رفع پوسیدگی کابینت های ممبران

رفع پوسیدگی کابینت های ممبران

رفع پوسیدگی کابینت های ممبران

در واقع آشپزخانه به مکانی گفته می‌شود که وسایل های مورد نیاز که هر روز از آنها استفاده می کنیم را درون کابینت ها قرار می دهیم و محیط گرم و صمیمی را ایجاد می‌کند.

اما اینکه یک فضا بتواند چقدر با کیفیت طراحی شود بستگی به سلیقه شما و البته اجرای کارشناسانی دارد که توسط افراد متخصص انجام می‌گیرد.

افراد بسیاری برای اینکه در آشپزخانه‌های خود احساس رضایت داشته باشند طراحی آن را تحویل می‌دهند و یا ترجیح می‌دهند که بازسازی آشپزخانه را ایجاد کنند البته که بهتر است برای بازسازی کابینت ها در ابتدا هدف خود را از این کار بدانید به دلیل اینکه تعویض کلیه این المان ها بسیار هزینه بردار و زمان‌بر است و اگر مشکلات کوچکی بر روی آنها وجود آمده است سعی کنید با تمرین کردن آنها را رفع کنید.

وجود برخی از آسیب دیدگی های کوچک می تواند توسط خودتان هم تعمیر شود. سعی کنید با وجود به اطلاعاتی که در سایت‌های اینترنتی وجود دارد آنها را مطالعه کنید و نگاهی متفاوت به طراحی داخلی آشپزخانه را داشته باشید.

نظرات خود را در ارتباط مقاله ی رفع پوسیدگی کابینت های ممبران بنویسید.

رفع پوسیدگی کابینت های ممبران

کابینت های آشپزخانه به عنوان اصلی‌ترین المان ها در آشپزخانه وجود دارند به دلیل اینکه قراردادن وسایل ضروری است و نمی‌توان آنها را حذف کرد برای همین از کابینت ها با متریال های گوناگون استفاده می شود که یکی از این متریال ها کابینت هایی از جنس ممبران می باشد.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت های ممبران در واقع در خانه های کلاسیک بیشتر دیده می شود علت استفاده این کابینت ها در خانه های کلاسیک اینگونه است که می‌توان برشکاری و تراشه های متفاوتی روی این متریال اجرا کرد. این یکی از مزیت‌های است که باعث می‌شود افرادی که علاقمند به سبک کلاسیک هستند آن را جایگزین کابینت های چوبی کنند.

 

کابینت های چوبی

همانطور که همه ما میدانیم چوب به عنوان یک متریال با کیفیت با اصالت در طراحی داخلی وجود دارد که افراد بسیاری به این متریال علاقمند هستند و فرقی نمی‌کند کسانی که سبک کلاسیک را انتخاب کرده اند و یا سبک مدرن و حتی نئوکلاسیک.

کابینت

کابینت

افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند به خوبی می دانند که چگونه باید چوب را در طراحی داخلی استفاده کنند.

چوب اگر در خانه های کلاسیک به کار رود اصالت یک فضا را نشان می دهند به دلیل اینکه در سبک کلاسیک تزیینات و جزئیات اهمیت بسیاری دارد.

در واقع از این سبک که صحبت می کنیم اولین چیزی که در ذهن افراد نمایان می شود تقارنی است که بلید بر روی کابینت ها اجرا کرد. علاوه بر آن در سبک کلاسیک تقارن یک اصل به حساب می‌آید و در این خانه ها معمولاً از این استاندارد در طراحی و دکوراسیون داخلی اجرا می گردد.

 

کابینت ممبران

کابینت ها متریال های مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای سبک های متنوعی می تواند استفاده شود. تنوع و رنگ بندی محصولات این کابینت باعث می شود که افراد بیشتری بتوانند طراحی داخلی آشپزخانه خود را متناسب با سلیقه شان چیدمان کنند.

اما کابینت ممبران در واقع از مغزی ام دی اف تشکیل می‌شود که روکش آن به وسیله مواد مخصوصی کشیده می‌شود که در نهایت به آن کابینت ممبران گفته می‌شود.

