همه چیز درمورد سبک نئوکلاسیک + کابینت سبک نئوکلاسیک

همه چیز درمورد سبک نئوکلاسیک + کابینت سبک نئوکلاسیک

قرن 18: سبک نئوکلاسیک در فرانسه

سبک نئوکلاسیک، که گاهی اوقات Louis Seize یا Louis XVI نامیده می شود ، در دهه 1750 آغاز شد. صنعتگران قرن 18 با خسته شدن از سبک روکوکو ، از هنر کلاسیک الهام گرفتند. این جنبش با اکتشافات باستان شناسی ، سفر در ایتالیا ، یونان و خاورمیانه و انتشار آثار در آثار تاریخی کلاسیک در سراسر اروپا تحریک شد. سبک نئوکلاسیک ، بر اساس خطوط مستقیم و اشکال مستقیم و با استفاده از مجموعه ای از تزئینات کلاسیک ، اولین بار در دهه 1760 در مبلمان فرانسوی اعمال شد. نقوش کلاسیک در ابتدا به مقدار کمی روی مبلمان بدون تغییر اعمال می شد ، اما به آرامی خط منحنی روکوکو با یک طرح خطی ساده تر و شدیدتر جایگزین شد:

پایه های صندلی صاف ، باریک و فلوت شد. کالاها و دیگر وسایل ذخیره سازی دیگر شکل بمبئی نداشتند. مارکت هنوز برای دکوراسیون بسیار مورد استفاده قرار می گرفت و برخی از کابینت ها از جنس آبنوس با صفحات لاک ژاپنی ساخته شده بودند. بول ، که در دوران پادشاهی لویی پانزدهم کار نمی کرد ، به مد بازگشت. تعداد بیشتری از قطعات در این مدت امضا شد (امضا در پاریس اجباری شده بود) و ژان هنری ریزنر ، مارتین کارلین و ژان سونیر تعدادی از کابینت سازان برجسته بودند. چندین صنعتگر آلمانی به دلیل حمایت سلطنتی به فرانسه مهاجرت کردند ، از جمله آبراهام و دیوید رونتگن ، آدام وایسویلر و گیوم بنمن.

این صنعتگران اغلب مستقیماً تحت حمایت پادشاه بودند و کارگاههای خود را در زیرزمینهای لوور داشتند. در داخل مغازه تقسیم کار وجود داشت ، یکی از صنعتگران متخصص در ساخت مبلمان ، دیگری در لاک زدن و غیره. صنعتگران و مغازه دارای مجوز از دولت بودند.

 

سبک نئوکلاسیک در انگلستان

واکنش نئوکلاسیک ، که اندکی پس از 1760 رخ داد ، یک رشته کلاسیک را در زمینه طراحی مجدداً اعمال کرد ، هرچند که از سبک سبک تر و ظریف تری نسبت به کلاسیک های قبلی ، پالادیان برخوردار بود. روبرت آدام ، که نامش به طور جدایی ناپذیری با این جنبش مرتبط است ، مانند معماران قبلی ، در ایتالیا تحصیل کرده بود. در آنجا او از آثار تاریخی دوران کلاسیک و رنسانس الهام گرفت.

وقتی دست او رایگان شد ، او دکوراسیون داخلی و مبلمان را در طرح های معماری خود قرار داد ، یکی از بهترین نمونه ها تغییرات و دکوراسیون مجدد او در استرلی ، میدلسکس بود ، جایی که او حتی برای صفحات قفل و قطعات دودکش نیز طرح های هماهنگ ارائه داد. مبلمان او با محدودیت از تزئینات کلاسیک استفاده می کند. اما paterae (دیسک هایی با نقش برجسته یا تزئینی) ، پوسته (تزئینی قطره ای که از گرد برگ های معمولی معمولاً در سری در حال کاهش است) ، سر قوچ ها و گلدان ها نسبت به خطوط ساختاری متقارن از گویایی کمتری برخوردارند. مارکتینگ ، پایه های اورمولو ، و نقاشی به عنوان تزئین مورد استفاده قرار گرفت. مبلمان آدم توسط کابینت سازان معاصر مانند جورج هپلوایت در کابینت ساز و راهنمای اثاثه ساز (1788) کپی و اصلاح شد.

