کابینت هایگلاس آشپزخانه سفید اکلیلی – قسمت اول

کابینت هایگلاس آشپزخانه سفید اکلیلی – قسمت اول

کابینت هایگلاس آشپزخانه سفید اکلیلی ( قسمت اول)

اگر شما به کابینت مدرن و همچنین کابینت هایگلاس آشپزخانه علاقه ‌مند هستید حتما می دانید که یکی از زیباترین و پرکاربرد ترین رنگ آن رنگ سفید می باشد.

کابینت هایگلاس سفید رنگ به دلیل سطح براق و درخشنده ای که دارد باعث می شود فضای شما درخشندگی بیشتری داشته و زیباتر به نظر آید این ویژگی ‌ها باعث شده که کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید رنگ یکی از محبوب ترین و زیباترین مدل کابینت در سبک مدرن باشد.

یکی از جدیدترین مدل کابینت های هایگلاس که نسبت به سایر مدل های آن درخشندگی بیشتری دارد کابینت هایگلاس سفید اکلیلی یا شاین می باشد که در ترکیب رنگ آن  از اکلیل های زیبا و درخشان استفاده شده است. و یک کابینت امروزی و مد روز است.

 

کابینت هایگلاس آشپزخانه سفید اکلیلی

مزیت کابینت سفید هایگلاس

به طور کلی کابینت های سفید رنگ از گذشته تا به امروز محبوب و پرطرفدار بوده و در گذر زمان خسته‌ کننده نمی ‌شود و از مد نمی ‌افتد.

مزیت کابینت سفید هایگلاس

اگر به دکوراسیون  خانه و آشپزخانه ‌های زمان گذشته تا به امروز توجه کنیم متوجه این موضوع خواهید شد که همواره کابینت ‌سفید رنگ یک پای ثابت دکوراسیون آشپزخانه بوده و این موضوع به دلیل مزایا و ویژگی ‌های رنگ سفید می باشد:

  1. به طور کلی اگر برای رنگ کابینت های آشپزخانه رنگ سفید در نظر گرفته شده باشد به خصوص اگر نوع و جنس آن کابینت هایگلاس سفید رنگ باشد فضای آشپزخانه در دلبازتر و بزرگ تر از آنچه که هست به نظر می رسد و این موضوع بخصوص در فضاهای کوچک بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث میشود آشپزخانه بسته و دلگیر به نظر نیاید.
  2. کابینت های رنگ روشن نور را با شدت بیشتری انعکاس می دهند بنابر این برای فضا های فاقد پنجره و کم نور بهترین گزینه می باشد و باعث می‌ شود که آشپزخانه روشن تر و دلباز تر به نظر برسد.
  3. یکی از ویژگی های رنگ سفید القاء حس پاکیزگی می باشد کابینت آشپزخانه به این رنگ باعث می‌ شود که به مخاطب القا شود که وارد یک فضای پاکیزه و تمیز می شود البته طبیعی است که این رنگ  کابینت ها به نگهداری و تمیزی بیشتری نیاز دارد.
  4. کابینت های رنگ سفید رنگ با دیگر رنگ ها سازگاری داشته و می توان گفت همه رنگ ها ترکیب رنگ زیبایی به وجود می آورد و دست شما در انتخاب رنگ دکوراسیون خانه می باشد.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت های گلاس سفید اکلیلی یا شاین امروزه بسیار پرطرفدار می باشد و یک کابینت مد روز است.

این کابینت آشپزخانه از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلاس سفید همراه با اکلیل طراحی و تولید می ‌شود.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

پوشش پلکسی گلاس از جنس پلاستیک می باشد که دارای ظاهری شیشه  مانند و شفاف است و باعث می ‌شود سطحی که به وسیله آن پوشانده شده است بسیار درخشنده شده و ظاهری براق داشته باشد.

برخورد نور با کابینت آشپزخانه های گلاس سفید اکلیلی باعث ایجاد سطحی بسیار براق و درخشان تری نسبت به دیگر مدل های کابینت هایگلاس میشود و جلوه ای درخشان ، زیبا و مدرن به آشپزخانه شما می دهد.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی برای چه آشپزخانه ای مناسب است؟

معمولا برای استفاده از رنگ های روشن محدودیتی وجود نداشته و شما می ‌توانید به راحتی از این کابینت آشپزخانه در هر نوع فضای استفاده کنید و تنها سبک دکوراسیون و سلیقه شماست که تعیین کننده رنگ کابینت ها می باشد نه محدودیت فضا.) تنها رنگ های روشن مانند سفید)

کابینت های گلاس سفید اکلیلی برای چه آشپزخانه ای مناسب است؟

اما می توان گفت که استفاده از کابینت آشپزخانه سفید آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند الزام و بیشتری دارد زیرا باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا انبساط فضای دیداری می گردد.

علاوه بر آن کابینت آشپزخانه رنگ روشن  بخصوص سفید رنگ راحت تر با دیگر رنگ های دکوراسیون ترکیب شده و با دیگر بخشهای خانه همخوانی و هماهنگی پیدا می کند‌.

اگر شما علاقمند به طراحی آشپزخانه ساده و خلوت می باشید کابینت هایگلاس سفید اکلیلی یک گزینه مناسب می باشد زیرا به دلیل جلوه زیبا و ظاهر درخشنده که دارد می تواند فضایی شیک را برای شما ایجاد کند.

در اصل ظاهر درخشنده این کابینت ها سادگی کابینت آشپزخانه شما را پوشش داده و جلوه ای جذاب و زیبا به آن می ‌بخشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.