کابینت آشپزخانه با روکش چرم | کابینت روکش چرمی

کابینت آشچزخانه روکش چرم شماره 1

کابینت آشچزخانه روکش چرم شماره 1

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از انواع کابینت آشپزخانه که کمتر به آن توجه شده است، آشنا کنیم.

یکی دیگر از انواع کابینت که در حال حاضر مورد استقبال دوستداران طراحی داخلی قرار گرفته است ، کابینت روکش چرم میباشد.

استفاده از روکش چرم بیشتر درسبک طراحی کلاسیک مرسوم میباشد ، اما میتوان روکش چرم را با سایر سبک های کابینت آشپزخانه تلفیق کرد و در سبک های نئو کلاسیک و مدرن نیز طراحی دکوراسیون آشپزخانه را انجام داد.

در ادامه ادامه شما را با برخی از مدل های روز کابینت آشپزخانه که با تکنیک روکش چرم طراحی و ساخته شده اند آشنا میکنیم .

 

دانلود کاتالوگ

 

کابینت روکش چرمی

نحوه ساخت کابینت روکش چرم

کابینت آشپزخانه روکش چرم شماره 2

کابینت آشپزخانه روکش چرم شماره 2

جنس بدنه کابینت روکش چرم نیز مانند سایر  کابینت ها از ورق سفید صابونی ساخته میشود و روکش چرم فقط برای درب های کابینت اجرا میگردد .

نحوه اجرای روکش چرم به صورتی است که بعد از تائید طرح و رنگ روکش توسط کارفرما ، روکش چرم با ضخامت 2 میلی متر  برروی ورق خام mdf پرس میگردد .

معمولا ورق های چرم بر روی ام دی اف یک رو سفید پرس میشوند ،به این معنی که  قسمتی از درب کابینت که در معرض دید است توسط چرم پوشانده شده و قسمتی از درب کابینت که در داخل قرار میگیرد روکش نمیشود و سفید میماند ، و همچنین لبه های درب کابینت نیز توسط نوار pvc پوشانده میشود.

در روش دیگر که کمتر مورد استفاده میگیرد (به دلیل قیمت تمام شده بیشتر) هر دو سمت درب توسط چرم روکش میشوند و حتی لبه های درب نیز توسط روکش چرم پوشانده میشود .در استفاده از روکش های چرمی چند نکته حائز اهمیت میباشد .

 

1-جنس روکش چرمی :

جنس روکش چرمی که توسط شرکت گریت مورد استفاده قرار میگیرد ، از طریق فروشنده های معتبر که تخصص آن ها به صورت متمرکز بر روی محصولات روکش چرمی میباشد تهیه و پرس میگردد . این روکش ها معمولا از کشور ترکیه وارد ایران میشوند.

 

2- چسب مصرفی زیر کار :

مرغوب بودن چسب و میزان چسب مورد استفاده زیر روکش چرم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیر روکش باید به میزان کافی چسب کاری شود تا به مرور زمان روکش چرم بر اثر حرارت بلند نشود .

 

3- نحوه پرس چرم بر روی درب :

پرس چرم بر روی تخته mdf  باید به صورت مکانیزه و توسط دستگاه پرس صورت بگیرد . نحوه انجام اینکار تاثیر مستقیم بر کیفیت تمام شده کابینت آشپزخانه شما خواهد داشت .

این کار به صورت دستی نیز قابل انجام میباشد  ولی قطعا کیفیت دستگاه را نخواهد داشت، در شرکت گریت ما برای پروژه های ساخت کابینت از روش پرس ورق چرم بر سطح چوب استفاده میکنیم .

کابینت روکش چرم 7

روکش چرم بر روی کنسولو کمد دیواری

 

روش دستی ساخت کابینت روکش چرم:

یکی دیگر از مزایای روکش های چرم این است که برای نوسازی کابینت های داخلی که رنگ آن ها برای ما تکراری شده است مورد استفاده قرار بگیرد ، به صورتی که این روکش را به صورت جداگانه تهیه کرد و با چسب بری سطح درب کابینت چسباند.در روش دستی علاوه بر درب های کابینت روی سطوح دیگری مانند دیوار یا میز میتوان روکش های چرم را اجرا  نمود.

 

کابینت آشپزخانه روکش چرم شماره 3

کابینت آشپزخانه روکش چرم شماره 3

 

مزایا و معایب کابینت روکش چرم :

کابینت آشپزخانه روکش چرم شماره 4

کابینت آشپزخانه روکش چرم شماره 4

 

  •  به راحتی قابل تمیز کردن میباشند .
  • تنوع رنگ و طرح از دیگر مزایای کابینت روکش چرم است
  • قیمت کابینت روکش چرم نسبت کابینت های ایرانی بالاتر است اما در مقایسه با کابینت روکش چوب و چوب طبیعی و انزو از قیمت تمام شده به مراتب پایین تری برخوردار است .
  • ایجاد خط و خراش در اثر برخورد با اجسام تیز یکی از معایب کاینت روکش چرم میباشد
  • کابینت روکش چرم اگر به خوبی طراحی و اجرا شود میتواند یک فضای کاملا لوکس را ایجاد کند.

