قیمت کابینت هایگلاس

در این مطلب قصد داریم تا در مورد قیمت کابینت هایگلاس و نحوه محاسبه قیمت کابینت هایگلاس مطالبی را خدمتتان ارائه دهیم تا با دیدی باز و اطلاعات فنی کافی نسبت به خرید کابینت آشپزخانه تان اقدام کنید.

 

قیمت کابینت هایگلاس

نوع کابینت قیمت متری جنس یونیت جنس درب و نما توضیحات
کابینت هایگلاس تمام خارجی تماس بگیرید.  خارجی تمام خارجی

قیمت درج شده شامل :

کلیه یراق آلات،  لولا، جک

پاخور، ریل، دستگیره

تاج،  زیر چراغ، پایه

صفحه روی کابینت

میباشد

و هیچ هزینه اضافی دریافت نمیشود

کابینت هایگلاس مونتاژ ایران تماس بگیرید. ایرانی خارجی مونتاژ ایران
کابینت هایگلاس تمام ایرانی تماس بگیرید. ایرانی تمام ایرانی

 

در مطالب قبلی نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه را به طور مفصل بیان کردیم در این مطلب قصد داریم تا با نحوه محاسبه قیمت در کابینت هایگلاس بپردازیم.

فرض کنید به فروشگاهی مراجعه میکنید و قصد دارید تا برای آشپزخانه تان کابینت های گلاس تهیه کنید.

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

به عنوان مثال شما اگر در محیط آشپرخانه تان قدم بزنید و فرض کنید هر قدم شما یه متر است شما به تعداد قدم هایتان ضرب در قیمت متر کابینت هایگلاس باید هزینه پرداخت کنید اما این موضوع درست نیست!

اما این به چه معناست؟ منظور از یک متر کابینت هایگلاس چیست؟

یک متر کابینت هایگلاس از یک متر کابینت زمینی هایگلاس و یک متر کابینت دیواری هایگلاس تشکیل شده است واضح است که در یک آشپرخانه “متر کابینت زمینی” و “متر کابینت دیواری” برابر نیستند چرا که بر روی زمین آشپزخانه تان ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ،یخچال و گاز مبله قرار میگیرد و بر دیوار آشپزخانه تان هود و یخچال قرار میگیرد که باید از محیط کابینت های هایگلاس زمینی و دیواری کسر شود.

میخواهیم یک گام جلو تر برویم اما قبل آن مطالب زیر را مطالعه کنید.

 

قیمت کابینت هایگلاس زمینی

 

کابینت هایگلاس زمینی

در تصویر فوق کابینت زمینی با اجزاء تشکیل دهنده آن مشخص شده است

همانطور که قبلا بیان شد کابینت زمینی به کابینتی گفته میشود که بر روی زمین آشپرخانه قرار میگیرد ارتفاع آن 90 سانتی متر (15 سانت پایه،72 سانت یونیت زمینی و 3 سانت صفحه روی کابینت) است و شامل پایه، پاخور، یونیت زمینی، درب کابینت هایگلاس و صفحه روی کابینت است.

نکته : حواستان باشد برای موارد بالا از شما پول اضافه دریافت نشود.

پایه کابینت هایگلاس زیر یونیت های کابینت قرار میگیرد و یونیت کابینت را 15 سانت بالا میاورد تا هنگام شست و شوی زمین آشپرخانه آب به بدنه کابینت نفوذ نکند و در واقع زیر کابینتتان 15 سانت فضای خالی است.

یونیت کابینت هایگلاس به بدنه یا اسکلت کابینت میگویند که در تمامی انواع کابینت آشپزخانه یکسان هستند و از جنس ورق های سفید صابونی است در واقع در کابینت هایگلاس، مات،ممبران و …بدنه کابینت ها تماما یکسان هستند و تفاوت انواع کابینت در جنس درب کابینت ها است.

یونیت کابینت زمینی

بدنه یا یونیت کابینت

پاخور کابینت هایگلاس در فضای خالی 15 سانت ایجاد شده توسط پایه قرار میگیرد که بنا به سلیقه مشتری میتواند در کابینت آشپرخانه قرار بگیرد یا نگیرد.

