کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک ؟ (بخش دوم)

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک ؟ (بخش دوم)

کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک ؟ کدام یک برای آشپزخانه مناسب تر است؟ ( قسمت دوم)

در بخش قبلی ، با برخی از ویژگی های متمایز ظاهری کابینت های آشپزخانه اکریلیک و کابینت ممبران آشنا شدید برای آشنایی با دیگر ویژگی های ظاهری این دو کابینت آشپزخانه با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

ممبران یا اکریلیک

  • زیبایی کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک

کابینت های آشپزخانه اکریلیک به دلیل داشتن ظاهری براق و یکدست و صاف فضایی بسیار جذاب و زیبا را در آشپزخانه شما ایجاد می‌ کنند اگر شما برای آشپزخانه خود به دنبال کابینت چشمگیر و شیک هستید کابینت اکرلیک انتخاب مناسبی برای شما میباشد.

این نوع کابینت آشپزخانه برای طراحی آشپزخانه های شیک، دلباز و مجلل با دکوراسیون مدرن و امروزی انتخاب ایده آلی می باشد.

البته برای این کار از سطح براق در کابینت های ممبران نیز میتوان در طراحی استفاده کرد اما همچون کابینت آشپزخانه اکریلیک به ظاهری زیبا و باز تابنده دست پیدا نخواهید کرد.

ممبران یا اکریلیک - گریت کابینت

با این وجود که کابینت اکرلیک دارای ظاهری زیبا و مجلل می باشد اما به دلیل اینکه امکان ایجاد طرح های مختلف در کابینت آشپزخانه ممبران بیشتر می باشد می توانید آشپزخانه متفاوت ‌تری را طراحی کنید.

در نتیجه هر دو نوع از کابینت های آشپزخانه برای طراحی آشپزخانه شیک و زیبا دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند و این در اصل بستگی به سلیقه شخصی شما دارد که بخواهید از کدام یک از آنها استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

  • استحکام کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک

کابینت های آشپزخانه اکریلیک به دلیل مقاومت بالا و استحکامی که دارند معروف هستند.

مدل کابینت اکریلیک که نسبت به کابینت آشپزخانه ممبران دارای رنگهای محدود تری می باشد و علاوه بر آن امکان ایجاد طرح و نقش و نگار بر روی آن وجود ندارد با مقاومت بالا و ظاهر براق خود این محدودیت را به یک امتیاز تبدیل کرده است.

ممبران یا اکریلیک - شرکت کابینت

این مدل کابینت آشپزخانه نسبت به کابینت ممبران عمر بسیار بیشتری داشته و دوام و ماندگاری بالاتری دارد علاوه بر آن این کابینت ها ضد خش می باشد و به همین دلیل است که بسیار پرکاربرد هستند البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که کابینت های اکریلیک با ظاهر براق خود شناخته شده و معروف می باشد اما در صورتی که ظاهر براق آن مطابق با سلیقه شما نمی باشد شما می توانید از نوع مات آن نیز استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

  • نگهداری و مقاومت کابینت ممبران یا کابینت اکریلیک

کابینت آشپزخانه اکریلیک در برابر خط و خش مقاوم میباشد و پس از گذشته سال ها زدگی و لکه پیدا نمی کند و زیبایی و درخشش خود را حفظ می نماید.

ممبران یا اکریلیک - کابینت سازی

البته باید گفت که براق بودن این نوع از کابینت آشپزخانه معایبی نیز به همراه دارد همانطور که میدانید سطوح براق کثیفی و لکه را بیشتر و زودتر نشان می دهد و در صورت لمس کردن اثر انگشت و جای دست شما بر روی آن باقی خواهد ماند بنابراین نیاز به تمیز کاری بیشتری دارد البته نحوه تمیز کاری این نوع از کابینت ها بسیار ساده می باشد و با یک دستمال به راحتی پاک میشود.

کابینت ممبران در  برابر حرارت و رطوبت نسبت به کابینت اکریلیک مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

 

  • کابینت اکرلیک و یا کابینت ممبران کدام یک انتخاب مناسب تری خواهد بود؟

ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که قبل از انتخاب نوع کابینت آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید و نیازهای خود را بررسی کنید تا بتوانید کابینت مناسب تری را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

در مورد کابینت ممبران نیز باید گفت که این کابینت ها تقریباً جزء کمتر کابینت آشپزخانه ای می باشد که می توان آن را در هر دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده کرد اما استفاده از آن در سبک کلاسیک بیشتر بود و به ندرت از آن در سبک کابینت مدرن استفاده می کند.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک میباشد کابینت آشپزخانه اکریلیک رنگ روشن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

و در پایان هم باید گفت که امروزه در طراحی  آشپزخانه از مدل کابینت اکریلیک و کابینت ممبران می توان به صورت ترکیبی و در کنار همدیگر در آشپزخانه استفاده کرد و فضای متفاوت تر و زیباتری را ایجاد کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.