کابینت هایی با درب شیشه ای

کابینت هایی با درب شیشه ای

کابینت هایی با درب شیشه ای

کابینت ها به عنوان اصلی‌ترین تجهیزات در آشپزخانه وجود دارند که باعث نظم دهی فضا می گردند. آشپزخانه ها تا سال‌های پیش معمولاً در دیدرس مهمان ها وجود نداشتند و اما امروزه با توجه به سبک های معماری جدید؛ آشپزخانه ها در معرض دید قرار می‌گیرند و به عنوان اصلی ترین قسمت در منزل به حساب می آید.

کابینت ها انواع مختلفی دارند که در سبک های گوناگون می توانند اجرا شوند.

معمولاً فضای زیبا و مدرن و انتخاب کابینت های آشپزخانه صحیح می‌تواند آشپزخانه ای جذاب را به وجود بیاورند که افراد در آن احساس رضایت داشته باشند. اما مبحثی که در خصوص آن می‌خواهیم صحبت کنیم کابینت های آشپزخانه با درب شیشه هستند.

 

کابینت هایی با درب شیشه ای

کابینت های آشپزخانه با درب شیشه ای

همانطور که از نام این کابینت ها مشخص است درب آنها شیشه‌ای است و معمولاً جنس بدنه آنها متناسب با سلیقه مشتریان انتخاب می شود.

کابینت‌هایی که درب شیشه‌ای دارند پدیده جدیدی نیستد و در سال‌های گذشته از آن استفاده می شده است.

در آشپزخانه های قدیمی معمولاً به عنوان دکور از درب های شیشه ای استفاده می کردند تا وسایل تزیینی را در پشت آن قرار دهند این سبک از کابینت ها به مرور زمان جای خود را به کابینت های مدرن دادند و توانستند نمونه های متنوعی از کابینت های با درب شیشه ای را در دنیای امروز به وجود بیاورند.

 

انواع کابینت های آشپزخانه با درب شیشه ای

برای انتخاب کابینت‌های درب شیشه ای می توان از شیشه مات و شفاف استفاده کرد.

کابینت

کابینت

این نوع شیشه مات معمولاً در مواردی قرار می‌گیرد که وسائل کمتر در معرض دید قرار داشته باشند اما در شیشه های شفاف معمولاً وسیله هایی که در پشت آن قرار می‌گیرند باید با نظم چیدمان شده باشند و به عنوان وسایل لوکس در نظر گرفته شوند.

در بیشتر خانه هایی که سبک شیشه مات را انتخاب می کنند از طرح کابینت های درب شیشه ای برای آشپزخانه استفاده می‌کنند.

اگر ظروفی دارید که دوست دارید همیشه آنها را تماشا کنید و از دیدن آنها لذت می برید بهتر است که درب برخی از کابینت ها را به وسیله شیشه انتخاب و اجرا کنید.

 

مزیت استفاده از کابینت های درب شیشه ای

یکی از مهمترین مزیت‌هایی که برای کابینت‌های با درب شیشه ای وجود دارد این است که فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهند به دلیل اینکه عمق دیوار آشپزخانه عقب تر دیده می شود. این مسئله به راحتی در خانه می تواند به وسیله این کابینت ها اجرا گردد‌.

این کابینت ها در سبک های مدرن و امروزی و هم در سبک های کلاسیک و سنتی اجرا شوند.

در گذشته از این سبک ها در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شده اما پس از گذشت زمان و رشد صنعت مد همه چیز به صورت جدیدتر در آمده و در آشپزخانه های امروزی دیده می شود.

آشپزخانه

آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه قابل اجرا در سبک مدرن و کلاسیک هستند و برای اینکه متراژ کوچک و بزرگ دارند هم می توانند به راحتی اجرا گردند.

شیشه از متریال هایی است که با هر متریال دیگری می‌تواند به خوبی ادغام شود.

شیشه به عنوان یکی از اصلی ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که امروزه جایگاه خود را در طراحی آشپزخانه بیشتر کرده است.

تنوع بالایی که در اجرای درب کابینت ها وجود دارد باعث شده است که افراد بسیاری اقدام به تهیه این کابینت برای آشپزخانه خود بزنند.

چنانچه از وسایل لوکس و زیبا در آشپزخانه استفاده می کنید می توانید به وسیله نورهای مخفی و مهتابی‌های کوچک آنها را با یکدیگر ادغام کنید و در کنار کابینت‌های درب شیشه ای آشپزخانه جذاب را در اختیار داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.