 

مدت زمان تحویل کابینت های گلاس

 

 قیمت کابینت هایگلاس دیواری

کابینت هایگلاس دیواری

کابینت دیواری هایگلاس همان کابینتی است که بر روی دیوار قرار گرفته و شامل یونیت دیواری ،درب هایگلاس، تاج و زیر چراغ است ارتفاع این نوع کابینت ها 70 سانتی متر است و عمق آن ها 35 سانت است.

خوب موقع آن رسید است که به معرفی ضرایب کابینت هایگلاس زمینی و هایگلاس دیواری برویم که برای محاسبه قیمت کابینت هایگلاس به کارمان می آید.

قبلا اشاره شد که منظور از قیمت یک متر کابینت هایگلاس یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است و میدانیم که در محیط آشپزخانه متراژ کابینت زمینی و دیواری یکسان نیست طبق قانون اتحادیه کابینت سازان، کابینت زمینی 60 % قیمت کل کابینت و کابینت دیواری 40 % قیمت کل کابینت است.

 

کابینت هایگلاس مناسب است؟

آیا کابینت هایگلاس مناسب آشپزخانه است؟

همه ما می‌دانیم که کابینت های آشپزخانه به عنوان اصلی‌ترین المان‌هایی هستند که ابزار مورد نیازمان را در آن قرار می دهیم و یا از زیبایی آن برای طراحی داخلی آشپزخانه استفاده می کنیم. در زمان‌های گذشته آشپزخانه ها محلی برای قرار دادن وسایل و کابینت ها محدود به جنس چوب و فلز بوده اند.

کابینت های آشپزخانه دارای ظاهر درخشان و چشم نواز بوده اند که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند.

کابینت های هایگلاس بسیار معروف شده اند و برای خانه های مدرن از آن استفاده می شود.

ما در این مطالب می‌خواهیم در خصوص کابینت آشپزخانه های گلاس صحبت کنیم و بدانیم انتخاب آن برای چه نوع آشپزخانه مناسب است. در ادامه محتوا با ما همراه باشید.

 

کابینت هایگلاس مناسب است؟

کابینت آشپزخانه هایگلاس چیست؟

این کابینت از ورق های هایگلاس ساخته شده که ظاهر براق و شفافی دارند و در خانه هایی که به سبک مدرن اجرا شده اند قابلیت استفاده را دارند. ظاهر این کابینت ها ساده است و استفاده از پلاستیک فشرده بر روی سطح آن باعث شده است که انعکاس خوبی در برابر نور داشته باشند.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

اما بر خلاف نام این محصول ورق های کلاس درون خود شیشه ندارد و مغزی آن از ام دی اف می باشد که پوشش آن توسط نوعی پلاستیک انجام می شود.

معمولاً بر روی این ورق ها لایه ای شفاف و زیبا از همان روکش استفاده می شود.

در سمت دیگر روکش معمولی‌تری برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده می شود.

 

تفاوت کابینت آشپزخانه سفارشی و آماده

 

مزایا و معایب کابینت های هایگلاس

اگر می‌خواهید این محصول را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید دست نگه دارید. به دلیل اینکه شناخت مزایا و معایب باعث می شود که به طور کامل آن را بشناسید و بتوانید آن را از زوایای مختلف ارزیابی کنید.

کابینت های هایگلاس در دسته کابینت مدرن به حساب می‌آیند که فضای زیبایی را ایجاد می‌کند. مزایای این محصول است که زیبایی و درخشش خاص اصلی کابینت ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار است و علت محبوبیت آن‌ها براق بودن سطح کابینت است که در این متریال وجود دارد می‌تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

کابینت

کابینت

عمده طرح‌هایی که برای این کابینت ها استفاده می‌شوند معمولاً طرح‌های ساده در خانه های مدرن می باشند. مورد برای قیمت اقتصادی این کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها و قیمت مناسب تری دارد اما قیمت آن نسبت به کابینت ام دی اف کمی بیشتر است و از کابینت های ممبران؛ روکش چوب؛ چوب ارزانتر هستند.