در 20 سال آخر قرن 18 میلادی تمایل به ظرافت ، سبکی و ظرافت بیشتری در طراحی مبلمان وجود داشت. تقارن فرم و برتری نسبت در بیشتر موارد حفظ شد. پشتی های قلب و سپر روی صندلی ها و صندلی ها و تکیه گاه های مخروطی و مخروطی برای میزها و دیگر قطعات مشخص است. پر ، بلال گندم و صدف در تزئین نقاشی شده و منبت کاری شده برجسته است. این پالایش ، به شدت زنانه است ، در کتاب طراحی کابینت توماس شرایتون و نقاشی اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی (1791) نشان داده شده است.

 

قرن 19

سبک امپراتوری در پاریس در زمان انقلاب شروع شد و به سرعت در سراسر اروپا گسترش یافت و هر کشوری آن را با سلیقه ملی خود تطبیق داد. در انگلستان معمولاً سبک Regency نامیده می شود. دو معمار فرانسوی به نام های چارلز پرسیه و پیر فونتن ، که مبلمان اتاق های ناپلئون را طراحی کردند ، در ایجاد این سبک بسیار نقش داشتند. ایده های آن ها در Recueil de decorations intérieures (1801 و 1812 ؛ “مجموعه دکوراسیون داخلی”) گنجانیده و منتشر شد.

اساساً ، سبک جدید ادامه سبک نئوکلاسیک بود ، با تعصب باستان شناسی بسیار قوی تر ، که منجر به کپی مستقیم انواع مبلمان کلاسیک شد. به این مجموعه مجموعه جدیدی از زیور آلات مصری اضافه شد که توسط لشکرکشی های ناپلئون در مصر تحریک شده بود. مبلمان روکش چوب ماهون با پایه های اورمولو شکل صندلی ها و میزهای رومی ، یونانی و مصری ، با تکیه گاه شیر بالدار و ستون هایی با نیم تنه اسفنکس یا برگ نخل به دست آمده بود. در جایی که نمونه های اولیه کلاسیک وجود نداشت ، طرح های معاصر با تزئینات کلاسیک زنده شدند.

در انگلستان ، توماس هوپ ، طراح آماتور با آگاهی از آثار باستانی ، نماینده اصلی سبک Regency بود و به طور کامل خانه روستایی خود ، Deepdene ، Surrey را در آن تزئین کرد. هنگامی که مد توسط سازندگان کابینت مورد استفاده قرار گرفت ، نتایج اغلب به طرز غم انگیزی ناسازگار بود. از چوب ماهون و چوب گل رز با تزئینات برنزی یا طلاکاری استفاده می شد و منبت فلزی ، تکنیکی ارزان تر ، جایگزین خاتم کاری و مارکتینگ می شد. همراه با این سبک ، شور و شوق دوباره ای برای طعم چینی به وجود آمد ، به عنوان مثال در مبلمان و دکوراسیون غرفه برایتون. در مراحل پایانی سبک Regency ، هر دو طراحی و ساخت مبلمان در انگلستان و در قاره نشانه هایی از سنگینی و همکاری بیش از حد را نشان می دهد که منعکس کننده افول عمومی در سراسر اروپا در قرن 19 بود.

در ایالات متحده این سبک به طور گسترده ای پذیرفته شد. متخصص اصلی بومی آن کابینت ساز نیویورک دانکن فیف بود که در دهه اول قرن مبلمان برای ثروتمندان شهر خود تولید کرد. طرح های او تفسیری منحصر به فرد به ایده های امپراتوری داد. کابینت سازان فرانسوی مانند شارل آنوره لانویر در این زمان به ایالات متحده مهاجرت کردند و مبلمان را به سبک فرانسوی سختگیرانه تولید کردند.

در قرن نوزدهم ، با افزایش کارایی حمل و نقل و ارتباطات ، سبک ها در پذیرش خود جهانی شدند ، اما همچنان تفاوت های ملی و منطقه ای را حفظ کردند.

