مدت زمان تحویل کابینت های گلاس

مدت زمان تحویل کابینت های گلاس

مدت زمان تحویل کابینت های گلاس

در خانه های امروزی اغلب بسیاری ترجیح می‌دهند که چیدمان داخلی منزل را متناسب با سلیقه خود اجرا کنند.

برای همین با تغییرات کم و جابجایی وسایل می خواهند که به این قسمت برسند اما پس از مدتی متوجه می‌شوند که تغییرات باعث تغییر داخلی ساختمان نشده است و برای آن ها خوشایند نمی باشد برای همین به فکر تغییرات اساسی تر می افتند.

بهترین کار استفاده از اصول طراحی است که آن هم به وسیله کارشناسان و طراحانی که سال‌هاست این حرفه را انجام می‌دهند صورت می‌گیرد.

اگر به فکر بازسازی کابینت های آشپزخانه افتاده اید و نمی دانید که این پروسه چقدر زمان نیاز دارد بهتر است که با ما در این محتوا همراه باشید.

 

مدت زمان تحویل کابینت های گلاس

کابینت های هایگلاس

زمانی که به فروشگاه کابینت سازی می‌روید و درخواست سفارش کابینت های جدید را برای آشپزخانه تان ثبت می‌کنید بهتر است که اطلاعاتی در خصوص متریال ها داشته باشید.

برای مثال کابینت هایگلاس از مغزی ام دی اف تشکیل شده است که روی آن با روکش هایی از جنس پلی گلاس که همان پلاستیک فشرده است پوشش داده می‌شود.

این کابینت ها به کابینت‌های شفاف و درخشنده ای معروف هستند که می‌توانند در فضاهای کوچک هم حس و حال متفاوتی را ایجاد کنند.

زمان تحویل کابینت هایگلاس

زمان تحویل کابینت هایگلاس

در کابینت های هایگلاس معمولاً خصلتی وجود دارد که می تواند یک محیط کوچک را از فضایی دلگیر به محیطی دلباز تبدیل نماید.

کابینت های گلاس معمولاً برای خانه های مدرن استفاده می شود به دلیل اینکه سادگی بر روی این کابینت ها توانسته است محیط های متفاوتی را تحت تاثیر قرار دهد.

این سادگی جزئی از خصوصیت کابینت های هایگلاس می‌باشد. برای سطوح کابینت هایگلاس معمولاً ریزه‌کاری‌ها و تزئیناتی وجود ندارد و علت محبوبیت آن در خانه های مدرن هم همین موضوع است.

 

قیمت کابینت هایگلاس

 

نصب کابینت های هایگلاس چه میزان زمان نیاز دارد؟

همانطور که می‌دانید تعویض کابینت های آشپزخانه پروسه ای زمان‌بر و هزینه بردار می‌باشد. اگر فکر می کنید می توان با تعمیر کردن آنها را تازه و نو کرد بهتر است از کابینت‌هایی استفاده کنید که درحال حاضر در آشپزخانه‌تان موجود هستند.

اما اگر آسیب دیدگی بر روی کابینت ها بسیار است بهتر است تا زمان بیشتری نگذشته و کابینت‌ها آسیب دیده تر نشده‌اند تغییراتی را بر روی کابینت ها انجام دهید و یا حتی آنها را تعویض نمایید.

مرحله اول که برای نصب کابینت ها وجود دارد و بسیار اهمیت دارد مرحله علامت گذاری می باشد.

در این مرحله کارشناس پس از بررسی محل مربوطه باید به سراغ علامتگذاری های دقیق برود و حتماً باید فردی دقیق و تیزبین این کار را انجام دهد.

اهمیت این مرحله به این دلیل است که این کابینت ها نباید حتی یک میلیمتر اختلاف داشته باشند به دلیل اینکه این موارد می‌تواند بر روی ظاهر آشپزخانه تاثیر گذار باشد.

 

مرحله پس از علامت گذاری چیست؟

زمانی که علامت گذاری به پایان رسید نوبت به نصب کابینت های ردیف پایین می رسد.

برای این کار در ابتدا باید متریال آن را انتخاب کنید و  از انتخابتان مطمئن باشید؛ به دلیل اینکه زمانی که کار نصب انجام شد دیگر نمی‌توان آن را تغییر داد.

در نصب کابینت های ردیف پایین مهمترین عاملی که باعث استحکام آنها می‌شود پایه هایی است که در زیر کابینت ها نصب می گردند این پایه ها قابلیت تحمل وزن کابینت ها و وسیله ها را دارند.

کابینت های هایگلاس

کابینت های هایگلاس

هنگامی که نصب پایه ها انجام شد نوبت به قرار دادن بدنه کابینت بر روی آنها می‌رسد.

دقت داشته باشید که این مراحل نیاز به ظرافت هایی دارد که در پایان کار آن ها را مشاهده می کنید.

در مرحله بعدی نوبت به نصب کابینت های ردیف بالا می باشد که نکته مهمی در خصوص نصب این کابینت ها وجود دارد آن هم یراق آلاتی است که در زیر این کابینت ها به کار می رود.

باید استحکام بسیار بالایی داشته باشند تا کابینت‌ها و وسیله هایی که درون آن قرار می گیرند بتوانند وزن موارد مورد نظر را تحمل نمایند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.