طراحی دکوراسیون آشپزخانه سبز رنگ

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سبز رنگ

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سبز رنگ

یک از بخش های مهم خانه اشپزخانه است که از آن به عنوان قلب خانه یاد میشود پس طراحی دکوراسیون ان از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاب رنگ یکی از مهم ترین انتخابات در کابینت آشپزخانه است زیرا همانطور که در مقالات قبلی شرکت گریت کابینت گفتیم رنگ بر روحیه افراد تاثیر چشم گیری میگزارد.

اگر شما به رنگ سبز علاقه مند هستید و قصد دارید در  طراحی دکوراسیون منزل خود از این رنگ استفاده کنید بدون شک شما با این انتخاب ارامش را برای اعضای خانواده تان به ارمغان می اورید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

طراحی دکوراسیون سبز

در طراحی های آشپزخانه به رنگ سبز توصیه میشود دیوار ها و کابینت آشپزخانه  را یکپارچه سبز نکنید زیرا اینکار نه تنها زیبا نیست بلکه فضایی منفی را برای شما ایجاد میکند.

شما میتوانید از رنگ سبز در کنار رنگ هایی مثل سفید ، نارنجی و… استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون سبز - صفحه اول

رنگ سبز دارای تنالیته های مختلفی است از سبز روشن و پاستلی تا سبز – آبی ، یشمی ، سبز تیره و….می باشد که باید با توجه به سبک مورد نظر و علایقتان تنالیته دلخواهتان را انتخاب کنید؛

برای مثال سبز زمردی و تیره فضایی لوکس را به وجود می اورد و سبز پاستلی جوی صمیمانه را به وجود می اورد.

رنگ سبز همیشه نشانه حیات ،شادابی و سر سبزی بوده است.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • روانشناسی رنگ سبز

سبز رنگ زندگی، سلامت و رشد است که در تمام طبیعت یافت میشود. سبز رنگی است که موجب احساس ارامش و تازگی میشود. رنگ سبز به طور کلی موجب می شود تا افراد حس امنیت، تعادل،اطمینان و پایداری کنند.

طراحی دکوراسیون سبز - صفحه دوم

با توجه به روان شناسی رنگ سبز از این رنگ برای ایجاد حس آرامش در طراحی کابینت آشپزخانه و مراکز پزشکی استفاده میشود.

 

  • استفاده از کاغذ دیواری با طرح های سبز رنگ

با استفاده از کاغذ دیواری به رنگ سبز میتوانید طبیعت را به منزل خود ببرید و آشپزی را لذت بخش تر کنید. فقط در هنگام استفاده از کاغذ دیواری با طرح های سبز دقت داشته باشید که از کاغذ هایی انتخاب کنید که زمینه روشن داشته باشد مثلا کاغذ دیواری هایی با زمینه سفید و طرح های سبز رنگ.

 

  • ترکیب رنگ

اگر قصد دارید کابینت آشپزخانه خود را سبز رنگ کنید بهتر است این کار را بر روی دیوار های رنگ دیگر مثلا سفید یا دیوار ها با آجر های دکوراتیو انجام دهید.

راه دیگر ترکیب این رنگ هم این است که با این رنگ بازی کنید! شما میتوانید با قرار دادن طیف های مختلف سبز در محیط آشپزخانه تان فضایی جذاب را بدست اورید.

طراحی دکوراسیون سبز - صفحه سوم

اگر قصد دارید احساس بودن در طبیعت را در بیننده به وجود اورید میتوانید از چوب و رنگ چوب نیز در آشپزخانه استفاده کنید. همچنین میتوانید از رنگ های گرم و جیغ هم در ترکیبات آشپزخانه خود مثل نارنجی ، قرمز ، زرد و… برای زیباتر شدن استفاده کنید.

 

  • استفاده از جزیره آشپزخانه به رنگ سبز

وجود یک جزیره سبز رنگ در کابینت آشپزخانه کلاسیک شما میتواند حس زندگی را در شما به وجود اورد. همچنین برای ایجاد هارمونی میتوان از وسایل دکوری سبز رنگ نیز استفاده کرد پیشنهاد میشود در قسمت های دیگر آشپزخانه نیز از رنگ سبز مشابه استفاده کنید این کار هماهنگی چشم گیری را برای شما ایجاد میکند.

پیشنهاد نویسنده: کابینت رنگ پولیشی

  • از گلدان های طبیعی استفاده کنید

وجود گلدان های طبیعی در آشپز خانه میتواند بسیار ارامبخش و دلنشین باشد. در صورت نور گیر نبودن آشپز خانه شما میتواتید از گلدان هایی استفاده کنید که نیاز به نور ندارد ولی در صورت نور گیر بودن شما میتواتید از گلدان های آپارتمانی زیبا و یا حتی از گل هایی استفاده کنید که به شما محصول ارگانیک دهد مانند فلفل یا اویشن.

طراحی دکوراسیون سبز - صفحه چهارم

با استفاده از گلدان های سبز رنگ با تنالیته های مختلف میتوانید زیبایی آشپزخانه خود را دو برابر کنید.

 

  • آشپز خانه با رنگ سبز زیتونی

در صورتی که شما به سبز زیتونی علاقه مند هستید و میخواهید از این رنگ استفاده کنید میتوانید از ترکیب رنگ سبز زیتونی در قاب ها و در های کابینت با دیوار های سفید، ترکیبی جذاب را به وجود اورید.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.