پروژه کابینت ممبران سفید طلایی | جنت آباد

پروژه کابینت ممبران سفید طلایی | جنت آباد

پروژه کابینت ممبران سفید طلایی | جنت آباد

پروژه‌ای که اکنون قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم پروژه می باشد در جنت آباد تهران به کارفرمایی خانواده رسولی توسط تیم حرفه ‌ای شرکت کابینت طراحی و اجرا شده است.

پروژه کابینت ممبران سفید طلایی - تصویر اول

با توجه به فضای آشپزخانه، نظرات و سلیقه کارفرما و همچنین پیشنهادات طراحان گریت کابینت‌ممبران سفید طلایی و سبک کلاسیک برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

 

پروژه کابینت ممبران سفید طلایی

  • انتخاب سبک آشپزخانه

انتخاب سبک و رنگ دکوراسیون آشپزخانه یکی از انتخابات مهم و تاثیر گذار می باشد در واقع این سبک انتخابی شماست که فضای دلخواه شما را ایجاد می کند.

 رایگان

 

از آنجایی که کابینت های آشپزخانه فضای زیادی از دیوار آشپزخانه شما را به خود اختصاص می ‌دهند و زمان ورود به آشپزخانه اولین چیزی میباشد که جلب توجه می کند نقش چشمگیری در اجرای سبک مورد نظر دارد در واقع کابینت ها هستند که سبک انتخابی  شما را در آشپزخانه پیاده می ‌کنند.

یکی از سبک های پرطرفدار در اجرای دکوراسیون سبک کلاسیک می باشد و امروزه کابینت کلاسیک طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اجرای این پروژه نیز سبک کلاسیک برای کابینت ها در نظر گرفته ایم و همانطور که مشاهده می کنید نتیجه آن یک فضایی فوق العاده لوکس و زیبا شده است.

در مورد رنگ نیز ترکیب رنگ سفید طلایی یکی از پر کاربرد ترین ترکیب رنگها در سبک کلاسیک محسوب می شود این ترکیب رنگ لوکس زمانی که در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد فضایی زیبا  و لاکچری را ایجاد می ‌کند علاوه بر آن رنگ سفید به دلیل بازتاب نوری که دارد  باعث می‌ شود فضا دلباز و بزرگ تر از آنچه که هست به نظر برسد.

  • سبک کلاسیک

سبک کلاسیک سبکی پر طرفدار می باشد که می توان گفت ایجاد تقارن امری جدا ناپذیر از این سبک است و این فضایی مجلل را ایجاد می‌کند که شما از دیدن ان  سیر نخواهید شد.

کابینتهای این  سبک دارای ستون، سرستون و کنده کاری های زیبا  می ‌باشد ؛ همچنین ویترین های کابینت کلاسیک فضایی زیبا برای چیدمان ظروف دکوری شما ایجاد می کند.

در  طراحی کابینت های این پروژه تقارن به خوبی رعایت شده و هود به صورت مخفی اجرا میشود.

پروژه کابینت ممبران سفید طلایی - تصویر دوم

در  تصاویر این پروژه نیز همانطور که مشاهده می‌کنید هود را به صورت مخفی طراحی کرده و زمانی که به آن نگاه می کنیم تنها صفحه کابینت از جنس و طرح دیگر کابینت های اطراف مشاهده می ‌کنیم و تنها جایگاه گاز مشاهده می ‌شود.

کابینت کلاسیک کابینتی جادار محسوب می‌شود که متناسب با فیزیک افراد طراحی و ساخته  شده است. در این پروژه برای تمام دیوارهای آشپزخانه کابینت در نظر گرفته شده است و طراح از جای جای دیوار آشپزخانه استفاده بهینه کرده است  همچنین با طراحی مناسب جای مشخص برای هریک از وسایل آشپزخانه نظیر لباسشویی، یخچال و غیره در نظر گرفته شده است و فضایی مرتب و منظم ایجاد شده است.

در این نوع کابینت ها ابتدا شما می توانید پس از مشاوره با طراحان ما طرح مورد نظر برای کنده کاری ها و ظاهر کابینت را انتخاب کرده و سپس طرح مورد نظر شما ساخته و اجرا شود.

کابینت‌ممبران امروزه یکی از پر کاربرد پرین کابینت ها محسوب می شوند که جزء کابینت های کلاسیک  محسوب میشود.

یکی از مزایای کابینت‌ممبران این است که شما می‌توانید هر طرحی را که مد نظر دارید انتخاب کرده و بر روی این کابینت اجرا کنید در اصل یعنی این کابینت ها تنوع طراحی بسیار وسیعی دارند و یکی  از طرح‌های جذاب و زیبا ی آن طرحی می باشد که در این پروژه اجرا شده است و سعی شده است که با استفاده از رنگ سفید و طلایی بر زیبایی آن افزوده شود.

پروژه کابینت ممبران سفید طلایی - تصویر سوم

یکی دیگر از مزایای این کابینت ها قیمت کابینت آشپزخانه ممبران می باشد که نسبت کابینت تمام چوب و بسیاری از کابینت  های دیگر قیمت نسبتا مناسب تری دارد همچنین به دلیل روکشی که بر روی این کابینت ها پرس می شود باعث می شود که آب و رطوبت به داخل آن نفوذ نکند.

  • جزیره ی آشپزخانه

امروزه  در اغلب طراحی ها از جزیره آشپزخانه استفاده می شود همانطور که در تصاویر این پروژه نیز مشاهده می کنید طراح با طراحی یک جزیره زیبا و هماهنگ با سایر کابینت های آشپزخانه سعی کرده است که علاوه بر ایجاد فضای زیباتر یک فضای کاربردی تر را به وجود آورد.

در واقع این جزیره اجرا شده علاوه بر این که با فضای آشپزخانه هماهنگی کامل دارد و باعث زیباتر شدن آن شده است برای کارفرما یک فضای کار بیشتری ایجاد کرده است که حتی می توان با چیدمان صندلی کنار آن از آن به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده کند.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.