 

قیمت کابینت روکش چرمی

قیمت کابینت روکش چرمی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • جنس روکش چرمی: روکش چرمی در انواع مختلفی از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی، چرم اشبالت و چرم پی وی سی تولید می‌شود. قیمت روکش چرمی طبیعی به مراتب بالاتر از روکش چرمی مصنوعی است. روکش چرمی در انواع مختلفی از جمله چرم طبیعی، چرم مصنوعی، چرم اشبالت و چرم پی وی سی تولید می‌شود. چرم طبیعی از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، شتر و… تهیه می‌شود و دارای ظاهری زیبا و طبیعی است. چرم مصنوعی از مواد مصنوعی مانند پلی اورتان یا پی وی سی ساخته می‌شود و قیمت کمتری نسبت به چرم طبیعی دارد. چرم اشبالت نوعی چرم مصنوعی است که ظاهری شبیه به چرم طبیعی دارد. چرم پی وی سی نیز نوعی چرم مصنوعی است که از مواد پلیمری ساخته می‌شود و قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع چرم دارد.
  • گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | edc web tour kevin dumais 4 1624997903 ink 1 scaledضخامت روکش چرمی: ضخامت روکش چرمی نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. روکش‌های چرمی با ضخامت بیشتر، قیمت بیشتری دارند. ضخامت روکش‌های چرمی معمولاً بین 1 تا 3 میلی‌متر است.
  • طرح و رنگ روکش چرمی: طرح و رنگ روکش چرمی نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. روکش‌های چرمی با طرح و رنگ خاص، قیمت بیشتری دارند. روکش‌های چرمی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی مانند ساده، طرحدار، براق، مات و… تولید می‌شوند.
  • متراژ کابینت: متراژ کابینت نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. هرچه متراژ کابینت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در هنگام سفارش کابینت روکش چرمی، باید به این عوامل توجه داشته باشید تا بتوانید کابینتی با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

 

اما کابینت ها چه انواع دیگری دارند و بر چه اساسی دسته بندی می شوند؟

یکی از بزرگترین و مهمترین تصمیماتی که می توانید هنگام طراحی آشپزخانه بگیرید ، نوع کابینت است که می خواهید نصب کنید. به عنوان ویژگی اصلی در اکثر آشپزخانه ها ، کابینت ها سبک اتاق را آگاه می کنند ، از روستیک گرفته تا معاصر ، همه در اطراف کابینت می چرخد. در زیر نگاهی عمیق به انواع ، سبک ها و امکانات طراحی موجود برای کمک به شما در تصمیم گیری که برای شما مناسب تر است ، آورده شده است.

36 نوع کابینت آشپزخانه که باید درباره آنها بدانید

انواع اساسی کابینت آشپزخانه:

پایه
دیوار
بلند قد
سفارشی

انواع کابینت توسط مواد:

چوب
گیلاس
خار مریم
بلوط
کاج
توس
بزرگتر
چوب ماهون
افرا سخت
روکش لمینت
تخته فیبر
براقیت بالا
تخته سه لا
روکش چوب
لمینت پلاستیکی
ملامین ها
ترمو بافت
آلومینیوم
پلی اتیلن

انواع کابینت آشپزخانه بر اساس سبک طراحی:

پخش ویدئو
شاکر
سنتی
روستایی
دال
امروزی
کشور
پیشه ور
جلو شیشه ای
لوور
باز کن
پریشان
مهره
ترمو فویل

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Screenshot 2021 05 26 142311 min

انواع کابینت آشپزخانه

هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه ، اولین قدم که باید بردارید این است که تصمیم بگیرید نوع مورد نظر شما چیست. این تصمیم عمدتا براساس طراحی کلی خانه شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهار نوعی که می توانید انتخاب کنید ، به مطالعه ادامه دهید.


کابینت های آشپزخانه پایه

کابینت های پایه ، مانند آنچه در بالا نشان داده شده است ، کابینت هایی هستند که در پایین یا پایین آشپزخانه شما قرار می گیرند. کابینت هایی از این دست ، چیدمان آشپزخانه شما را تعیین می کنند و همچنین میزانی هستند که شما میز آشپزخانه را روی آن نصب می کنید ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید و از مواد مقاوم ساخته شده اید.

کمد دیواری آشپزخانه

کابینت های دیواری مانند این کابینت ، کابینت هایی هستند که به دیوار آویزان هستند. شما در اینجا کمی آزادی بیشتری دارید که تصمیم بگیرید آیا کابینت های روی دیوار خود را دوست دارید یا نه ، اما اکثر آشپزخانه ها حداقل برخی از فضای ذخیره سازی اضافی را دارند.

کابینت های آشپزخانه بلند

کابینت های بلند آشپزخانه ، مانند آنچه در تصویر بالا نشان داده می شود ، معمولاً از 84 تا 96 اینچ طول و 12 تا 24 اینچ عمق دارند. آنها معمولاً برای انبارها یا کمد نگهداری استفاده می شوند.

