پروژه لوکس نیاوران + ویدیو

پروژه لوکس نیاوران + ویدیو

برای سبک و نوع کانسپت این پروژه  طی جلسات و همفکری هایی که بین کارفرما و گروه گریت کابینت انجام شد سبک نئوکلاسیک را در نظر گرفتیم و سعی کردیم با استفاده از المان های چوبی و لوکس به آن طراحی لوکس و لاکچری که مد نظر داشتیم برسیم.

 

 رایگان

 

پروژه لوکس نیاوران + ویدیو

نام پروژه: پروژه لوکس نیاوران

کارفرما: جناب آقای صداقت

متراژ: 230 متر

موقعیت پروژه: نیاوران

 

توضیح اقدامات پروژه نیاوران :

آشپزخانه: کابینت های این پروژه در سبک کلاسیک طراحی و اجرا شد.

جنس مغزی کابینت ها ام دی اف واناچای با رنگ پلی اورتان صدفی اجرا شد که با صفحه ی کوارتز قهوه ای سوخته هارمونی و ترکیب بی نطیری را به وجود آورد.

جلوه و زیبایی آشپزخانه با طراحی و اجرای جزیره ای در وسط آن تکمیل گردید.

نشیمن و پذیرایی:

در این بخش دور تا دور دیوار ها ، دیوار کوب به ارتفاع 90سانتی متر از جنس چوب و با رنگ پلی اورتان اجرا  شد، که جلوه ای بسیار لوکس و زیبا به منزل بخشید.

اتاق های خواب:

این واحد سه خوابه می باشد .

برای هر سه اتاق خواب چهار چوب درب ها تعویض گردید و چهار چوب ابزار خورده  در سبک نئوکلاسیک  با رنگ مات پلی اورتان نصب شد.

کمد دیواری های هر سه اتاق خواب در سبک کلاسیک از مغزی ام دی اف واناچای و رنگ پلی اورتان اجرا شد که در کنار دیوار کوب های موجود جلوه ای لوکس و زیبا برای  هر سه اتاق را ایجاد کرد.

تراس:

در تراس این پروژه از ترمو وود برای کفسازی و بخشی از دیوار تراس درنطر گرفته شده و یکی از دیوار ها بصورت دیوار سبز اجرا با استفاده از فلاور باکس طراحی و اجرا شد تا منطره ی زیبای پیش رو را دو چندان زیبا و جذاب کند.

 

 رایگان

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.