قیمت کابینت روکش چرم

همانطور که پیشتر در معرفی کابینت روکش چرم نیز گفته شود تنها تفاوت کابینت با روکش چرمی ،با سایر انواع کابینت فینیشینگ درب ها یا همان روکش روی درب میباشد.

 

انتخاب کابینت با روکش چرمی | قیمت کابینت روکش چرم

آشپزخانه شما قلب خانه و اتاق خواب شما محل اقامت خصوصی شما است. به همین ترتیب ، آنها باید شخصیت ، سبک و سلیقه شما را نشان دهند. پس باید در هنگام طراحی علاوه بر جانمایی درست و رعایت استاندارد ها بررسی قیمت کابینت روکش چرم، به انتخاب متریال توجه کرد و به دنبال موادی بادوام و در عین حال جذاب بود. پوشاندن کابینت ها با چرم مصنوعی یک روش ساده ، سریع و ارزان برایافزودن بافت ، عمق و کمی بازی با شکوه به هر اتاق است. کاربرد چرم مصنوعی در اتاق خواب پذیرایی یک اتخاب معمول است اما با کمی برنامه ریزی و مراقبت می توانید کابینت هایآشپزخانه یا حمام خود را نیز با این محصول لوکس بپوشانید.

امروزه شاهد استفاده بیشتر چرم در کابینت ، میزهای پیشخوان کف، دیوارپوش ، دستگیره علاوه بر  مبلمان هستیم. ترکیب این متریال با چوب در کابینت آشپزخانه باعث ایجاد زیبایی و علاقه به طراحی آشپزخانه می شود.

چرم یکی از آن موادی است که هم در طرح های مدرن و هم در طرح های سنتی می تواند به خوبی کار کند. و استفاده از آن برای قفسه بندی ، میزهای پیشخوان، دستگیره ها ، به عنوان صفحه پشتی دیواری و حتی کفپوش بسیار زیبا می باشد.

چگونه از چرم مصنوعی مراقبت کنیم

چرم مصنوعی می تواند ظاهر و احساس چرم واقعی را بدون هزینه اضافی و نگهداری فراهم کند. و غالباً برای تهیه روکش مبلمان ، مبلمان و لباس مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در

برابر نشت و لکه ها مقاومت کند. چرم مصنوعی به غیر از تمیز کردن نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد و برای این کار به محصولات خاصی احتیاج ندارید.انتخاب اینکه چرم انتخابی 

مصنوعی یا طبیعی باشد می تواند اختلاف زیادی در قیمت کابینت روکش چرم شما داشته باشد و تامل بر انگیز است.

 

حذف خراش های کوچک از چرم

چه مبل باشد و چه کفش ، هیچ چیز نمی تواند ظاهر یک کالای چرمی گرامی را کاملاً شبیه خراشیدگی خراب کند. اگرچه ترمیم واقعی چرم از آنجا که یک ماده آلی است دشوار است ، اما روش های مختلفی برای به حداقل رساندن ظاهر آسیب وجود دارد. بهتر است چندین یا همه این روش ها را امتحان کنید تا ترکیبی را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

 

کابینت آشپزخانه روکش چرم

 

چرم دانه ای

1 .طبق دستورالعمل سازنده ، چرم را با استفاده از یک پاک کننده مخصوص چرم تمیز کنید. از پاک کننده های خانگی یا پاک کننده های حاوی الکل یا مواد معدنی اجتناب کنید.

2 .چرم را با نرم کننده چرمی آغشته کنید و یک پارچه نرم میکروفیبر را در نرم کننده چرم آغشته کرده و با استفاده از حرکت دورانی آن را به آرامی داخل چرم قرار دهید.

با استفاده از نرمکننده چرمی ، خراش را صاف کنید تا به شما کمک کند تا چرم برداشته شده در ابتدا خراشیده شود که اغلب برای از بین رفتن خراش کافی است.

3 .خراش را با سرکه سفید آغشته کنید. یک پارچه میکروفیبر را به سرکه سفید آغشته کنید و آنرا در امتداد خراش صاف کنید و در حین حرکت چرم بلند شده را روی آن بگذارید که  باعث تورم و بسته شدن چرم و کاهش خراش می شود.