سبک نئوکلاسیک

سبک امپراتوری ، که در قرن نوزدهم ادامه یافت ، مجموعه ای از سبک ها را آغاز کرد که فرم و تزئینات گذشته را احیا کرد. این تفسیر مجدد اغلب منجر به حذف محصول از اصول سبک اصلی می شود. معرفی دستگاه و روش کارخانه گاهی باعث کاهش کیفیت در تولید مبلمان می شود.

سبک بیدرمایر ، که از آلمان و اتریش سرچشمه گرفته است ، از سال 1815 تا 1848 در خانه های مرفه طبقه متوسط ​​اروپا شکوفا شد. این سبک با سادگی کلاسیک مشخص می شود. صندلی ها دارای پاهای خمیده بودند و مبل ها نیز دستان خود را جمع کرده و اثاثه یا لوازم داخلی آن سخاوتمندانه بود. از روکش ماهون و توس سبک ، خاکستر دانه دار ، گلابی و گیلاس استفاده شد. طراحی و بسیاری از زیور آلات تحت تأثیر سبک امپراتوری ، به ویژه عنصر یونانی بود. این سبک نام خود را از “Papa Biedermeier” ، یک شخصیت ساختگی گرفته است که ستون آن ، با ارائه نظرات در مورد طعم مبلمان ، در روزنامه های اتریش ظاهر شد.

در دهه 1820 سبک گوتیک احیا شد ، که در انگلستان تا حدودی توسط ادبیات رمانتیک مانند رمان های سر والتر اسکات تحریک شد. با از دست دادن تمام سبکی و طنز احیای گوتیک در اواسط قرن 18 ، نقوش سنگین قرون وسطایی به طور فراوان و بی رویه برای هر نوع مبلمان اعمال می شد.

مجموعه ای از سبک های احیای دیگر از گوتیک پیروی کردند. احیای روکوکو یکی از محبوب ترین بود. این عناصر منحنی از سبک لویی پانزدهم فرانسوی ، به ویژه پای کابریول را وام گرفت و آنها را در اصطلاح سنگین تر بیان کرد. تمام وسایل این مبلمان از چوب ماهون ، چوب گل رز و گردو ساخته شده اند و قیمت آن بستگی زیادی به میزان حکاکی روی قاب دارد.

در نیمه اول قرن 19 (تاریخ دقیق آن مشخص نیست) ، چشمه های فلزی در ساخت مبلمان وارد شدند. ساختار بهاری صندلی ها و مبل ها را بسیار راحت تر از وسایل مورد استفاده در کابینت سازان در قرن 18 نشان می داد.

یکی دیگر از پیشرفت های فنی در طراحی مبلمان استفاده از تخته سه لا بود. تخته سه لا از استحکام و ثبات فوق العاده ای برخوردار است و می تواند پیچیده تر از یک تکه چوب طبیعی باشد. یکی از اصلی ترین نمایندگان این تکنیک در ایالات متحده جان هنری بلتر بود که در سال 1804 در آلمان متولد شد و در وارتمبرگ به شاگردی کابینتش مشغول بود. او در دهه 1850 به اوج محبوبیت رسید. آثار بلتر عمدتا در سبک احیای لویی پانزدهم است.

مایکل تونت ، یک صنعتگر اتریشی ، با خم کردن لایه های روکش در بوپارد آلمان آزمایش کرد. Thonet موفق به تکمیل فرایندی برای خم شدن چوب راش جامد با حرارت به اشکال منحنی شد. صندلی های او ، که در نیمه دوم قرن 19 محبوب بود ، هنوز ساخته می شود.

مبلمان احیای الیزابت و لویی چهاردهم نیز بسیار محبوب بود. باروک که بصورت عمودی پیچ خورده بود یکی از عناصر اصلی مورد استفاده بود. پای راست و چرخیده نیز دوباره معرفی شد. این مبلمان تودوزی شده در سوئیت ها تولید می شد و بر خلاف فرم احیاء روکوکو ، در شکل کلی خود بلوک دار و مربع شکل بود.

