هزینه بازسازی اداری چقدر است؟

رشد هدف هر کسب و کاری است، بنابراین این دردسرهای رو به رشد معمولا اجتناب ناپذیر هستند. سوال این است که چگونه باید با آنها برخورد کرد؟ با فرض اینکه نمی‌خواهید یا نمی‌توانید محل کسب و کار خود را تغییر دهید، سه گزینه دارید: می‌توانید فضای موجود خود را مجدداً پیکربندی، بازسازی یا طراحی مجدد کنید تا آن را کاربردی‌تر کنید. هر دوره مزایا و معایبی دارد.

 

بازسازی اداری دفتر

لوازم اداریبازسازی اداری می تواند شامل ارتقاء فضای فعلی شما با مبلمان و کفپوش جدید، تغییر کاربری مبلمان موجود یا ترکیبی از هر دو باشد. هنگامی که دفتر خود را مجدداً پیکربندی می کنید، می توانید فضای مجهز به دفاتر خصوصی را به یک مفهوم دفتر باز تبدیل کنید یا بالعکس. تغییر و بازسازی اداری دفتر شما می تواند فضای بیشتری را داشته باشد و با کمترین اختلال، کارایی بیشتری داشته باشد. این گزینه بسیار ارزان تر از یک پروژه بازسازی است. از آنجایی که تغییراتی که در پیکربندی مجدد ایجاد می‌کنید به راحتی قابل تغییر هستند، اگر پیش‌بینی می‌کنید که نیاز به تغییر تنظیمات خود در آینده دارید، این یک رویکرد هوشمندانه است. اشکال این روش این است که تغییراتی که می‌توانید انجام دهید بسیار محدودتر از تغییراتی است که در یک بازسازی اداری وجود دارد.

 

محاسبه هزینه بازسازی اداری

هزینه بازسازی اداری به دلیل عوامل مختلف برای هر پروژه اداری متفاوت است و این امر تعیین استانداردی برای هزینه بازسازی خانه را دشوار می‌کند. بنابراین برای شفافیت بیشتر، لازم است که درک روشنی از عوامل موثر بر هزینه بازسازی ساختمان داشته باشیم. که عبارتند از:

  • مدت زمان پروژه اداری
  • مصالح مورد استفاده در دفتر
  • دستمزد متخصصان
  • شرایط محیطی محل بازسازی

 

هزینه بازسازی اداری چقدر است؟

همانطور که اشاره شد، قدم اول بازسازی باید برآورد هزینه بازسازی خانه باشد. در صورتی‌ که هزینه بازسازی کل خانه برای شما زیاد است. بهترین کار ایجاد کمی تغییر در خانه است که می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی داشته باشد و فضای مورد استفاده را کاربردی‌تر کند. برای مثال با برداشتن یک یا چند دیوار، نصب کاغذ دیواری یا نقاشی دکوراسیون خانه را می‌توان بهبود داد. قسمت‌های مختلف خانه که باید بازسازی شود هم در تعیین هزینه بازسازی خانه اثرگذار است. بازسازی خانه شامل بخش‌های داخلی منزل مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پذیرایی و اتاق‌ها یا مشاعات مانند آسانسور و پارکینگ است:

  • هزینه بازسازی سرویس بهداشتی اداری: هزینه بازسازی بخش‌های دیگر، مانند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی، از دیگر عوامل افزایش‌دهنده، هزینه بازسازی منزل است. هزینه بازسازی سرویس بهداشتی شامل کارهایی مثل نصب توالت فرنگی، تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی، تعویض روشویی و شیرآلات و تعمیر بخش‌هایی که بر اثر رطوبت آسیب دیده‌اند، است. تغییر این بخش‌ها و رفع خرابی‌های موجود هر کدام به طور جداگانه هزینه‌ای دارد که بر مبلغ نهایی هزینه بازسازی توالت تاثیر دارد.
  • هزینه بازسازی آشپزخانه و آبدارخانه اداره: از مهم‌ترین قسمت‌ها آشپزخانه است. اگر قصد دارید، آشپزخانه را به طور کامل بازسازی کنید و تمام قسمت‌هایش را تغییر دهید در نظر داشته باشید که هزینه بازسازی آشپزخانه بخش زیادی از هزینه بازسازی آپارتمان را تشکیل می‌دهد. البته برند و متریالی که برای قسمت‌های مختلف آشپزخانه اعم از کابینت، کاشی، سرامیک کف، شیرآلات و سینک به کار می‌برید، هزینه بازسازی آشپزخانه را تغییر می‌دهد.

