کابینت لوکس لاکچری جواهر

کابینت جواهر – کابینت لوکس لاکچری و خاص


تمایل به خاص و متفاوت بودن یک خصوصیت اخلاقیست که ممکن است در وجود برخی از ما وجود داشته باشد . بعضی از انسان ها تمایل دارند از لحاظ ظاهر در همه زمینه ها ( مثل لباس ، خودرو ، چیدمان منزل و … ) متفاوت باشند .

در ماه های اخیر از جانب برخی مشتریان ما درخواست یک نوع کابینت آشپزخانه لوکس میشد .

نوعی کابینت آشپزخانه که از نظر سبک و طراحی با آنچه در نمایشگاه های مختلف دیده میشود متفاوت باشد .

بنابراین ما در گروه کابینت و دکوراسیون گریت تصمیم بر این گرفتیم نوعی کابینت لوکس را طراحی کنیم که قبل از این توسط هیچ یک از مجریان دکوراسیون داخلی اجرا نگردیده است ؛

در این مقاله قصد داریم تا کابینت  آشپزخانه جواهر را به شما معرفی کنیم.

 

دانلود کاتالوگ

 

کابینت لوکس لاکچری جواهر

ایده اصلی در کابینت لوکس جواهر

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 30 1ایده اصلی این طرح از تلفیق دو سبک کابینت مدرن و کابینت کلاسیک شکل گرفت ، در گام اول تصمیم گرفته شد تا یک فضای متفاوت و جدید برای اجاق گاز و محیط اطرافش طراحی کنیم ، و در ادامه با شکل گیری المان های اصلی و تعمیم آن به طرح کلی برسیم .

 

ستون ها در کابینت لوکس جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر اول


در نقطه عطف تصویر یک طرح کلاسیک که توسط ستون ها و گل های برجسته به رنگ طلایی آراسته شده اند را مشاهده میکنید.

اما نقطه قوت این کابینت لوکس و لاکچری قسمت کلاسیک طرح بیشتر از هر چیزی نوع رنگ آمیزی کابینت است که مطمئنا در هیچ نوع کابینت دیگری به چشم شما نخورده است .

متریالی که برای این قسمت در نظر گرفته شده است روکش چوب بلوط با رنگ های پتینه طلایی میباشد که در نهایت با تکنیک خاصی رنگ آمیزی میشود و شکل نهایی کار را مطابق تصویر رو به رو در میاورد .

در خصوص ستون های اجرا شده در طرح آنچه که تفاوت این طرح با سایر کابینت کلاسیک میباشد نوع حکاکی های روی آن است که کامل کننده یک کابینت لوکس میباشد .

در تصویر زیر به نوع حکاکی روی ستون ها و طرح برجسته روی درب ها دقت کنید تا زیبایی منحصر به فرد این کابینت خاص را بیشتر احساس کنید .



درب و نما در کابینت لوکس جواهر

همچنین نکته دیگری که در این کابینت لوکس است قسمت از طرح را متمایز میکند نوع برش درب کشوهای زیر گاز میباشد ، که در اینجا دیگر خبری از خط های صاف و افقی نیست و الگوی برش اشکال هندسی جدیدی را در این کابینت لاکچری خلق کرده است .

دیگر پارامتر شاخص این طرح ، رنگ سفید کابینت است که در محیط قسمت کلاسیک اجرا میگردد و نمای یک کابینت لوکس را ارائه میکند.

رنگ سفید نوعی کابینت انزو با رنگ پولیش است که بر روی mdf خام اجرا میگردد ، البته اگر به خوبی به عکس نگاه کنید محیط درب های سفید کاملا ابزار خورده اند و بعد از آن رنگ آمیزی شده اند ، فرآیند رنگ پولیشی اگر به درستی اجرا گردد بسیار فرآیند سخت و زمانبری است که تخصص استادکاران رنگ آمیزی گروه کابینت و دکوراسیون گریت میباشد.

 

سینک در کابینت لوکس جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر دوم


در ادامه نوبت به جانمایی سینک رسید که در ابتدا تصمیم بر این شده که سینک را به صورت جزیره طراحی کنیم ، جزیره یا کابینت کانتر در کابینت خاص جواهر کاملا متمایز با آنچه در گذشته دیده اید میباشد .

ابزار اجرا شده روی نمای کانتر یک طرح هندسی است که از طرح های دیگر کپی نشده است و دقیقا برای کابینت جواهر طراحی گردیده است .

