دفتر اداری – پروژه مهندس مقیمی + ویدیو

پروژه دفتر اداری مهندس مقیمی

این پروژه متشکل از دو دفتر اداری واقع در خیابان توحید تهران به کارفرمایی مهندس مقیمی به متراژ 200 مترمربع می باشد که کلیه ی دکور های چوبی  و کتابخانه و پارتیشن بندی و کار های کابینتی آن بر عهده ی گریت کابینت بوده است.

این دو دفتر با دو بخش کارمندی و مدیریتی در همسایگی هم قرار گرفته اند که در هر دو احد با توجه به نیاز های کارفرما و طبق بررسی های انجام گرفته توسط گریت کابینت طراحی هایی انجام و به کارفرما ارائه داده شد.

 

پروژه دفتر اداری مهندس مقیمی

واحد کارمندی به دو بخش مالی و بازرگانی تقسیم می شود که با استفاده از پارتیشن های سفید که بخش بالایی آنها شیشه ای است این دو فضا را از یکدیگر تفکیک کردیم به این ترتیب توانستیم طبق خواسته ی کارفرما بیشترین تعداد افراد در کنار یکدیگر بدون مزاحمت برای هم مشغول به کار باشند.

از دیگر ویژگی های مناسب و خوب پارتیشن های شیشه ای هدایت نور و پخش آن در فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی اداری می باشد که همین امر سبب می شود نور به اندازه ی کافی در فضا موجود باشد و کارمندان حس خستگی و کسالت نداشته باشند.

 رایگان

تمامی میزهای اداری و کنسول های هر یک از کارمندان که بر روی دیوار نصب شده اند از طراحی ها و ایده های شرکت گریت کابینت می باشد.

در اتاق های مدیریت مالی و بازرگانی کتابخانه و شلف های متنوعی از جنس ام دی اف در رنگبندی کرم و قهوه ای در کنار پنجره ها طراحی و اجرا شد که برای این فضا بسیار کار آمد و مفید می باشد.

برای مشاهده ی قیمت های کابینت ام دی اف روی این لینک کلیک کنید.

واحد مدیریت دارای چندین بخش مجزا که شامل بخش منشی و انتظار ، یک اتاق کارمندی ویژه ، فضای بایگانی و در نهایت اتاق و فضای مدیریت اصلی که در راس واحد جانمایی شده است می باشد، که در سقف فضای انتظار و منشی باکس چوبی طراحی و اجرا شد که برای هر کدام از این باکس های چوبی دو هالوژن دوتایی نصب می شود.

در این بخش در مقابل در مقابل مبلمان انتظار کتابخانه و شلف با رنگ سفید طراحی و اجرا شد.

 رایگان

برای اتاق اصلی مدیریت که دارای دو پنجره بزرگ می باشد  فلاورباکس هایی که زیر پنجره تعبیه شد، در این اتاق نیز کتابخانه و شلف هایی برای نگهداری اسناد و مدارک ظراحی و اجرا شد که سبب نطم دهی به این اتاق می شود.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.