کابینت آشپزخانه سفارشی

کابینت های آشپزخانه سفارشی ، کابینت هایی هستند که بنا به مشخصات صاحب خانه یا طراح ساخته شده اند. نمی توانید این موارد را از فروشگاه محلی خود در خانه بخرید و باید شخصی را استخدام کنید تا آنها را برای شما بسازد یا خودتان بسازید. اینها معمولاً در آشپزخانه ای با طراحی منحصر به فرد یا چیدمانی یافت می شوند که کابینت های تولید انبوه نمی توانند به خوبی متناسب باشند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Screenshot 2021 05 26 142333 min


انواع مواد کابینت

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که می توانید کابینت خود را از آنها تهیه کنید. برخی از ملاحظاتی که می خواهید به خاطر بسپارید ، دوام ، سخت بودن یا آسان بودن تمیز کردن مواد است و البته اینکه آیا ماده خاصی متناسب با ظاهر کلی مورد نظر شما است یا خیر.

کابینت های چوبی

کابینت های چوبی یک انتخاب کلاسیک در آشپزخانه ها است. آنها تمایل ندارند خراشیده شوند یا به راحتی بشکنند و بیشتر آنها از یک درزگیر استفاده می کنند که از لکه دار شدن نشت می کند. تمیز کردن آنها نیز نسبتاً آسان است ، فقط به یک دستمال سریع با پارچه ای مرطوب یا بیشتر تمیز کردن با پاک کننده چوب نیاز دارید. همچنین انتخاب های بی شماری بین رنگ ها ، دانه ها و پایان های مختلف وجود دارد که امکان شخصی سازی بیشتر را فراهم می کند. این انواع مختلف چوب را بررسی کنید تا ببینید با این مواد کابینت به راحتی می توانید آشپزخانه خود را بی نظیر کنید.

گیلاس

کابینت های چوبی گیلاس یکی از سنتی ترین انواع چوب است که در آشپزخانه ها استفاده می شود. این چوب دانه نزدیک و صاف است و می تواند پایان های مختلفی از طبیعی تا تقریبا سیاه را به دست آورد. این همچنین یک چوب سخت است ، به این معنی که در برابر سایش و مقاومت بسیار خوب مقاومت خواهد کرد. این چوب در برابر اشعه ماورا بنفش در نور خورشید واکنش نشان می دهد ، و می تواند به روش های غیر قابل پیش بینی واکنش نشان دهد. همچنین ، گرچه چوب سخت است ، اما کاملاً به اندازه بلوط یا افرا مقاوم نیست و هزینه این کابینت ها در گران تر از محدوده چوب است.

Hickory

کابینت های Hickory بسیار محکم هستند و در طول سال فرسایش می کنند و همچنین بدون تحمل آسیب زیاد ، ضربه های سختی را متحمل می شوند ، اما قیمت آنها نیز گران است. این چوب سخت دارای یک دانه شعله مانند است که از درون آن عبور می کند ، و طراحی های ساخته شده توسط آن می تواند کاملاً آشکار در آشپزخانه باشد. با این حال ، دانه چوب همچنین می تواند آشپزخانه را تحت فشار قرار دهد و همچنین فضای آشپزخانه شما را کوچکتر کند. این چوب چوبی است که تمیز کردن ملایم را می طلبد ، زیرا تمیز کننده خیلی خشن باعث آسیب می شود.

بلوط

کابینت آشپزخانه بلوط یکی از پرفروش ترین کابینت های موجود در بازار است و به دلیل دانه باز و چوب سخت و سنگین شناخته شده است. با بسیاری از گزینه های رنگ و عوامل مقاومت مانند مقاومت در برابر آب به طور طبیعی ، برای آشپزخانه ای که اغلب استفاده می شود منطقی است. بلوط همچنین نسبت به سایر چوب های سخت جامد هزینه کمتری دارد و بسیاری از آن جنبه را دوست دارند. دانه باز برای برخی ویژگی منفی ایجاد می کند زیرا در هر اتمام نمایان می شود و اگر بعداً تصمیم به رنگ آمیزی کابینت خود بگیرید ، پوشاندن آن دشوار است. اگر تصمیم بگیرید خانه خود را بفروشید هزینه کمتری اگرچه اکنون خوب است اما می تواند منفی باشد.

کاج

کاج برای کابینت های روستیک کم هزینه انتخاب خوبی است. این چوب به طور معمول در خانه ای با طرح کلی روستایی یا کشور دیده می شود ، سبک تر از بیشتر است و از ظاهر طبیعی بسیار خوبی برخوردار است. همچنین رنگ را به خوبی می گیرد ، بنابراین اگر تصمیم گرفتید روی آن نقاشی کنید خیلی مشکل نخواهید داشت. کاج چوبی با دوام و نرمتر است و به راحتی می شوید.

