کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید طلایی

بیشتر افراد این تصور را دارند  که ترکیب رنگ طلایی و سفید تنها مخصوص کابینت کلاسیک و کابینت چوبی می باشد اما در واقع اینطور نیست کابینت های گلاس سفید طلایی انقدر شیک و زیبا می باشد که شما را متقاعد می‌ کند از این ترکیب رنگ و در آشپزخانه خود استفاده کنید؛

البته اگر شما از این ترکیب رنگ خوشتان بیاید و مطابق با سلیقه شما باشد.

 

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس چیست و دارای چه ویژگی هایی است؟

هایگلاس یکی از جدیدترین متریال های می باشد که امروزه در ساخت کابینت مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ویژگی های جذاب و قابل توجهی  است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند، دارای ظاهری براق و درخشان و قدرت انعکاس نور بالا از ویژگی های بارز این کابینت ها می باشد مخصوصاً اگر رنگ آن روشن انتخاب شود.

های گلاس سفید طلایی - تصویر یک

جنس کابینت هایگلاس ، ام دی اف خام می باشد که به وسیله روکش پلکسی گلاس پوشش داده شده است این لایه به وسیله چسب های بسیار قوی به ورق های ام دی اف چسبانده می‌ شود و مسلماً کیفیت چسب های به کار رفته و لایه پلکسی گلاس و خود ام دی اف خام در کیفیت نهایی بسیار تاثیرگذار است.

هر چقدر های گلاس درخشان و براق تر باشد و سطح آن صیقلی و صاف تر باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر آن می باشد و لازم به ذکر است که به دلیل اینکه گران می باشد این لایه تنها در یک طرف ورق ام دی اف استفاده می شود و در دیگر سمت های آن از متریال های ارزان تری استفاده می کنند اگر کابینت های آشپزخانه شما جوری طراحی شدند که نمای دو طرف آن دیده می شود باید در دو طرف ورق های گلاس که به صورت قرینه به همدیگر وصل شدن استفاده کنید.

های گلاس سفید طلایی - تصویر دو

حال شاید برای شما این سوال پیش آید که لایه پلکسی گلاس چیست این لایه از جنس پلاستیک می باشد اما ظاهر ان مثل شیشه براق و درخشان  است وزن آن از شیشه کمتر میباشد و به  دلیل این که جنس آن پلاستیکی است از شیشه زودتر بر روی  آن خط و خش ایجاد می شود بنابراین نیازمند به مراقبت های بیشتری می باشد.

برای مشاهده ی قیمت کابینت روی این لینک کلیک کنید.

 

کابینت سفید طلایی های گلاس انتخاب مدرن و با شکوه

رنگ سفید از زمانهای گذشته تا کنون مورد علاقه بسیاری از مردم بوده و دلیل آن پاکی، زیبایی و بازتاب نور فوق ‌العاده آن نسبت به دیگر رنگ ها می باشد علاوه بر آن رنگ طلایی نیز از زمان گذشته نماد شکوه و اشرافیت بوده و در هر فضایی که قرار گیرد نتیجه آن یک دکوراسیون لاکچری و لوکس خواهد بود البته اگر طراحی آن درست و اصولی باشد با قرار دادن این دو رنگ در کنار هم و ترکیب آن شما می توانید یک دکوراسیون فوق العاده زیبا و شیکی را به وجود آورید.

های گلاس سفید طلایی - تصویر سه

و به دلیل اینکه  کابینت های گلاس براق و درخشنده میباشد ویژگی دو رنگ طلایی و سفید را بیشتر به فضا و افراد منتقل می کند.

 

نکاتی که باید در انتخاب کابینت سفید طلایی های گلاس با آن توجه کرد

هر نوع کابینت که با هر متریال و رنگی باشد ویژگی های مختص به خود را دارد و شما با دانستن آنها می توانید فضای جذاب ‌تری طراحی کرده و انتخاب هوشمندانه تری را داشته باشید.

 

ظاهری ساده و شکیل

کابینت های گلاس در سبک مدرن طراحی شده و ظاهری  بسیار ظاهری ساده و بی آلایشی دارد که زیبایی آن وابسته به  درخشندگی و براقی و همچنین رنگ‌ های انتخابی زیبای آن است.

کابینت های گلاس سفید طلایی ظاهر فوق العاده شکیل و ساده ای دارند که شکوه رنگ طلایی به لوکس بودن آن می افزاید.

 

مناسب برای فضاهای بزرگ و کوچک

های گلاس سفید طلایی - تصویر چهار

برای طراحی آشپزخانه های کوچک رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها می باشد بنابر این اگر آشپزخانه شما کوچک میباشد کابینت سفید طلایی های گلاس یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد زیرا رنگ سفید به بزرگتر و دلباز تر جلوه دادن فضای آشپزخانه شما کمک می کند کابینت های هایگلاس با انعکاس نور بالایی که دارند باعث درخشنده تر و پر نور تر شدن آشپزخانه شما می شود استفاده از رنگ طلایی در کنار آنها نیز باعث می‌ شود فضای شما از سادگی و یکنواختی و همین چنین از سردی آن کم شود.

