عمر مفید کابینت هایگلاس

عمر مفید کابینت هایگلاس

عمر مفید کابینت هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس

بدنه این کابینت ها از ورق های هایگلاس ساخته می‌شود که ظاهرا آنها براق و شیشه ای می باشد و در نهایت محصولی به وجود می‌آید که می‌تواند برای خانه های مدرن گزینه مناسبی باشد.

اگر به فکر تعمیرات و بازسازی کابینت های آشپزخانه هستید و سبک مدرن را انتخاب کرده اید بهتر است که این محتوا را مطالعه کنید و شناخت کافی در خصوص کابینت‌های؛ های گلاس و عمر مفید آنها به دست بیاورید.

این کابینت ها معمولاً جنسی از پلکسی دارند که نوعی پلاستیک به حساب می آید و برای همین نامگذاری آن به هایگلاس تبدیل شده است.

در یک طرف این کابینت ها ورق های های گلاس با ظاهری شفاف وجود دارد و سمت دیگر آن لایه معمولی اجرا می‌گردد تا برای فروشنده مقرون به صرفه باشد.

شفافیت و زیبایی هایگلاس بسیار دیدنی است و علاوه بر آن لایه ای که بر روی آن اجرا می گردد متریالی ضد آب به حساب می آید.

 

عمر مفید کابینت هایگلاس

مزایای کابینت هایگلاس

ظاهر این کابینت ها بسیار درخشنده است و لایه بیرونی آن معمولا کمی متفاوت تر نسبت به کابینت های دیگر می باشد که علاوه بر آن تنوع در طرح و رنگ های بیرونی های گلاس توانسته است نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نمایند.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

یکی از مهمترین موضوعاتی که معمولا خریداران با آن سر و کار دارند قیمت محصولاتی است که قرار است آن را خریداری کنند.

این کابینت ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند اما نسبت به کابینت های ام دی اف کمی گرانتر می باشد.

دقت داشته باشید که هر چقدر که متریال های به کار رفته در ساخت کابینت های آشپزخانه با کیفیت تر باشند قطعاً هزینه آنها هم بیشتر خواهد بود.

 

عمر مفید کابینت های هایگلاس چقدر است؟

معمولاً کابینت های آشپزخانه پس از مدتی فرسوده می‌شوند اما این فرسودگی بنا به دلایلی به وجود می‌آید که باید آنها را در ابتدای تهیه کابینت آشپزخانه بدانید تا بتوانید به راحتی از کابینت های آشپزخانه مراقبت کنید.

یکی از این آسیب دیدگی ها از طریق رطوبت منتقل می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

 

کابینت

کابینت

رطوبت معمولاً باعث می‌شود که کابینت‌ها چهره اصلی خود را از دست بدهند و دچار تغییراتی در ظاهر کابینت ها می گردد و همانطور که گفته شد مغزی ورق های هایگلاس از جنس ام دی اف می باشند و ام دی اف هم از معایبی که دارد مقاومت کم در برابر رطوبت و آب می باشد‌.

مورد بعدی تیزی لبه های است که در گوشه های کابینت های هایگلاس وجود دارد. در طرح هایی که به صورت حجمی هستند معمولاً قطعات برش خورده که به یکدیگر منتظر متصل می‌شوند ظاهر غیر قابل قبولی دارند که همین مورد می تواند آسیب زننده باشد.

البته که این اشکال را می توان توسط دستگاه های پیشرفته و یا سمباده از بین برد اما اگر این فرایند انجام گیرد نمای کلی کابینت های های گلاس از بین می‌رود و دیگر جذابیتی در آنها مشاهده نمی‌شود.

 

لک پذیری بر روی کابینت های هایگلاس

لک پذیری از دیگر عواملی است که باعث می شود کابینت های هایگلاس پس از مدتی سطح براق خود را از دست بدهند و این مقدار می‌تواند دردسرساز باشد البته که دقت داشته باشید از مواد شوینده به خصوص برای تمیز کردن این کابینت ها به کارگیری و همین موضوع می‌تواند کابینت های هایگلاس را لکه های بیهوده در امان نگه دارد.

ممکن است مطلبی در خصوص خش پذیری کابینت های هایگلاس خوانده باشید.

در این قسمت میخواهیم که بیشتر به این موضوع بپردازیم.

جسمی سخت و نیمه سخت که با کابینت های گلاس برخورد کند می‌توانند باعث خط و خش بر روی کابینت شود.

آنچه در اینجا همیت دارد؛ کیفیت جنس متریال های گلاس است که بسیار اهمیت دارد و هر چقدر انتخاب این متریال ها با کیفیت تر باشد عمر کابینت مفیدتر خواهد بود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.