توس

توس چوب سختی به رنگ روشن است که به رنگهای مختلفی در می آید و دانه ای بسته و یکنواخت را به نمایش می گذارد. این چوب در انتهای محدوده چوب مقرون به صرفه تر است و به راحتی رنگ تیره تری پیدا می کند تا با چوبهایی مانند گیلاس یا چوب ماهون مطابقت داشته باشد تا جلوه گران تری داشته باشد. آنها تیره ترین لکه ها را نمی پذیرند و کمی نرم تر از سایر چوب های سخت هستند.

توسکا

کابینت های قدیمی ، که گاهی اوقات “گیلاس مرد فقیر” نامیده می شوند ، ظاهری شبیه به کابینت های چوبی گیلاس دارند بدون همان هزینه. آنها ته رنگ مایل به قرمز یکسانی دارند اما کاملاً تاریک نیستند و به مرور زمان تیره نمی شوند. اگر چوبی می خواهید که گره های زیادی در دانه داشته باشد ، این کابینت ها برای شما هستند. این چوب نرم تر است و کابینت های ساخته شده از آن راحت تر از چوب های سخت مانند گیلاس فرورفتگی و کنده می شوند.

چوب ماهون

کابینت های ماهاگونی مانند جزیره بالا مورد پسند و مورد علاقه صاحبان خانه است. این کابینت ها با دوام ترین در بازار شناخته شده اند و رنگ قهوه ای آنها با ته رنگ قرمز همراه با دانه های چرخشی مجزا ، آنها را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. با این حال ، چوب ماهون به طور فزاینده ای نادر است و تقاضا برای این نوع کابینت چوب ، قیمت را بالا برده است ، بنابراین اگر تصمیم دارید این نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید ، آماده باشید مقدار زیادی را خرج کنید.

افرا سخت

کابینت چوب افرا به دلایل زیادی مورد علاقه دیگر آشپزخانه ها است. سطح صاف به خوبی به بسیاری از ظروف و رنگ ها می بخشد ، و به شما امکان می دهد انواع مختلفی از ظاهر به دست آید. افرا همچنین یکی از سخت ترین جنگل های موجود در بازار برای کابینت است و به اندازه سایر جنگل های نرم و نرم مانند بلوط یا کاج ، ملاقات و فرورفتگی نمی کند. رنگ این چوب اگر مدت زیادی در معرض نور آفتاب قرار بگیرد تمایل به کم رنگ شدن دارد. اگر این موارد را برای آشپزخانه ای با نور طبیعی زیاد در نظر می گیرید ، این را بخاطر بسپارید. هزینه این کابینت ها نیز یک ویژگی منفی است ، زیرا قیمت ها مانند سایر چوب های سخت بالاتر است.

روکش لمینت

کابینت های روکش لمینت از روکش مصنوعی قرار گرفته روی تخته خرده چوب ساخته می شوند که از چوب فشرده ایجاد می شوند. این کابینت ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها ارائه می شوند و می توانند جامد باشند ، مانند کابینت های سفید بلند که در بالا نشان داده شده است و یا ظاهری چوبی برای کسری از هزینه های چوب جامد دارند. این کابینت ها برای استفاده در آشپزخانه متوسط ​​کاملاً خوب نگه داشته می شوند و مانند چوب خطر تاب خوردن ندارند. آنها همچنین رنگ خود را به خوبی نگه می دارند بدون اینکه کمرنگ یا تغییر رنگ دهند.

تخته فیبر

کابینت های تخته فیبر ، کابینت های MDF نیز نامیده می شوند ، از چوب مهندسی ساخته شده از مخلوطی از چوب قرمز ، الیاف ، چسب ها و رزین ساخته شده اند. تخته فیبر معمولاً برای درهای کابینت استفاده می شود در حالی که بدنه کابینت از چوب جامد ساخته شده است. نجاران از این گزینه به دلیل تنوع رنگ و پایان و همچنین ماندگاری طولانی مدت استفاده می کنند. تار نمی شود ، پایان صاف دارد ، در صورت مهر و موم شدن بسیار مقاوم در برابر آب است و جایگزین بسیار ارزانتری برای چوب جامد است. با این حال ، این ماده کابینت در معرض خراشیدگی است ، نرم است ، بنابراین نمی تواند پیچ ​​ها را به خوبی نگه دارد ، و اگر به درستی مهر و موم نشده باشد ، آسیب آب را جمع می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد MDF در مقابل چوب جامد ، این مقاله را بررسی کنید.

هایگلاس

آخرین روند در دهه 1970 ، کابینت های آشپزخانه با براقیت بزرگ بازخورد خوبی داشته و اکنون مورد علاقه صاحبان خانه با سلیقه معاصر تر است. بسیاری از افراد با داشتن روکش براق و منعکس کننده نور ، این ماده را برای ایجاد احساس بزرگتر و بازتر در آشپزخانه خود انتخاب می کنند. تمیز کردن این کابینت ها بسیار آسان است ، که خوب است زیرا بازتابنده بودن مواد باعث می شود اثر انگشت ، لکه ها و خراش ها بیشتر مشخص شود. این گزینه برای کابینت ها گران است و تعمیر آن سخت است ، بنابراین قبل از حل و فصل این مورد به دقت به عنوان انتخاب کابینت در خانه خود دقت کنید.

