بهترین و رایج ترین رنگ های کابینت آشپزخانه

بهترین و رایج ترین رنگ های کابینت آشپزخانه

بهترین و رایج ترین رنگ های کابینت آشپزخانه

کابینت ها  که از مهم ترین عناصر آشپزخانه  می‌ باشند و بیشتر از هر چیز دیگری رنگ و سبک آشپزخانه شما را نمایان می کنند زیرا فضای زیادی از دیوار آشپزخانه را به خود اختصاص می ‌دهند.

با توجه به این موضوع که امروزه اغلب آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می شوند اهمیت دکوراسیون آشپزخانه چندین برابر شده و باید دکوراسیون داخلی آشپزخانه  به گونه ‌ای باشد که هماهنگی و هارمونی با دکوراسیون نشیمن و پذیرایی ایجاد کند.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

بهترین و رایج ترین رنگ های کابینت آشپزخانه

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین تصمیماتی است که برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه انجام می گیرد.

انتخاب رنگ باید به  گونه ای باشد که نه تنها فضا را دلگیر و خسته کننده نکند بلکه فضای دلباز و زیبا را ایجاد کند که پس از گذشت مدت زمان طولانی از آن خسته و دلزده نشوید.

کابینت آشپزخانه - تصویر یک

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع و اقسام کابینت های مختلف با متریال های گوناگون طراحی و تولید می‌دشود که یکی از رایج‌ ترین آنها کابینت ‌ممبران می ‌باشد.

 

در این مقاله  قصد داریم رایج ترین و بهترین رنگ های کابینت آشپزخانه ممبران را به شما معرفی نماییم با ما همراه باشید:

  • کابینت سفید طلایی

سفید رنگی پر کاربرد در طراحی کابینت اشپزخانه می باشد.

رنگ سفید رنگی مناسب برای آشپزخانه های کوچک و کم نور است زیرا این را بازتاب نور بالایی دارد به خصوص اگر نوع براق آن استفاده شود.

همانطور که می دانید رنگ سفید رنگی است که به راحتی با سایر رنگ ‌ها ترکیب شده و  فضایی دلباز و زیبایی را ایجاد می کند.

یکی از رنگ هایی که با این رنگ ترکیب لوکس و زیبایی را ایجاد می کند ترکیب رنگ سفید و طلایی است.

ترکیب رنگ سفید طلایی  یکی از پر کاربرد ترین ترکیب ها در کابینت وکیوم می باشد.

کابینت آشپزخانه - تصویر دو

این ترکیب رنگ هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک مناسب می باشد و فضایی زیبا و لوکس را ایجاد می نماید.

اگر قصد دارید که در طراحی کابینت آشپزخانه تان از ترکیب رنگ سفید و طلایی استفاده کنید توصیه می شود که از رنگ طلایی تنها در حاشیه ها یا سر ستون ها استفاده کرده و سایر قسمت های کابینت را به رنگ سفید انتخاب کنید.

این ترکیب رنگ یکی از جذاب ترین ترکیب رنگ های کابینت میباشد که آشپزخانه کلاسیک و سلطنتی لوکسی  را برای شما ایجاد می نماید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

  • کابینت قهوه ای کلاسیک

طرح و رنگ چوب حس و حال یک فضای طبیعی را ایجاد می کند.

رنگ قهوه ای یکی از رنگ های پرکاربرد در سبک کابینت کلاسیک می باشد که از گذشته تا به امروز استفاده از آن برای کابینت آشپزخانه رایج است این رنگ از رنگ های پرکاربرد در سبک کلاسیک و بخصوص در کابینت وکیوم می باشد و شما میتوانید با توجه به اندازه فضا و مطابق با  سلیقه خود از طرح های مختلف رنگ قهوه ای مثل قهوه ای سوخته ،قهوه ای روشن، گردویی و فندقی یا به صورت تنها و یا به صورت ترکیب با دیگر رنگ ها استفاده نمایید.

 

  • کابینت ممبران رنگ تیره

رنگ های تیره مثل رنگ  طوسی تیره یا مشکی دارای جذابیت خاصی بوده و فضای متفاوت را ایجاد می نماید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ ها بیشتر برای طراحی کابینت آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد زیرا اگر در آشپزخانه‌ های خیلی کوچک از این رنگ های تیره استفاده نمایید فضایی دلگیر را ایجاد می ‌کند که از آنچه که هست کوچک ‌تر به نظر خواهد رسید.

کابینت آشپزخانه - تصویر سه

آشپزخانه هایی که از کابینت های طوسی تیره یا مشکی و یا دیگر رنگ های تیره استفاده می‌ شود باید نورگیری کافی داشته باشد و نورپردازی قوی تعبیه گردد.

رنگ های تیره بازتاب نور کمتری دارند و باعث می ‌شوند که فضا کم نور و تاریک دیده شود.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

  • کابینت ممبران سفید قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای از محبوب ترین و پرکاربرد ترین رنگ ها می باشد این ترکیب رنگ زیبا می ‌تواند با بسیاری از رنگ های مختلف هماهنگ ایجاد کند بنابراین شما به راحتی می توانید از این ترکیب رنگ استفاده کرده و آن را با دکوراسیون منزل خود ست کنید.

رنگ سفید را می‌ توان هم با قهوه ای تیره و هم با قهوه ای روشن ترکیب کرد اما ترکیب رنگ سفید و قهوه ای روشن  کاربرد بیشتری دارد و باعث می شوند که فضا بزرگتر به نظر برسد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.