 

ماشین لباسشویی و ظرفشویی کابینت لوکس جواهر

نکته دیگری که در خصوص کابینت آشپزخانه جواهر در نظر گرفته شده است ، عدم حضور ماشین های لباسشویی و ظرف شویی در نمای آشپزخانه میباشد ، دلیل این موضوع این است که برای یک دست شدن محیط آشپزخانه از یونیت، برای قراردادن ماشین لباسشویی و ظرفشویی در نظر گرفته شده است، حسن این کار یک دست بودن فضای آشپزخانه و کثیف نشدن ماشین لباسشویی و ظرفشویی است ، اما در خانه های بزرگ که عموما آشپزخانه کثیف هم دارند بهتر است ماشین لباسشویی و ظرفشویی در این محل تعبیه شود.

(همانطور که در تصویر بالا میبینید)



سینک کابینت لوکس جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر سوم


تصاویری که قبل تر در قسمت های بالا مشاهده نمودید ایده اولیه طرح جواهر بود ، بعد از طراحی ایده اولیه و معرفی این طرح به مشتری که یک کابینت آشپزخانه لوکس درخواست نموده بود و استقبال ایشان از این طرح ، کابینت جواهر به مرحله طراحی اجرایی رسید که در ادامه به جزئیات بیشتر این طرح خواهیم پرداخت .

برای طراحی سینک میتوانستیم به دو روش عمل کنیم ، روش اول سینک جزیره بود ولی به دلیل دوباره کاری های تاسیساتی از آن صرف نظر کردیم و تصمیم گرفتیم از اصل تقارن استفاده کنیم و همانطور که مشاهده میکنید المان های محیط سینک همانند قسمت اجاق گاز از تلفیق طرح کلاسیک مرکزی و کابینت سفید رنگ محیطی تشکیل شده اند که تقارن و تکرار این المان ها موجب ایجاد یک آشپزخانه لوکس گردیده است .

 

صفحه روی کابینت لوکس جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر چهارم


یکی از عناصری که فوق العاده بر نمای تمام شده کابینت آشپزخانه تاثیر گذار است ، صفحه روی کابینت جواهر است که همچنان که در مطالب گذشته ذکر گردیده برای این قسمت میتوان از متریال های مختلفی استفاده نمود .

صفحه روی کار در کابینت جواهر نوعی سنگ مرمریت به نام امپرادور دارک میباشد که از دسته سنگ های طبیعی میباشد و به دلیل رگه های نامنظم و تنوع رنگ آن همچنین سایز های تولید شده در کارخانه گزینه مناسبی برای پوشش این کابینت لوکس میباشد که جلوه و زیبایی این آشپزخانه را دو چندان مینماید .

علاوه بر این ابزار استفاده شده در لبه های سنگ در بالای سینک و گاز ، همچنین ابزار ایجاد شده برای صفحه روی کانتر نوعی ابزار است که با ظرافت بالاست که به زیبایی این کابینت آشپزخانه خاص افزوده است .

 

یراق آلات کابینت لوکس جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر پنجم


با توجه به هزینه بالایی که برای فرآیند ساخت کابینت لوکس جواهر صرف میشود شایسته است که در زمینه یراق آلات از بهترین یراق آلات موجود در بازار استفاده شود ، برای این منظور ما یراق آلات شرکت بلوم اتریش برای این کابینت لوکس در نظر گرفتیم ، در تصویر پایین قسمتی از نمای داخلی کابینت را مشاهده میکنید به علاوه نکته ای که در تصویر پایین مشاهد میکنید استفاده بهینه از فضای پشت ستون هاست ، که علاوه بر زیبایی اصل بهینه سازی از فضای موجود نیز رعایت گردیده و فضای پشت ستون ها به عنوان اکسسوری مورد استفاده قرار گرفته است .

در ادامه به بررسی طرح جواهر از زوایای مختلف میپردازیم .

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر ششم

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر هفتم

کابینت لوکس لاکچری جواهر تصویر هشتم

در پایان این مقاله خواهان یادآوری این موضوع هستیم که اجرای تخصصی طرح های مختلف و کابینت های خاص در توان هر کارگاه کابینت سازی نیست ، اما گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بهره گیری از طراحان زبده و نجاران ماهر مدعی اجرای طرح های منحصر به فرد در عرصه کابینت آشپزخانه لوکس و دکوراسیون داخلی میباشد ، در آینده طرح های بیشتری از آشپزخانه های لاکچری و کابینت های خاص به شما همراهان عزیز معرفی خواهیم کرد.