این کابینت ها دو نوع ورق دارند که یک نوع خارجی و نوع دیگر ایرانی می باشد. قیمت کابینت های گلاس خارجی نسبت به کابینت های ایرانی بیشتر است.

مهمترین نکته در این کابینت ها مقاومت و دوام بالای آن در برابر ابزارکاری است. این کابینت ها می توانند در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهند و همین موضوع باعث می‌شود که افراد بسیاری آن را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود انتخاب کنند.

 

فضای مناسب کابینت ام دی اف چیست؟

 

اما سوال اصلی که برای افراد پیش می‌آید این است که آیا کابینت های گلاس برای آشپزخانه های امروزی مناسب است یا خیر؟

کابینت های هایگلاس با توجه به سطح براق که دارند برای خانه هایی که فضای کوچکی دارند گزینه مناسبی می باشند.

به دلیل اینکه سطح این کابینت ها شفاف و ساده است. اما افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که خانه‌های خود را به سبک مدرن چیدمان کنند.

افرادی که از سبک کلاسیک استفاده می کنند از نقش و نگارها و تزیینات متفاوتی بهره میبرند که باعث می‌شود فضا کمی شلوغ تر به نظر برسد که این دکوراسیون در خانه های بزرگتر بهتر دیده خواهد شد.

استفاده از رنگ های مناسب برای خانه های کوچک و مدرن اصلی ترین موضوعی است که طراحان آن را بررسی می‌کنند.

برای پوشش کابینت های آشپزخانه استفاده از رنگهای روشن بهترین گزینه است به دلیل اینکه گرد و غبار بر روی آن کمتر دیده می‌شود و هم چنین فضای داخلی آشپزخانه بزرگتر به نظر می رسد.

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

قیمت کابینت هایگلس

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

عمر مفید کابینت هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس

بدنه این کابینت ها از ورق های هایگلاس ساخته می‌شود که ظاهرا آنها براق و شیشه ای می باشد و در نهایت محصولی به وجود می‌آید که می‌تواند برای خانه های مدرن گزینه مناسبی باشد.

اگر به فکر تعمیرات و بازسازی کابینت های آشپزخانه هستید و سبک مدرن را انتخاب کرده اید بهتر است که این محتوا را مطالعه کنید و شناخت کافی در خصوص کابینت‌های؛ های گلاس و عمر مفید آنها به دست بیاورید.

این کابینت ها معمولاً جنسی از پلکسی دارند که نوعی پلاستیک به حساب می آید و برای همین نامگذاری آن به هایگلاس تبدیل شده است.

در یک طرف این کابینت ها ورق های های گلاس با ظاهری شفاف وجود دارد و سمت دیگر آن لایه معمولی اجرا می‌گردد تا برای فروشنده مقرون به صرفه باشد.

شفافیت و زیبایی هایگلاس بسیار دیدنی است و علاوه بر آن لایه ای که بر روی آن اجرا می گردد متریالی ضد آب به حساب می آید.

 

عمر مفید کابینت هایگلاس

مزایای کابینت هایگلاس

ظاهر این کابینت ها بسیار درخشنده است و لایه بیرونی آن معمولا کمی متفاوت تر نسبت به کابینت های دیگر می باشد که علاوه بر آن تنوع در طرح و رنگ های بیرونی های گلاس توانسته است نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نمایند.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

یکی از مهمترین موضوعاتی که معمولا خریداران با آن سر و کار دارند قیمت محصولاتی است که قرار است آن را خریداری کنند.

این کابینت ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند اما نسبت به کابینت های ام دی اف کمی گرانتر می باشد.

دقت داشته باشید که هر چقدر که متریال های به کار رفته در ساخت کابینت های آشپزخانه با کیفیت تر باشند قطعاً هزینه آنها هم بیشتر خواهد بود.

 

عمر مفید کابینت های هایگلاس چقدر است؟

معمولاً کابینت های آشپزخانه پس از مدتی فرسوده می‌شوند اما این فرسودگی بنا به دلایلی به وجود می‌آید که باید آنها را در ابتدای تهیه کابینت آشپزخانه بدانید تا بتوانید به راحتی از کابینت های آشپزخانه مراقبت کنید.

