مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از کابینت های آشپزخانه که هر کدام دارای متریال و طرح و ظاهری متفاوتی می باشد طراحی و تولید می‌ شود که کابینت ممبران یکی از پرطرفدار ترین آنها می باشد که در هر دو سبک کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد البته استفاده این کابینت در سبک کلاسیک بیشتر می باشد.

نام دیگر کابینت ممبران کابینت وکیوم این کابینت از جنس ام دی اف خام  تولید می‌شود و روکش پی وی سی به ان پرس و یا به نوعی وکیوم می شود شما می توانید هر نوع طرح و مدلی که می پسندید را سفارش داده و بر روی کابینت های آشپزخانه خود طراحی نمایید.

طرح های انتخاب شده توسط مشتری به وسیله دستگاه های پیشرفته قبل از  وکیوم طراحی و اجرا می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران

برای داشتن یک انتخاب و خرید آگاهانه باید پیش از انتخاب گزینه مورد نظر با مزایا و معایب آن آشنا شوید امروز در این مقاله شرکت کابینت قصد داریم مزایا و معایب کابینت‌آشپزخانه ممبران را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید:

این کابینت در دو سبک کابینت ممبران کلاسیک و کابینت ممبران مدرن طراحی و تولید می‌شود .

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران - تصویر یک

کابینت ممبران مدرن می تواند با توجه به سلیقه شما مات و براق باشد این مسئله تنها به روکش کابینت ممبران بستگی دارد اگر در روکش این کابینت ها از روکشی که دارای ضخامت تقریباً زیادی می باشد و شبیه به روکش هایگلاس است مورد استفاده قرار گیرد این کابینت در نوع براق طراحی و تولید شده است.

برای مشاهده ی قیمت کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • خصوصیات و ویژگی‌ های کابینت ممبران

کابینت وکیوم دارای خصوصیات و ویژگی‌های قابل توجه می‌باشد که باعث شده است این مدل از کابینت آشپزخانه جایگاه ویژه‌ای و آشپزخانه های امروزی داشته باشد البته همانطور که می دانید هر نوع از کابینت های آشپزخانه دارای معایب و مزایای خاص خود می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. کابینت وکیوم در انواع طرح ها و مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شود و می تواند تقریبا تمام سلیقه های افراد مختلف را پوشش دهد.
  2. رنگ کابینت وکیوم اگر در سبک باشد محدود می باشد اما اگر در سبک مدرن باشد دارای تنوع بیشتری است
  3. لایه ی پی وی سی قرار گرفته در این کابینت در برابر آب مقاومت داشته و در واقع  کابینت وکیوم یک کابینت ضد آب میباشد به همین خاطر دوام و طول عمر نسبتاً خوب و طولانی دارد.
  4. هزینه ساخت و قیمت کابینت آشپزخانه وکیوم به صرفه بوده و جز کابینت های مناسبی از لحاظ اقتصادی به شمار می رود البته هر چه کابینت های وکیوم ساخته شده پرکار تر باشد و دارای طرح های کلاسیک پیچیده تر و شلوغ تیر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.
  5. کابینت وکیوم از جمله کابینت های آشپزخانه می باشد که بعد از استفاده تجدید ناپذیر است و ممکن است به محیط زیست و طبیعت آسیب برساند.
  6. نحوه تمیز کاری کابینت وکیوم نسبت به دیگر  کابینت ها آسان تر میباشد و به راحتی می ‌توان این کابینت ها را تمیز کرد.
  7. متریال ممبران در طراحی و تولید سایر لوازم منزل مثل کمد ،میز تلویزیون یا سرویس خواب نیز می توان استفاده کرد بنابراین اگر قصد طراحی یک دکوراسیون هماهنگ را در منزل خود دارید ممبران قدرت انتخاب بیشتری به شما می دهد
  8. آسیب پذیری در برابر اشیای تیز

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران - تصویر دو

یک نکته دیگر که در هنگام خرید کابینت وکیوم باید به آن توجه نمایید این است که طرح‌ هایی که برای کابینت ‌ممبران انتخاب میکنید نباید زیاد پیچیده و دارای فرورفتگی و برآمدگی زیادی باشد زیرا اگر این طرح ها خیلی ظریف و دارای فرورفتگی و برآمدگی زیاد باشد لایه پی وی سی به خوبی روی آن پوشش داده نمی شود.

 

  • قیمت کابینت آشپزخانه ممبران

در واقع باید بگوبیم که اگر شما  سبک کلاسیک را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده‌اید کابینت ‌ممبران یکی از مقرون به صرفه ترین کابینتی می باشد که می توان از آن در آشپزخانه کلاسیک استفاده کرد قیمت کابینت آشپزخانه  بستگی به متراژ مصرفی ان دارد البته علاوه بر متراژ طرح های شلوغ و پر کار تر سبک کلاسیک نسبت به طرح های ساده تر آن  قیمت بالاتری دارد.

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.