کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک ؟ (بخش اول)

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک ؟ (بخش اول)

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک ؟ کدام یک برای آشپزخانه مناسب تر است؟ ( قسمت اول)

کابینت های آشپزخانه بخش بسیار مهمی از آشپزخانه هستند این کابینت ها که فضای ذخیره سازی در آشپزخانه را برای ما فراهم می سازند باید به راحتی تمیز شده و مقاومت کافی را داشته باشد و علاوه بر آن مستحکم بوده و دارای طراحی کارآمد با ظاهری زیبا باشند و کابینتی که شما برای آشپزخانه که خود انتخاب می کنید باید دارای این ویژگی ها باشد تا نیاز شما را برطرف کند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک

امروزه مواد اصلی تشکیل دهنده بسیاری از لوازم صنعتی، چوب های تولید شده ای نظیر  ام دی اف و نئوپان می باشد.

و این چوبهای تولید شده با استفاده از روش های گوناگون لایه سازی دارای روکش مقاوم و صاف شده و در نتیجه تبدیل به کابینت هایی مانده اکریلیک و یا ممبران میشود.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | acrolic cabinet 3

بهترین انتخاب برای کابینت های چوب های مصنوعی مانند ممبران و اکریلیک میباشد که در سال های اخیر در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده و پرکاربرد می‌ باشد.

البته کابینت های اکریلیک با وجود سختی، مقاومت بیشتر و سنگینی برای کابینت های آشپزخانه مناسب تر می باشد البته این کابینت ها قیمت بالاتری دارند.

اما کابینت ممبران نیز دارای طرح ها و رنگهای بسیار متنوع می باشد و این یک امتیاز محسوب شده و شما براحتی میتوانید رنگ و طرح متناسب با فضای آشپزخانه تان را استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

اما کدامیک از این دو مدل کابینت آشپزخانه انتخاب بهتری می باشد ؟

برای پاسخ به این پرسش با این مقاله شرکت کابینت گریت همراه باشید:

  • بررسی تکنولوژی تولید و کابینت ممبران و اکریلیک

ابتدا به بررسی تکنولوژی تولید کابینت های آشپزخانه می پردازیم که در واقع تفاوت اصلی میان این دو نوع کابینت محسوب می شود.

کابینت ممبران به طور کلی از ام دی اف ،پی وی سی و چسب تولید شده و با ترکیب این سه مواد با همدیگر تولید می گردد.

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک - کابینت سازی

مواد پی وی سی در یک میزان حرارت مشخص به وسیله دستگاه های پرس مخصوص بر روی ورق های ام دی اف پرس می‌ شوند و به این ترتیب کابینت آشپزخانه ممبران تولید می شود.

کابینت های آشپزخانه اکریلیک از پوشش سطح  صفحه های ام دی اف با یک روکش صاف و براق طراحی و تولید می گردد در این نوع از کابینت های آشپزخانه کناره های کابینت ها با استفاده از نوارهای مخصوص و جداگانه در رنگهای مختلف پوشانده می گردند.

این دو نوع کابینت آشپزخانه در شکل ظاهری نیز تفاوت هایی با همدیگر دارند تنوع رنگ‌ های کابینت ممبران نسبت به کابینت اکریلیک  متنوع تر بوده و بسیار بیشتر  میباشد.

کابینت های آشپزخانه آکریلیک با وجود اینکه دارای رنگ بسیار محدودتر از کابینت ‌ممبران می ‌باشند اما به دلیل مقاومت و درخشش زیبایی که دارد بسیار کارآمد می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

  • ویژگی های متمایز کابینت ممبران و کابینت اکریلیک

در واقع باید گفت که استفاده از کابینت اکریلیک و یا ممبران تفاوت های بسیار بارز در ظاهر آشپزخانه منزل شما ایجاد می کند.

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک - گریت کابینت

البته  تفاوت ‌ها به گونه ‌ای نیست که بتوان گفت یک از این دو نوع کابینت آشپزخانه خوب و دیگری بد می باشد بلکه هر کدام از این کابینت ها مزایا و معایب خود را داشته و هر کدام از لحاظ ظاهری آشپزخانه ای متفاوت و زیبا را برای شما ایجاد می کنند.

 

  • تنوع کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک

می توان گفت که در مزیت های کابینت آشپزخانه ممبران تنوع بالایی که در طرح و رنگ های این کابینت وجود دارد در راس مزایای ان قرار دارد.

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک - شرکت کابینت

با توجه به فرایند تولید این کابینت های آشپزخانه می توان طرح دلخواه خود را روی آن ایجاد کرده و آنها را در طرح ها و نقش های متفاوتی طراحی و تولید کرد و دلیل اصلی انتخاب کابینت آشپزخانه ممبران توانایی تولید این مدل کابینت در طرح ها و رنگ های متفاوت می باشد که آشپزخانه های منحصر به فرد و طراحی متفاوت را برای شما ایجاد می کند.

 

  • تنوع طرح و رنگ کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک

کابینت های اکریلیک سالهاست که در رنگهای زنده و درخشان طراحی و تولید می گردند اما کابینت ممبران دارای رنگ های بسیار متنوع تری  می باشد و تنالیته های مختلفی از رنگ های گوناگون به صورت مات و یا براق وجود دارد.

در کابینت ممبران علاوه بر رنگ می توان برای ایجاد طرح های مختلف از برجستگی های چوبی نیز استفاده کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.