این کابینت ها از لحاظ ظاهری شبیه به کابینت های چوبی هستند و به عنوان یک متریال مرغوب در دنیای کابینت سازی ورود پیدا کردند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | rafe posidegi memberan 3 min

ممبران

امروزه استفاده از این کابینت ها توانسته است جایگزین خوبی برای کابینت های چوبی شود به دلیل اینکه قیمت مناسبی نسبت به کابینت های چوبی دارند و دوام و ماندگاری آنها هم متناسب با کابینت های چوبی است.

طراحی داخلی آشپزخانه باید در راستای سبکی که انتخاب می کنید اجرا گردد. این یک اصل مهم در طراحی به حساب می آید و نکته دیگری که وجود دارد این است که نگهداری و مراقبت از المان های موجود در آشپزخانه امری طبیعی است که کمک می کند شما بتوانید مدت زمان زیادی این وسیله ها را بدون آسیب دیدگی در اختیار داشته باشید.

اما در خانه هایی که قرار است سبک کلاسیک اجرا گردد پیشنهاد ما بعد از کابینت های چوبی؛ کابینت ممبران است به دلیل اینکه برشکاری ها و تزئیناتی که در سبک کلاسیک وجود دارد به راحتی روی این کابینت ها مشاهده می شود. نکته دیگری هم که افراد را مجاب می‌کند که آن را برای طراحی آشپزخانه تهیه کنند تنوع در رنگ بندی این محصول می باشد.

 

تعمیر و نگهداری کابینت های ایرانی و کابینت های خارجی

تعمیر و بازسازی کابینت های مختلف توسط تعمیرکاران انجام می گیرد که شما می توانید با نمایندگی های موردنظر تماس بگیرید و از آنها بخواهید که کار بازسازی و تعمیر کابینت های تان را انجام دهند. بسیاری از تعمیرکاران بیش از ۱۰ سال تجربه دارند و در این زمینه می‌تواند با سرعت عمل بیشتری کارتان را انجام دهند.

در برخی از گروه ها مشاهده می شود که بعد از اتمام کار؛ محل را به خوبی تمیز می‌کنند و در نهایت یک آشپزخانه نو را به شما تحویل می دهند.

اگر قرار است بازسازی و تعمیر کابینت های آشپزخانه را انجام دهید بهتر است که یک تکنسین آنها را بررسی کند و برآورد هزینه و برآورد زمان را با شما در میان بگذارد.

برای اینکه بتوانید یک آشپزخانه مناسب و زیبا داشته باشید و مانند روز اول از دیدن آن لذت ببرید بهتر است که مراقبت و نگهداری کابینت ها را در اولویت کارهای خود قرار دهید. نگهداری یعنی تمیز کردن روزانه و یا هفتگی کابینت ها به دلیل اینکه اشباع چربی و بخار آب باعث می شود که  کابینت ها به مرور زمان آسیب‌دیده و پوسته پوسته شوند. برای این کار بهتر است از شوینده‌هایی استفاده کنید که مواد اسیدی در آنها وجود نداشته باشد البته تمیز کردن هر یک از کابینت ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال در کابینت های چوبی استفاده از آب و رطوبت زیاد برای آنها مضر است.

 

نگهداری کابینت های ممبران

این کابینت ها به دلیل اینکه فرورفتگی و برجستگی دارند گرد و غبار به راحتی بر روی آنها می نشیند و باید آنها را به طور مداوم پاکیزه کنید.

سطح آنها را با استفاده از سرکه و آب گرم و یک پارچه خشک؛ تمیز کنید این کار باعث می شود که کابینت‌ها همیشه تمیز و مانند روز اول باقی بمانند.

بهترین کاری که می‌توانید برای نگهداری کابینت های باد کرده انجام دهید این است که سطح آن را بلند کنید و اجازه دهید که رطوبت و آبی که به درون آن نفوذ کرده است خشک شود در برخی مواقع می توانید از سشوار استفاده کنید  و به سریع خشک شدن آن کمک نمایید.

در نهایت با استفاده از رنگ هایی که در بازار موجود هستند آن را رنگ آمیزی کنید و اگر تورفتگی و شکافی که روی آن وجود دارد به وسیله بتونه آن را پوشش دهید و در نهایت با سمباده کشیدن آن را صاف و صیقلی نمایید. این کار به شما این امکان را می دهد که بتوانید دوباره ظاهر زیبای درب کابینت چوبی را در اختیار داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.