5 نکته برتر برای ایجاد یک آشپزخانه فاخر و لوکس | کابینت لوکس لاکچری جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر | آشپزخانه شما یکی از مهمترین مناطق خانه شماست. اینجا مکانی است که می توانید وعده های غذایی را ذخیره ، تهیه و طبخ کنید. از این رو ، باید اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما همیشه تمیز است. آشپزخانه شما همچنین به عنوان یک محل تجمع سرگرم کننده برای خانواده و دوستان شما عمل می کند و به تنظیم صدا و محیط کل املاک شما کمک می کند.

جدا از عملکرد آن ، بسیاری از مالکان خانه برای بهبود ظاهر آشپزخانه های خود هزینه می کنند. این یکی از دلایلی است که بسیاری از مالکان خانه در پیمانکاران حرفه ای سرمایه گذاری می کنند که می تواند به آنها کمک کند آشپزخانه های رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنند.

اگر هدف شما یکسان است ، ایجاد یک آشپزخانه فوق العاده لوکس در ملک خود را در نظر بگیرید. این نوع آشپزخانه عملکرد و شکل ظاهری را با هم مخلوط می کند و باعث می شود اموال شما بسیار به یاد ماندنی و منحصر به فرد شود!

کابینت لوکس لاکچری جواهر | به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید به راحتی یک آشپزخانه فوق العاده لوکس ایجاد کنید:

1. سینک ظرفشویی را در اولویت قرار دهید

سینک ظرفشویی مهمترین و مورد استفاده ترین وسیله در آشپزخانه شما است. اگر سینک ظرفشویی کاملاً کاربردی نداشته باشید ، تمیز کردن مواد غذایی و تهیه وعده های غذایی برای شما چالش برانگیز خواهد بود. این مسئله به ویژه اگر دوست دارید وقت زیادی را در آشپزخانه بگذرانید بسیار مهم است.

برای اطمینان از اینکه آشپزخانه جدید زندگی شما را آسان می کند ، سینک ظرفشویی را در اولویت قرار دهید. در حالت ایده آل ، باید پول کافی برای خرید یک سینک ظرفشویی آشپزخانه با دوام اختصاص دهید که سالها دوام داشته باشد. کیفیت سینک آشپزخانه ای که استفاده خواهید کرد می تواند به راحتی و ارزشی که از پول خود می گیرید تأثیر بگذارد. خرید یک سینک آشپزخانه ارزان که نیاز به تعمیر و تعویض برای ماه آینده دارد ، اتلاف وقت و هزینه خواهد بود.

در مورد طراحی ، اطمینان حاصل کنید که این زیبایی زیبایی خانه شما را تکمیل می کند. اگر عاشق ایجاد محیطی آرام در خانه خود هستید ، جستجوی سینک های مجلل مجلل می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر می خواهید از آشپزخانه جدیدی با طراحی معاصر لذت ببرید ، به دنبال سینک های آشپزخانه با رنگ های خاکستری یا مشکی بگردید.

2. ذخیره سازی داخلی را وارد کنید

اگر فضا پر از بی نظمی باشد ، آشپزخانه شما هرگز احساس لوکس و زیبایی نخواهد داشت. چگونه اگر ابزار آشپزخانه خود را در لحظه ای که نیاز دارید پیدا نکنید ، چگونه می توانید آشپزخانه خود را مجلل بدانید؟ چگونه می توانید از این قسمت از خانه خود استفاده کنید اگر همه چیز در همه جای آن باشد؟

برای اینکه یک آشپزخانه لوکس ایجاد کنید ، همیشه به انبار فکر کنید. آشپزخانه شما هر چه تمیزتر باشد ، احساس و شکل ظاهری آن بیشتر می شود.

بسته به فضای موجود و اولویت خود ، می توانید قفسه های کمدی را در آشپزخانه خود بچینید و جمع کنید یا از یک چربی مخصوص کشش استفاده کنید. همچنین می توانید کابینت های آشپزخانه سفارشی را در فضاهای تنگ نصب کنید. کابینت های دیواری و انواع دیگر ذخیره سازی دیوار نیز ایده های خوبی برای یک آشپزخانه مجلل است ، به خصوص اگر فضای محدودی داشته باشید.

3. به جزئیات لوکس توجه کنید

امروزه مضامین آشپزخانه بی شماری در دسترس است. صرف نظر از سبک و بودجه مورد نظر خود ، به راحتی می توانید متناسب با هزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. اما از آنجا که شما در صدد ایجاد یک آشپزخانه مجلل هستید ، سرمایه گذاری در جزئیاتی که فریاد لوکس را دارند مهم است.