4 .روی چرم خراشیده شده لاک کفش بزنید. لاک کفش را به رنگی متناسب با چرم انتخاب کنید و دستورالعمل های سازنده را برای استفاده آن روی چرم دنبال کنید.

1 .چرم را با استفاده از پاک کننده ای که مخصوص چرم ساخته شده است تمیز کنید. برای بهترین نتیجه ، دستورالعمل های رو محصول سازنده را دنبال کنید.

2 .لاک کفش را به چرم بزنید. به دنبال یک لاک متناسب با رنگ چرم بگردید و آن را با استفاده از برس یا پارچه نرم در قسمت خراشیده شده قرار دهید .

3 .لاک کفش را در یک پوشش سیلیکونی مایع قرار دهید. چرم ثبت شده هنگامی تولید می شود که چرم تمام شده با لاک پوشانده شود. سیلیکون مایع از درخشش لاک تقلید می کند تا به شما کمک کند عیوب را پنهان کرده و پوشش مات لاک را بپوشاند.

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 874 min

 

چرم مخملی

1 .چرم را با استفاده از پاک کن مداد تمیز کنید. جیر فرم ظریف تری از چرم دارد و حتی هنگام تمیز کردن نیز نباید مرطوب شود. پاک کن می تواند آلودگی های سطح را بدون خیس شدن چرم پاک کند.

2 .دانه چرم جیر را با استفاده از برس نرم یا مسواک بالا بیلورید. چرم را به آرامی با استفاده از قلم مو تا جایی که چرم بلند نشود ، گیس کنید. این کار خراش را از بین نمی برد ، اما به پنهان کردن آن کمک می کند.

3 .چرم را با استفاده از نرم کننده چرمی که مخصوص چرم جیر ساخته شده است ، حالت دهید. دستورالعمل های محصول را دنبال کنید و مراقب باشید که به مقدار زیادی از آن استفاده نکنید. در نهایت این روش هم به پنهان سازی نقص کمک می کند.

 

دلایل  انتخاب دکوراسیون چرمی|قیمت کابینت روکش چرم

همانطور که میدانید چرم یک متریال انعطاف پذیر است و دارای ریشه های عمیق و تاریخی در فرهنگ های  مختلف جهان است . و در طول قرن های متمادی  این محصول بعنوان یک جزء مهم در ابزارها و محصولات مختلف توسط استاد کاران و هنرمندان بکارگرفته شده و امروزه هم یک کالای به روز و مفید می باشد. لذا تعجبی ندارد که این متریال جذاب (چه در حالت طبیعی و چه در حالت مصنوعی)، از طریق مبلمان و لوازم مدرن به قلب خانه ها ی شخصی و فضاهای عمومی ما راه پیدا کرده است.شاید زمانی که شما هم زیبایی آن را از نزدیک ببینید از قیمت کابینت روکش چرم  اگر متناسب با بودجه شما نباشد چشم پوشی کنید.

بنابراین، این متریال همیشه می تواند به عنوان یک گزینه انتخابی مناسب برای بازسازی فضای داخلی خانه مورد توجه قرار گیرد. گزینه هایی همچون استفاده از المانهای چرمی از این دست می باشند. بر همین اساس در ادامه به بررسی دلایل بکارگیری این متریال زیبا و شیک در دکوراسیون داخلی خانه می پردازیم.

 

چرم چند منظوره است

قابلیت انعطاف پذیری چرم، از جنبه های شگفت انگیز آن است.  چرم در عین حال که می­تواند در یک نگاه به بیننده احساسات نوستالژیک را انتقال دهد، میتواند با دیگر متریال های مختلف لوکس در عصر معاصر رقابت کند.  بطور مثال براحتی می توان از وجود یک بوفه با روکش چرمی که دارای  پایه های استیل زیبا می باشد در یک فضای لوکس استفاده کرد و اصالت و مدرنیته را توام با هم داشت .

