کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های سفید در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

کابینت های سفید رنگ از جذاب‌ترین کابینت ها در طراحی آشپزخانه به حساب می آید و می توان در آشپزخانه های بزرگ و کوچک از آن استفاده کرد انواع کابینت هایی که در سبک مدرن برادر کلاسیک استفاده می شوند می‌تواند سفید باشند و انتخاب برای شما راحت است اگر به دنبال کابینت های مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب می باشید مدل های بسیار متنوعی که رنگ آنها هم سفید باشد وجود دارد همچنین اگر به دنبال کابینت های پر زرق و برق هستید و علاقه مند یک دکوراسیون لوکس می باشید هم در این طیف رنگی کابینتهای وجود دارد در ادامه با ما همراه باشید.

 

کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه

مدل های کابینت سفید و ویژگی های آنها

تنها رنگی که بیشتر در همه کابینت ها از آن استفاده می شود سفید می باشد برخی از کابینت های آشپزخانه مانند کابینت پولیشی می توانند بسیار مقاوم و بادوام باشند و تنها در رنگ سفید در متریال آن به کار رفته و در رنگ های دیگری نیز تولید نمی‌شوند.

مدل های کابینت سفید و ویژگی های آنها

اگر محیط آشپزخانه تان فضای کم نور و یا فاقد پنجره می باشد بهتر است که از کابینت های رنگ روشن و سفید استفاده کنید زیرا محیط را دلبازتر و روشن تر می کند.

از مهمترین ویژگی های کابینت های سفید رنگ همین قابلیت بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه است.

رنگ سفید حس آرامش و زیبایی و پاکیزگی را به محیط منتقل می کند.

مدل کابینت

اگر محیطی به رنگ شیری و یا کرم را دارید و در نوسازی آن را به رنگ سفید در آورده اید متوجه بزرگ تر شدن فضای آشپزخانه خواهید شد، بنابراین باید دقت داشته باشید که اگر محیط آشپزخانه تان کوچک است باید از کابینت های رنگ روشن استفاده نمایید.

کابینت های سفید از هر رنگ و مدلی وجود دارد ،برای مثال اگر یک آشپزخانه قدیمی با کاشی های طرح دار دارید می توانید با استفاده از رنگ سفید آن را به یک فضای مدرن تبدیل کنید، حتی فرقی هم نمی‌کند که دیوارپوش ها و کاغذ دیواری ها چه رنگی باشد در هر صورت رنگ سفید با آنها ترکیب و هماهنگی زیبایی را به وجود می آورد.

کابینت های سفید هیچگاه از مد نمی افتد یعنی رنگ آنها که نمی شوند:

برای مثال اگر یک رنگ خاصی مدنظرتان است، مثلا رنگ آبی یا سبز، ممکن است برای مدتی برایتان مهیج باشد.

اما به مرور زمان باعث خستگی می شود و از مد می افتد.

امادر مقابل آن، رنگ سفید این گونه نیست و انواع مدلهای کابینت هایی که سفید بوده اند از گذشته تا به امروز کاربرد داشته اند و در آینده نیز قطعاً کاربرد خواهند داشت.

 

استفاده از کابینت سفید

هنگامی که از رنگ سفید برای کابینت های آشپزخانه استفاده می کنید باعث می شود که هر تغییرات کوچکی در آشپزخانه دیده شود و جلوه زیبایی به آشپزخانه می دهد مثلاً هنگامی که سرویس ادویه جات را تعویض می کنید در نمایش سفید آشپزخانه به چشم می‌آید.

استفاده از کابینت سفید

حتی  هنگامی که وسایل آشپزخانه را جابجا می کنید هم رنگ سفید نمایان می‌شود و در روحیه و انرژی شما تأثیر بگذارد و فضای آشپزخانه از حالت خسته کنندگی دور می شود.

کابینت های سفید انواع مختلفی دارند که امروزه هر کدام از کابینت ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد برای مثال کابینت سفید ممبران کابینت های کلاسیک و پر زرق و برق قرار می گیرد در بین افرادی که طرفدار سبک کلاسیک هستند و پرطرفدار می باشد کابینت های سفید ممبران بهترین قیمت مناسب  یکی از رایج ترین کابینت هایی هستند که در سبک کلاسیک از آن استفاده می شود.

همچنین کابینت سفید ممبران نئوکلاسیک که بین سبک کلاسیک و مدرن می باشد و حالتی نرم و ملایم دارد این کابینت ها می توانند برای آشپزخانه های کوچک و محیط های بزرگ مناسب باشند به دلیل سادگی و جلوه زیبای آن گزینه مناسبی می باشند.

اگر بخواهیم به کابینتهای دیگر اشاره کنیم می‌توانیم به کابینت پولیشی و کابینت pvc اشاره نمایید.

کابینت های پولیشی بسیار تمیز و ماندگاری بالایی دارند و قیمت آن ها بر اساس کیفیت تعیین می شود.

این کابینت ها برای سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک و حتی مدرن هم وجود دارد.

اما کابینت های پی وی سی از جنس پلاستیک فشرده می باشند و خاصیت ضد آب بودن دارند.

این کابینت ها از لحاظ قیمت دارای قیمت بالایی هستند که در مقابل ویژگی هایی که دارند؛ دارای قیمت مناسبی میباشند.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.