یکی از این آسیب دیدگی ها از طریق رطوبت منتقل می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

کابینت

کابینت

رطوبت معمولاً باعث می‌شود که کابینت‌ها چهره اصلی خود را از دست بدهند و دچار تغییراتی در ظاهر کابینت ها می گردد و همانطور که گفته شد مغزی ورق های هایگلاس از جنس ام دی اف می باشند و ام دی اف هم از معایبی که دارد مقاومت کم در برابر رطوبت و آب می باشد‌.

مورد بعدی تیزی لبه های است که در گوشه های کابینت های هایگلاس وجود دارد. در طرح هایی که به صورت حجمی هستند معمولاً قطعات برش خورده که به یکدیگر منتظر متصل می‌شوند ظاهر غیر قابل قبولی دارند که همین مورد می تواند آسیب زننده باشد.

البته که این اشکال را می توان توسط دستگاه های پیشرفته و یا سمباده از بین برد اما اگر این فرایند انجام گیرد نمای کلی کابینت های های گلاس از بین می‌رود و دیگر جذابیتی در آنها مشاهده نمی‌شود.

 

لک پذیری بر روی کابینت های هایگلاس

لک پذیری از دیگر عواملی است که باعث می شود کابینت های هایگلاس پس از مدتی سطح براق خود را از دست بدهند و این مقدار می‌تواند دردسرساز باشد البته که دقت داشته باشید از مواد شوینده به خصوص برای تمیز کردن این کابینت ها به کارگیری و همین موضوع می‌تواند کابینت های هایگلاس را لکه های بیهوده در امان نگه دارد.

ممکن است مطلبی در خصوص خش پذیری کابینت های هایگلاس خوانده باشید.

در این قسمت میخواهیم که بیشتر به این موضوع بپردازیم.

جسمی سخت و نیمه سخت که با کابینت های گلاس برخورد کند می‌توانند باعث خط و خش بر روی کابینت شود.

آنچه در اینجا اهمیت دارد؛ کیفیت جنس متریال های گلاس است که بسیار اهمیت دارد و هر چقدر انتخاب این متریال ها با کیفیت تر باشد عمر کابینت مفیدتر خواهد بود.

 

چرا قیمت کابینت هایگلاس نسبتا گران است؟

قیمت‌‌ کابینت هایگلاس گران‌تر از سایر انواع کابینت مانند کابینت ام دی اف و کابینت چوبی است.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | metod wall cabinet horizontal white jaersta high gloss light turquoise 1030321 ph177682 s5 inkاین گرانی به دلایل زیر است:

  • مواد اولیه گران قیمت:‌‌ کابینت هایگلاس از ورق‌‌‌های هایگلاس ساخته‌‌‌‌ می‌شوند. ورق‌‌‌های هایگلاس از مواد اولیه گران قیمتی مانند رزین و کاغذ کرافت تولید‌‌‌‌ می‌شوند. این مواد اولیه در مقایسه با مواد اولیه‌‌‌‌ای که در ساخت سایر انواع کابینت استفاده‌‌‌‌ می‌شوند، گران‌تر هستند. رزین یک ماده پلیمری است که از نفت خام تولید‌‌‌‌ می‌شود. کاغذ کرافت نیز از چوب و مواد شیمیایی ساخته‌‌‌‌ می‌شود.
  • فرایند تولید پیچیده: تولید‌‌ کابینت هایگلاس فرایندی پیچیده است که نیاز به مهارت و تجهیزات خاصی دارد. این فرایند شامل برش، صیقل دادن و روکش کاری ورق‌‌‌های هایگلاس‌‌‌‌ می‌شود. هر یک از این مراحل نیاز به زمان و هزینه دارد. این فرآیند به طور کامل و دقیق در کارگاه گریت کابینت با بهترین متریال انجام می‌شود.
  • محبوبیت زیاد:‌‌ کابینت هایگلاس به دلیل زیبایی و تنوع رنگی، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این محبوبیت باعث افزایش تقاضا برای‌‌ کابینت هایگلاس شده و در نتیجه قیمت آنها را افزایش داده است. البته باید توجه داشت که قیمت‌‌ کابینت هایگلاس بسته به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، فرایند تولید و تنوع رنگی‌‌‌‌ می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی،‌‌ کابینت هایگلاس با کیفیت بالا و تنوع رنگی زیاد، قیمت بیشتری دارند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

کابینت هایگلاس در آشپزخانه

کابینت های هایگلاس را در آشپزخانه چگونه به کار ببریم؟

یکی از مهمترین قسمت ها در منزل آشپزخانه می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی باید کاربرد آنها هم متفاوت باشد.