 

چرم لوکس است

چرم به عنوان یک متریال لوکس به ما ثابت شده است. به طور مثال در هتل ها و رستوران های پرطرفدار برای ایجاد احساسات پیچیده و دادن شخصیت لوکس به فضا اغلب چرم را در طراحی های داخلی این فضاها پیشنهاد می دهند و همین تکنیک براحتی می تواند در دیگر فضاهای خانه شخصی نیز اعمال گردد.

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | EcoDomoInfinityLeatherCabinetDoors ABW2 p cabinets min

 

چرم دارای شخصیت است

با وجود اینکه کاربرد چرم دارای مزایای فراوانی برای مبلمان خانگی میباشد و یکی از متریال مورد علاقه ما است اما دارای چندین معضل برای خود می باشد و آن  اینست که چرم اصل بسیار حساس است . به این معنی که که علامت ها و خراش ها به وجود آمده بر روی سطح چرم اصل به راحتی می توانند ظاهر شوند. پس همواره در هنگام انتخاب مبلمان چرمی یا استفاده در دکوراسیون، توصیه میشود این نکته را مد نظر داشته باشید.  البته به این مورد  میتوان به دید عیب نگاه نکرد و آن را عاملی بر جذابیت چرم دانست و از این به دید لذت نگاه کرد که این جنبه هم می تواند به نفع کاربر باشد.

 

بر خلاف ظاهرتمیز کردن چرم سخت نیست

 تمیز کردن چرم را نباید به  عنوان یک کار سخت و دست و پاگیر در نظر گرفت. درست است  که مبلمان یا سازه های چرمی دیگر در حکم یک  سرمایه گذاری در فضای دکوراسیون شما هستند و به طور منظم به نگهداری نیاز دارند اما با این وجود تنها کافیست گرد و غبار از روی سطح چرم ، به طور مرتب با یک پارچه نرم یا میکرو فایبر پاک کنید. سپس با استفاده از یک تمیزکننده چرم کار خود را به پایان برسانید.

 

تنوع طرح

چرم فارغ از طبیعی یا مصنوعی بودنش در تنوع بی نظیری از رنگ و طرح عرضه می گردد. لذا براحتی می توان از این متریال جذاب، کاربردهای متفاوتی مثل  استفاده در مبلمان، پنل های چرمی، تاج تخت خواب، دیوارپوش های چرمی، دستگیره ،بوفه و کابینت روکش چرمی … ایجاد کرد.

 

چرم با دوام و ماندگار است

چرم نسبت به با دوام ترین پارچه ها مقاومت دارد و با قرار گرفتن در معرض آفتاب ، گرما و سالها سایش ، مقاوم خواهد بود. در عین حال ، چرم با پیرتر شدن انعطاف پذیری بیشتری پیدا می کند و شخصیت خود را توسعه می دهد ، که آن را در واقع یک سرمایه گذاری عاقلانه می کند و با کسب از قیمت کابینت روکش چرم میتوان برنامه ریزی مناسب تری هم نسبت به آن داشتکف کاشی چرمی پس از نصب توسط متخصصان ، مادام العمر است. به عنوان مثال خانه و استودیوی تاریخی Frelinghuysen Morris در لنوکس ، ماساچوست ، قبل از نصب کاشی های جدید ، توانست کف چرم طبیعی خود را برای بیش از سه ربع قرن حفظ کند. اما اگر شما صاحب خانه ای هستید که قصد دارد به زودی به آن منتقل شوید ، یک سیستم کاشی مغناطیسی قابل حمل کفپوش می تواند سرمایه گذاری هوشمندانه تری باشد. با استفاده از سیستم کاشی کاری مغناطیسی Blackstock به عنوان کفپوش یا روکش دیواری ، می توانید کاغذها راظرف چند دقیقه برداشته و هرجا که جا به جا کردید با خود ببرید.