سبک لوئی شانزدهم مجدداً در مجموعه ای از مبلمان با پایه های باریک گرد ، پشت بیضی روی صندلی ها و مبل ها و اثاثه یا لوازم داخلی پیچیده دوباره معرفی شد. پایه لویی شانزدهم اغلب بر روی مبلمان روکش راحتی استفاده می شد که ساختار آن عمدتا از یک قاب فلزی انعطاف پذیر یا “ترکی” تشکیل شده بود. تنها چوبی که بر روی این مبلمان قابل مشاهده است در پاها بود و بقیه قاب کاملاً تودوزی شده بود. در چنین مبلمانی هنر اثاثه یا لوازم داخلی با استفاده از تافت ، منگوله ، و بافته به اوج خود می رسد.

ویلیام موریس ، شاعر و هنرمند انگلیسی را پدر جنبش مدرن نامیده اند. او که از بدحجابی کالاهای تولیدی ماشینی در زمان خودش انتقاد می کرد ، برای الهام گرفتن از صنایع دستی قرون وسطی روی آورد و با استناد به کارها و طرح های خود ، سعی کرد احترام به هنرهای زیبا را احیا کند و حس زیبایی شناسی معاصرانش اگر او به جای رویگردانی از دستگاه ، ایده آلهای بالای خود را برای کشف روشی که می تواند از ماشینها به بهترین نحو استفاده کند استفاده می کرد ، اگرچه مهم بود ، اگرچه مهم بود. پیروان موریس در زمینه ساخت کابینت شامل طراحان حرفه ای مانند ارنست گیمسون و خانواده بارنسلی بودند که با همکاری چند دستیار ، مقادیر کمی مبلمان دست ساز با کیفیت بالا تولید کردند ، که مهارت آنها هرگز قابل رقابت نبود. مثال موریس و پیروانش آنقدر در قاره کپی شد که بسیاری معتقدند طراحی مبلمان مدرن منحصراً از آنجا سرچشمه گرفته است.

در طول ربع سوم قرن ، حرکتی در انگلستان به سمت سادگی بیشتر و زیبایی زیبایی در مبلمان صورت گرفت. خطوط مستقیم و ساده طراحی ژاپنی منبع الهام بود. نتیجه ، سبک زیبایی شناختی یا هنری بود. ادوارد گادوین و کریستوفر درسر ، نمایندگان اصلی آن ، که هر دو طرح و مبلمان را تولید می کردند.

هنری ون د ولده ، معمار و طراح بلژیکی ، راه ویلیام موریس را دنبال کرد و مبلغ آگاه سبک آرت نوو بود که از حدود 1893 تا 1910 رونق گرفت. اشکال ارگانیک و طبیعی و چاپ ژاپنی که در اروپا در سه ماهه سوم قرن 19 بسیار محبوب بود. مبلمان Van de Velde اغلب به صورت اختصاصی طراحی شده است تا جلوه ای کلی از یک اتاق را نشان دهد. فضاهای داخلی خانه ای در بروکسل ، که توسط معمار بلژیکی دیگر ، ویکتور هورتا ایجاد شده است ، به خوبی منحنی و اشکال طبیعی مورد استفاده طراحان هنر نو را نشان می دهد. این جنبش در فرانسه نیز پذیرفته شد ، جایی که هکتور گیمارد یکی از نمایندگان اصلی آن بود. یک نوع سبک در مبلمان تولید شده توسط معمار اسکاتلندی چارلز رنی مکینتاش دیده می شود. سبک آرت نوو در طراحی مبلمان در انگلستان یا ایالات متحده به اندازه قاره محبوب نبود.

 

سبک نئوکلاسیک در ایالات متحده

کلاسیک گرایی جدید روبرت و جیمز آدام در جمهوری های اخیر در سالهای پایانی قرن رواج یافت. مالکان کشتی ها و بازرگانان سالم ، بوستون و نیویورک عمارت خود را با آثار ساموئل مک اینتایر ، جان سیمور و دانکن فایف مجهز کردند که هریک تفسیرهای جداگانه ای از حالت هپل وایت-شرایتون ارائه دادند. این سبک فدرال اولیه با طراحی مستطیل در مقیاس کوچک و ترجیح دادن به تکمیل چوب با رنگ روشن مشخص می شود. سطوح عموماً شکسته نشده اند اما با بندها و خاتم چوب های متضاد تزئین شده اند ، یا در مورد Phyfe با کنده کاری های کم نقش به شیوه آدم. معمولی ترین قطعات عبارتند از بوفه (قطعه ای از مبلمان اتاق ناهار خوری با محفظه و قفسه هایی برای ظروف) و میز منشی کوچک ، که هر دو شکل خاصی آمریکایی داشتند.