کابینت ها در آشپزخانه به عنوان عنصر اصلی شناخته شده‌اند و محل قرارگیری آنها، نوع رنگ آن ها و … مواردی هستند که باید به وسیله افراد باتجربه صورت گیرد.

با گذشت زمان نمونه های مختلفی در صنعت کابینت سازی به وجود می‌آید که متناسب با هر سلیقه ای قابلیت اجرا در آشپزخانه های مختلف را دارد.

بنابراین برای انتخاب طرح و رنگ هایی که بر روی کابینت ها انجام می شوند باید کمی خلاقانه تر عمل کنیم تا چشم انداز بهتری در آشپزخانه به وجود بیاید.

کابینت ها انواع مختلفی دارند که بر اساس متریال که ساخته می‌شوند قیمت‌ گذاری می گردد.

در صورت کلی کابینتها از مغزی ام دی اف تشکیل می‌شود که روکش آن ها مختلف می باشد.

این روکش ها هستند که مقاومت یک کابینت را مشخص می کند و بهتر است که اطلاعاتی در خصوص روکش ها داشته باشیم.

 

کابینت هایگلاس در آشپزخانه

انواع روکش

  • روکش پلی گلاس
  • روکش هایگلاس
  • روکش اکرولیک
  • روکش pvc
  • روکش یووی
  • روکش ملامینه

از روکش های متداولی هستند که امروزه در بازار مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در این محتوا سعی داریم که کابینت های هایگلاس را و نحوه قرارگیری آنها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه را مورد بررسی قرار دهیم.

محل قرارگیری کابینت ها با هر متراژی که آشپزخانه وجود داشته باشد قابلیت اجرا دارند.

اما برای اینکه هزینه های اضافی را متحمل نشوید بهتر است که نمونه های مختلفی از محل قرارگیری کابینت ها در فضاهای مختلف را مشاهده کنید.

 

محیط ناکارآمد در آشپزخانه

اگر فضای کوچک در اختیار دارید می توانید با قرار دادن کابینت های هایگلاس در قسمت هایی که فکر می کنید کابینت نمی‌تواند در آنجا قرار بگیرد طبقه و شلف هایی را قرار دهید تا بهینه‌سازی در فضا صورت گیرد.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

یک محیط آشپزخانه اگر سالیان سال است که کاربردی نداشته و افراد فکر کردند یک محیط خالی و به درد نخور بوده است با توجه به نمونه های متنوعی که تولید شده است به فضای کارآمد تبدیل کرد.

 

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس در واقع از مغزی ام‌دی‌اف بوده است که به وسیله روکش هایی که ظاهری براق و شفاف دارند بر روی آن ها کشیده می شود.

وجه تمایز کابینت های های گلاس و کابینت های دیگر براق بودن و درخشندگی سطح آن می باشد.

کابینت

کابینت

علاوه بر آن نوع دیگری هم از این کابینت ها هستند که با روکش پلی گلاس طراحی می‌شود.

این روکش ها بر روی مغزی ام دی اف قرار می‌گیرند و از یک لایه پلی استر بر روی آن قرار می گیرد.

درخشش بیشتری دارد و مقاومت بالاتری نسبت به خط و خش از خود نشان می دهد.

بهترین نوع متریال ها در کشورهایی مانند آلمان ایتالیا و اتریش و اسپانیا تولید می‌شود در بازار ایران هم نمونه هایی از  این متریال دیده می شود.

 

چیدمان آشپزخانه بر اساس بودجه

اگر می خواهید که محیطی زیبا در آشپزخانه داشته باشید همه چیز بستگی به هزینه ای است که برای طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه کنار گذاشته‌اید.

