منبت کاری بر روی کابینت های هایگلاس

منبت کاری بر روی کابینت های هایگلاس

منبت کاری بر روی کابینت های هایگلاس

یکی از ضروری ترین تجهیزات در آشپزخانه کابینت ها به حساب می آیند. برای کابینت آشپزخانه امروزی که ظاهری شیک و مدرن داشته باشند بهتر است از کابینت های هایگلاس استفاده نمایید. ظاهر این کابینت براق و چشم نواز است که بسیار در نوع خود کابینت مستحکمی می باشد.

کابینت هایگلاس از کابینت ام دی اف ساخته شده است که روکش آنها از پلاستیک فشرده اجرا می شود.

این کابینت ها به دلیل این که انعکاس نور بالایی دارند فضای داخلی آشپزخانه روشن تر به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید از کابینت های هایگلاس برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کنید بهتر است که در ادامه این محتوا با ما همراه باشید تا در خصوص اجرای هنرهای ایرانی مانند منبت و معرق کاری بر روی این کابینت ها اطلاعاتی به دست بیاورید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

منبت کاری بر روی کابینت های هایگلاس

کابینت های گلاس

در ابتدا اندکی به جزئیات کابینت های گلاس اشاره کردیم اما در این قسمت می خواهیم در خصوص مزایا و میزان محبوبیت کابینت هایگلاس صحبت نماییم. این کابینت ها در خانه های مدرن جلوه ی باشکوهی دارند و می تواند گزینه مناسبی برای خانه‌های مدرنی باشد که وسعت ندارند؛ البته که این کابینت ها می توانند در هر خانه ای اجرا شود و بستگی به سلیقه مشتری و سبکی که انتخاب می‌کنند دارد.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

از عواملی که باعث جذب مخاطب در خصوص این کابینت می‌شود برجستگی هایی است که بر روی کابینت ها حذف شده تا هم تمیز کردن آنها آسانتر شود و هم اینکه خانه ای یکدست و بدون تزیینات داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

اجرای منبت کاری

ممکن است در خصوص منبت کاری مطالبی را خوانده باشید یا اسم آن را شنیده باشید اما به طور خلاصه می توان گفت که منبت کاری در واقع همان کنده کاری هایی است که بر روی متریال های مختلف اجرا می گردد.

البته که محبوب ترین متریال برای منبت کاری چوب های طبیعی هستند که ظاهر متفاوتی را در هر فضایی که وجود داشته باشند ایجاد می‌نمایند.

کابینت

کابینت

هنر منبت کاری اغلب در خانه هایی که سبک کلاسیک را انتخاب کردند استفاده می‌شود. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کابینت های هایگلاس را برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کردید بهتر است که این تزیینات و هنرهای اصیل ایرانی را بر روی این کابینت ها اجرا نکنید. اصلی ترین عاملی که باعث محبوبیت کابینت های هایگلاس در خانه های مدرن می‌شود سادگی آنها است.

پیشنهاد ما به شما حذف تزییناتی است که بر روی کابینت های مدرن اجرا می کنید.

اما اگر می خواهید که بازسازی کابینت آشپزخانه را انجام دهید و به فکر تعویض آن ها هستید بهترین راهکار استفاده از متریال چوب که به شکل ساده اجرا شده اند در ترکیب با کابینت های هایگلاس است که سردی خانه مدرن را می‌گیرد و به جای آن گرما را منتقل می‌کند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

اجرای منبت کاری در خانه های مدرن

منبت‌کاری به عنوان هنر اصیل ایرانی از گذشته تا به امروز وجود داشته است و به کار بردن آن در خانه حس و حالی جذاب را به وجود می آورد.

اما با توجه به اینکه همه چیز بر پایه سادگی اجرا می شود بهتر است که کمتر از تزیینات و ریزه کاری ها استفاده شود به دلیل اینکه محصولاتی است که در کنار یکدیگر یک فضای زیبا را تشکیل می دهند.

اگر علاقه مند به استفاده از منبت کاری در خانه های مدرن هستید می توانید از طبقات و یا شلف هایی استفاده کنید که به این سبک اجرا شده باشد.

البته که ترکیب این هنر با خانه های مدرن سبک نئوکلاسیک را به وجود می‌آورد و بهتر است که در ابتدا که می‌خواهید سبک کابینت های آشپزخانه را انتخاب کنید همه المان ها را باه یکدیگر در تعادل نگاه دارید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.