 

قیمت بازسازی ساختمان اداری

هزینه بازسازی اداریهمان طور که گفتیم بازسازی داخلی ساختمان شامل موارد گوناگونی می‌شود. در بازسازی بخش‌های داخلی اجرت اقداماتی مانند گچ کاری، نقاشی دیوارها، تغییر کفپوش، نصب کاغذ دیواری و نصب شومینه بر قیمت بازسازی خانه تاثیرگذار هستند. همچنین حدود قیمت مصالحی که برای گچ کاری، نقاشی و تغییر حمام و دستشویی انتخاب می‌کنید، بر قیمت بازسازی آپارتمان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. به طور مثال کاغذ دیواری دارای رده‌های قیمتی بسیار متفاوتی است؛ از کاغذ دیواری‌های‌ معمولی با سطح قیمت متوسط تا کاغذ دیواری‌های لوکس با قیمت بسیار بالا. پس با توجه به بودجه‌ای که برای بازسازی خانه در نظر دارید، متریال را انتخاب کنید. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه بپیمانکاری ساختمان، مبلغ دستمزد کارگر ساختمان و پیمانکار ساختمان است. برای انجام پروژه‌های بزرگ مانند بازسازی خانه کلنگی که خدمات متنوع‌تری احتیاج دارند و مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامند، قیمت پیمانکاری ساختمان بالا می‌رود. همچنین هزینه پیمانکاری ساختمان و به طور کلی کارهای ساختمانی در بعضی فصول سال مانند زمستان، به دلیل شرایط آب و هوایی، بیشتر می‌شود. همچنین تخریب ساختمان شامل مراحل متعددی مثل حمل و بازیافت نخاله ساختمانی است. به طورکلی، عوامل متعددی بر هزینه تخریب خانه تأثیر می‌گذارند. که عبارتند از:

  • اندازه ساختمان اداری: از اولین عواملی که قیمت تخریب خانه را تعیین می‌کند. تخریب ساختمان‌های بزرگ‌تر در مقایسه با تخریب سازه‌های کوچک‌تر نیاز به تجهیزات، نیروی کار و زمان بیشتری خواهد داشت. به طور طبیعی، قیمت تخریب ساختمان بزرگ بیشتر خواهد بود.
  • مصالح ساختمان اداری: همه ساختمان‌ها از مصالح یکسانی ساخته نشده‌اند. اکثر ساختمان‌ها از چوب، بتن یا فلز ساخته شده‌اند. هزینه تخریب سازه‌های چوبی در مقایسه با قیمت تخریب چارچوب‌های بتنی یا فلزی ارزان‌تر است.
  • پاکسازی و حمل نخاله ساختمان اداری: پاکسازی و حمل نخاله ساختمانی بخش جدایی‌ناپذیر از روند تخریب است. بنابراین هزینه حمل نخاله، عامل دیگری در قیمت تخریب سازه است. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که مقدار و نوع قلوه سنگ‌هایی که باید حمل شود هم در هزینه تخریب ساختمان موثر است.

 

کاهش هزینه بازسازی اداری با طراحی مجدد

اگر دلیلی که می‌خواهید دفتر خود را ارتقا دهید عمدتاً ناشی از نگرانی‌های زیبایی است و می‌خواهید دفتری را مدرن کنید که قدیمی است و یا مجهز به مبلمان کهنه یا غیر کاربردی است، طراحی مجدد و یک بازسازی تجاری ممکن است بهترین گزینه شما باشد. طراحی مجدد دفتر مانند یک تجدید کننده دفتر است. ممکن است شامل تغییر طرح روشنایی شما، سرمایه گذاری روی میزهای ایستاده، رنگ آمیزی مجدد یا ارتقاء مبلمان شما باشد. هر چه یک محل کار جذاب تر باشد، کارکنان شادتر خواهند بود. شما همچنین یک تصویر مدرن و حرفه ای به مشتریان خود ارائه خواهید داد. ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که صرفاً بهبود ظاهر دفتر خود و سرمایه گذاری روی مبلمان و لوازم جانبی جذاب ممکن است روحیه محل کار و حفظ کارمندان را بهبود بخشد. حتی تغییر جزئیات به ظاهر جزئی، مانند رنگ دیوارها یا لوازم جانبی شما، می تواند مزایای بزرگی را به همراه داشته باشد. طبق مطالعه ای که توسط شرکت معماری Gensler انجام شده است، یک محل کار با طراحی خوب می تواند بهره وری را تا 20٪ افزایش دهد!

