کتابخانه اداری برای شرکت

کتابخانه اداری برای شرکت

خرید کتابخانه اداری

شاید فکر کنید کتابخانه شاید آخرین چیزی باشد که برای شرکت خود می خواهید اما اگر دقیق تر نگاه کنیم مزایای خرید کتابخانه اداری تقریبا مشخص هستند و اداره و شرکتی را بدون خرید کتابخانه اداری پیدا نخواهید کرد. کتابخانه‌های شرکت در دکوراسیون داخلی شرکت یک هنجار در رویه‌های حقوقی هستند، اما در سایر زمینه‌ها با استاندارد فاصله دارند، با این حال رویکردی عملی مبتنی بر بودجه برای مدیریت دانش و منابع مشترک است. کتابخانه‌ها می‌توانند کتاب‌های فنی، راهنمای مرجع سرمقاله، نمونه‌های مواد یا حتی آرشیو راهنمای کاربر را در خود جای دهند. ما از طرفداران کتابخانه های اداری هستیم و مشتاقیم مزایایی را که از یک کتابخانه اداری در اینجا در شرکت لوازم اداری گریت به اشتراک می گذاریم.

 

چرا خرید کتابخانه اداری؟

در آنجا دارید می نویسید یا برنامه نویسی می کنید که انگار فردایی وجود ندارد، پس باید چیزی را بررسی کنید. اطلاعات آنلاین نیست، بنابراین شما به کتابی نیاز دارید که در اوایل هفته دیدید که همکارتان خوانده است. شما به دفتر او بروید و او آنجا نیست و کتاب از بین رفته است. در مکان‌های معمولی، ممکن است دچار وحشت شوید، اما اگر یک کتابخانه اداری اختصاصی دارید، می‌دانید که کتاب احتمالاً در قفسه‌اش است و می‌توانید آن را امانت بگیرید و کار را مانند یک رئیس انجام دهید. آیا این احساس خوبی نیست که بدانید دقیقاً چیزی که نیاز دارید در کجا قرار دارد؟ خوب، این تنها مزیت کتابخانه محل کار نیست، در اینجا سه ​​مورد دیگر وجود دارد:

خرید کتابخانه اداری

  • باعث صرفه جویی در پول می شود: به جای خرید یک کتاب برای هر کارمندی که ممکن است نیاز به ارجاع به آن داشته باشد، می‌توانید یک (یا دو کتاب اگر داغ‌ترین کتاب از زمان برش کاغذ است) برای یک کتابخانه مشترک خریداری کنید. این برای کتاب‌های فنی، پزشکی یا حقوقی که در وهله اول یک پنی بسیار هزینه دارند، بسیار مفید است.
  • اطلاعات ثابت: شما مطمئن هستید که تیم شما از همان اطلاعات منابع استفاده می کند و بنابراین از اطلاعات متناقضی برای کار روی یک پروژه مشترک استفاده نمی کند. این امر به ویژه در عصری که وب‌سایت‌ها برای راهنمای مرجع استفاده می‌شوند، بدون هیچ گونه بررسی و تعادلی از منابع معتبرتر و ویرایش‌شده‌تر، مهم است.
  •  ایجاد یک دارایی و یک استاندارد: ایجاد یک کتابخانه شرکتی یا دپارتمان، حتی اگر فقط یک قفسه کتاب در یک راهرو باشد، همچنین ساخت یک دارایی برای همه کارکنان و رعایت اولویت ها است. این به همه می گوید که کارکنان دقیق، آگاه و تحصیل کرده مورد احترام و حمایت هستند. این به نوبه خود باعث می شود که پروژه ها همان استاندارد برتری را داشته باشند. ارزش یک کتابخانه به خود محتویات و متناسب بودن آن با نیازهای محل کار و تمرکز شرکت یا بخش شما بستگی دارد.

 

نکات مهم بعد از خرید کتابخانه اداری

اولین قدم این است که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک کتابخانه در سطح شرکت برای همه کتاب های مشترک یا چندین کتابخانه دپارتمان ایجاد کنید. اگر تمرکز شرکت شما مشترک است و بیشتر کارمندان روی پروژه ها و کارهای مشابه کار می کنند، یک کتابخانه مشترک بزرگ در کنار میز منشی ممکن است راه حلی باشد. با این حال، برای دپارتمان هایی با مواد مرجع به شدت متفاوت، کتابخانه های دپارتمان مفید هستند. این برای ما بسیار خوب عمل می کند، اما هر شرکت نیازهای متفاوتی دارد، بنابراین قبل از انجام جهش، آنچه را که از کتابخانه خود نیاز دارید در نظر بگیرید. کار ایجاد یک کتابخانه ممکن است آنطور که انتظار می رود دلهره آور نباشد. وقتی آماده شدید، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  •  یک مکان مرکزی برای کتاب ها ایجاد کنید و سیستمی را برای سازماندهی آن ها، مانند زبان برنامه نویسی، سبک دستور زبان، یا سبک طراحی کنید: گاهی اوقات تا زمانی که به کتاب ها نگاه نکنید و روند موضوعات را مشاهده نکنید، نمی توان یک سیستم را به طور کامل تحقق بخشید. این زمانی است که باید تصمیم بگیرید که آیا به یک سیستم چک کردن نیاز دارید یا خیر.
  • از کارکنان بخواهید کتاب های متعلق به شرکت خود را در قفسه کتاب بگذارند: این به آنها اجازه می دهد تا هر چیزی را که قرض گرفته اند را از خانه بیاورند. پس از چند روز پس از بازگرداندن چکه‌های آهسته کتاب‌ها، در دفتر قدم بزنید و همه کتاب‌های باقی‌مانده کتابخانه را که به طور فعال استفاده نمی‌شوند جمع‌آوری کنید. ایده خوبی است که 48 ساعت قبل و چند ساعت قبل از انجام این کار به همه کارمندان اطلاع دهید.
  • کتاب ها را مرتب کنید، در هر قفسه کمی فضای اضافی بگذارید تا حذف یا جایگزینی عنوان مشکلی نباشد: همچنین ایده خوبی است که یک سبد یا جعبه در یک قفسه با پرینت‌هایی از راهنماهای سبک داخلی ضروری و دفترچه‌های راهنمای کاربر داشته باشید. اگر می‌خواهید کلیپ‌بوردی برای امضای کتاب‌ها داشته باشید، این انتخاب شماست، در شرکت‌های کوچک‌تر این امر ضروری نیست.

 

خرید کتابخانه اداری

خرید کتابخانه اداری

اکنون که متقاعد شده اید که به یک کتابخانه اداری نیاز دارید و می دانید چگونه آن را محقق کنید، ممکن است تمایل غیرقابل توضیحی برای خرید تابلوهای چوبی تیره و یک صندلی چرمی با پشتی بلند داشته باشید تا بتوانید وانمود کنید که کتابخانه محل کار شما درست است. از بازی تخته سرنخ. همه با یک مجموعه کتاب مشترک همراه نیستند، و بسیاری از کتاب‌ها همچنان در دفاتر فردی باقی می‌مانند، اما اغلب این برای کتاب‌های تخصصی که فقط توسط اعضای تیم خاصی استفاده می‌شوند، خوب است. با گذشت زمان، کتابخانه اصلی رشد خواهد کرد و به یک منبع واقعی تبدیل خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم مورد نیاز شرکت خود از شرکت لوازم اداری گریت با ما در ارتباط باشید!

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.