تمیز و سفید نگه داشتن کابینت های آشپزخانه

تمیز و سفید نگه داشتن کابینت های آشپزخانه

تمیز و سفید نگه داشتن کابینت های آشپزخانه

کابینت هایی که در آشپزخانه قرار می گیرد معمولا با رنگ‌های سفید انتخاب می‌شوند.

رنگ سفید زمانی درخشان و تمیز مشاهده می شود که به صورت مداوم آن را تمیز نگه دارید و از آن مراقبت کنید.

یکی از مسائلی که برای افراد در منزل وجود دارد این است که چگونه کابینت های سفید را همیشه تمیز نگه داریم. انتخاب کابینت های سفید باعث می شود که فضای آشپزخانه زیباتر به نظر برسد اما بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که چگونه هر روز آن را تمیز نگاه داریم کابینت های سفید می توانند به عنوان بهترین گزینه در آشپزخانه ها وجود داشته باشند تا فضا بزرگ تر دیده شود اما نگاهداری آنها نیاز به سخت کوشی دارد و باید به صورت مداوم از آن مراقبت نمایید.

 

تمیز و سفید نگه داشتن کابینت های آشپزخانه

نگهداری از کابینت های سفید

در اشپزخانه ها معمولاً به صورت مداوم افراد در حال آشپزی و شستن وسایل هستند برای همین ممکن است اثرات چربی و لکه ها بر روی کابینت ها ریخته شود و پس از مدتی لکه ها تبدیل به چربی های سخت شوند و تمیز کردن آنها تبدیل به کاری سخت برایت شود ودچار مشکل گردید.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

اما اگر قصد این را دارید که این کابینت آشپرخانه را با رنگ های سفید برای آشپزخانه خود استفاده کنید تنها مراقبت از آنها را جدی بگیرید.

در برخی از کابینت هایی که برای آشپزخانه با رنگ سفید انتخاب شده اند مشاهده می‌کنیم که به مرور زمان زرد شدن آنها صورت می‌گیرد.

اما علت آن این است که نور مستقیم خورشید بر روی آنها تابیده می شود و به تدریج کابینت ها باعث می‌شوند که رنگ خود را از دست بدهند و به زرد کمرنگ تبدیل شوند.

برای مقابله از این فرایند بهتر است که از پرده های ضخیم استفاده کنید و یا کابینت‌ها را در معرض نور مستقیم قرار ندهید.

کابینت

کابینت

یکی دیگر از دلایلی که باعث زرد شدن صفحه کابینت و سطح آن ها می شود مجاورت آن در برابر اجاق گاز است.

هنگامی که شروع به پخت و پز می‌کنید بخار و بوی غذا به شکل ذرات بر روی سطح کابینت ها قرار می گیرد اما اگر اقدام به تمیز کردن روزانه این سطح آن‌ها نکنید کابینت ها شروع به زرد شدن می‌کنند و دیگر نمی‌توان آنها را کاری کرد.

اما موضوع اصلی اینجاست!

در دنیای امروزه موضوعی نیست که برای آن راهکاری وجود نداشته باشد برای همین نگران این موضوع نباشید به دلیل اینکه راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند سطح کابینت آشپرخانه را از زرد شدن مصون بدارد.

 

چگونه رنگ زرد روی کابینت ها را برطرف کنیم؟

این نمونه از کابینت ها را می توان با مخلوطی از سرکه و آب گرم و یک قاشق جوش شیرین همراه کنید و بر روی سطح کابینت آشپرخانه اسپری کنید.

برای سفید شدن کابینت ها می توانید ماهی یک بار این محلول را بر روی کابینت ها اسپری کنید تا چربی ها را از روی آنها بزداید.

در موارد دیگر کثیفی ظاهر آشپزخانه‌ها با انباشته شدن لایه های چربی است که از پاشیده شدن روغن ها و غذاها بر روی کابینت ها قرار می گیرد.

پاک کننده و تمیز کننده های مختلفی وجود دارند که می توانید آنها را بر روی سطوح مورد نظر اسپری کنید و در نهایت به وسیله پارچه کتانی که مرطوب شده آن را تمیز کنید و سپس به وسیله پارچه دیگر آن را خشک نمایید.

اما دقت داشته باشید که مواد شوینده ای را انتخاب کنید که مختص به همان متریال باشد به دلیل اینکه برخی از مهمترین آنها در برابر مواد شیمیایی مقاومت کمی از خود نشان می دهند و اگر حواستان نباشد به مرور زمان دچار تخریب خواهد شد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.