مزایا و معایب کابینت آشپزخانه هایگلاس

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه هایگلاس

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه هایگلاس

یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه کابینت آشپزخانه می باشد امروز با پیشرفته صنعت چوب کابینتهای مختلفی با طرح ها و رنگ های متفاوت طراحی و تولید شده اند.

یکی از پرطرفدارترین نوع کابینت ها کابینت‌هایگلاس می باشد برای آشنایی بیشتر با این نوع کابینت در این مقاله شرکت کابینت آشپزخانه گریت با ما همراه باشید.

کابینت های گلاس یک نمونه کابینت ام دی اف است که دارای روکش براق میباشد که این روکش با استفاده از پلاستیک براق و شیشه ای مانند به نام  پلکسی گلاس  ساخته شده اند.

روکش براق کابینت های گلاس باعث روشن شدن بیشتر فضا و انعکاس نور می شود بنابراین گزینه مناسبی برای آشپزخانه های کوچک می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه هایگلاس

  • مزایای کابینت های گلاس

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

  1. این کابینت ها دارای سطحی درخشان می باشد و به دلیل براق بودن سطح نور را به خوبی منعکس می کند و باعث روشن تر شدن فضای داخلی آشپزخانه می شود.
  2. مقرون به صرفه: نسبت به کارایی بسیار بالایی که دارند کابینت های گلاس قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی دارد.
  3. عمر طولانی و نگهداری آسان
  4. دارای طرح ها و مدل های متنوع می باشد.
  5. طراحی مدرن: امروز کابینت های گلاس جزء کابینت مدرن به شمار می رود و مناسب بسیاری از طراحی های امروزی میباشد.

 

  • معایب کابینت های گلاس

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

  1. خش پذیری: مهمترین عیب کابینت های گلاس خش پذیر بودن آن است البته خش پذیر بودن به این معنی نیست که اگر از این کابینت ها استفاده می کنید به زودی خش دار می شود، خیر ، بلکه به این منظور است که کابینت هایگلاس نسبت به سایر کابینت آشپزخانه به اجسام تیز مثل چاقو حساس تر می باشد به دلیل آنکه آن که ظاهر ان براق است خش ایجاد شده روی آنها بیشتر نمایان می ‌شود .
  2. گوشه و کنار تیز
  3. لک پذیر بودن: این نوع کابینت ها به دلیل براق بودن حتی اگر کوچکترین لکه بر روی انها بیوفتد مشخص می شود.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • نگهداری از کابینت هایگلاس

تمیز کردن منزل یکی از مهمترین دغدغه های هر خانم خانه دار می باشد در بخش آشپزخانه نیز کابینت ها به بیشترین مراقبت احتیاج دارند تا علاوه بر اینکه تمیز بمانند خط و خش هم بر روی آن‌ها ایجاد نشود در قسمت معایب کابینت های گلاس به این مورد اشاره کردیم که این کابینت ها بسیار لک پذیر می باشند و حتی کوچکترین لک رویا اثر انگشت شما بر روی آنها مشخص می شود اما باید این نکته را هم بگویم تمیز کردن این کابینت ها به راحتی و حتی با یک دستمال مرطوب می تواند انجام بگیرد.

اگر زیادی روی ایجاد اثر انگشت روی کابینت حساس هستید پیشنهاد می‌شود که از رنگ‌های روشن مانند خاکستری و سفید استفاده کنید.

بیشتر کابینت ها به خاطر برآمدگی و فرورفتگی هایی که در سطوح خود دارند هنگامی که ذرات گرد و غبار و چربی را در آشپزخانه به خود جذب می‌ کند پاک کردن آنها مشکل می ‌شود ،طراحی کابینت‌هایگلاس به گونه ای می باشد که دارای سطح بسیار صیقلی و صاف بوده و گرد و غبار را جذب خود نمی ‌کند و تمیز کردن آن هم به راحتی انجام می گیرد.

برای تمیز کردن آن هم می توانید از انواع مواد شوینده بجز سفید کننده ها و دستمال میکروفایبر استفاده کنید.

 

  • کابینت های گلاس سفید و مشکی

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

یکی از زیباترین و مدرن ترین کابینت های اشپزخانه مدل کلاسیک، کابینت هایگلاس سیاه و سفید می باشد این مدل علاوه بر اینکه آشپزخانه شما نمای زیبا می بخشد ظاهر آشپزخانه شما را بسیار باکلاس میکند به همین علت است که انتخاب مناسب برای آشپزخانه های مدرن به شمار می رود.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • عوامل موثر بر قیمت گذاری

 در قیمت کابینت هایگلاس عوامل مختلفی تاثیرگذار است از جمله جنس بدنه ام دی اف کابینت که ممکن   است ایرانی و خارجی باشد و  روکش روی بدنه آن هم ممکن است خارجی و یا ایرانی باشد و همینطور متراژ و تعداد و عرض و طول و ارتفاع  کابینت ها و همینطور تعداد و تنوع دستگیره های استفاده شده و …

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.