آشپزخانه فوق العاده لوکس اغلب با شیشه های دودی و کابینت های متالیک و رنگ پر رنگ مشخص می شود. شما همچنین می توانید از جنگل های پر دانه و روکش های تیره در فضا استفاده کنید. به جای استفاده از مکانیزم های فشار دادن برای باز کردن کمدهای آشپزخانه ، روی دستگیره های تزئین شده آشپزخانه سرمایه گذاری کنید.

4. نورپردازی را به عنوان یک ویژگی بیان کنید

برخلاف تصور عمومی ، وسایل و اثاثیه آشپزخانه شما تنها مواردی نیستند که بر روحیه فضا تأثیر می گذارند. روشنایی که در این منطقه استفاده خواهید کرد نیز فاکتور مهمی است که باید در نظر بگیرید. در واقع ، انتخاب شما برای روشنایی آشپزخانه می تواند جذابیت لوکس بودن آن را شکسته یا از بین ببرد.

یکی از ساده ترین و کارآمدترین روش های ایجاد آشپزخانه افسانه ای و لوکس سرمایه گذاری در لوستر است. جدا از منحصر به فرد بودن ، این ویژگی نورپردازی یک نمایشگر است که مطمئنا همه خانواده و دوستان شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. یک لوستر همچنین نور زیادی را به آشپزخانه شما می دهد و باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود. تمام ویژگی های لوستر تهیه غذا در آشپزخانه را برای شما بسیار آسان می کند.

اگر لوستر متناسب با سبک شما نیست ، به جای آن از چراغ های LED استفاده کنید. برخی از این موارد را می توانید زیر کابینت یا پشت شیشه چلپ چلوپ خود قرار دهید. اگر بودجه شما اجازه می دهد ، چراغ های LED را که به رنگ های مختلف تغییر می کنند ، جستجو کنید. این چراغ ها مطمئناً می توانند آشپزخانه شما را برجسته کنند ، خصوصاً اگر شما علاقه مند به برگزاری مهمانی در خانه هستید.

5. از لوازم خانگی چند منظوره استفاده کنید

“مثلث کار” در آشپزخانه های سنتی معمول است. این اصل چیدمان شامل استفاده از آشپزخانه ، سینک ظرفشویی و یخچال با مسافت بیش از نه فوت از هر نقطه است. گرچه کاربردی است ، اما این چیدمان آشپزخانه دیگر مربوط به گذشته است و با یک آشپزخانه مجلل به خوبی کار نمی کند.

یک جایگزین جدید و بهتر برای مثلث کار استفاده از وسایل چند منظوره در آشپزخانه شما است. به جای استفاده از مناطق مختلف برای اهداف مختلف ، می توانید وسایل داخلی را در درهای کمد و دراورهای بزرگ به حداکثر برسانید. این یک ایده عالی برای کپی برداری است ، به خصوص برای صاحبان خانه هایی که آشپزخانه های کوچک یا تنگ دارند.

اگر می خواهید از یک آشپزخانه مجلل لذت ببرید ، باید فناوری را در منطقه ادغام کنید. شما می توانید در یک آشپزخانه هوشمند با ویژگی های روشنایی سرمایه گذاری کنید که می توانید از طریق تلفن هوشمند و اجاق های خود آن را کنترل کنید و اگر وعده غذایی شما از قبل پخته شده است از طریق پیام کوتاه به شما کمک می کند. یخچال و اجاق گاز پیشرفته نیز سرمایه گذاری بزرگی است که مطمئناً تمام دوستان و خانواده شما را لحظه ورود آنها به آشپزخانه “عجب” خواهد کرد.

یک آشپزخانه هوشمند می تواند بسیار ابتکاری و مفید باشد ، اما به خاطر داشته باشید که برای لذت بردن از این ویژگی باید مبلغ زیادی هزینه کنید.

 

10 نکته برای پروژه آشپزخانه لوکس شما | کابینت لوکس لاکچری جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر | آشپزخانه اکنون نمای خانهای مدرن است. شما انتظار دارید که هر طراحی لوکس آشپزخانه شامل فناوری پیشرفته با جدیدترین لوازم و بالاترین کیفیت مواد باشد. با آخرین گرایش های طراحی آشپزخانه و وسایل بصری که نه تنها خوب به نظر می رسند بلکه زندگی شما را آسان تر می کنند ، حسادت دوستان خود را خواهید داشت.

در مورد آخرین نکات مربوط به طراحی داخلی پروژه لوکس آشپزخانه خود بیشتر بخوانید:

1. دو جزیره آشپزخانه بگنجانید

طراحی آشپزخانه U شکل به خوبی برای یک پروژه آشپزخانه لوکس مناسب است زیرا این سبک از آشپزخانه اغلب به اندازه کافی بزرگ است و می تواند برای یک جزیره مرکزی برای تهیه و نگهداری مواد غذایی اضافی فضای کافی داشته باشد.