 

مناسب برای آشپزخانه های کم نور

همانطور که اشاره کردیم کابینت های گلاس سفید طلایی انعکاس نور دارد و اگر آشپزخانه شما فاقد پنجره است و یا کم نور است این یکی از بهترین گزینه ها می باشد این کابینت ها به دلیل درخشندگی و براق بودن مخصوصاً رنگهای روشن آن به طور کامل نور را به فضا انعکاس می دهند.

 

کم دوام آن در برابر نفوذ رطوبت و آب

کابینت های گلاس جز کابینت های ضد آب نمی باشد زمانی که از این نوع کابینت در آشپزخانه خود استفاده می کنید باید بیشتر از آنها مراقبت کنید که رطوبت به آن نفوذ نکند و اگر قسمتی از آن خیس شد سریع آن را خشک کنید بدیهی است که هر چه نگهداری از کابینت ها بهتر و بیشتر باشد عمر طولانی تری نیز خواهد داشت به خصوص کابینت های گلاس سفید طلایی که زیبایی و درخشندگی آن جلوه گر می باشد.

 

نیاز بیشتر تمیز کاری

اگر در آشپزخانه خود از این کابینت ها استفاده میکنید باید آن را در فواصل کوتاهی تمیز کنید این سبک و رنگ کابینت حتی  اثر انگشت و لکه های کوچک را نمایان میکند.

 

رنگ طلایی را افراطی استفاده نکنید

در واقع رنگ طلایی زمانی جلوه و زیبایی خود را نمایان می کند که از آن به طور محدود و کم در یک محیط استفاده شود اگر در استفاده از این رنگ در آشپزخانه و چه در کابینت های خود زیاده روی کنید زیبایی خود را از دست داده و به اصطلاح توی ذوق می‌زند این رنگ باید سهم کوچکی از دکوراسیون سفید شما را به خود اختصاص دهد نه بخش عمده، به عنوان مثال استفاده از یک خط باریک طلایی براق کابینت سفید می تواند جلوه فوق العاده زیبا و لوکس را به وجود آورد.

های گلاس سفید طلایی - تصویر پنج

در دستگیره ها نیز می توانید استفاده کنید نوعی از کابینت مدرن فاقد دستگیره هستند اما اگر شما می خواهید از کابینت های گلاس سفید طلایی استفاده کنید پیشنهاد می شود که به این دلیل این که این کابینت ها بسیار لک پذیر هستند از کابینت های مدرن دسته دار استفاده کنید زیرا اگر بدون دست گیره باشد هر بار که کابینت را باز و بسته می کنید لکه دست شما روی کابینت باقی خواهد ماند استفاده از کابینت های دسته دار که دستگیره های آن به رنگ طلایی می باشد نمایی لوکس و زیبا را در آشپزخانه شما به وجود می آورد.

 

خرید کابینت هایگلاس سفید طلایی برای عروس

کابینت هایگلاس سفید طلایی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌‌ها برای عروس‌‌ها است. این کابینت‌‌ها ظاهری مدرن و لوکس دارند و به آشپزخانه شما جلوه ای شیک و مدرن‌ می‌بخشند. در ادامه چند نکته برای خرید کابینت هایگلاس سفید طلایی برای عروس آورده شده است:

  • اندازه آشپزخانه خود را در نظر بگیرید: اگر آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت‌‌های کم عمق‌تر را انتخاب کنید تا فضای بیشتری را ذخیره کنید. اگر آشپزخانه بزرگی دارید، کابینت‌‌های عمیق‌تر گزینه بهتری هستند.
  • سبک آشپزخانه خود را در نظر بگیرید: اگر آشپزخانه شما سبک مدرن دارد، کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی گزینه مناسبی هستند. اگر آشپزخانه شما سبک سنتی یا کلاسیک دارد، کابینت‌‌های چوبی یا کابینت‌‌های با روکش چوب گزینه بهتری هستند.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید: کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی معمولاً گران‌تر از سایر انواع کابینت‌‌ها هستند. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید تا گزینه‌‌های مناسب را در نظر بگیرید.
  • مقاومت در برابر لک و خط و خش را در نظر بگیرید: کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی نسبت به سایر انواع کابینت‌‌ها بیشتر مستعد لک و خط و خش هستند. اگر نگران این موضوع هستید،‌ می‌توانید از کابینت‌‌های هایگلاس با روکش چوب یا کابینت‌‌های هایگلاس با پوشش مقاوم در برابر لک و خط و خش استفاده کنید.

به جزئیات توجه کنید: هنگام خرید کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی، به جزئیات مانند دستگیره ها، لولاها و یراق آلات توجه کنید. جزئیات زیبا‌ می‌تواند به کابینت‌‌های شما ظاهری لوکس و مدرن ببخشد.