 

چرم همه کاره و انعطاف پذیر است

چرم واقعی و چرم مصنوعی به اشکال و رنگهای مختلفی ارائه می شوند ، که ترکیب آنها را تقریباً در هر نوع سبک دکوراسیون یا نصب آسان می کند. چرم را می توان به عنوان ماده نهایی در صندلی ها و همچنین میزهای پیشخوان ، سر تابلوها ، پوشش دیوارها و حتی کاشی های کف نیز یافت.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یک سیستم کاشی کاری مغناطیسی مجموعه ای کاملاً جدید از امکانات را برای خانه و محل کار ایجاد می کند. به جای استفاده از روش نصب سنتی چسب ، به کاشی های چرمی پشتی مغناطیسی داده می شود و به یک لایه فلزی می چسبد.

این نه تنها به صاحبان خانه اجازه می دهد تا با چیدمان یا طرح رنگی جدید ، نقشه طبقه خود را تغییر دهند ، بلکه باعث می شود تعمیرات طبقه زیرین در فضاهای اداری بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

چرم نیاز به نگهداری کمی دارد

چرم برای فضاهای پر رفت و آمد و سبک زندگی گزینه مناسبی است. در حالی که بسیاری از پارچه ها برای تمیز نگه داشتنشان به حلالهای ویژه یا روشهای پرهزینه احتیاج دارند ، بر همین اساس می توان چرم را با پارچه تمیز نگه داشت تا گرد و غبار گرفته و نشت ها را پاک کند.

 

پایداری محیط زیست

در حالی که همه تأمین کنندگان چرم سازی و چرم در تعهد خود به پایداری یکسان نیستند ، پیشرفت های اخیر تعداد کمی منجر به پیشرفت های چشمگیری در کل صنعت شده است.

یکی از این روش ها اختراع سیستم کاشی کاری مغناطیسی بوده است که باعث استفاده مجدد از کاشی های کف و دیوار می شود.

مثال دیگر فقط استفاده از مواد تکمیل شده بر پایه آب است.

 

یک تجربه زیبایی شناسی جامع|قیمت کابینت روکش چرم

چرم ترکیبی از تکنیک های زیبایی شناسی سنتی و باستانی با نوآوری های معاصر برای پاسخگویی به نیازهای داخلی امروز است. چرم در حالی که معمولاً با تجمل و منزلت همراه است، همچنین ماده ای طبیعی است که می تواند زیبایی بی انتها را به هر فضایی برساند.پس استفاده از آن به عنوان کابینت با روکش چرم انتخابی درست است. شاید قابل توجه ترین جذابیت چرم برای حس بویایی و همچنین بینایی ، لمس و صدا باشد. هیچ ماده طبیعی دیگری مانند چرم ما را به حرکت در نمی آورد.

 

چرم و کاربردهای مختلف آن|قیمت کابینت روکش چرم

چرم ماده ای بوده است که از قدیم الایام در سراسر جهان مورد استفاده گسترده بوده است. در همه کشورها ، بسیاری از صنعتگران نحوه کار با آن را می دانند و به سطح بسیار بالایی از صلاحیت رسیده اند. در اروپا و به ویژه در فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا این دانش فنی بسیار مشهور است. این امر به دلیل وجود سنت مهم تولید  در این سه کشور نسبت به شمال قاره است. فرانسه از طریق صنعت لوکس خود به این صنعتگران مزیت حمایت از آنها را می دهد. تحقیقات ، که از اهمیت بیشتری در اروپا نسبت به سایر کشورها برخوردار است ، به شرکت های آنان این امکان را می دهد تا رقابت لازم را برای حفظ بافت صنعتی حفظ کنند.

 

احیای دکوراسیون

چرم که در ساخت مبل ، صندلی و کت استفاده می شد ، اکنون در جهت های جدید مورد استفاده قرار می گیرد. امروز می توانید تقریباً هر کاری را با چرم انجام دهید. و دکوراتورها از این فرصت استفاده می کنند و آن را با هر لحظه از زندگی ما مرتبط می کنند.

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1 1 min

 

استفاده از چرم برای دکوراسیون منزل

بسته به نحوه استفاده ، چرم می تواند احساس زنانه یا مردانه به یک فضا ، براقیت معاصر یا زیبایی بی انتها ببخشد. چرم با طیف گسترده ای از رنگ ها ، اشکال ، فرم ها و بافت ها و خدمات سفارشی برای انتخاب ، می تواند متناسب با هر سبک و فضایی باشد.

