بایدها و نباید ها درباره کابینت ممبران

بایدها و نباید ها درباره کابینت ممبران

بایدها و نباید ها درباره کابینت ممبران

ممکن است اسم کابینت های ممبران را زیاد شنیده باشید اما در خصوص آن آنقدری اطلاعات ندارید که بدانید برای طراحی داخلی آشپزخانه تان مناسب است یا خیر؟

ما در اینجا هستیم تا این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم که راهنمایی های لازم برایتان مفید واقع شود.

کابینت های ممبران یا همان کابینت وکیوم از دسته کابینت هایی هستند که جز متریال های باکیفیت در بازار کابینت سازی به حساب می آیند.

این کابینت ها در خانه های مختلف قابلیت اجرا دارند و برخلاف برخی از افراد که فکر میکنند این کابینت ها صرفا برای خانه های کلاسیک است باید بگوییم که این یک تفکر کاملا غلط است.

جایگاه این کابینت ها میتواند در خانه های مدرن هم زیبا واقع شود.

 

بایدها و نباید ها درباره کابینت ممبران

خانه های کلاسیک

در خانه های کلاسیک اگر دقت داشته باشید جزئیات ئ تزئینات به فراوانی بر روی وسائل منزل دیده میشود.

حتی در کابینت های آشپزخانه هم از برآمدگی ها و تو رفتگی هایی استفاده میشود که باعث شده زیبایی آن متناسب با سلیقه خانه های کلاسیک باشد.

اما این کابینت ها صرفا برای خانه های کلاسیک نیستند.شما میتوانید از طرح هایساده ای استفاده کنید که رنگ های ملایمی دارند و آن را در خانه های مدرن جای دهید.

زمانی که یک محصول تهیه و تولید میشود قطعا تیم کارشناس و برنامه ریز آن مدت ها درخصوص انواع دکوراسیون و سلیقه های مختلف مردم بررسی میکنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

هرچه که زمان میگذر دکوراسیون داخلی منازل و آشپزخانه ها بروز تر میشوند و خانه ها دیگر از آن ظاهر نامناسب و قدیمی تغییر جهت میدهند.

کابینت های ممبران در دو نوع پرکار و کم کار وجود دارند.در نوع اول معمولا نقش و نگارهای بیشتری روی کابینت ها وجود دارند و افرادی که در گذشته خانه هایی کلاسیک داشته اند بیشتر از این سبک استفاده میکرده اند.

زوج های جوانی که به سبک کلاسیک علاقمند هستند اغلب از نقش های کم کار کلاسیک استفاده میکنند زیرا عقیده ای به آن همه نقش و نگار بر روی کابینت های آشپزخانه ندارند.

هم از لحاظ هزینه برایشان گران تر خواهد تمام شد و هم اینکه خانه های نقلی امروز زیبایی کابینت های کلاسیک پرکار را نشان نمی دهند.

 

استفاده از کابینت های ممبران

کابینت های ممبران در دو حالت مات و براق در بازار وجود دارند.بسیاری از افراد سلیقه ای مشابه ندارند و طرفداران هردو حالت در بازار وجود دارد.

برای همین استادکاران و تولیدکنندگان کابینت این محصول را متنوع به بازار عرضه کرده اند تا همه افراد بتوانند آن را در دکوراسیون داخلی اشپزخانه به کار ببرند.

روکش های پی وی سی ممبران دارای ضخامت کمی هستند که در نوع مات بر روی کابینت ها استفاده میشوند.

در مقابل آن روکش های ضخیمی بر روی کابینت ها قرار میگیرند که در قالب براق میباشند و با روکش های معمولی ممبران متفاوت هستند.

 

تمیزکردن کابینت های ممبران

این کابینت ها به دلیل اینکه تورفتگی و برآمدگی هایی بر روی سطحشان دارند بهتر است که هر روز گردگیری شوند.این کار از تجمع گرد و خاک جلوگیری میکند و ظاهر زیبای آن همیشه حفظ خواهد شد.

دقت داشته باشید که از تمیزکننده های مخصوص برای تمیز کردن این کابینت ها استفاده کنید.

کابینت

کابینت

اگر با هر ماده شوینده ای اقدام به تمیزکاری آن کنید ممکن است دچار آسیب دیدگی شود و طی مدتی سطح آن دیگر جلوه اولیه خود را نداشته باشد.

دستمال نخی نم دار میتواند کار شما راحت ترکند.

این کابینت ها را در معرض نور مستقیم قرار ندهید زیرا پس ازمدتی دچار مشکل می شوند و طی فرآینده مقاومت خود را از دست می دهند.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.