در این مطلب قصد داریم تا در مورد قیمت کابینت ممبران و نحوه محاسبه آن توضیحاتی خدمتتان ارائه کنیم در ادامه لیست قیمت گریت را مشاهده میکنید و سپس نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران مطابق با اتحادیه کابینت سازان خدمتتان ارائه خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه در سبک کلاسیک است، اما قبل از خرید این نوع کابینت ها از چهار فاکتور اصلی این نوع کابینت ها اطمینان کامل حاصل فرمایید:

  1. چسب آلمانی (مهمترین عامل بلند شدن وکیوم از روی ورق)
  2. روکش کره ای
  3. جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای)
  4. نوع دستگاه وکیوم

 

نوع کابینت قیمت متری جنس یونیت جنس درب و نما  نوع روکش وکیوم
کابینت ممبران خارجی تماس بگیرید. تمام خارجی تمام خارجی کره ای
کابینت ممبران ایرانی تماس بگیرید. تمام ایرانی تمام ایرانی چینی درجه 1

قیمت درج شده شامل کلیه یراق آلات،  لولا، جک ، پاخور، ریل، دستگیره، تاج،  زیر چراغ، پایه ، صفحه روی کابینت میباشد ، و هیچ هزینه اضافی دریافت نمیشود

 

 منظور از قیمت یک متر کابینت ممبران چیست؟

قیمت کابینت ممبران متری 1500 متری 1600 متری 1700 و ….اینها عددهایی هستند که شما از هر مغازه دار یا شرکتی میشنوید اما منظور از قیمت یک متر چیست؟

 

کابینت ممبران زمینی و دیواری :

استاندارد ابعادی کابینت زمینی : ارتفاع 90 و عمق 55 سانتی متر

استاندارد ابعادی کابینت دیواری : ارتفاع 70 و عمق 35 سانتی متر .

 

 رایگان

 

 

قانون 60%-40% در محاسبه قیمت کابینت

طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت یک متر کابینت زمینی 60% قیمت کل و قیمت یک متر کابینت دیواری 40% است.

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

از این پس با ضرایب بیشتر آشنا میشوید پس تا اینجا در محاسبه قیمت کابینت ممبران فهمیدیم ضریب کابینت زمینی 0.6 و ضریب کابینت دیواری 0.4 است این قانون برای محاسبه قیمتانواع کابینت آشپزخانهیکسان است

 

کابینت ممبران کمدی:

کابینت کمدی همانطور که از اسمش پیداست به کابینتی میگن که از زمین شروع میشه و تا سقف ادامه دارد, عمق آن ها مثل کابینت های زمینی (55 سانت )، قیمت کابینت کمدی سه برابر قیمت کابینت زمینی است

در مطلب قبل گفتیم که قیمت کابینت ممبران زمینی 0.6 قیمت متری کابینت آشپرخانه است.

پس:

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

نکته : تمامی ضرایب متناسب با فرمول محاسبه قیمت کابینت دراتحادیه کابینت سازان است.

 

 رایگان

 

قیمت کابینت ممبران نیمه کمدی :

کابینت نیمه کمدی به کابینت آشپزخانه ای میگویند که شروع آن از روی صفحه کابینت شروع شده و تا ارتفاع سقف امتداد میابد عمق این کابینت ها همانند عمق کابینت های دیواری (35 سانت) است، در کابینت های ممبران معمولا در کنار کابینت های نیمه کمدی ستون های ابزار خورده ممبرانی نصب میشود اما قیمت کابینت ممبران نیمه کمدی 2 برابر کابینت زمینی است

در مطالب قبل گفتیم که قیمت کابینت ممبران زمینی 0.6 قیمت متری کابینت آشپرخانه است.

بنابراین :

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

 رایگان

 

قیمت کابینت ممبران ویترین کمدی:

تفاوت کابینت کمدی ممبران با کابینت کمدی ویترین (کابینت کمدی یا کابینت ویترین کمدی) در این است که کابینت ویترین دارای درب ویترین است و قیمت کابینت ممبران ویترین 3.3 برابر کابینت زمینی ممبران است دلیل اینکه قیمت کابینت ویترین گرانتر از کابینت کمدی است به این دلیل است که در کابینت ویترین جنس بدنه و نما کاملا وکیوم است و مانند سایر کابینت ها از یونیت (ورق های mdf سفید صابونی) استفاده نشده است.

