کابینت های دو رنگ آشپزخانه (قسمت اول)

کابینت های دو رنگ آشپزخانه (قسمت اول)

کابینت های دو رنگ آشپزخانه (قسمت اول)

اگر شما قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید یکی از قسمت هایی که تغییر دکوراسیون آن تاثیر چشمگیری در خانه شما می گذارد آشپزخانه است.

آشپزخانه قلب یک خانه بوده و دکوراسیون آن از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

کابینت های آشپزخانه تک رنگ رایج ترین نوع کابینت‌آشپزخانه محسوب می ‌شود اما کابینت های دو رنگ نیز طرفداران خاص خود را داشته و بر جلوه بصری آشپزخانه شما می افزاید.

 

کابینت دو رنگ آشپزخانه

ایجاد هماهنگی کابینت های دورنگ کار بسیار آسانی میباشد و تنها باید با یک چیدمان خوب و مناسب کابینتی زیبا و در عین حال کاربردی را طراحی کرد.

اگر فضای آشپزخانه شما کسل کننده و تکراری شده است و به دنبال یک تغییر چشمگیر آشپزخانه هستید پیشنهاد ما استفاده از کابینت آشپزخانه دو رنگ میباشد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | two color cabinet 2

طراحان برای ایجاد چنین آشپزخانه هایی از کابینت های آشپزخانه چند رنگ استفاده می کنند اما بعضی دیگر بر جزیره آشپزخانه تاکید کرده و آن را متفاوت تر از سایر قسمت های آشپزخانه طراحی می کنند و برخی دیگر بر قسمت های اصلی و کلیدی تمرکز کرده و  برای این سمت ها و رنگ های متفاوت در نظر می ‌گیرند.

به طور کلی هدف از طراحی کابینت های دو رنگ آشپزخانه، بیشتر جلوه گر کردن بخش ‌های خاصی از فضای آشپزخانه، ایجاد فضایی آرامش بخش و ایجاد جذابیت و ظاهری زیبا تر در دکوراسیون آشپزخانه می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کابینت جذاب و محبوب

مدت زمان نسبتا طولانی است که کابینت های آشپزخانه دو رنگ مورد استقبال مردم قرار گرفته است توصیه  می‌ شود از استایل ها و رنگ های مختلف دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده نمایید با این کار نه تنها از استایل جدید و به روز و همچنین متفاوت در آشپزخانه خود استفاده می کنید بلکه آشپزخانه ای دنج و صمیمانه طراحی می کنید که شما را برای سپری کردن زمان بیشتری در آشپزخانه تقویت می کند.

برای طراحی کابینت های دو رنگ طرح های زیادی به وجود آمده و همواره این طرح ها در حال گسترش هستند زیرا این کابینت ها  پرطرفدار و محبوب می باشد و طراحان به دنبال ایده های خاص و متفاوت برای طراحی این کابینت ها هستند.

 

کابینت اشپزخانه دورنگ ؛ کابینتی جذاب و محبوب

در طی سالهای اخیر استفاده از کابینت های آشپزخانه رنگی بسیار رایج شده است و در بیشتر طراحی های هدفمند برای طراحی کابینت ها از دو رنگ استفاده می کنند زیرا در این حالت می توان به ترکیبی عالی و زیبایی بصری و فوق ‌العاده رسید.

بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که استفاده از دو رنگ و ایجاد هماهنگی و هارمونی بین آنها کار بسیار سخت و پیچیده ای می باشد اما باید گفت این طور نیست شما تنها با رعایت  چند نکته ساده می ‌توانید آشپزخانه‌ ای هماهنگ و جذاب طراحی کنید.

کابینت اشپزخانه دورنگ

هنگام استفاده از کابینت های چند رنگ باید به این نکته توجه داشته باشید که از رنگ دوم به عنوان رنگ غالب و پس زمینه استفاده کنید علاوه بر آن شما می توانید بر آمدگی های کابینت آشپزخانه خود را رنگ تیره تر انتخاب کرده تا دو طرف کابینت ها  واضح تر به نظر آید.

زمانی که برای طراحی آشپزخانه خود از کابینت های چند رنگ استفاده می کنید پیشنهاد می‌ شود برای جدا کردن دو رنگ از یکدیگر رنگ سفید استفاده کنید این ترفند  باعث ایجاد تعادل بصری می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

کابینت اشپزخانه

نام این قانون که از رنگ سفید برای تفکیک کردن رنگ ها  استفاده می ‌شود قانون 10-30-60 می ‌باشد. منظور از عدد ۶۰ درصد رنگ اصلی و غالب و همچنین عدد ۳۰ درصد رنگ دوم و عدد ۱۰ نیز در صد رنگ تأکیدی که در اینجا رنگ سفید است می باشد. شما با استفاده از مقدار کمی از رنگ سفید می توانید تاثیر خاصی بر دو رنگ انتخابی دیگر بگذارید.

با استفاده از کابینت های آشپزخانه دو رنگ شما می توانید به راحتی استایل خانه خود را حفظ کنید زیرا این نوع از کابینت ها نه حالتی کاملاً سنتی را دارد و حالتی کاملاً مدرن و نتیجه آن یک دکوراسیون کاملا متفاوت و زیبا خواهد شد.

ممکن است برای بسیاری از شما این اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک چیزی که دوست دارید در خانه خود استفاده کنید اما آن متعلق به فضا و چیدمان خانه شما نباشد و با دکوراسیون شما هماهنگی ایجاد نکنند مثل طرح های نهایی مدرن که برای دکوراسیون سنتی خانه ها مناسب نبوده و چندان جذاب نیست.

در چنین شرایطی شما می توانید شیشه و یا لاک مات متناسب با دکوراسیون خانه شما می باشد استفاده کنید تا  جلوی زیباتر به فضای خانه خود دهید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.