با داشتن یک آشپزخانه U شکل حتی اگر فضای کافی داشته باشید می توانید دو جزیره را در آن قرار دهید. از یک جزیره می توان برای تهیه غذا و دیگری از آن برای سرگرمی استفاده کرد. در حالی که میزبان شماست ، می توانید مهمانان خود را تهیه کنید ، بپزید و از آنها پذیرایی کنید ، در حالی که همچنان می توانید با آنها چت کنید.

بسیاری از مردم اشتباه می کنند که راحتی صندلی های اطراف جزیره آشپزخانه خود را فراموش کرده و سپس برای مدت طولانی خود را به راحتی در صندلی میله سوار می کنند.

اطمینان حاصل کنید که برای راحتی از مدفوع میله ای بالشتک و مبله در اطراف جزایر خود استفاده کنید. برای سهولت نهایی ، چرا از ایستگاه های شارژ برای لپ تاپ و تلفن همراه خود استفاده نمی کنید؟ سپس می توانید بدون نگرانی در مورد کمبود شارژ خود ، تا جایی که نیاز دارید در جزیره آشپزخانه خود کار کنید.

2. فضای ذخیره سازی داخلی را در آن قرار دهید

مطمئن شوید که در پروژه آشپزخانه خود فضای ذخیره سازی زیادی را در نظر گرفته اید. پنهان کردن وسایل ناخوشایند در آشپزخانه لوکس ضروری است و نگهداری از محلول راه حل ایده آلی را ارائه می دهد – یا با یک چربی مستقیم بیرون کشیده شده یا در قفسه های کمد که بیرون می آیند و سپس تا می شوند.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که همه وسایل آشپزخانه شما هنوز هم به راحتی قابل دسترسی هستند. به عنوان مثال ، کمدها و کشوهای مرتب سازی زباله به شما کمک می کند تا بازیافت خود را مرتب کرده و در عین حال دور از چشم باشید.

قفسه ها و کمدهای باز می توانند اظهاراتی کاربردی باشند – هم در روند و هم در فضای عملی. یک یا دو قفسه را جسورتر رنگ کنید ، بقیه را روشن تر کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

3. دستگاه استخراج پنهان امری ضروری است

کابینت لوکس لاکچری جواهر | روند استفاده از آشپزخانه به عنوان فضای سرگرمی نیاز به پنهان کردن اشیا uns ناخوشایند را نشان داده است یا اگر نمی توانید آنها را پنهان کنید ، باعث زیبایی ظاهری آنها می شود. پنکه های سقفی مجهز به شستشو یا پنکه های روی میز کار در طراحی های لوکس آشپزخانه و همچنین دستگاه های کشش آویز با سیم محبوب هستند.

نکته دیگر این است که یک دستگاه استخراج با روکش قابل جابجایی خریداری کنید و مواد مشابه سطوح آشپزخانه یا اسپلشکبک ها را جایگزین کنید.

4. جزئیات لوکس را اضافه کنید

شخصی سازی آشپزخانه در سال 2018 رواج دارد. نکته مهم در طراحی داخلی این است که جزئیات مربوط به کابینت آشپزخانه را اضافه کنید – رنگ های غنی ، شیشه دودی و فلزات مد را در نظر بگیرید.

روکش های تیره و چوب با دانه های زیاد نیز روندهای دیگری است که می توانید در پروژه آشپزخانه لوکس خود بگنجانید.

در سالهای اخیر آشپزخانه های مینیمالیستی با مکانیسم های فشار دادن برای باز کردن کمدها مورد استقبال مردم قرار گرفته اند ، اما اکنون طراحی لوکس آشپزخانه از این روند دور شده و دستگیره های آشپزخانه برجسته و تزئین شده را به عنوان یک گزینه جایگزین می کند.

دستگیره های مس و رزگلد محبوب هستند و گرمای بصری بیشتری نسبت به فولاد ضد زنگ و سیاه دارند.

5- نورپردازی را به یک ویژگی بیانیه تبدیل کنید

آشپزخانه ای لوکس و بدون نور کافی برای قدردانی واقعی از آن چیست؟

نمایشگر واقعی لوستر مطمئناً تحت تأثیر قرار می گیرد و نور زیادی را به آشپزخانه وارد می کند و باعث می شود فضای آن جادارتر باشد. همچنین تهیه و طبخ غذا در نور مناسب آسان تر است. یک لوستر چشمگیر فوراً آشپزخانه شما را برجسته می کند.

