ایده های مدرن برای کانتر آشپزخانه

ایده های مدرن برای کانتر آشپزخانه

ایده های مدرن برای کانتر آشپزخانه

کانتر آشپزخانه محل مناسبی برای طراحی آشپزخانه به حساب می‌آید به دلیل اینکه در سایر قسمت‌های منزل هم دیده می‌شود و می‌تواند یک فضای متفاوت را ایجاد کند.

معمولاً متریالی که برای آن قسمت استفاده می شود باید با دوام باشد و در برابر ساییدگی و خراش مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

کیفیت آن بستگی به مواد اولیه ای که برای ساخت آن استفاده می‌شود دارد اما تکنولوژی های جدیدی که در دنیای امروزی به وجود آمده باعث شده است که طیف بسیار وسیعی از طراحی در سطوح مختلف وجود داشته باشد.

نمونه‌های آن را در بازارها می‌توان مشاهده کرد که امروزه این نمونه ها را به صورت آنلاین در سایت های مختلفی می توان مشاهده کرد و آن ها را برای آشپزخانه های جذاب انتخاب کرد.

به دلیل اینکه صفحه کابینت در آشپزخانه بیشترین استفاده را از آن می کنیم باید جنس آن را هم از متریال با کیفیت انتخاب کنیم به دلیل اینکه ما به صورت مداوم از آن استفاده می نماییم و بهتر است یک بار برای همیشه برای آن هزینه کنیم.

 

ایده های مدرن برای کانتر آشپزخانه

کنتراست و یا تضاد می‌تواند برای کانتر آشپزخانه گزینه مناسبی باشد. اگر خانه ای دارید که از رنگ‌های خنثی برای آن استفاده کرده و دیگر از دیدن آنها خسته شده اید و به دنبال تعمیراتی برای طراحی آشپزخانه هستید بهتر است که از رنگ‌های زرد؛ نارنجی و سبز فسفری استفاده کنید.

کانتر آشپزخانه

کانتر آشپزخانه

این رنگ‌ها می‌توانند در ترکیب با رنگ سفید و سیاه تاثیر بسیار زیادی را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه بگذارند. با این کار می‌توانید کانتر آشپزخانه را برجسته کنید و هر شخصی که به خانه شما وارد می شود سریعا متوجه زیبایی آن خواهد شد.

 

استفاده از الگوها برای کانتر آشپزخانه

در خانه های مدرن و امروزی با اینکه کانترتاپ ها و وسایل نسبتاً ساده انتخاب می‌شوند اما در کنار این همه سادگی بهتر است که الگوهایی برای کانتر استفاده کنید که جذابیت بصری ویژه‌ای را برای این خانه‌ها به وجود بیاورند.

برای مثال استفاده از متریال سنگی که بافت‌های ریزی بر روی آن وجود دارد می‌تواند محیط آشپزخانه و اتاق نشیمن را زیباتر نشان دهد.

اما نکته مورد توجه ای که در این خانه‌ها وجود دارد این است که کانتر ها در مرکز خانه قرار می گیرد و همین موضوع باعث می‌شود که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی دیگر قسمت‌های خانه داشته باشد؛ برای همین در انتخاب طرح و الگوها با دقت کافی عمل کنید.

 

ارتفاع صفحه کابینت در کانتر آشپزخانه

در برخی از مواقع می توانید با تغییراتی در ضخامت صفحات کابینت متفاوتی را به وجود بیاورید.

معمولا صفحات کابینت ۲ اینچ هستند که می توان ۳ تا ۵ اینچی را هم به کانتر آشپزخانه اضافه کنید تا مجلل تر و باشکوه تر به نظر برسند.

دقت داشته باشیم که ارتفاع کابینت ها برای قراردادن یک صفحه ضخیم نباید بیش از حد معمول بزرگ باشد.

آشپزخانه

آشپزخانه

به غیر از ضخامت صفحه کانتر می‌توانید از متریال های مختلف برای جنس رویه آن استفاده کنید.

برای مثال چوب ظاهری صمیمی و متفاوت دارد که باعث می‌شود فضای آشپزخانه متفاوت تر به نظر برسد.

همچنین ماندگاری و مقاومت چوب نسبت به سایر متریال ها بالاتر است اما از لحاظ هزینه چوب به عنوان یک متریال گران قیمت وجود دارد که باعث می‌شود افراد کمتری به فکر خرید آن باشند.

اما اگر بتوانید آن را تهیه کنید مطمئن باشید که ماندگاری آن آنقدر بالا است که دیگر نیاز نیست آن را تعویض نمایید البته همه چیز بستگی به مراقبت و نگهداری خودتان هم دارد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.