 

نوسازی اداری

برخلاف بازسازی اداری و طراحی مجدد دفتر که ساختار ساختمان را تغییر نمی دهد، نوسازی های اداری دقیقاً این کار را انجام می دهند: آن ها فضای داخلی یک دفتر را تغییر می دهند در حالی که پوسته بیرونی دست نخورده باقی می ماند. همچنین مزیت بازسازی دفتر این است که به شما امکان می دهد فضای خود را کاملاً مطابق با مشخصات دقیق خود تغییر دهید. اگرچه این تحول یک شبه اتفاق نمی افتد. بازسازی دفتر یک پروژه ساخت و ساز عمیق است احتمالاً هفته ها یا ماه ها طول می کشد و پر سر و صدا، نامرتب و وقت گیر خواهد بود.

بسته به محدوده بازسازی اداری، ممکن است ادامه عملیات بازسازی تجاری در طول پروژه غیرممکن باشد، به این معنی که باید به طور موقت کارگران را جابجا کنید یا تا پایان پروژه، عملیات را متوقف کنید. علاوه بر این، بازسازی دفتر شما احتمالاً بسیار گرانتر از پیکربندی مجدد یا طراحی مجدد آن خواهد بود. بسته به اینکه در چه صنعتی هستید و دفتر شما در کجا قرار دارد، قیمت های نوسازی بسیار متفاوت است. هنگامی که در نظر بگیرید که یک بازسازی اولیه دفتر شامل پروژه هایی مانند نصب کابینت های جدید، میز، فضای ذخیره سازی، موکت، دیوار خشک و سیم کشی است، به راحتی می توانید ببینید که هزینه ها چگونه می تواند افزایش یابد. اگر در یک اجاره بلندمدت قفل شده اید، مالک ساختمان خود هستید یا به سادگی می دانید که برای طولانی مدت در آن مکان خواهید ماند، سرمایه گذاری در بازسازی ممکن است در دراز مدت نتیجه دهد.

 

نکاتی برای کاهش هزینه بازسازی اداری

بازسازی اداری از همه لحاظ امری حیاتی است، هر سرمایه گذاری ای در دنیای تجارت می تواند شما را هزاران پله به جلو سوق دهد یا تا حد زیادی به عقب براند. از ریسک سرمایه گذاری و اهمیت آن در فضاهای اداری که بگذریم، در شرکت ها، دفتر ها و سایر فضاهای اداری به طور کلی شما اولین تاثیر و مهم ترین آن را با فضای خودتان روی مراجعه کننده خواهید گذاشت. چیدمان، سلیقه، استفاده از فضا و خیلی موارد دیگر. برای همین مهم است که تا حد امکان فضا را به صورت تخصصی شخصی سازی کنید تا بتوانید کسب و کارتان را موفق تر از گذشته پیش ببرید. همچنین چیدمان فضا تاثیر زیادی روی کارمندان دارد و طبق تحقیقات فراوان انجام شده بازدهی آنان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. به همین خاطر تصمیم داریم در ادامه نکاتی مهم برای موفقیت در بازسازی اداری به شما پیشنهاد دهیم.

 

در بازسازی اداری ابتدا سؤالات اصلی را بپرسید

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | pt1

هدف از بازسازی ساختمان یا فضای داخلی چیست؟ چرا الان انجامش بدهیم؟ سود مشتری چیست؟ درد مشتری چیست؟ نیاز مشتری چیست؟ چه کسی فضا را اشغال خواهد کرد؟ چگونه از آن استفاده خواهند کرد؟ در نهایت ارزش چگونه قابل دسترسی خواهد بود؟ چگونه می توان سرمایه گذاری سرمایه را به حداقل رساند و ارزش ملک را به حداکثر رساند؟ موانع فیزیکی و اقتصادی موفقیت چیست؟ همچنین سؤالات بیشتری برای تأمل: آیا فضاهای موجود نیازهای مستأجران یا ساکنان امروزی را به خوبی برآورده می کند؟ برعکس، آیا تسهیلات کمتر به روز، این سطح از تغییر را غیرعملی و مقرون به صرفه می کند؟ آیا اهداف پایداری شرکت باعث تصمیم گیری برای نوسازی می شود؟

 

 نگاهی واقع بینانه به محله اطراف بیندازید

ارزش محل و همسایگی ملک اداری خود را بسنجید، هوشمندانه عمل کنید و در این مورد پیشنهاد می کنیم از یک متخصص کمک بگیرید، می تواند متخصص املاکی باشد یا یک مهندس، هر کسی که بهترین نظر را دارد!