 

مزایای کابینت هایگلاس سفید طلایی برای عروس

کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی مات ظاهری نرم و ملایم دارند. این کابینت‌‌ها برای آشپزخانه‌‌های کوچک گزینه مناسبی هستند زیرا نور را به خوبی منعکس‌ می‌کنند و فضا را بزرگتر نشان‌ می‌دهند. کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی براق ظاهری درخشان و چشمگیر دارند. این کابینت‌‌ها برای آشپزخانه‌‌های بزرگ گزینه مناسبی هستند زیرا نور را به خوبی منعکس‌ می‌کنند و فضا را بازتر نشان‌ می‌دهند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | antique brass hardware ink

کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی با روکش چوب ترکیبی از ظاهر مدرن کابینت‌‌های هایگلاس با گرمی و زیبایی چوب است. این کابینت‌‌ها برای آشپزخانه‌‌هایی با سبک مدرن یا سنتی گزینه مناسبی هستند. هنگام خرید کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی، مهم است که از یک تولید کننده معتبر خرید کنید. کابینت‌‌های با کیفیت بالا از مواد بادوام ساخته شده اند و سال‌‌ها دوام‌ می‌آورند.

 

نکات اضافی برای عروس‌‌ها!

  • اگر بودجه محدودی دارید،‌ می‌توانید کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی دست دوم را خریداری کنید. کابینت‌‌های دست دوم معمولاً ارزان‌تر از کابینت‌‌های نو هستند و‌ می‌توانند ظاهری جدید و مدرن به آشپزخانه شما ببخشند.
  • اگر‌ می‌خواهید کابینت‌‌های هایگلاس سفید طلایی خود را سفارشی کنید،‌ می‌توانید با یک تولید کننده کابینت مشورت کنید. تولید کنندگان کابینت‌ می‌توانند کابینت‌‌هایی با اندازه، سبک و رنگ دلخواه شما تولید کنند.

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات (٪)

  1. آواتار سانیا
    سانیا
    آذر ۱۶, ۱۴۰۲ at ۱:۰۸ ب.ظ

    من عاشق این مدلم لطفا بگید چجوری سفارش بدم

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۱۶, ۱۴۰۲ at ۱:۱۹ ب.ظ

      برای مشاوره کاملا رایگان و تخصصی با مهندس میرزایی می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس گرفته و یا از مشاوره واتساپی به همین شماره استفاده کنید.

  2. آواتار Hamed
    Hamed
    آذر ۱۶, ۱۴۰۲ at ۱:۳۶ ب.ظ

    قیمت‌هارو چطور میشه استعلام گرفت؟

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۱۶, ۱۴۰۲ at ۱:۴۲ ب.ظ

      حامد عزیز، برای استعلام قیمت و مشاوره کاملا رایگان و تخصصی با مهندس میرزایی می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس گرفته و یا از مشاوره واتساپی به همین شماره استفاده کنید.

  3. آواتار فاطمه
    فاطمه
    آذر ۱۷, ۱۴۰۲ at ۵:۲۲ ب.ظ

    ممنون بابت مطالب مفید خیلی خوبن تصاویر مرسی

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۱۷, ۱۴۰۲ at ۵:۳۹ ب.ظ

      از همراهی و دلگرمی شما دوستان عزیز سپاسگزاریم.

  4. آواتار رها
    رها
    آذر ۲۱, ۱۴۰۲ at ۷:۴۰ ب.ظ

    چقدر قشنگه خیلی خوشم اومد

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۲۲, ۱۴۰۲ at ۸:۴۷ ق.ظ

      خوشحالیم که مورد پسند شما قرار گرفته رها جان، ممنون از لطفتون.

  5. آواتار سهراب احمدی
    سهراب احمدی
    آذر ۲۱, ۱۴۰۲ at ۸:۱۳ ب.ظ

    امیدوارم همیشه موفق باشید
    مطالب خوبی بود

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۲۲, ۱۴۰۲ at ۸:۴۳ ق.ظ

      سپاس از شما جناب احمدی همچنین شما ممنون که همراهمون هستید.

  6. آواتار sara
    sara
    آذر ۲۲, ۱۴۰۲ at ۱۲:۲۱ ب.ظ

    بسیار دلنشینه و جذاب

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۲۳, ۱۴۰۲ at ۶:۳۸ ب.ظ

      ممنون از شما سارای عزیز.

  7. آواتار اسدی اویسی
    اسدی اویسی
    آذر ۲۳, ۱۴۰۲ at ۵:۳۶ ب.ظ

    سپاس مطلب خوبی بود

    • آواتار تیم محتوا
      تیم محتوا
      آذر ۲۳, ۱۴۰۲ at ۶:۴۴ ب.ظ

      سپاس از شما خانم اویسی عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.