محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه

محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه

محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه

محاسبه قیمت کابینت یکی از مواردی است که خریداران در هنگام خرید آن را باید در نظر بگیرند.

هنگامی که تصمیم دارید کابینت آشپزخانه را سفارش دهید؛ نحوه محاسبه متراژ و قیمت آن هم چالشی است که شما را درگیر می‌کند.

روش‌های مختلفی وجود دارند که کابینت را محاسبه می کند اما در ادامه این محتوا مطلبی را گردآوری کرده ایم تا متوجه شوید که محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه بسیار آسان است و همه چیز متناسب با متراژ کابینت آشپزخانه در نظر گرفته می شود.

با ما همراه باشید.

 

محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه

اصولاً یک متر کابینت شامل یک متر طول کابینت زمینی است که عمق آن ۵۵ سانتی متر و طول کابینت دیواری با عمق ۳۰ سانتی متر وجود دارد البته دقت داشته باشید که در آشپزخانه متراژ کابینت آشپزخانه زمینی و دیواری با یکدیگر هم و هر کدام از آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

کابینت های زمینی ۶۰ درصد و کابینت دیواری ۴۰ درصد از ارزش یک متر کابینت را به خود اختصاص می دهد برای مثال اگر آشپزخانه ای دارید که  ۵ متر طول کابینت زمینیان و ۴ متر طول کابینت دیواری آن است متراژ آن  ۴.۶ متر می باشد.

 

نحوه محاسبه قیمت کابینت

معمولاً کابینت‌ها ابعاد مختلفی دارند که آنها در زمینی یا دیواری بودن مشخص می گردد. البته که امروزه با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد معمولاً قیمت ها روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و کابینت سازان قیمت را بر اساس قیمت روز به شما گزارش می دهند.

اما برای محاسبه قیمت کابینت مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. قیمت کابینت ها به صورت جداگانه حساب می شود و ۱۰ تا ۱۵ درصد هم به عنوان هزینه حمل و نصب به قیمت پایانی افزوده می‌شود.

هنگامی که کابینت ساز برای برآورد قیمت و متراژ کابینت آشپزخانه به منزلتان می آیند از او بخواهید که کابینت هایی که ارتفاع بیشتری دارند هم چگونه محاسبه می شوند.

در برخی از موارد معمولاً کابینت ها به صورت سفارشی ساخته می شود برای همین باید بدانید که هرگونه سفارشی‌سازی و تغییراتی در روند طراحی اصلی کابینت صورت بگیرد هزینه جداگانه دارد که باید در پایان کار آن را به کابینت سازان پرداخت نمایید.

 

قیمت کابینت روکش چوب

 

نکاتی در خصوص قیمت کابینت های آشپزخانه

متراژ کابینت زمینی و دیواری باید با دقت اندازه گیری شود. فضاهای خالی مانند جای ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال نباید جز متراژهای کابینت آشپزخانه زمینی به حساب بیایند البته این در صورتی است که محل اجرای ماشین های ظرفشویی و لباسشویی صفحه کابینت اجرا شده باشد و مبلغ صفحه کابینت بر روی آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

بدنه داخلی کابینت ها از ورق های سفید تولید می شود که در زمان استفاده کمک می کند تا بازتاب نور به خوبی انجام گیرد.

کابینت

کابینت

علاوه بر آن نظم بیشتری هم در فضا به وجود می‌آورد که این بدنه در مکان‌های بیشتر به کار می‌رود که چشم‌انداز زیبایی وجود داشته باشد.

این درب نماها در بعضی از کابینت سازی ها به صورت عددی و در بعضی دیگر به صورت مترمربع محاسبه می گردد.

معمولاً بدنه‌های کنار یخچال هم می‌تواند از این درب ها باشد که برای برخی از کابینت سازها به صورت متر مربع محاسبه می شود.

لابد این موضوع را می دانید که قیمت کابینت ها بر اساس متریال انتخابی آنها متغیر است.

برای مثال در کابینت های چوبی باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید به دلیل اینکه چوب یک متریال با ارزش و با اصالت است که در آشپزخانه‌ها نمای فوق العاده ای را به وجود می آورد و برای همین هنگامی که کابینت های چوبی را انتخاب می‌کنید دقت نمایید به دلیل اینکه چوب در معرض رطوبت و آب نباید قرار بگیرد.

برای همین اگر در مناطق شرجی و مرطوب زندگی می‌کنید انتخاب متریال چوب کار صحیحی نمی باشد.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.