برای ظاهر آینده نگرانه در آشپزخانه خود ، چراغ های LED را در کنار میز کار خود ، پشت شیشه های شیشه ای و زیر کابینت های خود نصب کنید. برخی از مواردی را انتخاب کنید که می توانید با سوئیچ تغییر رنگ دهید تا فضای مختلفی ایجاد شود. اگر از میزبانی در مهمانی ها لذت می برید این گزینه عالی است.

6. سینک ظرفشویی را فراموش نکنید

پرکاربردترین وسیله در آشپزخانه ترکیب سینک ظرفشویی و شیر است ، بنابراین هنگامی که قصد دارید پروژه آشپزخانه لوکس خود را برنامه ریزی کنید ، باید پول کافی را به این قسمت آشپزخانه که بسیار استفاده می شود اختصاص دهید. شما باید تا آنجا که بودجه شما اجازه می دهد برای طراحی با کیفیت بالا هزینه کنید که سالها استفاده مداوم را تحمل می کند.

محبوبیت کتری در جامعه امروز گرسنه کاهش می یابد بنابراین شما قطعاً از صرفه جویی در مصرف آب گرم در پروژه آشپزخانه لوکس خود بهره مند خواهید شد.

7. کفپوش لوکس جایگزین را در نظر بگیرید

تردیدی نیست که وقتی به کفپوشهای مجلل فکر می کنیم خود به خود به سنگ مرمر مجلل و منحط فکر می کنیم.

اما اگر چیز متفاوتی می خواهید دو ماده کفپوش لوکس دیگر نیز وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

  • کاشی های کف شیک و پیچیده مراکشی

سقف آسمان با گزینه هایی برای طراحی کاشی. شما می توانید کاشی های عتیقه بازیابی شده ، کاشی های دست ساز ، کاشی های سفارشی طراحی شده یا موزاییک های سنگریزه ای – هر دو مغازه خریداری شده یا هنرمند سفارش داده شده.

  • چوب مهندسی شده

با یک لایه رویه نازک از چوب جامد و لایه پایه ساخته شده از تخته فیبر یا تخته سه لا با چگالی بالا ، چوب مهندسی شده نسبت به چوب سخت جامد به نگهداری کمتری نیاز دارد. این بسیار بادوام است و نیازی به اتمام یا دوباره کاری اضافی ندارد.

علاوه بر کف جدید ، می توانید یک فرش مجلل اضافه کنید تا جذابیتی دنج و در عین حال پیچیده ایجاد کنید. یک فرش بزرگ ترکی را کاملاً در زیر میز آشپزخانه خود امتحان کنید.

8. از وسایل چند منظوره استفاده کنید

“مثلث کاری” سنتی از طراحی آشپزخانه سال های گذشته کمتر محبوب شده است و اکنون می توانید وسایل چند منظوره بخرید. می توانید بانک وسایل داخلی را در کشوهای بزرگ و پشت درهای کمد سازماندهی کنید.

فن آوری را در طراحی آشپزخانه خود ادغام کنید و یک آشپزخانه هوشمند ایجاد کنید – از نورپردازی می توانید از طریق تلفن هوشمند خود تا اجاق هایی که هنگام پختن شام برای شما پیام کوتاه ارسال می کنند ، کنترل کنید.

گنجاندن یک وضعیت جدید از یخچال هنری یا اجاق گاز در پروژه آشپزخانه شما مهمانان را “واو” می کند و همچنین زندگی شما را آسان تر می کند. به یخچال The Family Hub از سامسونگ نگاه کنید که شامل عملکردهای سرگرمی و سازماندهی خانواده است.

9. اتاق انبار پیشخدمت را در آن بگنجانید

یک نکته از طراحان آشپزخانه که در طراحی لوکس آشپزخانه خود پشیمان نخواهید شد ، استفاده از شربت خانه پیشخدمت است.

گرایش به انبارها فقط نتیجه دلتنگی نیست – انبارها یک هدف بسیار سودمند دارند ، که به دلیل فضای اضافی که ما از آشپزخانه هایمان می خواهیم اکنون به یک لوکس تبدیل شده است.

با حرکت به سمت پرورش میوه و سبزیجات خود ، ممکن است در کنار شیشه ها ، بسته ها و جعبه های خود ، محصولات تازه بیشتری برای ذخیره داشته باشید. شربت خانه پیشخدمت این مشکل را در دیواره های قفسه ها و کشوهای کاملاً سازمان یافته حل می کند ، همه در هنگام بسته شدن در انبار از مهمانان شما پنهان هستند.

