کابینت درب ویترینی کلاسیک

کابینت درب ویترینی کلاسیک

کابینت درب ویترینی کلاسیک

طراحی ویترین که در آن از لوازم دکوری زیبا استفاده می شود یکی  از جلوه‌ های زیبای کابینت کلاسیک می باشد که در طراحی های امروزه مانند زمان گذشته استفاده از آن رواج پیدا کرده است در طراحی های گذشته از این درب ها در طراحی  آشپزخانه استفاده می شد؛

اما با گذشت زمان و گرایش به سمت سادگی و طراحی کابینت های سبک مدرن کم کم دیگر این ویترین ها طراحی نشد و کنار گذاشته شد؛

اما صنعت مد به صورت دوره ای و چرخشی تغییر می کند و به همین خاطر است که کابینت های  کلاسیک دوباره در طراحی های امروزی کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک و کلاسیک دیده می شود و بسیار پرطرفدار شده است برای آشنایی با این ویترین های کلاسیک جذاب با شرکت کالینت آشپزخانه گریت همراه شوید؛

اما قبل از معرفی ویترین کلاسیک یک تعریف کلی از کابینت سبک کلاسیک خواهیم کرد.

 

کابینت درب ویترینی کلاسیک

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 6

 

  • مشخصات کلی سبک کلاسیک

یکی از سبک های کابینت آشپزخانه کابینت کلاسیک می باشد که سبک و طرح آن برگرفته از طرح های کلاسیک و سنتی معماری می باشد؛

معماری هخامنشی ،معماری روم باستان ، معماری اروپایی قرون وسطی  و غیره از طرحهای رایج در این سبک می باشند.

کابینت کلاسیک یک کابینت دارای طرح های سلطنتی و اشرافی و پر زرق و برق می باشد که با ایجاد طرح های زیبا و مجلل فضای لوکس را خلق میکند؛

این کابینت ها با توجه به سلیقه و بودجه می ‌توانند با استفاده از متریال های متفاوتی طراحی و ساخته شود؛

اما گران ترین و اصلی ترین متریال آن چوب طبیعی می باشد که اگر با هنر دست انسان ساخته شده باشد بسیار نفیس و با ارزش می باشد و هزینه بالایی نیز دارد؛

اما نمونه دیگر آن دارای قیمت پایین تر و ارزانترین می باشد و که امروزه استفاده از آن رایج شده است کابینت ممبران می باشد که از ام دی اف خام ساخته شده است و توسط دستگاه طراحی می شود.

حال با تمامی ویژگی هایی که گفته شد با اضافه کردن یک ویترین کلاسیک در آشپزخانه های طراحی شده به این سبک می تواند بر  ایجاد ظاهر زیبا تر و پر زرق و برق طرح این کابینت ها کمک کند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 1

  • کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئو کلاسیک یک طرح کابینتی ساده تر است کابینت کلاسیک می باشد و بر گرفته از معماری قرن ۲۰ و ۱۹ اروپا است؛

این کابینت ها نیز از متریال مختلفی مثل ممبران یا چوب ساخت می شود طراحی این دیترین ها در کابینت نئوکلاسیک نیز بسیار پرکاربرد می باشد؛

و این سبک به سبک کلاسیک نیز بسیار شباهت دارد و می‌توان گفت یکی از شاخصه ‌های اصلی کابینت نئوکلاسیک استفاده از کابینت های درب ویترینی می باشد که زیبایی آن را دو چندان میکند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 2

  • کابینت درب ویترینی کلاسیک

در طراحی کابینت به کابینت هایی  درب ویترینی کلاسیک گفته می ‌شود که در طراحی آن به جای استفاده از درب شیشه ای از درب معمولی که از جنس بدنه کابینت نیز می باشد استفاده شده باشد؛

که روی درب شیشه ای  یک قاب حفاظ روی آن طراحی شده است استفاده کنند؛

در کابینت های سبک نئوکلاسیک و کلاسیک با استفاده از قاب هایی که دارای طرح های زیبا هستند شیشه را مزین می کنند؛

اینکار باعث می شود تا هم بر زیبایی ان بیافزاید و هم مانع ورود گرد و غبار به درون کابینت شود؛

در داخل آن کابینت ها بیشتر از ظروف  دکوری کلاسیک استفاده می شود تنها نکته این است که تمامی وسایل باید منظم و مرتب باشند و با یکدیگر هارمونی ایجاد کند تا زمانی که به چشم افراد برخورد کرده و اگر شلخته یا نا مرتب چیده شوند باعث ناهماهنگی شده و از زیبایی آن کاسته می شود.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 3

درب  این کابینت ها معمولا ساده نمی باشند و به شکل مشبک طراحی شده اند شما می توانید طرح های مشبک مطابق با سلیقه خود را با سفارش به شرکت کابینت در آشپزخانه خود اجرا کنید طرح های انتخابی می توانند توسط دستگاه و ماشین باشد یا توسط دست اجرا شوند این بستگی به متریال و سبک کابینت دارد.

  • کابینت وکیوم یا ممبران از ام دی اف خام ساخته میشود طرح های آن توسط دستگاه اجرا می شود در این از کابینت ها توسط دستگاه سی ان سی مطابق با سلیقه و طرحی که شما انتخاب کرده اید طراحی می شود و بعد روکش پی وی سی که یک روکش ضد آب می باشد توسط چسب و گرما و تحت فشار پرس شده و عایق رطوبتی می شود.
  • کابینت چوبی کلاسیک که طرح های آن به وسیله دست انسان اجرا می شود بسیار گران قیمت تر بوده و به دلیل این که هنر دست است بسیار با ارزش تر می باشد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 4

طرح های روی ویترین اگر توسط دست انسان اجرا شده باشند می توانند دارای انواع طرح های معرق و منبت بسیار ارزشمند و با جزئیات ظریف باشند؛

اما اگر از جنس ممبران و  توسط دستگاه اجرا شده باشند نمی توان طرح های بسیار ظریف و پیچیده را به وجود آمد زیرا روکش پی وی سی به طور کامل روی آن وکیوم نمی شود.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 5

  • ویژگی ها کابینت درب ویترینی

  1. اگر در داخل آن ها از چراغ های مخفی استفاده شده باشد می تواند به بهترین شکل لوازم دکوری و تزیینی را به نمایش بگذارد.
  2. باعث زیباتر شدن فضای داخلی آشپزخانه می شود.
  3. با طراحی این کابینت ها به این خاطر که در دیوار آشپزخانه عمق بیشتری به وجود می آورد و باعث خطای دید میشود و آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد.
  4. با توجه به سلیقه خود می توانید کابینت درب ویترینی را با طرح های ساده یا طرح های شلوغ تر انتخاب کنید.
  5. کابینت درب ویترینی کلاسیک به شما کمک می کند تا آشپزخانه‌ ای باشکوه طرح و مجلل تر طراحی کنید.
  6. کابینت درب ویترینی طراحی امروزی محسوب شده که در آشپزخانه های نئو کلاسیک و کلاسیک و گاهاً در آشپزخانه های مدرن نیز به چشم می خورد.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.