کابینت کلاسیک ممبران | پاسداران

کابینت کلاسیک ممبران | پاسداران

کابینت کلاسیک ممبران | پاسداران

پروژه که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم مربوط می شود به پروژه ای دوبلکس در پاسدارن تهران به کارفرمایی مهندس کیهانی میباشد ،که توسط شرکت کابینت گریت  طراحی و اجرا شده است.

کابینت کلاسیک ممبران پاسداران - تصویر یک

 

طبق مشاوره و جلساتی که بین طراحان ما و کارفرما صورت گرفت  سبک کلاسیک و رنگ سفید  برای طراحی داخلی کابینت  آشپزخانه در این پروژه برای کارفرما در نظر گرفته شده است که به صورت دو آلترناتیو به کارفرما ارائه شد که حال به معرفی آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

کابینت کلاسیک ممبران | پاسداران

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک سبکی است که می‌ توان گفت  در نقطه مقابل سبک مدرن قرار دارد. در این سبک برخلاف سبک مدرن که در اوج سادگی طراحی می شود در سبک کلاسیک طراحی ها پیچیده بوده و دارای کنده کاری می باشد می ‌توان گفت که ایجاد تقارن از مهمترین ویژگی های این سبک محسوب می شود.

 

سبک کلاسیک فضایی لاکچری و لوکس را ایجاد می کند و با ایجاد تقارن و استفاده از طرح های زیبای این سبک فضایی فوق العاده زیبا را به وجود می آورد.

در این پروژه نیز سبک کلاسیک برای طراحی کابینت ها در نظر گرفته شده است و همانطور که مشاهده می کنید با استفاده از طرح های کلاسیک زیبای ایجاد شده بر روی کابینت ها فضای فوق العاده زیبایی طراحی شده است.

در این سبک هود آشپزخانه  به صورت مخفی طراحی می شود علاوه بر آن طراح با ایجاد فضای مشخص برای هر یک از وسایل آشپزخانه سعی کرده است تا ظاهری منظم و مرتب در آشپزخانه ایجاد کند همچنین مثلث کار نیز با استفاده از طراحی کابینت درست و اصولی  به درستی ایجاد شده است.

کابینت کلاسیک ممبران پاسداران - تصویر دو

ویترین ها یا کابینت های درب شیشه ای یکی از قسمت های زیبای کابینت‌کلاسیک می باشد همانطور که مشاهده می کنید در هر یک از دو طرح در نظر گرفته که  برای کارفرما ارائه شده است از ویترین به صورت قرینه در دو طرف کابینت های بالایی استفاده شده است در این سبک می توان  هم با استفاده از شیشه های شفاف و حفاظ های زیبا و همچنین با استفاده از شیشه های مات ویترین ها  طراحی گردد .علاوه بر آن طراح با نور پردازی در داخل ویترین باعث افزایش ظاهر زیبای آن شده است.

استفاده از ستون و سر ستون های زیبا یکی دیگر از ویژگی های زیبای این سبک می باشد در این پروژه نیز در هر دو طرح از سر ستون ها و ستون های زیبای این سبک استفاده شده است.

طراحی کف و سقف نیز دو آلترناتیو برای کارفرما ارائه داده شده است در طراحی سقف هر دو طرح، طراح  سعی کرده است که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در سقف با نورپردازی مناسب و اصولی سقف تمام فضای آشپزخانه را به درستی نورپردازی کرده و فضای روشنی را ایجاد  کند.

در طراحی کابینت به سبک کلاسیک از دستگیره ها استفاده میشود دستگیره های در نظر گرفته شده برای این پروژه متناسب با طرح روی کابینت انتخاب شده و علاوه بر ایجاد هماهنگی جلوه ‌ای زیباتر به کابینت ها بخشیده است.

 

کابینت ممبران

امروزه کابینت ممبران توانسته است جایگاه ویژه ای را در قلب آشپزخانه های ایرانی پیدا کند. کابینت ممبران هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک قابل طراحی و اجرا می باشد اما عمده استفاده آن در سبک کابینت های کلاسیک می باشد.

کابینت کلاسیک ممبران پاسداران - تصویر چهار

کابینت وکیوم در انواع رنگ ها و طرح های زیادی قابل اجرا می باشد و شما می توانید طرح و رنگ انتخابی خود را سفارش داده و در اشپزخانه خود از ان استفاده کنید.

اما پیشنهاد می شود که در کابینت ممبران کلاسیک زیاد از طرح های خیلی ریز و پیچیده استفاده نشود تا هنگام وکیوم و پرس لایه pvc به صورت کامل اجرا شود .

یکی از رنگ های پرطرفدار کابینت ممبران رنگ سفید می باشد در واقع می ‌توان گفت که رنگ سفید از بهترین رنگهای می ‌باشد که می‌ توان در کابینت های ممبران اجرا کرد زیرا هیچ رنگی به اندازه رنگ سفید نمی تواند کنده کاری ها و ستون و سرستون های زیبای سبک کلاسیک را در کابینت ممبران به نمایش بگذارد ؛

به همین دلیل برای این پروژه کابینت ممبران سفید در نظر گرفته شده است.

 رایگان

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا رنگ سفید باعث می شود که فضا دلباز تر و بزرگ تر از آنچه که هست دیده شود که این خاصیت این رنگ را می توان به خوبی در این پروژه مشاهده کرد.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.