حتی می توانید یک سینک ظرفشویی کوچک ، یک ماشین ظرفشویی اضافی برای سرگرمی و یک نردبان نورد برای رسیدن به قفسه های بالاتر برای استفاده بیشتر از فضا داشته باشید.

کابینت لوکس لاکچری جواهر | اگر در خانه کار می کنید یا فرزندانتان دوست دارند تکالیف خود را در آشپزخانه انجام دهند ، می توانید یک میز تحریر را که به دور از آشپزخانه اصلی است ، در شربت خانه خود قرار دهید. با افزودن میز ، از آن دسته انبوه مکاتبات ناخوشایند در سطح آشپزخانه نیز جلوگیری خواهید کرد.

10. برخی از قطعات برجسته را وارد کنید

هنگام سرگرمی در آشپزخانه مجلل ، مطمئناً می خواهید برخی از ویژگی ها را برای تحت تأثیر قرار دادن خود داشته باشید.

برخی از موارد اضافه شده قبل از شروع پروژه طراحی لوکس آشپزخانه شما شامل موارد زیر است:

سرخ یا توری سرخ شده با ووک و کوره القایی ناخوشایند برای آشپزی تئاتر در جزیره آشپزخانه شما

یک انبار شراب یا یک کولر شرابی یکپارچه ، بنابراین شما همیشه یک بطری سرد را تحویل می گیرید

یک کشوی گرم کننده داخلی برای بشقاب های شام شما ، به این معنی که دیگر لازم نیست آنها را در اجاق گاز فشار دهید تا گرم شود

یک متخصص طراحی آشپزخانه برتر با شما همکاری خواهد کرد تا مفهوم خود را از یک آشپزخانه لوکس زنده کند. اطمینان حاصل کنید که آنها تجربه پروژه های دیگر آشپزخانه برتر را دارند و می توانند ایده ها ، طرح ها و نکات خلاقانه ای را که حتی فکرش را هم نمی کنید ، با تحقق آرزوی شما برای یک آشپزخانه سفارشی ، پیشنهاد دهند.

 

10 جزئیات لوکس برای کابینت و جزیره آشپزخانه شما |‌کابینت لوکس لاکچری جواهر

1. قالب تاج

کابینت لوکس لاکچری جواهر | چیزهای کمی مانند اثر قالب گذاری تاج اثر انگشت طراحی را بر جای می گذارد. این می تواند شکاف بین کابینت های دیواری و سقف شما را از بین ببرد و امکان انتقال بی نقص را فراهم می کند. در آشپزخانه های سنتی ، می توان با یک جزئیات نهایی طرح را خاموش کرد.

2. مطابقت داشتن اجزا

به جای یک پوست شستشو ، برای انتهای کابینت خود پانل های منطبق را انتخاب کنید مانند ساق های تزئینی ، ظاهر آنها به سبک مبلمان است. این نوع جزئیات خصوصاً در فضاهای سنتی یا مدیترانه ای رونق می یابد.

یک پایان مطابق با کابینت یا به صورت یک قطعه جداگانه در می آید. شما می توانید خود را نصب کنید فقط ابتدا اطمینان حاصل کنید که فضای کافی وجود دارد. بسته به سازنده ، بعضی از پانل ها تا ¾ اینچ ضخامت دارند.

3. پایه های تزئینی

از سبک چاق گرفته تا سبک Mission ، پایه های میز همیشه جلب توجه می کنند. آنها را در انتهای جزیره خود قرار دهید یا آنها را در چیدمان کابینت خود قرار دهید تا احساس واقعی مبلمان داشته باشید.

به طور کلی ، پاها با جزئیات بیشتر مناسب طراحی های سنتی و روستایی هستند. پاهای ساده و ساده با طراحی های مدرن و مدرن بهترین عملکرد را دارند.

4. رنگ های مختلف

مواد خنثی همچنان رنگهای اصلی برای استفاده در کابینت آشپزخانه هستند ، بنابراین یک ضربه سبز یا آبی یک انتخاب جسورانه برای طراحی است. این می تواند خطری باشد که نتیجه می دهد. اثر یک طرح روشن و جسورانه است که فقط به میزان مناسب ادویه جات است. خنثی های شما نیز ظاهر می شوند ، همانطور که در این طراحی معاصر انجام می شود.

5. درب شیشه ای

خواه جلوی درب شیشه ای ، شفاف ، مات و یا دارای بذر ، زمینه را برای نگاهی اجمالی به ظروف ظریف و دکوراسیون خیره کننده فراهم می کند ، به ویژه هنگامی که چراغ در آن وجود داشته باشد. این نوع نمایشگر می تواند طراحی آشپزخانه شما را باز و جذاب کند ، به شما و مهمانان خود اجازه می دهد احساس راحتی در خانه داشته باشید.