بتابراین :

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

قیمت کابینت ممبران بالا یخچالی :

قیمت کابینت ممبران بالا یخچالی همانند کابینت زمینی قابل محاسبه است دلیل آنکه کابینت بالا یخچالی مثل کابینت های دیواری محاسبه نمیشود عمق آن است چراکه عمق کابینت های دیواری 35 سانت است در صورتی که عمق کابینت های بالا یخچالی 55 سانت است، چرا که در کابینت ها بیرون زدن یخچال از کادر زیبا نیست در صورتی که شما بخواهید عمق کابینت بالا یخچالی همانند کابینت دیواری باشه قیمت کابینت بالا یخچالی شما همانند کابینت های دیواری محاسبه میشود در تصویر بالا طول کابینت بالا یخچالی 95 سانت است و فرض میکنیم قیمت یک متر کابینت ممبران 1.5 میلیون تومان است

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

قیمت کابینت ممبران کانتر یا جزیره :

کابینت جزیزه به آن دسته از کابینت هایی میگویند که معمولا در وسط آشپزخانه قرار میگیرد و دو ورودی برای آشپزخانه ایجاد میکند اما کابینت های کانتر از یک طرف به کابینت های دیگر و یک طرف ورودی آشپزخانه دارد اما محاسبه قیمت در این نوع کابینت ها یکسان است

ضریب در نظر گرفته شده در کابینت های ممبران 0.9 است دلیل اینکه این ضریب برای این نوع کابینت ها در نظر گرفته شده است این است که از جنس درب ها در دوطرف کابینت استفاده شده است به عنوان مثال کابینت های زمینی یک طرف رو به آشپزخانه است و پشت آن (که از جنس یونیت ها است) به دیوار چسبیده است و نیازی به استفاده از درب وکیوم نیست عمق کابینت های کانتر 55 تا 60 سانت است و ارتفاع آن ها 90 سانتی متر است.

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

فکر میکنم تا اینجای کار به طور کامل متوجه نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران شده اید اما هنوز مانده است.

 

انواع نما در کابینت های ممبران:

طبق قانون اتحادیه کابینت سازان یک متر کابینت شامل یک متر کابینت زمینی به همراه درب و پاخور و صفحه و یک متر کابینت دیواری به همراه درب ،تاج و زیر چراغ است که جنس بدنه از ورق های 16 میل ام دی اف سفید صابونی است، حال در نظر بگیرید در بخش هایی از کابینت نیاز به تو رفتگی در عمق کابینت ها داریم پس اگر این قسمت ها ورق هایی از جنس نما زده نشود بدنه سفید رنگ یونیت ها معلوم میشود برای نمایان نشدن این یونیت ها از نما استفاده میشود؛

در واقع هر صفحه ای از جنس بدنه که به صورت عمود به درب های کابینت است در دسته نماهای کابینت آورده میشود.

 

نکته :

نما زمینی که بر روی کابینت های زمینی نصب میشود، کابینت های کانتر هم دارای نمای زمینی هستند
نما دیواری که بر روی کابینت های دیواری نصب میشود و بالا یخچالی نصب میشود
نما کمدی که بر روی کابینت های کمدی نصب میشود، کابینت های ویترین با در نظر گرفتن نما قیمت گذاری میشوند چون تمام جنس بدنه ویترین چه درب ها و چه داخل کار از جنس وکیوم است پس کابینت های ویترین نما ندارند
نمای نیمه کمدی که بر روی کابینت های نیمه کمدی نصب میشود
نماها به صورت تعدادی محاسبه و قیمت گذاری میشود.

 

 رایگان

 

قیمت ستون ها در کابینت ممبران:

ستون ها ممبران هم مانند کابینت های ممبران دارای انواع است:

ستون های زمینی،ستون های دیواری،ستون های کمدی و ستون های نیمه کمدی

فکر میکنم نیازی به تشریح تفاوت های بین ستون های ممبران نیست.

کابینت ممبران صدفی رنگ - تصویر یک

**** دانلود کاتالوگ های درب و ستون و سرستون و تاج … ممبران***

یکی از زیبایی های کابینت آشپزخانه ممبران ستون های آن است، ستون های کابینت ممبران زیبایی بی نظیری به این نوع کابینت ها میدهد، اگر در طراحی کابینت های ممبران از ستون های کمدی بیشتری استفاده شود سبک کابینت به کلاسیک نزدیک تر شده در صورتی که از ستون ها کمتر استفاده شود یا اصلا استفاده نشود سبک کابینت مدرن میشود، قیمت ستون در کابینت های ممبران بستگی به نوع ستون دارد.

برخی از ستون ها دارای تراش (ابزار سی ان سی) بیشتری هستند اما برخی دیگر دارای تراش کمتری است، این را بدانید که هرچه متر تراش دستگاه سی ان سی بیشتر باشد.

 

قیمت کابینت ممبران درب سی ان سی

قیمت کابینت ممبران درب سی ان سی بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع چوب، روکش، یراق آلات و طرح مورد نظر متفاوت است. در ادامه، قیمت حدودی کابینت ممبران درب سی ان سی با توجه به برخی از عوامل ذکر شده آورده شده است:

  • نوع چوب: چوب ام دی اف خارجی معمولاً گرانتر از چوب ام دی اف ایرانی است.
  • روکش: روکش های پی وی سی مات معمولاً ارزانتر از روکش های پی وی سی براق هستند. تفاوت اصلی روکش پی وی سی مات و براق در سطح آن‌ها است. روکش مات سطحی صاف و یک‌دست دارد و نور را به طور مساوی منعکس می‌کند. این روکش معمولاً ظاهری ساده و مدرن دارد و به خوبی با سایر متریال‌های مدرن مانند بتن، فلز و شیشه هماهنگ می‌شود. روکش براق سطحی درخشان و براق دارد و نور را به صورت متمرکز منعکس می‌کند. این روکش معمولاً ظاهری لوکس و مجلل دارد و می‌تواند در فضاهای داخلی و خارجی استفاده شود. علاوه بر تفاوت در سطح، دو نوع روکش پی وی سی از نظر سایر ویژگی‌ها نیز متفاوت هستند. روکش مات معمولاً مقاومت بیشتری در برابر خش و خراش دارد. همچنین، این روکش کمتر از روکش براق لکه‌پذیر می‌شود. روکش براق، از طرف دیگر، ظاهری زیباتر و چشم‌نوازتر دارد. همچنین، این روکش می‌تواند در فضاهای داخلی و خارجی استفاده شود.
  • یراق آلات: یراق آلات با کیفیت بالاتر معمولاً گرانتر هستند.
  • طرح: طرح های پیچیده‌تر معمولاً گرانتر هستند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Brooklyn11943 inkعلاوه بر این عوامل، قیمت کابینت ممبران درب سی ان سی در مناطق مختلف نیز متفاوت است. به طور کلی، قیمت کابینت در مناطق شهری بالاتر از مناطق روستایی است. برای دریافت قیمت دقیق کابینت ممبران درب سی ان سی، با شماره‌ی 09128251252 تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره و استعلام قیمت دریافت کنید.

 

تفاوت روکش پی وی سی مات با براق

 

 

کمی خودمانی تر صحبت کنیم !

اگر شما قصد خرید کابینت ممبران داشته باشید و طرحتان در دستتان باشد و فروشگاه های تولید کننده کابینت بروید مسلما از هر کدام یک قیمت متفاوت با اختلاف شاید 10 میلیون تومان میگیرید، این نکته بسیار مهم است، طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت گذاری کابینت مشخص است اما تعدادی افراد سودجو با استفاده از عدم آگاهی مشتریان از نحوه محاسبه قیمت کابینت به آن ها قیمت هایی پایین تر از حد معمول (حتی پایین تر از قیمت خرید مواد اولیه) میدهند و با این شگرد مشتریان را پای قرارداد میبرند و وسط کار تقاضای پول میکنند البته حق هم دارند با آن قیمت ها حتی نمیشه جنس مورد نیاز رو خرید کرد ، یادم میاد یه شخصی توسط یه مشتری دیگمون بهمون معرفی شد، براشون طراحی کابینت کردیم و بهشون فاکتور 26 میلیون تومان دادیم.
ایشون طرحی که بهشون داده بودیم رو پیش تعدادی کابینت ساز برده بودند و قیمت 19 میلیون تومان بهشون داده بودن و خیلی عصبانی با ما تماس گرفتن و گفتن “آخه بی انصاف 7 میلیون بالاتر؟؟!!!” ، سعی کردم توجیهشون کنم که این قیمت در باغ سبز هست و وقتی که پیش پرداخت، پرداخت میشه بالا رفتن فاکتور شروع میشه و به همون قیمتی که ما گفتیم چه بسا بالاتر تموم میشه وحتی براشون یه آنالیز قیمت تمام شده فرستادم که برای شما هم به همراه پلن دو بعدی آشپرخانه میفرستم.

قطعه متن بالا در سال 1398 نگارش شده است از این نظر قیمت ها قدیمی می باشد.

 

 رایگان

 

 

بعد از 2 ماه با ما تماس گرفت و گفت یونیت هام نصب شده و فروشنده برای مونتاژ درب های کابینت 6 میلیون دیگه پول میخواد و در حین کار 4 میلیون دیگه هم ازمون گرفته، میشه شما بیاید بقیه کار دست بگیرید؟!

اگه این اتفاق بیوفته شما میخواین چه کار کنید؟

شاید به ذهنتون برسه که شکایت میکنید، قانون اتحادیه مشخصه و حق با ایشونه برای قیمت گذاری کابینت که بالاتر توضیح دادیم ضرایبی وجود داره

پس اگه این اتفاق بیوفته شما پولی رو پرداخت کردید و تا زمانی که تکمیل وجه نکنید (به صورت قانونی) کابینتتون مونتاژ نمیشه، حالا بمونه که از چه جنسی برای کارتون استفاده میکنه!

یادتون نره مهم ترین فاکتوردر کابینت های ممبران جنس وکیوم و جنس مغز ام دی اف خام هست، از چه جهت:

  1. جنس وکیوم باید در هنگام پرس به واسطه چسب و حرارت و فشار به مغز ام دی اف بچسبد و اگر از وکیوم درجه دو استفاده بشه به مرور زمان مخصوصا زمانی که بهش گرما بخوره از روی ام دی اف بلند میشه و هزینه تعمیرش سر به فلک میکشه تازه اگه بعد از اون مدت اون جنس وکیوم هنوز تو بازار موجود باشه
  2. درب های ممبران باید تراش (ابزار سی ان سی ) بخورد تا طرح هایی روی آن ها ایجاد شود، اگر جنس مغز ام دی اف خوب نباشه ابزار خوریش ضعیف میشه و طرح ها ،بی کیفیت میشه

قطعه متن بالا در سال 1398 نگارش شده است از این نظر قیمت ها قدیمی می باشد.

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

نکات مهم هنگام عقد قرارداد کابینت ممبران:

  1. جنس روکش وکیوم به همراه کد و شرکت سازنده در قرارداد ذکر شود.
  2. جنس ام دی اف درب ها در قرارداد ذکر شود.
  3. قبل از شروع به کار طراحی کابینت آشپزخانه تان که مورد تاییدتان هست را دریافت کنید و ضمیمه قرارداد کنید.
  4. قرارداد از نظر قیمتی باید بسته باشد ، در بسیاری از قرارداد ها عنوان میشه که در مراحل پایانی نصب ، متراژ نصب شده محاسبه شده و مطابق با استانداردها محاسبات انجام میشه.

 

آیا کابینت ممبران برای خانه ها مناسب است؟

کابینت نه تنها زیبایی و به اشپزخانه میبخشد بلکه به نظم و دسترسی راحت و اسان ظروف و وسیله ها کمک زیادی می کند.

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت ها می باشد که با تنوع رنگ بالا طرح های شیک و زیبا و با مناسب ترین قیمت بازار عرضه می شود.

با اینکه کابینت ممبران و از مزایای زیادی برخوردار است اما طرفدار های زیادی دارد و مورد توجه همگان قرار گرفته است.

قیمت مناسب این کابینت و تنوع طرح های بالا می تواند مهمترین خصلت آن باشد.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

مغزی کابینت ممبران از ام دی اف ساخته شده است و روکش آن از جنس pvc می باشد

ایجاد طرح و نقش در این کابینت جلوه بسیار زیادی به آن میدهد و جلوه اش را دوچندان می کند.

کابینت ممبران به نام کابینت وکیوم هم شناخته شده است و برای خانه های بزرگ که فضای بازی دارند بسیار مناسب اند.

این کابینت هم مانند طرح های کلاسیک و هم در طرح های مدرن می باشد.

در اینکه کابینت های وکیوم یا ممبران بسیار خاص و شیک هستند و در جلوه آشپزخانه کمک بسیار زیادی می کند شکی نیست ولی ممکن است.

کابینت

کابینت

کابینت هایی به این نام اما نه به این زیبایی در بازار برای فروش گذاشته شده باشند.

درهای کابینت وکیوم ضخامت بسیار بالایی دارند و حکاکی روی آن امکان پذیر است.

درب کابینت ممبران از طرح های زیادی برخوردار هستند.

ضخامت آن می تواند این ویژگی بسیار مهم در درب این کابینت باشد.

برای انتخاب کابینت در آشپزخانه تان حتما به این نکته باید توجه کنید از چه موادی ساخته شده یا چه موادی در آن به کار رفته شده است.

عکس ران برای افرادی که قصد خرید این کابینت را دارند بیشتر رنگ،زیبایی،طرح،قیمت و پوشش دهی آشپزخانه مهم است.

شما عزیزان میتوانید با توجه به تم خانه یا طرح مورد نظرتان این کابینت را سفارش دهید تا در اشپزخانه ای منحصر به فرد داشته باشید.

مزایا و معایب کابینت ممبران

همانطور که هر کابینت در هر آشپزخانه‌ای مزایا و معایب خودش را دارد کاملاً بر آن هم از مزایا و معایبی برخوردار است.

 

معایب کابینت ممبران

برای اینکه کابینت آشپزخانه تان طراحی شیک و زیبایی داشته باشد بستگی به سازنده خوش سلیقه و ماهر دارد.

اگر چسبی که مناسب این کابینت باشد استفاده نشود باعث می شود در برخی از نواحی کابینت ازبین برود و یا اسیب ببیند.

سازنده ممکن است نتواند هر طرحی که شما پیشنهاد می دهید و مورد نظرتان می باشد را برای شما طراحی و بسازد.

تیز بودن اجسام موجب اسیب دیدن و خط و خش  به کابیت می شود.

نور خورشید باعث آسیب دیدن رنگ کابینت می شود و  به کاهش چسبندگی آن کمک کند تا بعد مدتی رنگ از روی کابینت بلند شود و جلوه خوبی نداشته باشد.

 

مزایای کابینت ممبران

این کابینت قابلیت پوشش دهی بسیار زیاد و دربرگیری وسایل اشپزخانه را دارد.

شما می توانید طرحی که مورد نظر و دلخواهتان هستند را به سازنده نشان دهید تا همان را به شما تحویل دهند.

. قیمت این کامل نسبت به کابینت های دیگر مناسب می باشد

مقاومتش در برابر حرارت و رطوبت بسیار زیاد است مثلا اگر ظرفی کامل خشک نشده باشد و حالت مرطوبی داشته باشد داخل کابینت قرار بگیرد اسیب نمیبیند.

از رنگ های بسیار متنوعی برخوردار است.

باعث می شود آشپزخانه بسیار زیبا و یکدست جلوه دهد.

. برخلاف بعضی از کابینت ها به راحتی می توان آن را تمیز کرد

 هزینه وسایل جانبی بین کابینت کم می باشد و اگر اسیب دید به راحتی میتوان آن را پیدا و خریداری کنید

وزن کمی دارن.

این کابینت محفظه های بسیار زیادی برای جا گذاری ظرف ها دارد و قفسه های فراوانی در آن بکار برده شده است.

نوع طراح

کابینت های ممبران معمولاً کلاسیک هستند و برخلاف کابینت مدرن بسیار شلوغ می باشند در حالی که

کابینت های مدرن خیلی ساده هستند.

فواید کابینت ممبران

کابینت ها در آشپزخانه ای که قلب خانه محسوب می شوند خودنمایی می کنند و به عنوان المان اصلی وجود دارند.

برای خانه هایی که نیاز به بازسازی دارند بهتر است به سراغ کابینت های آشپزخانه بروید.

در آشپزخانه ها به مرور زمان همه چیز زیبایی خود را از دست می دهند و نیاز به تغییرات دارند و بهتر است برای زیباتر شدن آن را با طراحی های متفاوت طراحی کرد.

کابینت ها دنیای گسترده ای پیدا کرده اند که هرکدام از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند که بهترین کار برای داشتن ظاهر زیبای آن استفاده کردن از این متریال ها می باشند.

کابینت های ممبران از جدید ترین کابینت هایی هستند که توانسته اند به عنوان کابینت جایگزین چوب شوند.

البته که زیبایی ظاهر آن را در چوب نمی توان مشاهده کرد اما افرادی که از کابینت های چوبی استفاده می کنند سعی می کنند این کابینت را جایگزین کابینت های چوبی کنند.

کابینت های چوبی دارای قیمت های بالایی هستند که البته مبلغی که پرداخت می کنیم در ازای کیفیت محصول است.

 

فواید کابینت ممبران

ممبران چیست؟

ممبران همان کابینت های ام دی اف هستند که از خرده چوب های طبیعی تهیه می شوند.

روکشی که بر روی ام دی اف قرار می گیرد این قابلیت را دارد که بیرون رفتگی و تو رفتگی های کابینت را اجرا کنند.

کابینت های ممبران به عنوان کابینت هایی هستند که در آشپزخانه های کلاسیک قابل اجرا هستند.

اگر به فکر تغییراتی در آشپزخانه هستید بهتر است که برای بازسازی از این کابینت ها استفاده کنید.

برای ساخت آشپزخانه هایی که نیاز به بازسازی دارند بهتر است که از کابینت های ممبران استفاده می کنند.

تزئینات و جزئیات بر روی کابینت های ممبران بسیار قابل مشاهده هستند.

 

فواید کابینت هایگلاس

 

کابینت ممبران

برای ساخت کابینت های ممبران بهتر است که رنگ متناسب با چیدمان داخلی منزل را انتخاب نمایید.

اغلب افراد به دنبال رنگ هایی هستند که در خانه های کلاسیک بتوان از آن استفاده کرد.

نمونه هایی از این کابینت ها در آشپزخانه وجود دارند که به بهترین شکل می توان آن را اجرا کرد.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

یکی از فواید این کابینت تنوع رنگ بندی بر روی آن ها می باشد.کابینت سازان اغلب به سراغ کابینت هایی هستند که زیبایی خانه را تحت شعاع قرار دهند.

خانه هایی که از این نمونه کابینت ها استفاده می کنند می دانند که ماندگاری کابینت های ممبران نسبت به متریال های دیگر بیشتر است.

کابینت های چوبی به دلیل اینکه از بابت هرینه برای خریداران مقرون به صرفه نیست این کابینت را جایگزین می کنند.

چوب دارای اصالتی است که سایر متریال ها آن را ندارند اما باید دقت داشت که استفاده از آن با دقت انجام گیرد.

 

وجود نقش و نگار بر روی کابینت های ممبران

برای پاکیزه کردن سطح کابینت های ممبران به دلیل اینکه تورفتگی و برجستگی دارند باید هر چند روز یک بار صورت گیرد.

نقش و نگارهای موجود بر روی کابینت های کلاسیک باعث زیبایی بیشتر آن ها می شود به دلیل اینکه در خانه هایی که وسعت کافی دارند بهتر است از این کابینت برای طراحی آشپزخانه استفاده شود.

کابینت

کابینت

اما اگر به دنبال تغییرات بیشتر در آشپزخانه هستید باید از کابینت های ممبران با رنگ های متنوع استفاده کنید.

در برخی موارد دیده شده است که کابینت سازان و طراحان رنگ های متنوعی را انتخاب می کنند و دیگر خبری از کابینت های ساده قهوه ای که در هر خانه مشاهده می شود نیست.

کابینت هایی که دارای ترکیب رنگی هستند هم می توانند به عنوان یک المان متنوع وجود داشته باشد.

 

سوالات متداول مشتریان در مورد قیمت کابینت ممبران

کابینت ممبران چیست؟

کابینت‌ممبران یا وکیوم نوعی از کابینت های چوبی است که جنس مغز آن از نوع MDF و یا نئوپان است که البته از نئوپان به دلیل پایین بودن کیفیت به ندرت استفاده میشود و تفاوت آن با کابینت MDF در نوع روکش است.

دستگاه پرس وکیوم چیست؟

پرس وکیوم ممبران نسل قدیم دستگاه های پرس روکش بر روی چوب بوده است. این دستگاه ها هرگز به مرحله ی تولید داخلی نرسیدند و تماما به صورت وارداتی از کشورهای خارجی وارد می شدند.

نکات مهم قبل از خرید کابینت ممبران کدام اند؟

چسب آلمانی (مهمترین عامل بلند شدن وکیوم از روی ورق)، روکش کره ای، جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای)،‌ نوع دستگاه وکیوم

مزایا کابینت ممبران چیست؟

قیمت مناسب، تنوع رنگ، القای احساسی طبیعی

استاندارد ابعادی کابینت زمینی ممبران به چه صورت است؟

استاندارد ابعادی کابینت زمینی ممبران به ارتفاع ۹۰ و عمق ۵۵ سانتی متر می باشد.

محاسبه قیمت کابینت ممبران به چه صورت است؟

طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت یک متر کابینت زمینی ۶۰% قیمت کل و قیمت یک متر کابینت دیواری ۴۰% است.

آیا کابینت ممبران برای خانه مناسب است؟

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت ها می باشد که با تنوع رنگ بالا طرح های شیک و زیبا و با مناسب ترین قیمت بازار عرضه می شود.

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!