ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس (قسمت اول)

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس (قسمت اول)

بهترین ترکیب رنگ های کابینت آشپزخانه هایگلاس ( قسمت اول)

اگر شما قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارید و قصد دارید یک تغییر اساسی در منزل خود به وجود آورید یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار آشپزخانه می باشد.

بخصوص در خانه های امروزی که اغلب آشپزخانه ها به صورت اپن طراحی شده و از نشیمن و پذیرایی دید کاملی دارد.

آشپزخانه قلب خانه میباشد و طبیعتاً دکوراسیون آن از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است.

به محض ورود به فضای آشپزخانه اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند کابینت آشپزخانه می باشد.

کابینت های آشپزخانه یکی از مهمترین عناصر آشپزخانه می باشد که رنگ و سبک آن تاثیر چشمگیری بر فضای آشپزخانه می گذارد.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس

یکی از کابینت های محبوب و پر طرفدار آشپزخانه کابینت هایگلاس است در این مقاله قصد داریم بهترین ترکیب رنگهای این کابینت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

رنگ کابینت هایگلاس در زیبایی و جلوه آن تاثیر زیادی دارد و اگر رنگ این کابینت ها از رنگ های روشن باشد خاصیت بازتاب نور آن چند برابر می شود و آشپزخانه شما بزرگتر به نظر خواهد رسید البته کابینت های هایگلاس رنگ تیره نیز جلوه خاص خود را داشته و فضای بسیار شیکی را ایجاد می‌ کند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | color combination cabinet 3

اما استفاده از آنها در آشپزخانه هایی با متراژ کوچک توصیه نمی شود.

اگر شما کابینت های هایگلاس رنگ تیره را دوست دارید می ‌توانید آن را با یک رنگ روشن تر مانند کرم و یا سفید ترکیب کنید.

اگر بخواهیم کابینت های هایگلاس را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم این کابینت ها همان کابینت ام دی اف می باشد که بر روی آن روکش پلکسی گلاس اعمال شده است.

پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که دارای ظاهری شفاف و شیشه ای مانند است.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت هایگلاس آشپزخانه دارای مغزی ام دی اف و روکش پلکسی گلاس میباشد.

مهمترین خاصیت کابینت های هایگلاس درخشندگی و براقیت سطح آن می باشد.

کابینت هایگلاس نور مصنوعی یا طبیعی آشپزخانه را در فضا منعکس میکند و این خاصیت در آشپزخانه های کوچک و کم نور تاثیر زیادی در فضا می گذارد به خصوص اگر از رنگ ‌های روشن آن استفاده کرده باشید.

کابینت های آشپزخانه هایگلاس استحکام ، دوام و مقاومت نسبتاً خوبی دارد و نگهداری از آن آسان می باشد و خیلی راحت تمیز میشود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

رنگ بندی کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت های هایگلاس در طرح ها و رنگهای بسیار متنوع ارائه می گردد انواع طیف های روشن و تیره و رنگ های سرد و گرم و رنگ های خنثی در این کابینت ها موجود می باشد اما رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ این کابینت آشپزخانه است.

کابینت های گلاس سفید رنگ آشپزخانه شما را یکدست  روشن و زیبا میکند و ظاهری پاک و تمیز به آن می بخشد اما ترکیب رنگ سفید با دیگر رنگ ها نیز طرفداران زیادی دارد که در ادامه پرطرفدارترین و محبوب ترین ترکیب رنگ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ بندی کابینت آشپزخانه هایگلاس

ترکیب رنگ کابین  هایگلاس سفید مشکی در حال حاضر به روز ترین و محبوب ترین رنگ کابینت های گلاس است اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است به شما پیشنهاد می شود از این ترکیب رنگ استفاده نکنید و یا اگر هم این ترکیب رنگ را انتخاب کردید از رنگ سفید بیشتر از رنگ مشکی استفاده کنید.

اما در آشپزخانه های بزرگ طراحی کابینت آشپزخانه های هایگلاس با ترکیب رنگی سفید مشکی می تواند آشپزخانه های جذاب و مجلل را برای شما ایجاد کند.

کنتراستی که دو رنگ کاملاً متضاد مشکی و سفید ایجاد می کند بسیار جذاب و خیره کننده است.

اگر به ترکیب رنگ سفید و مشکی علاقه مند هستید که راه های زیادی برای استفاده از این ترکیب رنگ در طراحی آشپزخانه خود دارید.

به عنوان مثال می‌توانید تمام کابینت ها را رنگ سفید و صفحه روی کابینت ها را رنگ مشکی انتخاب کنید و یا برعکس همه کابینت ها را به رنگ مشکی و صفحه کابینت ها را سفید انتخاب کنید.

یک پیشنهاد جالب دیگر برای این ترکیب رنگ کابینت های گلاس این است که کابینت های آشپزخانه را یکدست کابینت هایگلاس سفید استفاده کنید و سپس برای دیوارها کاغذ دیواری های طرح دار به رنگ سفید و مشکی در نظر بگیرید و یا اینکه از صندلی اپن یا وسایل دکوری به رنگ مشکی استفاده کنید.

یکی از ایده‌ های کاربردی دیگر هم استفاده از برچسب های درب کابینت میباشد اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد برای آشپزخانه خود کابینت های گلاس سفید را در نظر گرفته اید می توانید برای بعضی از درب های آن از برچسب های سفید و مشکی استفاده کنید.

یا در غیر این صورت برای این کابینت های سفید  می ‌توانید از کفپوش و فرش سفید و مشکی و یا میز غذاخوری و صندلی با همین ترکیب رنگ استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.