تخته سه لا

کابینت های تخته سه لا از ورق های چوبی فشرده ساخته می شوند که سپس با روکش پوشانده می شوند. آنها قوی هستند و تا سالها استفاده می کنند و همچنین در برابر رطوبت مقاوم هستند. آنها در مواجهه طولانی مدت با آب خوب نگه نخواهند داشت ، اما پاشیدن و ریزش روزمره آنها را تار نمی کند. تخته سه لا نسبت به موادی مانند تخته خرده چوب گران است ، اما اگر بخواهید کابینت های تخته سه لا متناسب با بودجه خود تهیه کنید ، آنها قیمت خوبی دارند.

روکش چوب

کابینت های روکش چوب از یک تکه نازک چوب که روی چوب مهندسی چسبانده شده ایجاد می شود. این کابینت ها نسبتاً مقرون به صرفه هستند و هنوز هم بدون برچسب قیمت زیاد جلوه ای از چوب جامد به آشپزخانه شما می بخشند. روکش باعث افزایش قدرت کابینت کلی می شود و از چوب مهندسی شده در برابر مسائلی مانند آسیب به آب محافظت می کند. این ماده در نگهداری بیشتر مورد نیاز است و باید مرتباً صیقل داده و تمیز شود. این نوع کابینت به دلیل تمایل به ترک خوردن روکش به نصب کننده های باتجربه نیز نیاز دارد.

لمینت پلاستیکی

کابینت های پلاستیکی لمینت از لایه های کاغذ کرافت و رزین فشرده شده تحت فشار بالا برای ایجاد یک ورق ساخته می شوند. سپس این ورق را به چوب مهندسی چسب می زنند. هزینه های این نوع کابینت بسیار ارزان است و تمیز کردن آن آسان است ، اما این ماده خطر خرد شدن یا ترک خوردن را دارد و ترمیم آن بسیار دشوار است.

ملامین ها

کابینت های ملامینه از چوب فشرده پوشانده شده با کاغذ و رزین ساخته شده اند. این ماده بسیار مقاوم است و به دلیل پوشش خارجی آن در برابر گرما ، لکه ها و رطوبت مقاوم است. آنها همچنین در رنگهای متنوع و دانه های چوب مصنوعی عرضه می شوند و گزینه ای نسبتاً ارزان هستند. با این حال ، این کابینت های سنگین هستند و به براکت های سنگین نیاز دارند و به راحتی تراشه می شوند. شاید لازم باشد یک نصاب باتجربه این موارد را برای شما قرار دهد. اگر آب به هسته چوب نیز وارد شود ، این ماده تاب می خورد و هنگام نصب در اطراف غرق ها به اقدامات پیشگیرانه دقیق نیاز دارد.

ترمو بافت

کابینت هایی که دارای گرما هستند با گرم شدن یک ورق وینیل انعطاف پذیر و قالب گیری روی چوب مهندسی شده ایجاد می شوند. این کابینت آشپزخانه در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود است و به صاحبان خانه اجازه می دهد آشپزخانه خود را به راحتی سفارشی کنند. اگرچه این ماده کاملاً در برابر آب مقاوم نیست و اگر رطوبت وارد چوب هسته پشت ورقه شود ، تاب می خورد. آنها همچنین در معرض گرما هستند و اگر خیلی نزدیک به منبع گرما قرار داشته باشند ، لایه وینیل از چوب زیر جدا می شود. گرچه ارزان تر از برخی گزینه های دیگر ، این موارد به نصب کننده های باتجربه ای نیاز دارند که می توانند قیمت را بالا ببرند و پس از خرابی باید تعویض شوند زیرا امکان ترمیم ندارند.

کابینت های آلومینیوم

کابینت های آشپزخانه ساخته شده از آلومینیوم خسته کننده و فلزی نیستند همانطور که فکر می کنید. اینها در انبوهی از رنگها و طرح ها موجود است و می تواند در برابر تغییرات محیطی مقاومت کند و صدمه ای نبیند. این مواد به راحتی تمیز می شوند و می توانند سالها دوام بیاورند و نیازی به تعویض ندارند ، اما به راحتی فرسایش می یابند. این کابینت ها با توجه به اینکه از فلز ساخته شده اند کمی پر سر و صدا نیز هستند ، بنابراین اگر ترجیح می دهید کابینت ساکت تری داشته باشید این مورد را در نظر داشته باشید.

پلی اتیلن

کابینت های آشپزخانه پلی اتیلن ارزان و نصب آسان و همچنین بادوام هستند. با این حال ، این کابینت ها در ظاهر بسیار متنوعی موجود نیستند ، بنابراین اگر آنها را انتخاب کنید ، گزینه های طراحی شما محدود می شود. همچنین باید مراقب شل شدن پیچ ها باشید زیرا این ماده آنها را به خوبی نگه نمی دارد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Screenshot 2021 05 26 142347 min


سبک های کابینت آشپزخانه

وقتی تصمیم گرفتید نوع آشپزخانه و نوع کابینت خود را دوست دارید ، باید به قسمت سرگرم کننده بروید: طراحی! سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر یک می توانند بیان زیادی در مورد ظاهر و احساس آشپزخانه شما داشته باشند.