چرم در آشپزخانه به خوبی کار می کند.چرمی که مدت طولانی برای مبلمان اتاق نشیمن اختصاص داده شده است ، اکنون میتوان با اطمینان از آن در آشپزخانه استفاده کرد و ماده ای جدید و پیچیده را به دکوراسیون داخلی این محیط آورد. که در عین حال به سبب شخصیت آن به فضای داخلی گرما می بخشد.

 

اشیا جدید روزمره چرمی

برخی از اشیا به طور سنتی از چرم و برخی دیگر از ماده دیگری که چرم مصنوعی را تشکیل میدهد ساخته می شوند. افراد خلاق می دانند که چگونه از این فرصت استفاده نمایند .

بنابراین ، از این اصل که چرم فقط باید برای موارد خاص استفاده شود ، دور می شوند. در ارتباط با احیای هنرهای گرافیکی و پیشرفت فنی ، متخصصان این حوزه اشیای چرمی ، جدید و بدیعی را ارائه می دهند که می دانند چگونه مردم مشتاق شگفتی را اغوا کنند.

 

چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که چرم نه تنها به روکش مبلمان بلکه به کفپوش و دیوار پوش نیز تبدیل می شود. بازدارندگی ذاتی و جذب صوتی ذاتی از جمله مزایایی است که چرم به فضاهای داخلی می رساند ، از خانه ها گرفته تا هتل ها ، فضاهای اداری ، موزه ها ، گالری ها ، بوتیک ها و ساختمان های تجاری. امکانات این ماده نهایی طبیعی بی پایان است و ارزش بررسی برای پروژه بعدی شما را دارد.

 

چند نمونه دیگر از کاربرد چرم در آشپزخانه…

زمانی که کابینت ها به رنگ سفید  یا کرم روشن هستند دستگیره های چرمی به عنوان یک انتخاب متفاوت میتوانند تحصین برانگیز باشند که به واسطه چرم بودنشان جلوه ای متفاوت را ایجاد میکنند . بنابراین یک حلقه چرم و یک  یا دو پیچ برای ساخت آن مورد نیاز است.

با کشوهای ساخته شده از چرم خوب ، به راحتی می توانید مبلمان خود را ارتقا دهید. طراحی خطی آنها با تمام سبک های مبلمان هماهنگ است ، بی انتها و نجیب است. دستگیره های کشو به دلیل ابعاد کوچکتر ، مخصوصاً برای مبلمان کوچکتر مانند میز کنار تخت یا کشوها مناسب هستند.

با این دستگیره های کشوی خارق العاده ، کابینت ها ، کشوها دیگر چهره های مبلمان شما می تواند به سرعت تغییر کرده و شخصی سازی شوند. کشوهای کشو تأثیر بسیار زیادی در ظاهر مبلمان دارند. اگر دستگیره های مبلمان را عوض کنید ، به نظر می رسد که یک مبلمان کاملا متفاوت به خانه شما نقل مکان کرده است. با انتخاب زیاد رنگ چرم نیز می توانید متفاوت باشید. رنگ کشوهای کشوی چرمی خود را با فضای داخلی هماهنگ کرده و یا تضادهای جدید ایجاد کنید.

دستگیره های کشوهای چرمی فاقد لبه های سخت است. بنابراین استفاده از آنها در اتاق کودکان ، روی میزهای کنار تخت یا در راهرو های باریک مطلوب به نظر می رسند.

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | leather handles1 min

 

دیوارپوش های چرمی

نوع دیگری از کاربرد این متریال لوکس به عنوان دیوارپوش می باشد که به صورت مسطح و یا دارای طرح برجسته به شکل سه بعدی موجود می باشد و نصب آن نیز آسان میباشد و دارای دوام خوبی است.

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

بنابراین اگر بخواهیم قیمت  کابینت روکش چرم را محاسبه کنیم ، میتوانیم اختلاف قیمت ورق را در متراژ کابینت سر شکن کنیم .