 

دریافت خدمات و مشاوزه بازسازی کابینت منزل و ساخت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

با جستجوی آنلاین نام بسیاری از شرکت هایی که خدمات بازسازی کابینت و ساخت تخت چوبی را انجام می دهند به شما داده می شود. برای انجام این پروژه با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت می توانید با مشاوران و مهندسان گریت کابینت برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید.

توصیه گریت کابینتی

اگر کابینت های موجود خوش ساخت و فرم خوبی داشته باشند و ظاهری کاملاً متفاوت داشته باشند، بازسازی کابینت می تواند گزینه ای مناسب و کم هزینه برای بازسازی آشپزخانه باشد. همچنین در مواردی که چیدمان آشپزخانه موجود به خوبی کار می کند، انتخاب خوبی است. اما در مواردی که کابینت های موجود با مشکلات ساختاری روبرو هستند و یا سخت افزار در وضعیت نامناسبی قرار دارد و یا ویژگی های ذخیره سازی داخلی در آن کم است، بهتر است کابینت های کاملا جدید نصب کنید. همچنین کار کابینت تنها به ساخت کابینت ختم نمی شود و شما می تواند هر مدل تخت خوابی در هر اندازه و ساختاری را سفارش دهید تا با قیمت منطقی و بهترین کیفیت به دستتان برسد.

 

سخن پایانی کابینت

همه ما دوست داریم یک آشپزخانه زیبا و تمیز و منظم داشته باشیم که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، کارایی زیادی نیز داشته باشد. به همین منظور استفاده صحیح از فضای کابینت ها و یا تعمیر و تعویض آن ها به شما توصیه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طراحان و سازندگان گریت کابینت درمورد نحوه بازسازی کابینت می توانید هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت رایگان با ما در ارتباط باشید!

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

 

اگر به دنبال خرید کابینت و بهترین انواع کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک برای منزل خود هستید و میخواهید با کمترین هزینه بیشترین کیفیت را داشته باشید درست آمده اید، اینجا  دو نیاز اصلی خود یعنی کیفیت و قیمت و زمان تحویل را به نقطه سر به سر برسانید.

اما چه طور؟

  1. گروه کابینت و دکوراسیون گریت تولید کننده است و تمام دستگاه های مورد نیاز جهت تولید کابینت را در اختیار سفارشات خود قرار میدهد، حتما شنیده اید که کابینت کارها بدقول هستند ما به شما می گوییم دلیل این بدقولی همین است! برون سپاری کارها! اما گریت دارای کارخانه تولیدی به بزرگی 2000 مترمربع واقع در شهرک صنعتی خاوران هست و دارای دستگاه های برش، CNC، پرس وکیوم، PVC، فارسی بر و ….میباشد و به جز سفارشات خود هیچ کار خدماتی دیگری انجام نمیدهیم چون ما GREAT (بزرگ) هستیم. بهترین انواع کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن به دست شما خواهد رسید!
  2. شرکت کابینت و دکوراسیون گریت متشکل از 4 تیم اصلی میباشد که از ابتدا تا انتهای کار وظایف تفکیک شده است، که در هر مرحله مسئول مستقیم همان واحد پیگیر کارهای مشتریان خواهد بود.

 

  • فروش : در مرحله عقد قرارداد و استعلام قیمت و هماهنگی های قبل از طراحی
  •  طراحی : ارسال اندازه گیر به محل و مشاوره و ارائه پلن دوبعدی و سه بعدی و تفکیک طرح سه بعدی به ریز متریال
  •  تولید : تولید مطابق با چک لیست و برگه سفارش تایید شده فروش و طراحی
  •  نصب : انتقال مجموعه تولید شده به محل پروژه و نصب و دریافت رضایت مشتری پس پایان اجرا

 

“ما اعتقاد داریم کار باید با الگوریتم مشخص و تمیز انجام شود”

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.