هر آنچه درباره اجرای کابینت باید بدانیم

هر آنچه درباره اجرای کابینت باید بدانیم

هر آنچه درباره اجرای کابینت باید بدانیم

کابینت آشپزخانه در زیبایی آشپزخانه منزل نقش زیادی ایفا می کند و برای همین دکوراسیون داخلی  محیط از نظر رنگ و مدل باید هماهنگ با سایر قسمت‌های دیگر باشد.

چیدمان آشپزخانه های امروزی بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است به دلیل اینکه اهمیت طراحی آن باعث می شود که در قسمت های دیگر مانند اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی هم دیده شود.

البته قابل توجه افرادی که می خواهند بازسازی کابینت را انجام دهند باید دقت داشته باشند که متریال با کیفیت و با دوام می تواند در ساخت یک آشپزخانه زیبا تاثیرگذار باشد.

آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید دارای متریال های با کیفیت هم باشد .برای همین بهتر است در ابتدای کار کابینت سازان مشورت بگیرید آنها کار بازسازی ساختمان را برایتان انجام دهند.

اما از بازسازی آشپزخانه که گذر کنیم به طور کلی کابینت آشپزخانه را مورد بررسی قرار می‌دهیم .مراحل نصب و اجرای آن ها بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه اگر کمی دچار بی‌نظمی شوند اما ممکن است که زیبایی خود را از دست بدهند و به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی شوند.

 

هر آنچه درباره اجرای کابینت باید بدانیم

چرا نصب کابینت آشپزخانه اهمیت دارد؟

برای نصب کابینت های آشپزخانه مراحل نصب باید با دقت انجام شود این کار طبق استاندارد های کابینت سازی انجام می شود.

اجرای کابینت

اجرای کابینت

نصب کابینت آشپزخانه اصول استاندارد باید انجام شود نصب اصولی آنها باعث دوام و ماندگاری کابینت آشپزخانه خواهد شد‌.

برای این کار کابینت سازان حرفه ای مشغول به فعالیت می شوند که می توانند فعالیت حرفه ای خود را به صورت گسترده‌ای انجام دهند.

 

مراحل نصب کابینت آشپزخانه

علامت گذاری اولین مرحله ای است که باید برروی دیواری که می خواهید کابینت ها را نصب کنید انجام دهید.

این قسمت یکی از مهمترین کارهایی که است که باید برای نصب کابینت آشپزخانه برای آن زمان زیادی را صرف کنید. علامت زدن بر روی دیوار برای نصب اتصالات و کابینت ها باعث می شود که کابینت ها در جای خود فیکس شوند.

حتی اندازه هایی که برای نصب کابینت هم برای دیوار زده می شود باید با دقت کافی صورت گیرد.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

مرحله بعدی نصب کابینت با اتصالات و تجهیزات نگهدارنده می باشد در این مرحله اتصالات به دیوار نصب می شوند و باید استحکام آنها به قدری باشد که بتوانند وزن کابینت‌ها را و لوازمی که قرار است در آن وجود داشته باشد را تحمل نمایند .اتصالات باید با کیفیت باشند و با دقت کافی به دیوار نصب شوند.

در مرحله بعدی باید بدنه کابینت را به اتصالات نصب کنید .

زمانی که نگهدارنده ها را به دیوار نصب کردید حالا نوبت این است که بدنه کابینت را به آنها پیچ کنید. برای نصب کابینت های زمینی باید در ابتدای کار آنها را نصب کنیم و سپس به سراغ کابینت های دیواری برویم .

دقت داشته باشید که اگر میلی‌متری خطا در هنگام نصب کابینت وجود داشته باشد کابینت ها کج دیده می شوند و زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باید کابینت آشپزخانه تراز باشد.

در کابینت های بالایی به دلیل اینکه قرار است وزن بیشتری را تحمل کنند و پایه آنها بر روی زمین نیست باید اتصالات محکم تری برای آن به کار رود.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

نصب درب کابینت ها

پس از اجرای این مراحل نوبت به درب کابینت ها می رسد.درب کابینت از اصلی ترین قسمت هایی است که می تواند یک کابینت داشته باشد.

برای پیدا کردن کابینت های متفاوت بهتر است که نمونه های سفارشی را انتخاب کنید تا آشپزخانه ای متفاوت از دیگران داشته باشید.

اما اگر قرار است که متریالی ساده را انتخاب کنید نصب آن ها به وسیله لولا پیچ و مهره می شود و می توان ساده آن ها را اجرا کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.