بنابراین اگر فرض کنیم هر ورق به طور میانگین برای 2.5 کابینت باشد ، اختلاف قیمت کابینت روکش‌چرم با کابینت هایگلاس ترک از روش زیر بدست خواهد آمد .

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

 

ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که چرا اختلاف قیمت کابینت را با کابینت ایرانی محاسبه نکردیم و معیار محاسبه قرار ندادیم.

در جواب این سوال به جا باید گفت که ابعاد ورق های ایرانی بزرگ تر از ورق های ترک و روکش چرم میباشد؛

در واقع ابعاد ورق های ایرانی 2.5 *  3.66 میباشد که در مقایسه با ورق های هایگلاس و روکش چرم تا 2.5 برابر از نظر مساحت بزرگتر میباشند .

در خصوص نحوه متر کردن و محاسبه قیمت تمام شده کابینت روکش چرم باید افزود که محاسبه قیمت کابینت روکش چرم دقیقا مثل سایر کابینت ها مثل کابینت  MDF مات یا هایگلاس و …. میباشد و دقیقا از یک قانون پیروی میکنند . برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت کابینت کلیک کنید . 

در ادامه باید افزود که ورق های روکش چرم در قیمت های پایین تر نیز در بازار وجود دارند ، اما آنچه ما در این مقاله مورد محاسبه قرار دادیم بهترین نوع کابینت روکش چرم بود که از طریق فروشنده ورق این روکش شامل گارانتی میباشد و در واقع در مورد انجام یک پروژه با متریال درجه یک سخن گفتیم .

امیدوارم اگر قصد اجرای کابینت روکش چرم را برای آشپزخانه خود را داشتید با خواندن این مطلب اطلاعات مفیدی بدست آورده باشید .

 

سوالات متداول مشتریان در مورد قیمت کابینت روکش چرم

از چرم در چه قسمت هایی از خانه استفاده می شود؟

امروزه شاهد استفاده بیشتر چرم در کابینت ، میزهای پیشخوان کف، دیوارپوش ، دستگیره علاوه بر مبلمان هستیم

جنس روکش چرمی در گریت کابینت چگونه تعیین می شود؟

جنس روکش چرمی که توسط شرکت گریت مورد استفاده قرار میگیرد ، از طریق فروشنده های معتبر که تخصص آن ها به صورت متمرکز بر روی محصولات روکش چرمی میباشد تهیه و پرس میگردد . این روکش ها معمولا از کشور ترکیه وارد ایران میشوند.

چسب مصرفی زیر کار کابینت روکش چرمی از چیست؟

مرغوب بودن چسب و میزان چسب مورد استفاده زیر روکش چرم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیر روکش باید به میزان کافی چسب کاری شود تا به مرور زمان روکش چرم بر اثر حرارت بلند نشود .

نحوه پرس چرم بر روی درب به چه صورت انجام می شود؟

پرس چرم بر روی تخته mdf باید به صورت مکانیزه و توسط دستگاه پرس صورت بگیرد . نحوه انجام اینکار تاثیر مستقیم بر کیفیت تمام شده کابینت آشپزخانه شما خواهد داشت

روش دستی ساخت کابینت روکش چرم چگونه؟ آیا می شود در خانه انجام داد؟

یکی دیگر از مزایای روکش های چرم این است که برای نوسازی کابینت های داخلی که رنگ آن ها برای ما تکراری شده است مورد استفاده قرار بگیرد ، به صورتی که این روکش را به صورت جداگانه تهیه کرد و با چسب بری سطح درب کابینت چسباند.در روش دستی علاوه بر درب های کابینت روی سطوح دیگری مانند دیوار یا میز میتوان روکش های چرم را اجرا نمود.

مزایای چرم برای کابینت چیست؟

تنوع رنگی، راحت تمیز شدن کابینت ها، قیمت تمام شده پایین تری نسبت به کابینت انزو، کلاسیک و تمام چوب دارد.

معایب کابینت چرمی چیست؟

یجاد خط و خراش در اثر برخورد با اجسام تیز یکی از معایب کابینت روکش چرم میباشد

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!