کابینت هایگلاس سفید اکلیلی – قسمت دوم

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی – قسمت دوم

کابینت هایگلاس آشپزخانه سفید اکلیلی ( قسمت دوم)

اگر شما به کابینت بدون دستگیره علاقه دارید  ( البته این مدل از کابینت ها با دستگیره نیز طراحی میشود ) و یا ترجیح می ‌دهید که از امروزی ترین و جدیدترین کابینت ها استفاده کنید کابینت هایگلاس اکلیلی می تواند یک گزینه مناسب و ایده ال برای شما باشد.

اغلب افرادی که علاقمند به کابینت آشپزخانه سفید رنگ می باشد که ترجیح می دهند آن را با سایر رنگها ترکیب کنند.

به این دلیل که به کابینت های گلاس سفید اکلیلی در خود دانه های اکلیل نقره ای و طلایی دارد.

ترکیب این کابینت ها با ابزار و یراق مشکی، طلایی و آیا رنگ قهوه ای در صورتی که به طور محدود از آن استفاده شود جلوه ای زیبا و لاکچری به فضای شما می دهد.

به عنوان مثال می ‌توانید از شیرآلات با دستگیره های رنگ طلایی مات استفاده کنید.

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

نکته دیگر برای آشپزخانه هایی که از کابینت هایگلاس استفاده می‌ کنند این است که استفاده افراد گونه از لوازم براق به مرور زمان می تواند خسته کننده باشد بنابراین اگر از این کابینت ها استفاده می کنید پیشنهاد می شود از صفحه رو کابینتی و کف پوش های مات استفاده کنید.

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

علاوه بر آن باید با استفاده از رنگ های براق و مات تعادل را در فضا حفظ کنیم  تا باعث دل زدگی و خستگی نشود.

و در آخر هم باید  به این موضوع اشاره کرد که کابینت های هایگلاس در برابر رطوبت و نفوذ آب  از خود نشان نمی‌ دهند بنابراین باید در برابر نفوذ آب از آنها مراقبت کرده و اجازه ندهید که سطح آن مرطوب شود البته اگر روکش پلکسی گلاس این کابینت ها دچار آسیب ‌دیدگی و خراش نشود در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشد اما در غیر این صورت ممکن است آب از درز های آن نفوذ کرده و باعث خرابی کابینت ‌ها شود.

 

مزایا و معایب کابینت های گلاس

این مدل از کابینت آشپزخانه نیز مانند سایر مدل ها دارای معایب و مزایایی می باشد که در ادامه آن ها را به طور خلاصه با هم بررسی می ‌کنیم:

یکی از مهم‌ ترین مزایای کابینت آشپزخانه های گلاس  قیمت مناسب آن می باشد.

قیمت این کابینت تنها بالاتر از قیمت کابینت ام دی اف است اما از کابینت هایی مانند کابینت روکش چوب و کابینت ممبران و کابینت چوبی قیمت کمتری دارد.

مزایا و معایب کابینت های گلاس

کابینت های هایگلاس از دو نوع ورق طراحی و تولید می‌ شوند؛ ورق های هایگلاس ایرانی  و ورق های هایگلاس خارجی که طبیعی است قیمت نوع خارجی آن از نوع ایرانی بالاتر میباشد.

از دیگر مزایای آن به ظاهر درخشان و زیبای آن به خصوص در مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی می توان اشاره کرد این کابینت ها دارای انعکاس نور بالایی هستند و تقریباً تمام نوری که از فضا به آن برخورد می ‌کند منعکس می‌شود.

یکی دیگر از مزایای آن  ابزار خوری مناسب و مقاومت  بالای آن می باشد.

زیرا همانطور که در اول  مقاله نیز به آن اشاره کردیم مغز این کابینت از جنس ام دی اف می باشد یکی از مزایای  بسیار مهم ام دی اف ابزار خوری مناسب آن است و کابینت های گلاس نیز همچون کابینت ام دی اف قابلیت ابزار خوری مناسبی داشته و در برابر ضربه مقاوم می باشد.

از معایب این کابینت ها می توان به آسیب پذیری در برابر رطوبت اشاره کرد مغزی کابینت های آشپزخانه هایگلاس از جنس ورق ام دی اف خام میباشد البته روکش پلکسی گلاس که بر روی ام دی اف خام  اعمال می شود مقاومت نسبتاً بالاتری در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد اما اگر خط و خش بر روی آن ایجاد شود و رطوبت بتواند به  مغزیی آن نفوذ کند دچار خرابی می شود.

از دیگر معایب این کابینت ها می ‌توان به خش پذیری و لک پذیری آن نیز اشاره کرد این کابینت ها در برابر خط و خش مقاومت بالایی ندارند و همچنین لکه و اثر انگشت به راحتی بر روی آن باقی می‌ماند و کاملا واضح دیده می شود بنابراین نیاز به تمیز کاری و مراقبت بیشتری است.

ما در این مقاله تنها بخش کوچکی از مزایا و معایب کابینت آشپزخانه هایگلاس را به شما عزیزان معرفی کردیم برای آشنایی بیشتر با این مدل از کابینت آشپزخانه پیشنهاد می شود سایر مقالات مرتبط با کابینت هایگلاس  شرکت کابینت گریت را مطالعه فرمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.