کمد دیواری قهوه ای

کمد دیواری قهوه ای

کمد دیواری قهوه ای

طراحی داخلی منازل از نظر طراحان بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه افراد زمان زیادی را در آن سپری می‌کنند و بهتر است که متریال های مناسبی در ابعاد مختلف به اشکال گوناگون در منزل ایجاد شود.

اما کمد دیواری به عنوان المان مفید در منزل وجود دارد که می تواند یک فضا را نظم دهی کنند .

برای همین بهتر است هنگامی که قرار است کمد دیواری ها در طراحی داخلی یک ساختمان قرار گیرند همه چیز طبق استاندارد اجرا شود.

کمد دیواری قهوه ای

انتخاب متریال مناسب برای کمد دیواری ها

معمولاً کمد دیواری ها را در طراحی داخلی اتاق ها با رنگ های تیره مشاهده می کنیم به دلیل اینکه آلودگی و لکه را بر روی خود نشان نمی‌دهند اما بهتر است بدانید که در همه شرایط انتخاب رنگ های تیره برای کمد دیواری مناسب نیست به دلیل اینکه ممکن است ظاهر یک اتاق زیبا شود اما هنگامی که رنگ تیره را در محیط های کوچک به کار می برید این مشکل به وجود می‌آید که فضا را کوچکتر و دلگیر به نظر می‌رسد و این یک امتیاز منفی در طراحی داخلی به حساب می آید.

کمد دیواری

کمد دیواری

طراحی داخلی منزل تنها به انتخاب کردن متریال ها ختم نمی شود بلکه نوع چیدمان ؛نحوه انتخاب رنگ ها و ترکیب آنها در کنار یکدیگر از عوامل مهمی هستند که در هنگام طراحی باید آنها را لحاظ کنیم.

کمد دیواری های چوبی ازکمدهایی هستند که بسیار محبوبیت بالایی دارند اما به دلیل اینکه از دل طبیعت بیرون می‌آید و حس گرما و صمیمیت را در محیط منتقل می کنند معمولاً افراد ترجیح می‌دهند که از آن استفاده کنند.

کمد دیواری های چوبی

اما کابینت های چوبی و همچنین کمدهای چوبی دارای هزینه های بسیاری هستند که ممکن است برخی از افراد نتوانند آنها را تهیه کنند.

فرآیند پرداخت بر روی چوب یک پروسه زمان‌بر می باشد که طراحان و استادکارانی که این حرفه را انجام می‌دهند می‌دانند که هنرهای دست و اصیل ایرانی بسیار قیمت دارند و بهترین گزینه برای طراحی داخلی خانه های کلاسیک به حساب می آید.

کمد

کمد

اما به غیر از رنگ قهوه‌ای رنگ های دیگری هم می توان برای کمد دیواری ها انتخاب شود.

کابینت و کمدهای چوبی از سایر کمدها گران تر هستند به دلیل اینکه ساخت آن کار زمانبری است و بهتر است برای انتخاب چوب مرغوب بودجه قابل توجه ای در اختیار داشته باشیم.

اگر علاقه مند به استفاده از رنگ قهوه ای برای کمد دیواری ها هستید می توانید این رنگ را با رنگهای دیگر ترکیب کنید تا فضا زیباتر دیده شود.

برای مثال رنگ سفید از دسته رنگ‌هایی است که با همه رنگها به خوبی می‌تواند خود را تطبیق دهد و یک تعادل معقولی را به وجود بیاورد.

اهمیت کمد دیواری

کمد دیواری شامل طبقه بندی ؛کشو ؛آویز لباس و …می باشد که مزیت‌های بسیاری دارد مانند اینکه شما رختخواب های خود را می‌توانید در کمد های قرار دهید که درب آنها دارای نقش و نگارهای متفاوت و طراحی های گوناگون است و می تواند ظاهر اتاق را مرتب تر نشان دهند و همچنین کمد ها باعث می شوند که دیگر چهره به هم ریخته رختخواب ها دیده نشود و یک فضای مناسب ایجاد گردد.

برای انتخاب کمد دیواری ها عوامل متعددی هستند که شما را در انتخاب آنها مردد می کنند .برای مثال جنس کمد دیواری ؛رنگ بندی ؛مدل های گوناگونی که در بازار وجود دارد انتخاب را برای شما سخت می‌کند و ممکن است در هنگام خرید سردرگمی شوید.

کمد دیواری ها برای افراد بزرگسال و کودکان متفاوت هستند و رنگ بندی آنها هم بر اساس رده سنی تعیین می‌شود.

کمد دیواری هایی که برای لباس انتخاب می‌شوند معمولاً از رنگ قهوه‌ای بر روی آنها به کار گرفته می‌شود.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.