداری و انبارها می توان یافت.

 

کابینت های کناری

به طور مشابه کابینت های پایه ، بوفه کابینتی است که روی زمین قرار دارد. اما برخلاف کابینت های پایه (که معمولاً بخشی از پیشخوان ها هستند) ، بوفه یک واحد مستقل است. بسته به نوع طراحی و هدف ، به عنوان بوفه یا اعتبار نیز شناخته می شود.

 

کابینت های آشپزخانه سنتی

کابینت های سبک سنتی را اغلب کابینت های سهام می نامند. کابینت های سنتی به طور معمول با تخته سه لا یا چوب جامد ساخته می شوند. کابینت های تخته سه لا ممکن است رنگ ، رنگ آمیزی یا لاک خورده باشند. کابینت های چوبی جامد اغلب ناتمام مانده و دانه های طبیعی نشان داده می شوند.

 

کابینت آشپزخانه روستیک

کابینت های آشپزخانه به سبک روستیک با یک سطح رویی صاف ساخته می شوند ، و این به طور کلی از ورقه ورقه یا چوب ساخته می شود. این کابینت ها به سبک متمایز طراحی خود معروف هستند و مورد توجه کسانی است که می خواهند خانه خود را با احساس طبیعی تری تزئین کنند و کسانی که سبک سنتی و قدیمی را دوست دارند.

طراحی کابینت های روستایی با سطوح ناهموار چوب ، لبه های چوب جامد و یک سطح صاف مشخص می شود. اینها در مقایسه با کابینت های معمولی از ظاهر آرام و ارگانیکی برخوردار هستند. اطمینان حاصل کنید که از رنگهای خنثی با قهوه ای و خاکستری و رنگهای خاکی با سطح چوب بتن استفاده کنید.

 

کابینت آشپزخانه معاصر

کابینت های سطح بالا امروزه آشپزخانه معمولاً زیبا و معاصر هستند. خطوط تمیز و ظاهر براق آنها ویژگی کابینت های معاصر است. کابینت ها به طور معمول از چوب یا فلز ساخته می شوند و نمای داخلی را ایجاد می کنند که باعث می شود فضای آشپزخانه شما جادارتر شود. این طراحی داخلی در فضاهای تنگ و باریک بسیار موثر خواهد بود زیرا عدم وجود قالب باعث ایجاد کابینت های بلندتر و فضای ذخیره سازی بیشتر می شود.

 

کابینت های آشپزخانه کانتری

کابینت های آشپزخانه کانتری برای ایجاد فضایی گرم و جذاب استفاده می شوند. آنها از چوب جامد ساخته شده اند و بنابراین ساخته شده اند تا با گذشت زمان دوام داشته باشند. کابینت های کمکی به طور معمول با رنگ های زنده مانند سبز یا قرمز رنگ آمیزی می شوند. پرده های طرح دار به طور مکرر در این نوع دکوراسیون استفاده می شوند و پانل های تزئینی صیقلی جایگزین چوب جامد معمولی شده اند.

 

کابینت های آشپزخانه باز

امروزه ، طراحی کابینت آشپزخانه اپن رواج دارد. این سبک در حالی که به شما امکان می دهد شخصیت آشپزخانه خود را جلوه دهید ، ظاهری هوایی و مدرن به آشپزخانه می بخشد. از قفسه های باز نه تنها برای نگهداری وسایل آشپزخانه بلکه ایجاد نمایشگرهای تزئینی استفاده کنید.

 

کابینت تخته سه لا

تخته سه لا به دلیل کاربردهای مفید ، کاربردی و زینتی مورد ارزش گذاری قرار می گیرد. این یک کیفیت گرم و ارگانیک دارد ، در عین حال ماده ای ارزان قیمت است. کابینت های تخته سه لا (کابینت های چوبی پرس نیز نامیده می شوند) کم هزینه ترین کابینت ها هستند. آنها به طور معمول سبک تر از کابینت های چوبی جامد هستند و از لایه های چوبی ساخته می شوند که تحت فشار و حرارت زیاد با هم فشرده می شوند. این نوع کابینت ها می توانند از هر دو ساخته شوند

 

کابینت های چوبی طبیعی (ناتمام)

کابینت آشپزخانه چوبی ناتمام دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: کابینت هایی که هنوز با روکش کاری نشده اند ، چه رنگ و چه لاک. آنها یک گزینه محبوب در میان DIY هایی هستند که به دنبال صرفه جویی در هزینه یا ظاهر منحصر به فرد کابینت خود هستند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به ظاهری که می خواهید بدست آورید ، کابینت های ناتمام خود را به پایان برسانید. ناتمام گذاشتن آنها نیز یک ویژگی تزئینی مرسوم است.

