جزیره کابینت باریک در آشپزخانه

جزیره کابینت باریک در آشپزخانه

ایسلند و جزیره کابینت باریک در آشپزخانه

ایسلند یا جزیره آشپزخانه در واقع همان فضای مفید است که در آشپزخانه به کار می‌رود و به عنوان یک کابینت جدا در آشپزخانه وجود دارد.

معمولاً از آن برای میز غذاخوری و یا قرار دادن وسایل آشپزخانه استفاده می شود.

معمولاً طراحان از این ایده برای آشپزخانه های مختلف استفاده می کنند.

استفاده از این فضا می تواند جذابیت خانه را بیشتر کند. نمونه های مختلفی از جزیره آشپزخانه به صورت مدرن و کلاسیک وجود دارد که هر کدام از آنها ظاهر خیره‌کننده‌ای دارند و توانستند شگفتی و جذابیت را در محیط آشپزخانه به وجود بیاورند.

ایسلند و جزیره کابینت باریک در آشپزخانه

اجرای کابینت جزیره در آشپزخانه های مدرن

آشپزخانه هایی که به صورت مدرن طراحی می شوند معمولا استانداردهایی را در خود دارند که این کابینت آشپرخانه را اجرا کنند.

جزیره کابینت

جزیره کابینت

برای مثال انحنا در آشپزخانه های مدرن حرف اول را می‌زند و انتخاب کابینت جزیره با هر متریالی که قرار است انتخاب شود باید با استانداردهای آن سبک صورت گیرد.

استفاده از کابینت هایی با رنگ روشن می تواند تاثیر بسزایی در آشپزخانه های مدرن داشته باشد. معمولا رنگ های سفید و روشن می توانند یک فضا را بزرگتر نشان دهند. اگر آشپزخانه کوچکی در اختیار دارید که می خواهید از کابینت جزیره برای آن استفاده کنید بهتر است که با استفاده از رنگ مناسب و جزئیات کمتر آن را در آشپزخانه اجرا نمایید.

افراد در آشپزخانه کوچک همیشه دردسر فضای کم را هم دارند اما کابینت جزیره این امکان را به شما می دهد که بتوانید حتی اجاق گاز خود را بر روی آن نصب کنید و یا سینک ظرفشویی را بر روی آن قرار دهید و در برخی از موارد مشاهده می‌شود که با انتخاب یک کابینت جزیره ی مناسب و استفاده از طرح های با کیفیت می توانید آن را در آشپزخانه های کوچک هم به خوبی قرار دهید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

نمونه های متنوع از کابینت جزیره

همانطور که می دانید در صنعت کابینت سازی رشد و پیشرفت چشمگیری وجود داشته است یکی از این موارد هم کابینت جزیره است که برای خانه های بزرگ و کوچک قابل اجرا می باشند.

معمولاً افراد از این قسمت برای صرف غذا استفاده می‌کنند به دلیل اینکه احساس دلنشینی به آنها دست می دهد و به عنوان محیط در خانه وجود خواهد داشت.

 

کاربرد نور برای کابینت جزیره

نور به عنوان اصلی‌ترین در طراحی هر فضایی وجود دارد. معمولا برای طراحی داخلی آشپزخانه که کابینت جزیره در آن قرار دارد از نور و یا لامپ های تزئینی استفاده می شود که بالای کابینت ها قرار بگیرند.

این کار باعث می شود که نور به صورت مستقیم بر روی سطح کابینت پراکنده شود البته برخی از افراد ترجیح می‌دهند که آشپزخانه با نور کم وجود داشته باشد و آن را به صورت ایتالیایی تزیین نمایند.

کابینت

کابینت

نور کم در طراحی داخلی ایتالیایی و در طراحی رستوران های ایتالیایی یکی از اصولی است که نشان دهنده سبک آن کشور می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

نوری که برای خانه های مدرن استفاده می‌شود بهتر است سفید باشد اما برخی‌ افراد ترجیح می‌دهد که از نور کم برای آشپزخانه استفاده کنند و معمولا نور آشپزخانه را با رنگ زرد انتخاب می‌ کنند.

اما بهتر است که آشپزخانه های خود را با نورهای سفید اجرا کنید به دلیل این که قسمت اصلی منزل یعنی آشپزخانه به عنوان مهم ترین قسمت منزل وجود دارد و افراد باید افراد در هنگام کار در آن احساس رضایت و آرامش داشته باشند.

برای همین اگر در خانه های مدرن کابینت جزیره و نورپردازی را اجرا کنید بهتر است که از لوستر های تزیینی برای بالای این کابینت ها استفاده نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.