اگر بخواهیم کابینت های هایگلاس را در آشپزخانه ها به کار ببرید می توانید برای ایجاد تنوع از کابینت جزیره در طراحی اشپزخانه به کار ببریم.

این کابینت ها که اخیراً در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک باب شده اند می توانند ظاهر آشپزخانه را متفاوت کنند.

دقت داشته باشید که بهترین کابینت های گلاس باز هم بر روی خود موج‌های خیلی کمی دارد که هنگامی که نور به آن می‌تابد مشاهده می‌شود اما این موج‌ها خیلی کم دیده می‌شوند و در مقابل نور شدید باید قرار بگیرد تا به وضوح دیده شوند.

 

خواندن مقاله های زیر به شما توصیه می شود:

 

بایدها و نبایدها درباره کابینت هایگلاس

کابینت هرچقدر که امروزی و مدرن باشد یک روز زیبایی و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد.

برای همین بهتر است که در حفظ نگه داری آن کمی هوشمندانه تر عمل کنیم.

هوشمندانه یعنی رعایت نکاتی که در ابتدای کار کابینت ساز بهمان می گوید.

اگر کابینت های گلاس را انتخاب کرده اید باید نکاتی را درباره آن در نظر داشته باشید تا ماندگاری آن برایتان بیشتر شود.

در این محتوا با بایدها و نبایدهایی را که برای این کابینت ها وجود دارد را به تفکیک برای تان بررسی کرده ایم  تا بتوانید این کابینت ها را تا سالیان سال در داخل آشپزخانه داشته باشید.

کابینت های هایگلاس و دلیل اینکه براق هستند و سطح صاف و صیقلی دارند خیلی راحت اثر انگشت بر رویشان  مشخص می‌شود و کثیفی و خراش به بزرگ بر روی آن قابل مشاهده است.

 

بایدها و نبایدها درباره کابینت هایگلاس

در حقیقت تنها ایرادی که می‌توان به این کابینت گرفت همین موضوع است و باید این موضوع را با خودتان را بررسی کنید که مشکلی با این قضیه دارید یا خیر.

اگر دلتان می خواهد که آشپزخانه ای تمیز و یکدست و منظم در اختیار داشته باشید بهتر است که کابینت های های گلاس را برای طراحی آن انتخاب کنید.

کثیفی و خراش بیشتر بر روی رنگ های تیره قابل مشاهده است.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

اگر زاویه تابش خورشید بر روی کابینت قرار گرفته باشد نمایش لکه‌ها را دو برابر خواهد کرد.

اما در برخی از مواقع محل قرارگیری کابینت ها به صورتی است که خط و خش و لکه بر روی آن مشخص نمی‌شود.

توصیه ما به شما این است که از متریال هایگلاس برای کانتر آشپزخانه استفاده نکنید.

به دلیل اینکه کانتر پتانسیل زیادی برای خط و خش برداشتن دارد و متاسفانه در طول روز افراد بر روی کانتر سر و کار زیادی دارند.

استفاده از این متریال برای پیشخوان آشپزخانه تنها به صورتی می‌شود که شما هزینه های اضافی پرداخت کنید و دوباره به فکر تغییر آن بیفتد.

هر چقدر که با خط و خش ها کلنجار بروید اما وضعیت بدتر می شود و چاره‌ای جز تعویض کابینت ها نخواهید داشت.

البته می‌شود از روکش های اکرولیک که بر روی ام دی اف هستند برای کانتر آشپزخانه استفاده کرد زیرا خط هایی که بر روی این متریال می‌افتد می تواند به وسیله پولیش حذف شود و چهره اولیه خود را به دست بیاورد.

 

بازتاب نور بر روی کابینت های هایگلاس

بازتاب نور معمولاً بر روی کابینت های بالایی بیشتر است و بیشتر در چشم افراد دیده می شود.

بنابراین اگر بخواهید که یک آشپزخانه شیک و مدرن با قیمت کمتری داشته باشید کابینت های بالایی را از جنس هایگلاس انتخاب کنید و کابینت های پایین را از نوع نیمه مات و یا مات انتخاب نمایید.