 
نتیجه پایانی

قدرت پیچ گیری بالای چوب شکل کابینت را تا سالها ثابت نگه میدارد و برخلاف کابینت های ام دی اف که بعد از مدتی شکل و نظم دربها به هم میریزد و باعث صدا در قسمت باز و بسته شدن دربها میشود قدرت پیچ گیری بالای چوب نظم و کیفیت اولیه کابینت تمام چوب مدرن را تا سالها با کیفیت و استاندارد نگه میدارد.

بازسازی کابینت تمام چوب مدرن یکی دیگر از مزیت های این نوع کابینت است همانطور که میدانید کیفیت بالای چوب باعث میشود که این متریال یعنی چوب طبیعی سالهای زیادی را عمر کند و در صورت خستگی از شکل و رنگ ،نیاز به دور ریختن این کابینت نیست چرا که با یک دست رنگ مجدد این بار به طوری دیگر و یا سبگ رنگی دیگر مثل سبک رنگی پولیش براق یا رنگ کهنه کاری میتوانیم کابینت خود را دوباره مثل روز اول با رنگی جدید احیا کنیم حتی این بار به سبکی دیگر، این مزیتی است که هیچ متریالی در صنعت دیزاین ندارد و همین کیفیت و زیبایی و حس زنده بودن چوب ،شما را قانع میکند که بهترین نوع کابینت ،کابینت تمام چوب است.

شرکت کابینت سازی و دکوراسیون گرید با بیش از 15 سال سابقه در صنعت کابینت و دیزاین (دکوراسیون) به شما این اطمینان را میدهد که با بهره گیری از بازار متنوع و شناخت این بازار متنوع تمامی چوب های زیبایی را که میتوان در سبک کابینت مدرن تمام چوب استفاده کرد به شما معرفی کند و با بهره مندی ازمعماران جوان که با نرم افزار های سه بعدی یک محیط را به سادگی به سبک مدرن در می اورند بنا به سلیقه مشتری فضای مدرنی را بسازند که در خور شما مشتریان عزیز باشد .

استفاده از اساتید ماهر رنگ کاری چوب در این سبک بسیار حائظ اهمیت است چرا که سبک مدرن بیشتر از آنکه به طراحی قابل نیاز داشته باشد به استادی نیاز دارد که متریال چوب طبیعی را به گونه ای رنگ کند که سبک مدرن خود را نشان بدهد چرا سبک مدرن بیش از همه سبک ها به جلوه و کیفیت بالای متریال نیاز دارد.

برای ارتباط با ما کافیست از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت با ما در تماس باشید

 

سوالات متداول مشتریان در مورد کابینت تمام چوب مدرن

کابینت های مدرن چه شکلی هستند؟

منظور از مدرن در کابینت های مدرن، ساده بودن این کابینت هاست که به عنوان مثال می توان به کابینت هایگلاس اشاره کرد.

چگونه آشپزخانه خود را مدرن کنم؟

شما می توانید با استفاده از برخی ترفندها مانند به کار بردن کابینت های ساده و همچنین استفاده از نور طبیعی در اشپزخانه خود، آن را به فضایی مدرن تبدیل کنید.

چه رنگ هایی برای کابینت های مدرن مناسب است؟

اگرچه رنگ های کمرنگ بهترین انتخاب برای فضای داخلی آشپزخانه شما است ، اما از استفاده از رنگ های پر جنب و جوش تر به روش های دیگر پرهیز نکنید.

کابینت مدرن تمام چوب (چوب طبیعی) چیست؟

کابینت تمام چوب مدرن سبکی است ساده اما چشمگیر به واسطه استفاده از تجربه طراحی و چیدمان مدرن و جذابیت به وجود اوردن متریال های نوع که خود به سادکی خود هرچه چشم میاندازیم چشمگیرتر و زیبا معنای جذاب مدرن را معرفی میکنند.

سبک مدرن در کابینت به چه صورت است؟

در تعریفی دیگر استفاده از سبک مدرن یعنی استفاده از به روز ترین دست اوردهای یک هنرمند در صنعت دیزاین و چشم بستن روی سبک قدیمی کلاسیک که بیشتر حس سلطنتی و قدرت را دارد و هزینه زیادی و زمان زیادی و حجم زیادی از یک فضا را از ما میگیرد تا یک اشپزخانه زیبا را به ما بدهد.

چرا استفاده ازچوب طبیعی در خلق این سبک بهترین گزینه برای ما است؟

چرا که چوب طبیعی بیش از هر متریال دیگری سیلقه های مختلف را به سمت خود میکشاند حس زنده بودن و حس کامل بودن چوب به ما این امکان را میدهد که سبک مدرن را پر تر از همیشه اجرا کنیم امکان تلفیق هر متریالی در کنار چوب بسیار زیباست و در کنار چوب به زیبایی مینشیند.

در نصب کابینت مدرن چه مواردی را در نظر بگیرم؟

مواد، سبک در، نصب در، پایان و سخت افزار

 

برای دریافت مشاوره ی رایگان برای دریافت خدمات با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید.