قیمت کابینت انزو و عوامل موثر در قیمت تمام شده کابینت آشپزخانه انزو

در این مطلب سعی بر این است که شما را با نحوه محاسبه و عوامل موثر در قیمت کابینت انزو آشنا کنیم ، بنابراین ابتدا به معرفی ماهیت کابینت آشپزخانه انزو خواهیم پرداخت .

همانطور که در مقاله کابینت انزو ذکر گردیده ، مواردی که کابینت انزو را از دیگر انواع کابینت آشپزخانه متمایز میکند شامل ضخامت درب ها و نوع فینیشینگ درب ها است که میتواند از رنگ پلی اورتان یا روکش وکیوم براق باشد .

از این رو به بررسی بیشتر عوامل موثر در قیمت کابینت آشپزخانه انزو میپردازیم.

 

قیمت کابینت آشپزخانه انزو

کابینت آشپزخانه انزو

کابینت آشپزخانه انزو

 

ضخامت درب در کابینت انزو :

ضخامت ورق های خام ام دی اف

ضخامت ورق های خام ام دی اف

درب های استفاده شده در کابینت طرح انزو از ضخامت بیشتری نسبت به درب سایر سبک های کابینت مدرن و کلاسیک مانند کابینت هایگلاس و کابینت ممبران برخوردار هستند به طوریکه ضخامت درب کابینت انزو، 25 میلی متر است در حالیکه درب کابینت ممبران و هایگلاس 16 میلی متر است . 

همین موضوع یکی از عوامل بالا بودن قیمت هر متر از این نوع کابینت نسبت به سایر سبک های کابینت آشپزخانه است  .

علاوه بر این جنس و تراکم مغز ورق در این نوع کابینت به دو دلیل اهیمت بالایی دارد ؛

  1. به دلیل رنگ شدن درب ها ، تراکم بالای مغز MDF در رنگ پذیری ورق تاثیر مستقیم دارد
  2. به دلیل ایجاد ابزار بر روی درب ها هر چه ورق تراکم و استحکام بیشتری داشته باشد ، ظرافت و کیفیت حکاکی ها و ابزارها توسط دستگاه CNC بهتر انجام خواهد شد .

بنابراین کیفیت ورقی که برای درب ها استفاده میشود خیلی اهمیت دارد  که معمولا برای درب ها از ورق های خام خارجی مثل کاستامانو ، چامسون یا واناچای استفاده میگردد.

 

نوع فینیشینگ درب ها :

کابینت انزو وکیوم و رنگ پولیشی

در تصویر بالا کابینت انزو با رنگ پولیش و در تصویر پایین کابینت انزو وکیوم را ملاحظه میفرمایید

فینیشینگ یا همان جلوه نهایی ، در واقع به نوع رنگ یا روکشی که روی درب ها صورت میپذیرد، گفته میشود .

یکی از عواملی که در قیمت تمام شده کابینت انزو تاثیر مستقیم میگذارد نوع فینیشیگ کار است که رنگ از روکش قیمت تمام شده بیشتری دارد و طبیعتا زیبایی و جلوه بیشتری نیز دارد.

نوع رنگ آمیزی خیلی میتواند متفاوت باشد ، تعداد لایه ای که سطح چوب رنگ آمیزی  میشود ( که در فرآیند کابینت انزو حداقل 3 مرحله پرایمر  3 مرحله رنگ و سنباده میشونند ) و یا اینکه درب ها یک رو رنگ باشند یا هر دو رو رنگ باشند ،از عواملی هستند که بر قیمت کابینت انزو تاثیر مستقیم میگذارند.

از دیگر خصوصیات کابینت انزو  ، علاوه بر قیمت بالایی که نسبت به کابینت ام دی اف مات ، هایگلاس و ممبران دارد مدت زمان نسبتا بالایی است که برای ساخت آن نیاز میباشد .

چرا که مدت زمانی که برای خشک شدن رنگ و پرایمر باید طی شود به مدت زمان سایر فعالیت های فرآیند ساخت کابینت آشپزخانه افزوده میشود.

 

در ادامه به نحوه محاسبه قیمت کابینت انزو میپردازیم :

نوع کابینت قیمت یک متر (تومان) جنس یونیت (بدنه) جنس درب ونما فینیشینگ
کابینت انزو تماس بگیرید. کاستومانا کاستومانا روکش وکیوم
کابینت انزو تماس بگیرید. کاستومانا کاستومانا رنگ پولیشی یا یورتان

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

قیمت یک متر کابینت انزو چیست؟

یک متر کابینت انزو شامل 1 متر کابینت زمینی ، 1 متر کابینت دیواری ، 1 متر تاج،صفحه روی کابینت، زیر چراغ و پاخور به همراه کلیه یراق آلات لازم ( دستگیره ، پایه ، ریل کشو،لولا ، جک آرام بند) میباشد .

اما همیشه متراژ کابنیت زمینی و دیواری و همچنین ارتفاع آن ها یک عدد ثابت نیست ، در این حالت برای به دست آوردن قیمت تمام شده به ضرایب تعریف شده توسط اتحادیه کابینت سازان مراجعه میکنیم ؛

استاندارد ابعادی کابینت زمینی : ارتفاع 90 و عمق 55 سانتی متر

استاندارد ابعادی کابینت دیواری : ارتفاع 70 و عمق 35 سانتی متر .

 

قیمت کابینت انزو دیواری و زمینی :

طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت یک متر کابینت زمینی 60% قیمت کل و قیمت یک متر کابینت دیواری 40% می باشد.

کابینت دیواری انزو

قیمت کابینت دیواری انزو

 

قیمت کابینت زمینی انزو

قیمت کابینت زمینی انزو

در ادامه با ضرایب انواع کابینت بیشتر آشنا میشوید پس تا اینجا در محاسبه قیمت کابینت انزو  فهمیدیم ضریب کابینت زمینی 0.6 و ضریب کابینت دیواری 0.4 است؛

این قانون برای محاسبه قیمت انواع کابینت آشپزخانه یکسان است .

 

قیمت کابینت انزو کمدی

کابینت کمدی به کابینتی گفته میشود که ارتفاع آن بیشتر از 240 سانتی متر در عمق و طول گوناگون اجرا میشود؛

درواقع کابینت کمدی از کف زمین شروع میشود و تا بالای کابینت دیواری امتداد میباید.

(فضای بین کابینت های دیواری و زمینی کابینت میشود یا به بیان دیگر فضای بین کابینتی نداریم)

قیمت کابینت کمدی و نیمه کمدی انزو

قیمت کابینت کمدی و نیمه کمدی انزو

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

قیمت کابینت انزو نیمه کمدی :

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید،کابینت نیمه کمدی به کابینتی گفته میشود که از سطح روی کابینت های زمینی شروع شده و تا ارتفاع کابینت دیواری امتداد میابد .

معمولا ارتفاع این کابینت تا  1.5 متر مییابشد و در طول و عمق های مختلف ساخته میشود .

ضریب محاسبه قیمت برای کابینت نیمه کمدی تا ارتفاع 1.5 متر برابر 1.2 میباشد. (دو برابر کابینت زمینی=2*0.6).

 

قیمت کابینت انزو کمدی و نیمه کمدی ویترین :

کابینت کمدی ویترین و نیمه کمدی ویترین از لحاط ابعاد مانند کابینت های کمدی و نیمه کمدی هستند با این تفاوت که بر روی آن ها درب نصب نمیگردد و داخل آن ها همواره در معرض دید میباشد؛

به همین دلیل بدنه این کابینت ها نیز ازجنس نما و فینیشیگ مشابه درب ها ساخته میشود و باعث میشود که ضریب قیمت بالاتری نسبت به کابینت کمدی و نیمه کمدی داشته باشند.

ضریب مورد استفاده برای کابینت انزو کمدی ویترین 2 و ضریب مورد استفاده برای کابینت انزو نیمه کمدی ویترین 1.5 میباشد .

 

محاسبه قیمت نما در کابینت انزو :

شاید خیلی از شما این سوال را داشته باشید که منظور از نما در کابینت آشپزخانه چیست .

آنچه در آشپزخانه شما به عنوان کابینت نصب میشود شامل باکس ها و درب های روی آنها میباشد .

نما ها شامل صفحات mdf  با فینیشینگی مشابه درب ها هستند که برای پوشاندن قسمتی از دیوارهای آشپزخانه یا کناره های بعضی از کابینت ها که بدنه آن در معرض دید است ( معمولا در شروع کابینت و پایان کابینت ها از دو طرف) مورد استفاده قرار میگیرند .

نما ها مانند کابینت ابعاد مشخصی ندارند و ضریب قیمت برای آن ها با توجه به ابعادی که دارند متغیر است .

قیمت نما در کابینت انزو

قیمت نما در کابینت انزو

 

محاسبه قیمت ستون ، سر ستون و پاستون در کابینت انزو  :

یکی دیگر از اجزای کابینت طرح انزو که بیشتر از سبک کلاسیک پیروی میکنند ، ستون ها و سرستون ها میباشند ، نحوه محاسبه ستون ها و متعلقات آن ها بستگی به ارتفاع آن و ابزار حک شده بر روی آن دارد که به صورت تکی محاسبه میشود؛

اما نکته ای که قابل توجه این است که قیمت ستون های زمینی و دیواری با ستون ها قدی (کمدی) متفاوت است .

قیمت ستون در کابینت انزو

قیمت ستون در کابینت انزو

گروه کابینت و دکوراسیون گریت یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابینت آشپزخانه انزو با رنگ پولیش و وکیوم با کارخانه رنگ ایزوله ، آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان در سراسر کشور میباشد، جهت بهره مندی از این خدمات میتوانید با تلفن های درج شده با ما تماس بگیرید.

 

کابینت انزو رنگ پولیشی خانم منصور

یکی از پروژه های کابینت انزو انجام شده توسط گریت کابینت این پروژه، کابینت انزو رنگ پولیشی به رنگ سفید است که تمام یراق آلات آن بلوم اتریش می باشد. صفحه ای که روی کار استفاده شده نیز از سنگ طبیعی است.

 

عوامل موثر در قیمت کابینت انزو

کابینت انزو یکی از محبوب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه در ایران است. این کابینت‌ها به دلیل زیبایی، استحکام و دوام بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. اما قیمت کابینت انزو نیز مانند سایر محصولات با عوامل مختلفی تعیین می‌شود. در این مقاله به بررسی عوامل موثر در قیمت کابینت انزو می‌پردازیم.

  • جنس بدنه: جنس بدنه یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت کابینت انزو است. کابینت انزو معمولا از ام‌دی‌اف ساخته می‌شود. هرچه ضخامت ام‌دی‌اف بیشتر باشد، کابینت محکم‌تر و بادوام‌تر خواهد بود. همچنین، نوع ام‌دی‌اف نیز در قیمت کابینت موثر است. ام‌دی‌اف ایرانی معمولا ارزان‌تر از ام‌دی‌اف خارجی است.
  • نوع روکش: روکش کابینت انزو نیز در قیمت آن موثر است. کابینت انزو معمولا با روکش‌های وکیوم یا رنگ ساخته می‌شود. روکش وکیوم ضخیم‌تر و باکیفیت‌تر از روکش رنگ است. همچنین، روکش‌های خارجی معمولا گران‌تر از روکش‌های ایرانی هستند.
  • نوع ابزار CNC: در کابینت انزو از دستگاه‌های CNC برای ایجاد طرح‌های مختلف روی درب‌ها استفاده می‌شود. هرچه طرح‌ها پیچیده‌تر باشند، هزینه ساخت کابینت بیشتر خواهد بود.
  • نوع یراق‌آلات: یراق‌آلات کابینت نیز در قیمت آن موثر هستند. یراق‌آلات خارجی معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و قیمت بیشتری دارند.
  • متراژ آشپزخانه: متراژ آشپزخانه نیز در قیمت کابینت انزو موثر است. هرچه آشپزخانه بزرگتر باشد، هزینه ساخت کابینت بیشتر خواهد بود.

گریت کابینت یکی از تولیدکنندگان باسابقه و معتبر کابینت انزو در ایران است. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تیمی از متخصصان مجرب، کابینت‌های انزو باکیفیت و زیبا را با قیمتی مناسب تولید می‌کند. اگر قصد خرید کابینت انزو دارید، گریت کابینت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره رایگان، شما را در انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه خود راهنمایی می‌کند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

نکاتی در مورد کابینت آشپزخانه

کابینت های استوک از ابتدایی ترین نوع کابینت های بدون حاشیه هستند. مراکز و تأمین کنندگان خانه معمولاً این موارد را در دسترس دارند ، بنابراین معمولاً بدون نیاز به سفارش خاصی برای تحویل فوری در دسترس هستند. آنها کم هزینه ترین گزینه هستند ، اما شما معمولاً در انتخاب ، از نظر رنگ ، رنگ و سبک درب محدود خواهید بود.
کابینت های نیمه سفارشی جزئیات و گزینه های بیشتری مانند قالب تاج ، قالب ریزی در لبه های پایین ، پانل های جانبی و درهای شیشه ای را اضافه می کنند. انتخاب های بیشتری در سبک ها ، رنگ و رنگ در دسترس است ، اما نیمه سفارشی هزینه بیشتری نسبت به استوک دارد. ممکن است مجبور شوید نمایندگی خود را از سازنده سفارش دهید.

با کابینت های سفارشی ، آسمان محدود است. در این گروه ، تقریباً هر آنچه را که می توانید رویای خود را بسازید ، می توانید ساخته باشید. اندازه ها و ابعاد متغیر است و می تواند متناسب با فضاهای خاص – تا 1/8 اینچ آخر – سفارشی شود. هنگام سفارشی سازی ، می توانید از بین تعداد بیشماری از ویژگی ها ، کیفیت کار را بالا ببرید. همینطور قیمت این هزینه ها معمولاً حداقل دو برابر کابینت های استوک است. در این سطح ، شما روی کیفیت و زیبایی شناسی سرمایه گذاری می کنید.

 

تصاویر پروژه کابینت انزو رنگ پولیشی خانم منصور:

کابینت انزو رنگ پولیشی خانم منصور کابینت انزو رنگ پولیشی خانم منصور کابینت انزو رنگ پولیشی خانم منصور کابینت انزو رنگ پولیشی خانم منصور

 

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

شما می توانید از طریق لینک های زیر مقاله های گریت کابینت را مشاهده کنید:

متریال کابینت انزو

آشپزخانه و چیدمان آن یکی از عواملی که در طراحی داخلی منزل امروزه به آن اهمیت داده شده است.

قطعا افراد احساس بهتری در آن خواهد داشت و تمایل دارند که زمان زیادی را برای گفت‌وگو و صرف غذا در آن بپردازند.

اگر می خواهید که یک طراحی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید بهتر است که با استفاده از مجلات و سایت های معتبر معماری طرح های روز دنیا را بررسی کنید و مطابق با آن ها خانه تان را چیدمان کنید.

فرقی نمیکند که خانه کلاسیک دارید یا مدرن تنها چیزی که اهمیت دارد این است که خانه تان را از سادگی خارج کنید و نوعی نگرش متفاوت به چیدمان آن داشته باشید.

امروزه کابینت ها انواع مختلفی دارند و با پیشرفت در صنعت کابینت سازی میتوانید همه چیز را آنطور که دوست دارید چیدمان کنید.

بهتر است قبل از خرید و تهیه کابینت ها  به طور کلی درباره لوازم منزل اطلاعاتی  داشته باشید تا بتوانید زیبایی متفاوتی را در اختیار داشته باشید.

 

متریال کابینت انزو

کابینت انزو چیست؟

 کابینت انزو نوعی کابینت آشپزخانه است که به صورت وکیوم در بازار وجود دارد.

کابینت انزو

کابینت انزو

 کابینت وکیوم که مغزی آن از ورق ام دی اف می باشد از طریق تکنولوژی وکیوم به وسیله دستگاه های پرس روکش می‌شوند و روکش مورد نظر روی آنها پرس می گردد.

 

دلیل انتخاب اسم انزو

اما ممکن است این برای شما سوال شود که چرا این نام برای آن گذاشته شده است.

دلیل آن تفاوت های خاصی است که نسبت به کابینت‌های دیگر دارد.

انزو نام برندی است که در واقع از بخش خط تولید برند زنتیک zentique گرفته شده است که این برند در زمینه مبلمان نورپردازی و دکوراسیون داخلی منزل هر فعالیت دارد.

 

تفاوت های کابینت انزو و کابینت های وکیوم

یکی از این تفاوت ها که بین کابینت آشپزخانه ام دی اف و کابینت آشپزخانه وکیوم وجود دارد.

قطر برای ام دی اف است که در آنها به کار رفته است.

کابینت انزو قطر از  ورق ام دی اف به کار رفته که قطر بیشتری نسبت به وکیوم دارد و اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم قطر آن حدود ۲۵ میلیمتر می باشد در حالی که قطر ورق ام دی اف در کابینت وکیوم ۱۶ یا ۱۸ میلیمتر می باشد.

کابینت

کابینت

در کابینت آشپزخانه انزو و کابینت آشپزخانه وکیوم تفاوت های دیگری هم وجود دارد که قطر روکشی که در آنها به کار رفته است با همدیگر متفاوت است.

قطر روکش کابینت انزو نسبت به کابینت وکیوم بیشتر می‌باشد و تفاوت دیگر آنها این است که چهار طرف درب کابینت انزو به وسیله دستگاه سی ان سی تراش داده میشود.

تفاوت دیگر کابینت آشپزخانه انزو با کابینت وکیوم این است که کابینت انزو در همه حال به شکل سفید براق است.

در حالیکه در کابینت های وکیوم رنگبندی گسترده‌تری را مشاهده می کنید و می توانید هر رنگی را که مطابق با سلیقه شما است را انتخاب نمایید.

موضوع قیمت برای همه معمولاً مسئله بسیار مهم است و تمایل دارند که از آن به خوبی استفاده کنند .

 

قیمت کابینت های انزو و وکیوم

قیمت کابینت های وکیوم و انزو بسته به متریال و جنسی که در آن ها به کار می رود متفاوت است.

اما در کابینت های امسال نسبت به کیفیتی که در آن اجرا می‌شود .

کابینت انزو قیمتش نسبت به کابینت وکیوم بیشتر است.

همچنین در کابینت آشپزخانه اعضا به دلیل استفاده از رنگ سفید باعث می شود که جلوه ای از آن چیزی که است بیشتر نشان داده شود و به طور کلی فضای آشپزخانه محیطی خاص و لوکس میشود.

استفاده از کابینتهای انزو که به رنگ سفید می باشند می توانند برای خانه های مدرن گزینه مناسبی باشند.

اما این دلیلی نیست برای اینکه از آن در آشپزخانه کلاسیک به کار نبرید.

عمر مفید کابینت انزو

کابینت انزو چیست؟

برای ساخت کابینت انزو در ابتدا نیاز به متریال mdf می‌باشد. به دلیل اینکه معمولا مغزی کابینت ها از جنس ام دی اف و روکش های مختلفی توسط تکنولوژی های مخصوصی بر روی آنها اجرا می گردد.

در حقیقت کابینت انزو یک نوع کابینت ممبران می‌باشد که طرح ها و متریال های نسبتا متفاوتی برای آن به کار رفته است.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین کابینت انزو و کابینت ممبران وجود دارد. اولین مورد ضخامت ورق روی این کابینت هاست.

ضخامت روکش ها با یکدیگر متفاوت است؛ اینگونه است که برای کابینت های انزو معمولاً ضخامت ۲۵ میلیمتر اجرا می گردد در حالی که ضخامت ورق های ممبران حدود ۱۶ میلیمتر می باشد.

دومین مورد تفاوت ظاهری آنها است.

قطر لبه‌های کابینت ممبران از کابینت های انزو بیشتر می باشد به دلیل اینکه چهار طرف کابینت‌های انزو برش خورده است و همین موضوع باعث می‌شود که قطر آن کمتر شود.

یکی از مواردی که بسیار برای خریداران اهمیت دارد قیمت محصولی است که می خواهند هزینه ای برای آن پرداخت کنند.

معمولاً افراد به دنبال متریالهایی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد تا با هزینه های مناسب بتوانند طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهند.

این دو کابینت در قیمت هم با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت کابینت های ممبران نسبت به کابینت‌های انزو ارزانتر است.

 

عمر مفید کابینت انزو

در واقع نمی‌توان زمان مشخصی را برای دوام کابینت ها بیان کرد اما به طور کلی ماندگاری کابینت ها به دو عامل بستگی دارد ساخت و نگهداری محصول.

در دوره ساخت عوامل بسیاری موثر هستند که مهمترین آنها کیفیت متریال و ضخامتی است که بر روی کابینت ها اجرا می گردد.

 کابینت انزو

کابینت انزو

علاوه بر آن نوع روکش و چسبی که بر روی کابینت ها به کار می روند می تواند تاثیر بسیاری در عمر و ماندگاری کابینت انزو داشته باشد.

مورد بعدی در خصوص نگهداری از کابینت ها است. عوامل بسیاری ممکن است در آسیب‌دیدگی‌های کابینت ها موثر باشند. برای مثال شرایط آب و هوایی؛ وارد شدن ضربه؛ خشک شدن سریع کابینت پس از تماس با آب و عواملی همچون مواردی که گفته شد تاثیر بسیاری بر ماندگاری کابینت های آشپزخانه خواهند داشت.

بنابراین اگر عواملی که گفته شد به خوبی انجام شود قطعاً می توانید بیش از ۲۰ سال از کابینت های انزو در آشپزخانه خود استفاده نمایید.

 

عوامل موثر در قیمت کابینت اندود چیست؟

اولین مورد مهارت ساختی است که در کابینت ها مشاهده می شود.

معمولاً کابینت سازان محصولات خود را به صورت حرفه‌ای به بازار عرضه می‌کند و آنها خلاقیتی است که همراه با طراحی های جذاب در محصولات مشاهده می‌شود.

کابینت

کابینت

مورد دیگری که بر قیمت کابینت ها تاثیرگذار است طرح و خلاقیتی است که بر روی محصولات مشاهده می‌شود.

معمولاً برای درب کابینت های انزو تراشکاریهایی مشاهده می‌شود که باعث افزایش زیبایی در این کابینت ها می گردد که مسلما بر ارزش کالا تاثیر گذار است.

اگر کابینت انزو را برای بازسازی کابینت آشپزخانه انتخاب کرده‌اید به ضخامت آن و کیفیت محصولات آن دقت داشته باشید؛ زیرا هر چقدر که ضخامت و روکش این کابینت ها با کیفیت تر باشد باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت نمایید.

 

چگونه کابینت ساز انزو را انتخاب نماییم؟

قطعاً هر یک از کابینت ساز ها در هر شاخه ای که هستند به صورت حرفه ای کار خود را انجام می دهند. اما معیارهایی وجود دارد تا شما بتوانید کابینت انزو را با معیارهای متناسب انتخاب نمایید. عواملی که در پایین مشاهده می کنید معیارهایی است که می‌تواند در انتخاب یک کابینت ساز ماهر شما را راهنمایی کند.

  • نمونه کارها
  • مشتری‌های راضی
  • معرف ها
  • تعداد کارهای مشابه
  • مشاوره
  • محل کار
  • فرمت قرارداد
  • تیم حرفه ای
  • تعهدات تیم

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه انزو

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

سوالات متداول مشتریان در مورد قیمت کابینت انزو

قیمت کابینت انزو دیواری و زمینی چند است؟

طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت یک متر کابینت زمینی ۶۰% قیمت کل و قیمت یک متر کابینت دیواری ۴۰% می باشد.

ضخامت ورق به کار رفته برای تولید کابینت انزو چقدر است؟

برای تولید کابینت های انزو از ورق هایی با ضخامت ۲۵ میل استفاده می شود.

ضریب محاسبه قیمت برای کابینت نیمه کمدی چند است؟

ضریب محاسبه قیمت برای کابینت نیمه کمدی تا ارتفاع ۱.۵ متر برابر ۱.۲ میباشد. (دو برابر کابینت زمینی=۲*۰.۶).

ضریب مورد استفاده برای کابینت انزو کمدی ویترین چند است؟

ضریب مورد استفاده برای کابینت انزو کمدی ویترین ۲ و ضریب مورد استفاده برای کابینت انزو نیمه کمدی ویترین ۱.۵ می باشد.

چرا کابینت انزو را به این نام نهاده اند؟

دلیل آن تفاوت های خاصی است که نسبت به کابینت‌های دیگر دارد. انزو نام برندی است که در واقع از بخش خط تولید برند زنتیک zentique گرفته شده است که این برند در زمینه مبلمان نورپردازی و دکوراسیون داخلی منزل هر فعالیت دارد.

قطر کابینت انزو چه قدر است؟

قطر کابینت انزو از ورق ام دی اف به کار رفته که قطر بیشتری نسبت به وکیوم دارد و اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم قطر آن حدود ۲۵ میلیمتر می باشد.

کابینت انزو چه رنگی است؟

در کابینت های انزو رنگ نما و درب ها معمولا سفید یا شیری هستند و جنس وکیوم آن ها براق است.

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!