کابینت هایگلاس مناسب است؟

کابینت هایگلاس مناسب است؟

کابینت هایگلاس مناسب است؟

آیا کابینت هایگلاس مناسب آشپزخانه است؟

همه ما می‌دانیم که کابینت های آشپزخانه به عنوان اصلی‌ترین المان‌هایی هستند که ابزار مورد نیازمان را در آن قرار می دهیم و یا از زیبایی آن برای طراحی داخلی آشپزخانه استفاده می کنیم. در زمان‌های گذشته آشپزخانه ها محلی برای قرار دادن وسایل و کابینت ها محدود به جنس چوب و فلز بوده اند.

کابینت های آشپزخانه دارای ظاهر درخشان و چشم نواز بوده اند که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند.

کابینت های هایگلاس بسیار معروف شده اند و برای خانه های مدرن از آن استفاده می شود.

ما در این مطالب می‌خواهیم در خصوص کابینت آشپزخانه های گلاس صحبت کنیم و بدانیم انتخاب آن برای چه نوع آشپزخانه مناسب است. در ادامه محتوا با ما همراه باشید.

 

کابینت هایگلاس مناسب است؟

کابینت آشپزخانه هایگلاس چیست؟

این کابینت از ورق های هایگلاس ساخته شده که ظاهر براق و شفافی دارند و در خانه هایی که به سبک مدرن اجرا شده اند قابلیت استفاده را دارند. ظاهر این کابینت ها ساده است و استفاده از پلاستیک فشرده بر روی سطح آن باعث شده است که انعکاس خوبی در برابر نور داشته باشند.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

اما بر خلاف نام این محصول ورق های کلاس درون خود شیشه ندارد و مغزی آن از ام دی اف می باشد که پوشش آن توسط نوعی پلاستیک انجام می شود.

معمولاً بر روی این ورق ها لایه ای شفاف و زیبا از همان روکش استفاده می شود.

در سمت دیگر روکش معمولی‌تری برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده می شود.

 

مزایا و معایب کابینت های هایگلاس

اگر می‌خواهید این محصول را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید دست نگه دارید. به دلیل اینکه شناخت مزایا و معایب باعث می شود که به طور کامل آن را بشناسید و بتوانید آن را از زوایای مختلف ارزیابی کنید.

کابینت های هایگلاس در دسته کابینت مدرن به حساب می‌آیند که فضای زیبایی را ایجاد می‌کند. مزایای این محصول است که زیبایی و درخشش خاص اصلی کابینت ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار است و علت محبوبیت آن‌ها براق بودن سطح کابینت است که در این متریال وجود دارد می‌تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

کابینت

کابینت

عمده طرح‌هایی که برای این کابینت ها استفاده می‌شوند معمولاً طرح‌های ساده در خانه های مدرن می باشند. مورد برای قیمت اقتصادی این کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها و قیمت مناسب تری دارد اما قیمت آن نسبت به کابینت ام دی اف کمی بیشتر است و از کابینت های ممبران؛ روکش چوب؛ چوب ارزانتر هستند.

این کابینت ها دو نوع ورق دارند که یک نوع خارجی و نوع دیگر ایرانی می باشد. قیمت کابینت های گلاس خارجی نسبت به کابینت های ایرانی بیشتر است.

مهمترین نکته در این کابینت ها مقاومت و دوام بالای آن در برابر ابزارکاری است. این کابینت ها می توانند در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهند و همین موضوع باعث می‌شود که افراد بسیاری آن را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود انتخاب کنند.

 

اما سوال اصلی که برای افراد پیش می‌آید این است که آیا کابینت های گلاس برای آشپزخانه های امروزی مناسب است یا خیر؟

کابینت های هایگلاس با توجه به سطح براق که دارند برای خانه هایی که فضای کوچکی دارند گزینه مناسبی می باشند.

به دلیل اینکه سطح این کابینت ها شفاف و ساده است. اما افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که خانه‌های خود را به سبک مدرن چیدمان کنند.

افرادی که از سبک کلاسیک استفاده می کنند از نقش و نگارها و تزیینات متفاوتی بهره میبرند که باعث می‌شود فضا کمی شلوغ تر به نظر برسد که این دکوراسیون در خانه های بزرگتر بهتر دیده خواهد شد.

استفاده از رنگ های مناسب برای خانه های کوچک و مدرن اصلی ترین موضوعی است که طراحان آن را بررسی می‌کنند.

برای پوشش کابینت های آشپزخانه استفاده از رنگهای روشن بهترین گزینه است به دلیل اینکه گرد و غبار بر روی آن کمتر دیده می‌شود و هم چنین فضای داخلی آشپزخانه بزرگتر به نظر می رسد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.