کابینت های دو رنگ آشپزخانه (قسمت دوم)

کابینت های دو رنگ آشپزخانه (قسمت دوم)

کابینت های دو رنگ آشپزخانه (قسمت دوم)

در مقاله قبلی شما با کابینت های آشپزخانه یا دو رنگ و چگونگی ایجاد قانون ده سی شصت در آشپزخانه آشنا شدید در این مقاله نیز قصد داریم ترفند های جذاب و تاثیرگذاری به شما عزیزان پیشنهاد دهیم با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

کابینت دو رنگ

ایجاد نقطه کانونی در کابینت های دو رنگ جایگاه خاص و ویژه ای دارد این نقطه در بیشتر موارد در جزیره آشپزخانه و یا رنگ متضاد که کابینت های آشپزخانه را از هم متفاوت می کند می باشد. این ایده برای طراحی های سنتی ایده کارآمد و  جذاب می باشد.

کابینت دو رنگ - کابینت سازی

در آشپزخانه هایی که از کابینت های دو رنگ استفاده می شود اشتباه به آسانی رخ می دهد و باید دقت و توجه بیشتر در انتخاب رنگ ها انجام گیرد اگر این کار با دقت و رعایت نکات مهم انجام نگیرد ممکن است شما مجبور شوید تمام پروسه  رنگ آمیزی را از اول تکرار کنید.

برای اجتناب از این اتفاق پیشنهاد می شود که از چرخه رنگ در انتخاب رنگ های خود استفاده کنید و از روی آن رنگ ها را انتخاب کرده  و در پایان ببینید که ترکیب آن چگونه به نظر می آید.

علاوه بر آن راه حلی مطمئن و آسان مشورت با طراحان ماهر و کاربلد می باشد و شرکت کابینت گریت برای این کار تیمی ماهر و حرفه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

رنگ هایی که شما برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب می کنید نقش بسیار چشمگیری در میزان مراقبت از آشپزخانه دارد.

حتما شما عزیزان می‌ دانید که آشپزخانه هایی که در آن از کابینت های روشن استفاده می‌ کنند نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد زیرا کثیفی را زودتر نشان می ‌دهند.

البته در کابینت های رنگ تیره گرد و غبار به خوبی نمایان می شود و آنها نیز نیاز به تمیز کاری دارد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت رنگ پولیشی

 

کابینت

به طور کلی شما باید از آشپزخانه دو رنگ خود به خوبی مراقبت کرده و نگذارید کوچک ‌ترین گرد و غبار و یا لکه بر روی کابینت های آشپزخانه شما ایجاد شود و آن را تمیز نگه دارید.

برای این موضوع انتخاب نوع کابینت ها نیز مهم است به عنوان مثال نحوه تمیز کاری کابینت ام دی اف آسان می باشد و به راحتی با یک دستمال تمیز میشود اما به نسبت کابینت کلاسیک که دارای کنده کاری های پیچیده و بیشتری می باشد نحوه تمیز کاری آن نیز به نسبت دشوارتر است.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

ایجاد تناقض در آشپزخانه با کابینت دو رنگ

با طراحی یک جزیره رنگ روشن در آشپزخانه خود می توانید یک تغییر اساسی ایجاد کرده و  فضای یکنواخت و کسل کننده قبل را از آشپزخانه خود حذف کنید.

برای این قسمت رنگ های تیره باعث ایجاد ظاهری زیبا و رسمی می ‌شوند و رنگ ‌های روشن و قوی باعث ایجاد شادی و طراوت و موج مثبت می گردد و زمانی که او دو حالت با همدیگر ترکیب می شوند نتیجه جذاب و دیدنی خواهد!

ایجاد تناقض در آشپزخانه با کابینت دو رنگ

بسیاری از افراد برای کابینت های پایینی رنگ تیره برای کابینت آشپزخانه  بالا رنگ روشن را انتخاب میکنند.

این ایده نیز جذاب و متفاوت می باشد به طور کلی اگر برای آشپز خانه خود ترکیب رنگ ها استفاده کنید به محض ورود شاهد تفاوتی آشکار شده و این تفاوت مستقیماً بر روی روحیه شما تاثیر می گذارد و به شما انرژی مثبت منتقل می کند.

 

سخن پایانی – کابینت دو رنگ

امروزه کابینت های دورنگ بسیار محبوب  و پرطرفدار می باشد زیرا می‌ توانند با استایل خانه شما  هماهنگ شود و فضای آشپزخانه شما را زیباتر کند.

این گونه طراحی ها  مزایای بیشماری دارد که یکی از مهمترین آنها احساسی می باشد که به شما منتقل می کند.

آشپزخانه های خیلی ساده پس از گذشت مدت زمانی باعث می ‌شود که شما از آن فضا خسته و کسل شوید.

سخن پایانی - کابینت دو رنگ

اطراف شما به طرز قابل ملاحظه‌ ای بر روی روحیه شما تاثیر گذار است بنابراین پیشنهاد می ‌شود محیط اطراف خود را با دکوراسیون فوق العاده احاطه کنید.

کابینت های دورنگ انتخابی مناسب، جذاب و زیبا می باشد و شما با استفاده از آن می توانید فضایی متفاوت و خاص را برای آشپزخانه خود طراحی کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.