کابینت آشپزخانه شاکر

سبک کابینت شیکر ، سبک با ظاهری ساده است. به طور معمول با روکش سبک تر مانند چوب سفید یا طبیعی ، درهای توکار در کابینت های شیکر دارای سخت افزار بسیار اساسی هستند یا اصلاً ندارند. این کابینت ها برای یک آشپزخانه مینیمالیستی یا آشپزخانه ای با طرح های جسورانه در جای دیگر مناسب هستند.

کابینت های آشپزخانه سنتی

کابینت های سنتی آشپزخانه از نظر جزئیات و تزئینات غنی از موارد اضافی هستند که ظاهری زیبا را ایجاد می کنند. این سبک از سخت افزارهای پیچیده ، انواع خطوط منحنی و مستقیم و رنگ های عمیق و سنگین استفاده می کند. عناصر طبیعی مانند چوب یا سنگ از عناصر اصلی یک آشپزخانه سنتی است ، بنابراین اگر دوست دارید این شکل را داشته باشید یکی از انواع کابینت چوب را که در بالای این پست ذکر شده است در نظر بگیرید.

کابینت آشپزخانه روستیک

کابینت های آشپزخانه با حس و حال روستایی تر ظاهری طبیعی دارند ، بنابراین چوب یا چوب مصنوعی ضروری است. اینها وقتی با ظرافت کابینت های سنتی مقایسه می شوند ، احساس آرامش بیشتری دارند. اگر تصمیم دارید کابینت های روستیک خود را رنگ آمیزی کنید ، این کار را با رنگ های گرم و طبیعی انجام دهید و آنها را ناصاف بگذارید یا از روکش مات به جای براق استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه اسلب

کابینت آشپزخانه با دال ، یک درب مسطح و جامد ، بدون لبه های برجسته و سخت افزار بسیار کم است. این کابینت ها به طور معمول در خانه هایی با سبک انتقالی یا معاصر یافت می شوند. این در خانه ای با رویکرد حداقلی برای طراحی یا در آشپزخانه ای با انتخاب طراحی جسورانه که به عناصر ظریف و ظریف دیگری نیز نیاز دارد ، عالی عمل می کند.

کابینت آشپزخانه معاصر

کابینت های خانواده معاصر معمولاً براق و ساده هستند و به آشپزخانه شما حال و هوای تمیز و مطبوعی می دهند. آنها معمولاً از اضافات مانند قالب تاج یا پانل های برجسته دور می شوند و سخت افزار جفت شده با کابینت های آشپزخانه معاصر ساده است. این سبک برای یک فضای کوچک ایده آل است تا نه تنها احساس بزرگتری و شلوغی بیشتری به آن ببخشد بلکه به دلیل عدم وجود قالب باعث می شود کابینت های بلندتر و فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید.

کابینت های آشپزخانه کانتری

سبک کابینت های کانتری کشور گرم و پذیرایی است. آنها برای استفاده و دوام طراحی شده اند ، بنابراین به طور معمول از چوب ساخته می شوند تا مواد دیگر. این کابینت ها نیز به طور مکرر رنگ آمیزی می شوند ، اما با رنگ های روشن مانند سفید یا آبی روشن ، ناراحت کننده یکی از ویژگی های مشترک است. پرده های طرح دار به جای درب معمولی است و جایگزینی صفحات جامد چوبی درها با شیشه یا سیم تزئینی منحصر به این سبک است.

کابینت آشپزخانه صنعتگر

خطوط ساده و مستقیم عامل بزرگی در کابینت های آشپزخانه به سبک صنعتگران است و با ساختاری محکم ساخته می شوند. عملکرد و دوام در بالای لیست ویژگی های سبک صنعتگر است و یک کابینت صنعتگر واقعی همیشه از چوب سنگین ساخته شده است تا مواد مصنوعی. سخت افزار ساده برای سبک ضروری است و هنر و صنایع دستی آشپزخانه های صنعتگر امکان مخلوط کردن و مطابقت با اندازه ها و اشکال مختلف کابینت را فراهم می کند.

کابینت های آشپزخانه جلو شیشه ای

کابینت های جلویی شیشه ای کابینت های آشپزخانه با صفحه های شیشه ای به جای جامد هستند. این سبک امکان نمایش ظروف غذاخوری و ظروف تزئینی و همچنین احساس سبک تری به آشپزخانه شما را می دهد. این کابینت ها به طور معمول برای کابینت های فوقانی اختصاص داده می شوند زیرا قابلمه ها و قابلمه های سنگین تر که ممکن است تزئینی زیادی نداشته باشند در کابینت های پایین نگهداری می شوند و برجستگی ها و ضربه هایی که کابینت های پایین تر تحمل می کنند می توانند منجر به شکستن شیشه شوند.

