کابینت مدرن ام‌دی‌اف هایگلاس | شهران تهران

کابینت مدرن ام‌دی‌اف هایگلاس | شهران تهران

کابینت مدرن ام‌دی‌اف هایگلاس | شهران تهران

پروژه این که اکنون مشاهده می کنید مربوط می شود به  طراحی داخلی آشپزخانه ای در شهران تهران به کارفرمایی آقای مرادی که توسط شرکت کابینت گریت طراحی و اجرا شده است.

کابینت مدرن ام‌دی‌اف هایگلاس - تصویر یک

طبق جلساتی که بین طراحان ما و کارفرما گذاشته شد برای طراحی داخلی این آشپزخانه سبک مدرن و کابینت ام دی اف هایگلاس با چندین  آلترناتیو رنگی در نظر گرفته شد. در ادامه به توضیح هر یک از آنها می پردازیم.

 

کابینت مدرن ام دی اف هایگلاس | شهران تهران

سبک طراحی مدرن

سبک مدرن سبک امروزی در طراحی داخلی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ ای کسب کرده و طرفداران زیادی دارد. این سبک در اوج سادگی فضایی شیک و زیبایی را ایجاد می کند که شما هیچگاه از قرار گرفتن در آن فضا خسته نخواهید شد.

می توان گفت که اولین اصل در طراحی داخلی فضای یک آشپزخانه به سبک مدرن استفاده بهینه از فضا و کاربردی بودن آن می باشد.

در این سبک دقیقاً مخالف سبک کلاسیک خبری از کنده کاری و طرح های پر زرق و برق نمی باشد و طراحان تلاش می کنند در اوج سادگی فضایی لوکس و زیبایی را ایجاد کنند.

کابینت‌مدرن نیز از این قانون پیروی می‌ کند کابینت های مدرن بسیار جادار بوده و بهترین  انتخاب به خصوص برای فضاهای کوچک محسوب می ‌شود.

در طراحی این پروژه نیز کابینت های مدرن در نظر گرفته شده است همانطور که مشاهده می کنید طراح کابینت های ساده و بی آلایش و در عین حال لوکسی را در نظر گرفته است که علاوه بر ایجاد ظاهر زیباتر برای آشپزخانه فضای ذخیره‌ سازی مناسبی را برای کارفرما ایجاد کرده است.

 

کابینت ام دی اف هایگلاس

کابینت هایگلاس در واقع نوعی براق از کابینت ام دی اف محسوب می شود که به دلیل داشتن سطحی صاف و براق انعکاس نور بالایی دارد و می ‌توان از آن برای طراحی مدرن تمام آشپزخانه ها به خصوص آشپزخانه های کوچک و کم نور استفاده کرد.

کابینت مدرن ام‌دی‌اف هایگلاس - تصویر دو

در این پروژه نیز طراحان ما کابینت ام دی اف هایگلاس را در نظر گرفتند تا علاوه بر ایجاد  ظاهری ساده و زیبا در فضا نور را منعکس کرده و فضای روشن تری را ایجاد نماید.

در طراحی کابینت های آشپزخانه برای تمام وسایل آشپزخانه فضای خاص و مشخص در نظر گرفته شده است و به همین دلیل آشپزخانه دارای ظاهری منظم و مرتب می باشد.

در مورد رنگ این کابینت ها نیز برای کارفرما چندین آلترناتیو رنگی در نظر گرفته شده است اما باید به این موضوع اشاره کرد که کابینت های گلاس سفید انعکاس نور بیشتری نسبت به رنگ طوسی آن دارد زیرا رنگ سفید خود نور را جذب نکرده و آن را انعکاس می دهند و کابینت های های گلاس نیز به دلیل  براق بودن نیز همین خاصیت را دارد و  زمانی که کابینت های گلاس سفید برای آشپزخانه طراحی میشود انعکاس نور آن چندین برابر می‌ شود.

در طراحی این آشپزخانه طراح رنگ یکی از دیوارها را طوسی در نظر گرفته است تا با ترکیب آن با کابینت های سفید و سایر وسایل آشپزخانه سیلور ترکیب رنگ سفید طوسی زیبایی را در فضا ایجاد کند.

کابینت مدرن ام‌دی‌اف هایگلاس - تصویر سه

در طراحی کابینت های که رنگ آن سفید است همانطور که در تصویر مشاهده میکنید فضا دلباز تر و بزرگ تر از آنچه که هست به نظر می رسد اما رنگ طوسی به دلیل انعکاس نور کمتر همچین حسی را در بیننده ایجاد نمی کند اما زیبایی خود را داشته و فضای خاص را ایجاد کرده است رنگ طوسی امروزه یکی از پر کاربرد ترین رنگ ها در طراحی داخلی محسوب می شود.

طراح در طراحی کابینت های این پروژه برای قسمتی از کابینت های بالایی آشپزخانه طرح چوب را در نظر گرفته است و فضای آشپزخانه را از یکنواختی خارج کرده و به قولی حال و هوای تازه ای وارد فضا کرده است .

همانطور که میدانید چوب در هر فضایی که قرار گیرد به آن فضا و صمیمیت و گرما می بخشد  علاوه بر آن ظاهر زیبایی نیز دارد.

 رایگان

در این پروژه از کابینت های مدرن بدون دستگیره استفاده شده است و  هود به صورت مخفی طراحی شده تا سادگی فضا بیشتر حفظ شود و آشپزخانه به سبک مدرن نزدیک ‌تر طراحی شود.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.