کابینت آشپزخانه ممبران سفید | پاسداران

کابینت آشپزخانه ممبران سفید | پاسداران

کابینت آشپزخانه ممبران سفید

کابینت ممبران یا وکیوم نوعی از کابینت های چوبی است که جنس مغز آن از نوع MDF  و یا نئوپان است که البته از نئوپان به دلیل پایین بودن کیفیت به ندرت استفاده میشود و تفاوت آن با کابینت MDF  در نوع روکش است.

در واقع کابینت ممبران نوعی کابینت MDF  است که  روکش آن با تکنولوژی وکیوم انجام گرفته است.

البته یاد آوری این نکته لازم است است که جنس بدنه تمام کابینت ها از MDF سفید میباشد و تفاوت انواع کابینت در نوع درب های آن میباشد.

 

 

کابینت ممبران صدفی رنگ - تصویر دو

پس از تایید طراحی سه بعدی کابینت ممبران نوبت به ساخت و نصب آن میرسد در تصاویر زیر نمونه نصب شده به همراه فیلم توضیحات قرار داده شده است.

 

کابینت آشپزخانه ممبران سفید


تاریخ :1398/10/02 نام مشتری :آقای خیری محل نصب : پاسداران دسته : کابینت‌ممبران ، کابینت کلاسیک

در این مطلب به معرفی یکی از نمونه کارهای اجرایی کابینت آشپزخانه ممبران با رنگ سفید در محدوده پاسداران میپردازیم در ابتدا کارشناس به منزل مشتری مراجعه کرده و پس از بحث و تبادل نظر با مشتری ، جانمایی مد نظر مشتری با اطلاعات و تجربه فنی کارشناس ادغام شده و یک پلن دو بعدی به همراه قیمت تمام شده به مشتری در محل ارائه شده است

طرح دو بعدی کابینت ممبران

طرح دو بعدی کابینت ممبران

پس از تایید پلن یا طرح دو بعدی و قیمت تمام شده توسط مشتری اقدام به طراحی سه بعدی کردیم، در مطلب قیمت کابینت ممبران میتوانید از نحوه محاسبه قیمت کابینت اطلاعات کافی به دست آورید.

لازم به ذکر است که در طراحی شیشه های ویترین دودی و سنگ روی کابینت مرمریت قهوه ای روشن در نظر گرفته شده است، که پس ازتایید طرح مشتری خواستار نصب شیشه های ساده و سنگ مرمریت کرم شدند و مقداری هم طرح درب جزیره را تغییر دادند.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید صفحه روی کابینت زمینی در عکس های اجرا شده کابینت ممبران سفید هنوز نصب نشده که در فیلمی که در ادامه قرار میدهیم میتوانید کامل شده کابینت ممبران را مشاهده فرمایید.

 

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]