کابینت آشپزخانه لوور

کابینت های لوور دار ، مانند کابینت های نشان داده شده در دو طرف کابینت های پایین که در بالا نشان داده شده اند ، دارای اسکلت های افقی هستند که از طریق درهای کابینت عبور می کنند. این اسلات های افقی به ایجاد احساس بزرگتر در آشپزخانه کوچکتر و همچنین امکان تهویه بیشتر کمک می کنند. تمیز کردن این کابینت ها در حالی که ظاهری منحصر به فرد دارد ، به دلیل داشتن اسلب سخت تر است و همچنین گران ترند.

کابینت های آشپزخانه باز

سبک کابینت آشپزخانه اپن اخیراً بسیار مرسوم شده است. این سبک به آشپزخانه ها احساس مدرن و آرام می دهد در حالی که به صاحبان خانه اجازه می دهد ظروف ظروف منحصر به فرد یا تزئینی را به نمایش بگذارند. این کابینت ها همچنین به خوبی به مواد مختلفی که در تولید کابینت استفاده می شود وام می دهند ، که امکان انعطاف پذیری بیشتر در طراحی و سفارشی سازی را فراهم می کند.

کابینت آشپزخانه قدیمی

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Screenshot 2021 05 26 142520 min

کابینت آشپزخانه قدیمی ظاهری راحت و راحت به آشپزخانه شما می بخشد. این سبک به هر آشپزخانه ویژگی می بخشد و به راحتی هم می توان به آن دست یافت. کافی است رنگ را در لکه ها بچرخانید تا چوب زیر آن مشخص شود یا با چکش یا زنجیر به کابینت ها ضربه بزنید تا فرورفتگی یا گود اضافه شود. یک امتیاز برای این سبک این است که اگر بعداً به طور تصادفی لکه کوچکی روی کابینت خود وارد شوید ، با هم مخلوط می شود ، و این باعث می شود که برای بسیاری از آشپزخانه ها ماندگار شود.

کابینت آشپزخانه Beadboard

کابینت های آشپزخانه مهره ای دارای لت های عمودی منحصر به فردی هستند که به صورت یکپارچه شده و یک ورق جامد را تشکیل داده اند. این سبک به طور معمول در آشپزخانه هایی که به سبک فرانسوی ، کشور یا ساحل پایبند هستند یافت می شود. اسلایس های عمودی چشم را به سمت بالا می کشند ، و احساس سقف های بلندتر را ایجاد می کنند که به نوبه خود فضای اتاق را بزرگتر می کند. این سبک برای یک ظاهر روستایی با جذابیت مناسب است.

کابینت آشپزخانه Thermofoil

کابینت های ترموفویل براق و براق هستند ، نور را منعکس می کنند و ظاهر روشن تری به آشپزخانه می دهند. اینها در آشپزخانه کوچکتر به خوبی کار می کنند تا احساس بزرگتری ایجاد کنند. اگر دوام زیادی ندارند ، اگر بخواهید چیزی آسان تمیز شود ، این می تواند حرکت خوبی در طراحی باشد. سطح صاف به راحتی از بین می رود ، چیزی که ممکن است صاحبان خانه با بچه های کوچک بخواهند آن را در نظر بگیرند.

انواع کابینت کدامند؟

گفته می شود آشپزخانه قلب خانه است و قلب هر آشپزخانه کابینت آن است. کابینت های آشپزخانه کانون این اتاق بسیار مهم است ، به همین دلیل داشتن وسایل مناسب ضروری است. شناخت سبک های مختلف کابینت موجود به شما کمک می کند تا مناسب و مناسب برای خانه خود انتخاب کنید.

ساده ترین راه برای طبقه بندی کابینت آشپزخانه ، سنتی ، معاصر ، مدرن و انتقالی است. بسیاری از انواع مختلف در هر گروه قرار می گیرند ، اما ما از این چهار سبک برای کمک به شما در مورد ویژگی ها و تفاوت های کلی آنها استفاده خواهیم کرد.

سبک شماره 1: سنتی

کابینت های آشپزخانه سنتی سبک های کلاسیک هستند که حسی بی انتها دارند. آنها می توانند رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی شوند ، یا درهای شیشه ای را در خود جای دهند. آنها تمایل به کم توجهی دارند اما هنوز عناصر مربوط به دوران خود را دارند تا از به نظر رسیدن منسوخ نشوند.

یک نوع کابینت محبوب که ممکن است هنگام خرید مشاهده کنید ، کابینت آشپزخانه شاکر است. این نوع کابینت آشپزخانه هم در آشپزخانه های سنتی و هم در آشپزخانه های امروزی بسیار رایج است. دلیل کار این نوع کابینت برای هر دو سبک آشپزخانه خطوط ساده و تمیز آن است. کابینت های Shaker که در دوران استعمار در آمریکا به وجود آمدند ، برای طراحی ساده و کاربردی خود که همان ظاهر مطلوبی بود ، جذابیت هایی پیدا کردند. ویژگی اصلی آنها درب های تخته ای با قاب های ریل است. از چوب های با کیفیت بیشتر برای ساخت استفاده می شود و در حالت طبیعی خود با پایان قرار می گیرد و یا برای ظاهری معاصر تر رنگ آمیزی می شود.