کابینت

کابینت

هنگامی که برای کابینت ها قرار است قیمت گذاری شوند کابینت های ردیف پایین به دلیل اینکه ارتفاع بیشتری دارند و متریال بیشتری برای آنها به کار می‌رود با قیمت بیشتری باید آن را طراحی کنید.

می توانید برای کابینت های ردیف پایین متریال معمولی انتخاب کنید تا در هزینه‌ها کاهش چشمگیری را مشاهده نمایید.

 

استفاده از نورهای ریسه ای در زیر کابینت ها

اگر می‌خواهید از کابینت‌های مات و نیمه مات برای کابینت های ردیف پایین استفاده کنید بهتر است که از کابینت ساز بخواهید تا از لامپ های ال ای دی توکار برای زیر کابینت استفاده کند که با این کار نور بیشتری در ردیف پایین کابینت مشاهده می‌شود.

علاوه بر آن ظاهر خاص و شیک مدرن آشپزخانه ایجاد می‌گردد.

ظاهر آشپزخانه از محیط های دیگر قابل رویت است، برای همین گزینه مناسب استفاده از کابینت هایی است که ماندگاری بالایی در ظاهر اولیه خود داشته باشد.

 

گروه دکوراسیون و کابینت گریت با 15 سال سابقه در زمینه دکوراسیون و کابینت به واسطه کارخانه تولیدی دارای کمترین قیمت تمام شده محصولات و در نتیجه کمترین قیمت کابینت در بازار است، همچنین به واسطه کارشناسان طراحی زبده بهترین طرح های کابینت را ارائه داده و در این زمینه همواره صاحب سبک بوده ایم، اگر نیاز به نصب کابینت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارید با ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول مشتریان در مورد قیمت کابینت هایگلاس

قیمت کابینت هایگلاس زمینی و دیواری چند است؟

طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت یک متر کابینت زمینی ۶۰% قیمت کل و قیمت یک متر کابینت دیواری ۴۰% می باشد.

ضریب محاسبه قیمت برای کابینت نیمه کمدی چند است؟

ضریب محاسبه قیمت برای کابینت نیمه کمدی تا ارتفاع ۱.۵ متر برابر ۱.۲ میباشد. (دو برابر کابینت زمینی=۲*۰.۶).

ضریب مورد استفاده برای کابینت هایگلاس کمدی ویترین چند است؟

ضریب مورد استفاده برای کابینت هایگلاس کمدی ویترین ۲ و ضریب مورد استفاده برای کابینت هایگلاس نیمه کمدی ویترین ۱.۵ می باشد.

کابینت زمینی چیست؟

کابینت زمینی به کابینتی گفته می شود که بر روی زمین آشپرخانه قرار میگیرد ارتفاع آن ۹۰ سانتی متر (۱۵ سانت پایه،۷۲ سانت یونیت زمینی و ۳ سانت صفحه روی کابینت) است و شامل پایه، پاخور، یونیت زمینی، درب کابینت هایگلاس و صفحه روی کابینت است.

کابینت دیواری هایگلاس چیست؟

کابینت دیواری هایگلاس همان کابینتی است که بر روی دیوار قرار گرفته و شامل یونیت دیواری ،درب هایگلاس، تاج و زیر چراغ است ارتفاع این نوع کابینت ها ۷۰ سانتی متر است و عمق آن ها ۳۵ سانت است.

عمر مفید کابینت های هایگلاس چقدر است؟

معمولاً همه کابینت های آشپزخانه پس از مدتی فرسوده می‌شوند اما این فرسودگی بنا به دلایلی به وجود می‌آید که باید آن ها را در ابتدای تهیه کابینت آشپزخانه بدانید تا بتوانید به راحتی از کابینت های آشپزخانه مراقبت کنید.

قیمت کابینت هایگلاس به نسبت سایر کابینت ها چگونه است؟

این کابینت‌ها به دلیلی کیفیت بالا، ظاهر زیبا و همچنین قیمت مناسبشان معروف شده‌اند. بنابراین قیمت مناسبی دارند.

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!