6. کربرس

تخته های تزئین شده بسیار بزرگ و حتی ساده ، ظرافت سنتی را به کابینت های یک جزیره و آشپزخانه می بخشند.

7. سبک های ترکیبی درب

اگر بین دو سبک درب کابینت گیر کرده اید ، از استفاده از هر دو نترسید. سبک های مکمل می توانند ظاهر کلی آشپزخانه شما را تقویت کنند ، در حالی که اضداد می تواند یک طرح انتقالی جذاب ایجاد کند. این آشپزخانه با مخلوطی از جلو درهای دال مدرن و کابینت هایی به سبک Shaker آن را تکان می دهد.

8. تخته مهره

تخته مهره به اندازه سیاه و سفید بی انتها ، برای طرح های آشپزخانه به سبک روستایی ، خانه ای یا ساحلی مناسب است. همچنین به جزئیات جزئیات اضافه می کند بدون اینکه به سادگی طراحی شما خدشه وارد کند. از آن به عنوان پایان نهایی کابینت خود استفاده کنید یا یک سبک درب را پیدا کنید که در آن تعبیه شده است.

9. فضاهای ذخیره سازی خلاقانه

همیشه به گزینه های ذخیره سازی برش کوکی بسنده نکنید. یک کشوی قفسه شراب سفارشی یکی از روش های ایجاد طراوت در کابینت شما (و نگهداری مجموعه ای در حال رشد شراب) است. دیگر گزینه های محبوب کشوهای جا ادویه ای ، کشیدن میخ برای ظروف و تقسیم سینی برای ورق های پخت است. ساخته های سفارشی مانند این ها شخصیت را نشان می دهد و یک ازدواج کامل از نظر شکل و عملکرد است.

10. پانل های Wainscoat

تابلوهای جلیقه ای که نباید با انتهای متناسب اشتباه گرفته شود ، پشت کابینت ها را زینت می دهد. آنها می توانند قسمت پشتی جزیره شما را لباس کرده و با کمک پایه های تزئینی و انتهای متناسب ، آن را مانند یک قطعه مبلمان معتبر جلوه دهند.

 

سوالات متداول مشتریان در مورد کابینت لوکس لاکچری جواهر

کابینت لوکس لاکچری جواهر از کجا آمده است؟

ایده اصلی این طرح از تلفیق دو سبک کابینت مدرن و کابینت کلاسیک شکل گرفت ، در گام اول تصمیم گرفته شد تا یک فضای متفاوت و جدید برای اجاق گاز و محیط اطرافش طراحی کنیم ، و در ادامه با شکل گیری المان های اصلی و تعمیم آن به طرح کلی برسیم .

نقطه قوت این کابینت ها چیست؟

نقطه قوت این کابینت لوکس و لاکچری قسمت کلاسیک طرح بیشتر از هر چیزی نوع رنگ آمیزی کابینت است که مطمئنا در هیچ نوع کابینت دیگری به چشم شما نخورده است.

درب و نما در کابینت لوکس جواهر به چه صورت است؟

نکته دیگری که در این کابینت لوکس است قسمت از طرح را متمایز میکند نوع برش درب کشوهای زیر گاز میباشد ، که در اینجا دیگر خبری از خط های صاف و افقی نیست و الگوی برش اشکال هندسی جدیدی را در این کابینت لاکچری خلق کرده است .

چه رنگی برای این کابینت ها مناسب تر است؟

بهترین رنگ برای این کابینت ها، رنگ سفید است.

کابینت های لوکس لاکچری جواهر برای چه آشپزخانه‌ای مناسب است؟

این کابینت ها برای آشپزخانه‌های کلاسیک بسیار مناسب هستند

ماشین لباسشویی و ظرفشویی کابینت لوکس جواهر کجا قرار می گیرد؟

نکته ای که در خصوص کابینت آشپزخانه جواهر در نظر گرفته شده است ، عدم حضور ماشین های لباسشویی و ظرف شویی در نمای آشپزخانه میباشد

صفحه روی کار در کابینت جواهر از چه جنسی است؟

صفحه روی کار در کابینت جواهر نوعی سنگ مرمریت به نام امپرادور دارک میباشد که از دسته سنگ های طبیعی میباشد و به دلیل رگه های نامنظم و تنوع رنگ آن همچنین سایز های تولید شده در کارخانه گزینه مناسبی برای پوشش این کابینت لوکس میباشد که جلوه و زیبایی این آشپزخانه را دو چندان مینماید .

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!