کابینت آشپزخانه سفید طوسی

کابینت آشپزخانه سفید طوسی

کابینت آشپزخانه سفید طوسی ؛ترکیبی محبوب و پرطرفدار

یکی از ترکیب رنگهای پرطرفدار که امروز برای کابینت آشپزخانه استفاده می ‌کنند ترکیب رنگ سفید و طوسی است.

رنگ طوسی رنگی است که اگر از آن درست و طبق اصول استفاده شود می تواند فضایی فوق العاده زیبا را ایجاد کند.

امروزه استفاده از رنگ طوسی به خصوص در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد و محبوب شده است اما رنگ طوسی به تنهایی رنگی کسل کننده و ملایم می باشد بنابر این  استفاده از رنگ طوسی به تنهایی برای کابینت‌ اشپزخانه چندان منطقی به نظر نمی آید به همین دلیل است که این رنگ را با سایر رنگ ها ترکیب می کنند و به این روش روحی تازه به فضای آشپزخانه خود می‌بخشید.

 

کابینت آشپزخانه سفید طوسی

رنگ سفید این قابلیت را دارد که با تمامی رنگ ها ترکیب شده و ترکیب جذاب و در عین حال زیبایی را ایجاد کند.

تمامی رنگ ها دارای انواع طیف های رنگی مختلفی می باشد رنگ طوسی نیز از طوسی خیلی روشن و متمایل به سفید شروع شده و تا به طوسی بسیار تیره منتهی می شود حتی رنگ سفید نیز از این موضوع مستثنی نبوده و دارای طیف های مختلفی می باشد.

 

چگونه از ترکیب رنگ های طوسی و سفید برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنیم؟

راه های زیادی برای ترکیب رنگ طوسی و سفید وجود دارد که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و چگونگی انتخاب این ترکیب رنگ به سلیقه شخصی شما بستگی دارد به عنوان مثال برخی از افراد دوست دارند که رنگ  سفید  بر طوسی غالب باشد یعنی بیشتر از رنگ سفید استفاده شود و یا برعکس.

چگونه از ترکیب رنگ های طوسی و سفید برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنیم؟

به عنوان مثال شما می توانید کلیه کابینت های آشپزخانه را رنگ طوسی انتخاب کرده و تنها روی صفحه کالینت و کانتر را سفید انتخاب کنید.

در این گونه طراحی کابینت رنگ طوسی بر رنگ سفید غالب است اما برخی از افراد تمایل دارند که برابر و به صورت مساوی از این ترکیب رنگ استفاده کنند.

به این صورت که درب های کابینت را یکی در میان سفید و طوسی انتخاب کرده و یک هارمونی جذابی را ایجاد می کند.

هنگام انتخاب رنگ در ترکیب کابینت سفید طوسی به این نکته توجه داشته باشید که اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است پیشنهاد می شود از طوسی روشن تری استفاده کنید و یا اینکه رنگ سفید غالب بر رنگ طوسی باشد یعنی از رنگ سفید بیشتر از رنگ طوسی استفاده کنید تا فضای آشپزخانه شما دلباز تر به نظر آید.

 

کابینت سفید طوسی برای چه آشپزخانه ای مناسب است ؟

در این بخش  قصد داریم چند ایده برتر برای طراحی کابینت سفید طوسی در آشپزخانه های مختلف به شما عزیزان ارائه می دهیم تا در تصمیم گیری و انتخاب کابینت آشپزخانه به شما کمک کنیم با ما همراه باشید:

یکی از به روز ترین مدل های کابینت آشپزخانه که دارای  کابینت های شیک می باشد مدل کابینت ال شکل می باشد و انعطاف پذیرترین ،متنوع‌ترین و کم هزینه‌ ترین مدلی است که می توان معرفی کرد در این مدل اشپزخانه تمام کابینت ها به صورت ال شکل طراحی می‌شود و در اوج سادگی زیبایی و خلاقیت چشمگیری را همراه دارد و اگر دکوراسیون نشیمن شما به سبک مدرن می باشد کابینت مدرن سفید طوسی می تواند هماهنگی و هارمونی جذاب و زیبایی را ایجاد کند.

کابینت سفید طوسی برای چه آشپزخانه ای مناسب است ؟

یکی دیگر از انواع مدلهای آشپزخانه کابینت های u شکل میباشد که می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین مدلهای آشپزخانه است .

این مدل بیشترین فضای ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و برای هر آشپزخانه ای با هر متراژی مناسب می باشد بنابراین می توان گفت یک مدل کاربردی برای آشپزخانه های کوچک است.

اگر  آشپزخانه شما خیلی کوچک باشد پیشنهاد می شود از کابینت کلاسیک استفاده نکنید زیرا باعث شلوغ و نامنظم دیده شدن فضای آشپزخانه شما می شود.

 

طراحی جزیره سفید طوسی

اگر برای کابینت آشپزخانه خود ترکیب رنگ سفید طوسی را انتخاب کرده اید پیشنهاد می شود که  یک جزیره برای آشپزخانه خود طراحی کنید.

طراحی جزیره سفید طوسی

جزیره ها علاوه بر این که بسیار پر کاربرد می باشد و فضایی لوکس و زیبا را در آشپزخانه شما ایجاد می کند اگر تمایل دارید که در آشپزخانه جزیره ای خود رنگ طوسی بر رنگ سفید غالب باشد میتوانید برای کابینت های آشپزخانه خود رنگ طوسی و برای کانتر و جزیره خود از رنگ سفید استفاده کنید.

علاوه بر آن کفپوشهای رنگ سفید برای آشپزخانه های سفید طوسی گزینه ای مناسب می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.