کابینت های جزیره در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های جزیره در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های جزیره یا ایسلند در دکوراسیون آشپزخانه

در هنگامی که می‌خواهیم طراحی داخلی منزل را انجام دهیم معمولاً افراد تمایل دارند تا بهترین وسایل را برای چیدمان آن استفاده کنند البته المان هایی که برای طراحی داخلی آشپزخانه به کار می روند هم تاثیرگذار در زیبایی محیط می باشد.

امروزه طراحی داخلی آشپزخانه به دلیل اینکه در راس خانه قرار دارد اهمیت بسیاری پیدا کرده و البته اهمیت دیگر آنها به خاطر تنوعی است که در متریال های موجود وجود دارد می باشد.

ایسلند یا جزیره آشپزخانه به عنوان کابینتی کارآمد برای آماده سازی غذا استفاده و نگهداری وسایل های موجود در آشپزخانه می باشد.

این جزیره نمونه جدیدی از کابینت ها است که علاوه بر کابینت های اصلی آشپزخانه باعث میشود بهینه سازی فضا انجام شود و حد فاصل بین اتاق نشیمن و آشپزخانه به وجود بیاید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

 

کابینت های جزیره یا ایسلند در دکوراسیون آشپزخانه

طراحان در طراحی های امروزی خود از این المان ها استفاده می کنند به دلیل اینکه زیبایی متفاوتی را در فضا ایجاد می‌کند و علاوه بر آن طراحی هایی که در زمان گذشته برای آشپزخانه انجام می‌شده ساده بوده است و معمولاً آشپزخانه‌ها در قسمت اصلی خانه وجود نداشتند و برای رفتن به آنجا باید مسیری را طی می‌کردیم.

در خانه های امروزی آشپزخانه در قلب خانه قرار دارد و طراحان ترجیح می‌دهند که طراحی داخلی آن را متناسب با دکوراسیون اصلی منزل به کار می‌برند برای همین از کابینت جزیره ایسلند استفاده می کنند که نشانگر زیبایی و کارآمد بودن را در فضا نشان می‌دهد.

کابینت جزیره

کابینت جزیره

اگر بخواهید که ایسلند آشپزخانه را به کانون توجه در آشپزخانه تبدیل کنید باید آن را در گوشه یادر کنار دیوار قرار دهید و یا حتی در زیر آن های کمدهای تزیینی قرار دهید که در زیبایی اتاق نشیمن هم تاثیرگذار باشد.

ما در اینجا نکاتی را برای تهیه کابینت جزیره در اختیار شما قرار داده ایم تا شما بتوانید فضای زیباتر و کارآمدتر در منزل تان داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

انتخاب متفاوت در طراحی آشپزخانه

کابینت های جزیره در آشپزخانه معمولاً از جنس های مختلفی ساخته می شوند که باید آنها را متناسب با تزینات اصلی آشپزخانه هماهنگ کرد.

گاهی اوقات در زیر کابینت های جزیره ۴ پای قرار داده می‌شود تا بتوان از زیر آن هم به خوبی استفاده کرده و یا در هنگام تمیز کردن آشپزخانه به توان زیر کابینت ها را نیز تمیز کرد.

 

انتخاب متریال مناسب برای کابینت جزیره

متریال های مختلفی که می‌توان برای این کابینت به کاربرد هایی مانند چوب های گلاس ؛ام دی اف ؛روکش چوب مصنوعی و موارد دیگر می باشد.

البته استفاده از این متریال ها هرکدام متناسب با سبک متفاوتی است .

برای مثال کابینت های ممبران را بهتر است برای خانه هایی که کلاسیک استفاده کنید به دلیل اینکه سطح آنها و بر روی درب شان نقش و نگارهایی وجود دارد که باعث حس و حال دنیای کلاسیک می باشد.

در خانه های مدرن همه چیز در خلاف خانه های کلاسیک می باشد کابینت های مدرن معمولاً بدون دستگیره هستند و سطح روی آن ها از استیل و یا متریال های استفاده می‌شود نقش و طرح بر روی این کابینت ها دیده نمی شود به دلیل اینکه در خانه های مدرن زیبایی در سادگی خلاصه می شود.

معمولا طراحان ترکیب زیبایی از رنگ و متریال ها را در کنار یکدیگر به خوبی انجام می دهند و سعی می کنند از نمونه های روز استفاده کنند.

کابینت جزیره به دلیل اینکه به خودی خود المان جدید و تازه واردی در دنیای طراحی می باشد اغلب طراحان آن را متناسب با سلیقه مشتری چیدمان می کنند.

طرح های مختلفی از کابینت های جزیره در دنیای طراحی داخلی وجود دارد که بهتر است قبل از تهیه آنها را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.