کاشی بین کابینتی با طراحی متفاوت

کاشی بین کابینتی با طراحی متفاوت

کاشی بین کابینتی با طراحی متفاوت

معمولاً طراحی داخلی آشپزخانه ها با توجه به متریال های به روز و متد های جدید چهره ای بسیار متفاوت را به خود اختصاص داده است.

همین مزایا اسن که دنیای کار کابینت سازان را گسترش داده و مردم هم از آنها حمایت می‌کنند و طراحی داخلی آشپزخانه را به آنها می سپارند.

انتخاب کاشی در بین کابینت آشپزخانه کار آسانی نمی باشد.

صنعت کاشی و سرامیک یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که در جهان از آن استفاده می شود برای همین اگر در بازسازی آشپزخانه و طراحی داخلی می خواهید که قسمت بین کابینت ها را پوشش دهید معمولا به سراغ این متریال ها می روید به دلیل اینکه تنوع محصولات بالا است و در بازار به فراوانی یافت می شود.

معمولاً در داخل مغازه ها امکان سفارش این کاشی ها در صورتی بهتر است که انجام شود که کابینت‌ سازها این هنر را در آشپزخانه شما اجرا کنند.

این حرفه نیاز به متخصصان خود را دارد اما معمولاً انتخاب کاشیهای بین کابینت اگر بر روی طراحی داخلی آشپزخانه حساسیت داشته باشید.

 

کاشی بین کابینتی با طراحی متفاوت

انتخاب کاشی بین کابینتی

امروهز دیگر زن و مرد فرقی ندارد برای اداره مسئولیت های خانگی زن و مرد در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت می شوند. بعضی از آقایان هم مسئولیت برخی از کارهای خانه را بر عهده دارد پس برای زیبایی یک آشپزخانه نباید به جنسیت افراد توجه کرد. برای اینکه همه افراد در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و همگی حق دارند که برای طراحی منزل نظر دهند. کاشی های بین کابینتی باید با سلیقه هر دو طرف انتخاب شود که در تصاویر مشاهده می کنید که کابینت سازان به صورت حرفه‌ای کاشی های بین کابینت را انتخاب کردند.

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی

اولین شرط برای انتخاب این کاشی ها استحکام و مقاومت آنها است که قرار است در بین کابینت ها قرار داده شود. مورد بعدی اجرای با کیفیت و تمیزی است که افراد حرفه ای آن را انجام می‌دهند. هر چقدر که کیفیت اجرای این محصولات بهتر باشد قطعاً فضای زیباتری را در اختیار خواهید داشت برای همین افرادی را که انتخاب می کنید تا این هنر را در آشپزخانه اجرا کنند که تجربه کافی ندارند و می‌توانید با خیال راحت چیدمان کاشی های بین کابینتی را به آنها بسپارید.

انتخاب کاشی ها باید متناسب با کابینت هایی که در آشپزخانه قرار گرفتند صورت بگیرد.

 

انتخاب کابینت های ممبران و ترکیب با کاشی های بین کابینتی

برای مثال اگر کابینت ممبران با رنگ سفید را انتخاب کردید بهتر است که از طرح های طلایی و سفید با یکدیگر ترکیب کنید تا جذابیت بیشتری در فضا به وجود بیاید.

افرادی که به رنگ سفید علاقه دارند می‌توانند از کاشی های بین کابینتی سفید استفاده کنند این انتخاب باعث می شود که فضا بزرگتر دیده شود و در ترکیب با المان های موجود در آشپزخانه ترکیب فوق العاده به وجود بیاید.

کابینت

کابینت

برای این ترکیب بهتر است که از صفحه کابینت هایی با رنگ تیره استفاده کنید. سنگ مصنوعی یا کورین در ترکیب با کابینت های ممبران زیبا می شود. پیوستگی در اجزای داخلی آشپزخانه بهترین روشی است که می توانید یک آشپزخانه جذاب و لوکس داشته باشید.

اگر کاشی های بین کابینتی را با رنگ تیره انتخاب میکنید پس دیگر کابینت ها را با رنگ تیره اجرا نکنید؛ به دلیل اینکه استفاده از رنگ تیره بیش از حد باعث می‌شود که فضای آشپزخانه کوچک تر نشان داده شود.

محصولات کاشی و سرامیک در ابعاد مختلف و رنگ بندی های متنوع باعث شده است که اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه متناسب با هر سلیقه و تواند اجرا شود.

 

تمیز کردن کاشی های بین کابینتی

دقت داشته باشید که با وجود آشپزی های روزانه؛ وجود لکه ها بر روی کابینت ها و کاشی ها ممکن است قرار بگیرد که بهتر است آنها را به صورت مداوم تمیز نگه دارید و سعی کنید هر چند روز یک بار آنها را با مواد شوینده و یا آب گرم و سرکه تمیز کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.