سبک شماره 2: معاصر

کابینت های آشپزخانه معاصر با رعایت رویکرد “کمتر بیشتر نیست” که توسط معمار لودویگ میس ون روهه اعمال شده است ، کمینه هستند. خطوط براق و ظاهری تمیز حداقل سبک مدرن کابینت آشپزخانه را تعریف می کند. لهجه ها ممکن است درهایی بدون بعد یا کشش سخت افزار فلزی باشند.

کابینت های Shaker حتی اگر در آشپزخانه های سنتی به خوبی کار کنند ، در آشپزخانه های معاصر نیز بسیار محبوب هستند. طراحی ساده آنها بسیار مکمل سبک مینیمالیستی است. در حالی که کابینت های Shaker از چوب طبیعی مورد علاقه آشپزخانه های سنتی است ، آشپزخانه های معاصر از انواع رنگ آمیزی شده مانند سفید بهره می برند.

سبک شماره 3: مدرن

سبک های مدرن طراحی به سمت ایده های آینده گرایانه متمایل می شوند که یک گام جلوتر از معاصر هستند. اگرچه کابینت های آشپزخانه مدرن نیز ممکن است مانند کابینت های مدرن براق و مینیمالیستی باشند ، اما آنها اغلب دارای عناصر منحصر به فردی هستند که در آشپزخانه معاصر نمی یابید. عدم تطابق پارچه و مواد یکی از روندهای آشپزخانه های مدرن است و شما می توانید با استفاده از کابینت های مختلف آشپزخانه در مناطق مختلف (یا دو سبک متفاوت یا دو رنگ متفاوت) این شکل متضاد را ایجاد کنید.

سبک شماره 4: انتقالی

کابینت های آشپزخانه انتقالی ترکیبی از سنتی و مدرن است. با ترکیب بهترین های هر دو جهان ، آنها عناصر کلاسیک و لوازم مدرنی را که هر دو در سراسر آشپزخانه انتقالی یافت می شوند ، تکمیل می کنند. سایه های تیره با اتمام غنی و جزئیات پررنگ دو ویژگی مشترک کابینت های آشپزخانه انتقالی است. اگرچه انواع مختلفی از این سبک وجود دارد ، اما یک ویژگی مشترک این است که همه آنها عبارتی جسورانه ارائه می دهند.

 

سوالات متداول مشتریان در مورد کابینت روکش چرمی

چگونه از چرم مصنوعی مراقبت کنیم؟

چرم مصنوعی می تواند ظاهر و احساس چرم واقعی را بدون هزینه اضافی و نگهداری فراهم کند. و غالباً برای تهیه روکش مبلمان ، مبلمان و لباس مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در برابر نشت و لکه ها مقاومت کند.

حذف خراش های کوچک از چرم به چه صورت است؟

چه مبل باشد و چه کفش ، هیچ چیز نمی تواند ظاهر یک کالای چرمی را کاملاً شبیه خراشیدگی خراب کند. اگرچه ترمیم واقعی چرم از آنجا که یک ماده آلی است دشوار است ، اما روش های مختلفی برای به حداقل رساندن ظاهر آسیب وجود دارد. بهتر است چندین یا همه این روش ها را امتحان کنید تا ترکیبی را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

چگونه چرم را تمیز کنیم؟

طبق دستورالعمل سازنده ، چرم را با استفاده از یک پاک کننده مخصوص چرم تمیز کنید. از پاک کننده های خانگی یا پاک کننده های حاوی الکل یا مواد معدنی اجتناب کنید.

دلایل انتخاب دکوراسیون چرمی چیست؟

چرم یک متریال انعطاف پذیر است و دارای ریشه های عمیق و تاریخی در فرهنگ های مختلف جهان است . و در طول قرن های متمادی این محصول بعنوان یک جزء مهم در ابزارها و محصولات مختلف توسط استاد کاران و هنرمندان بکارگرفته شده و امروزه هم یک کالای به روز و مفید می باشد.

چرم در سطح جهان چه جایگاهی دارد؟

چرم ماده ای بوده است که از قدیم الایام در سراسر جهان مورد استفاده گسترده بوده است. در همه کشورها ، بسیاری از صنعتگران نحوه کار با آن را می دانند و به سطح بسیار بالایی از صلاحیت رسیده اند.

چند نمونه دیگر از کاربرد چرم در آشپزخانه چیست؟

زمانی که کابینت ها به رنگ سفید یا کرم روشن هستند دستگیره های چرمی به عنوان یک انتخاب متفاوت میتوانند تحصین برانگیز باشند که به واسطه چرم بودنشان جلوه ای متفاوت را ایجاد میکنند . بنابراین یک حلقه چرم و یک یا دو پیچ برای ساخت آن مورد نیاز است.

دیوارپوش های چرمی چیست؟

نوع دیگری از کاربرد این متریال لوکس به عنوان دیوارپوش می باشد که به صورت مسطح و یا دارای طرح برجسته به شکل سه بعدی موجود می باشد و نصب آن نیز آسان میباشد و دارای دوام خوبی است.

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!