کابینت پیش ساخته چیست؟

کابینت پیش ساخته چیست؟

کابینت پیش ساخته چیست؟

کابینت های پیش ساخته شده،کابینت هایی می باشند که آماده نصب و با ابعاد استاندارد ساخته شده اند.

فرآیند سفارش تا نصب کابینت های پیش ساخته ظرف چند روز انجام می گیرد.

تنوع رنگ،طرح و ابعاد این کابینت ها محدود می باشند به همین علت انتخاب را برای مخاطبانش محدود می کند.

مشتریان فقط می توانند از طرح و رنگ های موجود، کابینت های آشپزخانه را انتخاب کنند.

این نوع کابینت ها چون در مقیاس صنعتی و تعداد بالا تولید می شوند از مزیت کاهش هزینه ناشی ازمقیاس تولید برخوردار هستند.بنابراین برای افرادی که زمان و هزینه محدودی دارند و همچنین برای اشخاصی که در مقیاس انبوه خانه می سازند،گزینه مناسبی می باشند.

 

کابینت پیش ساخته چیست؟

انواع کابینت های پیش ساخته:

این نوع کابینت ها در دو سبک مدرن و کلاسیک ساخته می شوند:

  • کابینت های از پیش ساخته شده ممبران
  • سبک مدرن کابینت ها یا همان کابینت های هایگلاس
  • کابینت های آماده شده از جنس ام دی اف

 

جنس بدنه و درب کابینت های از پیش ساخته شده:

علت اصلی تفاوت قیمت درکابینت های آماده ،تفاوت در جنس درب با بدنه است. در صورت بی کیفیت بودن ورقه های به کار گرفت شده در این نوع کابینت ها به طور طبیعی از کیفیت آن ها کاسته می شود.

جنس صفحه های به کار رفته در این نوع کابینت ها اچ پی ال شرکتی با ضخامت 3.2 میلی متر می باشد که کیفیت بالایی دارند.

 

مزایای کابینت های آماده:

آسان تر شدن آشپزی

کابینت های آشپزخانه ،بهترین فضا برای مرتب کردن وسایل و ابزارهای داخل آشپزخانه هستند.

زمانی که ساخت این کابینت ها کوتاه تر می شود امکان مرتب سازی و قرار گرفتن وسایل سر جای خود سریعتر اتفاق می افتد،بنابراین پخت وپز نیز آسان تر صورت می گیرد.

تمیز کردن آشپزخانه

آشپزخانه های نامنظم و شلوغ شاید به آسانی تمیز نمی شوند ولی وقتی هر چیزی سر جای خودش فقرار گیرد،سرعت در تمیز کردن آشپزخانه نیز بالا می رود و راحت تر صورت می گیرد.

امکان کم یا اضافه کردن کابینت

کابینت های پیش ساخته این امکان را به شما می دهد تا به راحتی دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید. می توانید تعداد کابینت ها را کم کنید و یا با داشتن فضای خالی کابینت اضافه کنید، در صورتی که در کابینت های سفارشی این قابلیت وجود ندارد و باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

صرفه جویی در زمان

مهم ترین مزیت کابینت های پیش ساخته، زمان کم آن ها برای اجرا است که نهایت در 3 روز کابینت نصب می شود،فقط کافی است کابینت را از پشت ویترین مغازه انتخاب کنید.

 

نحوه محاسبه قیمت کابینت

 

نکاتی برای انتخاب کردن کابینت های با کیفیت پیش ساخته

زمان خرید کابینت های پیش ساخته باید به مقاومت و استحکام آن ها توجه شود.

کابینت های فلزی و کابینت های چوبی کیفیت های بالاتری دارند، اما قیمت کابینت های ام دی اف پایین تر است ولی خیلی محکم نمی باشند. همچنین می بایست به رنگی که خورده اند و لولاهای آن توجه کنید.

شما می توانید دیگر مزیت و کیفیت یک کابینت را برای کابینت پیش ساخته مد نظر قرار دهید. مانند پنل های دکوری،درب های هیدرولیکی و …. همچنین می توانید نوع بدون فریم یا فریم دار آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

بعد از خرید کابینت های آماده،می توانید به متخصصین گرین کابینت اعتماد کرده تا در نصب و اجرای کابینت ها به شما کمک کنند.قطعا اتصال آن ها توسط افراد حرفه ای ،آشپزخانه ای زیباتر و بدون خطر را برای شما فراهم می کنند.

به طور خلاصه اگر کابینت از پیش آماده شده با ابعاد استاندارد هست و نمی خواهید هزینه زیادی را جهت کابینت های آشپزخانه متحمل شوید. کابینت های آماده می توانند انتخاب مناسبی باشند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.