 

 به دنبال مشوق های اقتصادی محلی یا منطقه ای باشید

گاهی اوقات ممکن است به ساختمان‌های نسل دوم مشوق‌های مالی یا مالیات محلی، به‌ویژه مالیات‌های معوق دارایی، پیشنهاد شود. مک کافرتی می گوید: «همیشه به دنبال مشوق های توسعه اقتصادی باشید. “اگر آنها در دسترس هستند، چرا مشتری شما نباید منتفع شود؟”

 

یک استراتژی برای ملک ایجاد کنید

بالاترین و بهترین استفاده از ملک چیست؟ اگر بخواهید با بازسازی ساختمان آن را برای استفاده مجدد تطبیقی ​​تبدیل کنید، بهترین راه حل برای شرکت یا یک خریدار بالقوه چیست؟ در صورت امکان، بهبودهایی را در نظر بگیرید که بعداً به ارزش افزوده می‌شوند. به عنوان مثال، در بازسازی ساختمان تک مالکی، ببینید که آیا اضافه کردن یک راه پله با موقعیت مناسب به ساختمان اجازه می دهد تا در آینده به کاربری چند مستاجر تبدیل شود، در صورتی که مدل کسب و کار مالک فعلی چنین تغییری را می طلبد.

 

 یک برنامه ارتباطی برای ساکنین فعلی ایجاد کنید

شما باید انتظارات مستاجر را با اطلاع دادن به ساکنان فعلی در مورد برنامه کاری مدیریت کنید – چه زمانی لابی و سرویس‌های بهداشتی را بازسازی می‌کنید، چه چیزی باید از نظر پرداخت‌ها یا پوشش‌های دیواری جدید ببینند، چه برنامه‌هایی برای بهبود دارند. روشنایی و غیره

 

 از نقاط قوت ساختمان استفاده کنید

چه ویژگی هایی باعث جذابیت ساختمان در زمانی که کاملاً جدید بود؟ این نقاط قوت را مجدداً تنظیم کنید تا بهترین موقعیت ممکن را برای شرایط بازار امروز به ملک بدهید. «به ساختار ساختمان نگاه کنید. آیا اسکلت خوبی دارد؟» مک کافرتی می گوید. «آیا می‌توانید چند دیوار را پایین بیاورید تا نور روز بیشتری وارد فضاهای داخلی شود؟ اگر ساختمانی با سقف هشت فوتی است، آیا می توانید کاری کنید که ارتفاع کف تا سقف افزایش یابد؟

 

تعیین کنید چه ویژگی هایی از ملک می توانند و باید ذخیره شوند

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Commercial Renovation Services Toronto The Home Improvement Group

هنگام بازسازی اداری سیستم ها و ویژگی هایی را که باید به روز شوند، اولویت بندی کنید. بدیهی است که هر یک از این موارد فهرست شده از یک سو هزینه ای برای مالک یا توسعه دهنده و از سوی دیگر ارزش بالقوه ای برای کاربر نهایی/مستاجر آینده دارد. اگر واحدهای مکانیکی، کنترل‌های سیستم و روشنایی لابی اخیراً جایگزین یا به‌روزرسانی شده‌اند، امکان جستجوی رتبه‌بندی ستاره انرژی را بررسی کنید، که نشان می‌دهد مصرف انرژی ساختمان کمتر از استاندارد برای ساختمان‌هایی با نوع و اندازه آن است. این امر به ساکنین یا مستاجران احتمالی می‌گوید که می‌توانند انتظار هزینه‌های عمومی کمتری نسبت به یک ساختمان معمولی داشته باشند.

 

جذابیت و تزئینات داخلی ملک اداری را افزایش دهید

برداشت اولیه برای فروش پروژه نهایی بسیار مهم است. چه ویژگی هایی ساختمان را از بیرون به یاد ماندنی می کند – محوطه سازی، جذابیت های زیبایی شناختی، پارکینگ اجرایی زیرزمینی؟ مک کافرتی می گوید که معمولاً تازه کردن تابلوهای خود مقرون به صرفه است. برای پردیس‌های اداری چند مستاجر، کاشت گل‌های فصلی و تعویض مکرر آن‌ها می‌تواند علاقه مستاجران را به خود جلب کند. در داخل، تقریباً همیشه ارزش به روز کردن سطوح و گرافیک را دارد. پرداخت های با قیمت مناسب و به روز در کابین آسانسور، اتاق های توالت و لابی ضروری است. در سایر مناطق مشترک، پرداخت‌های جدید مانند رنگ‌ها و نقش‌های فرش، رنگ‌های رنگ و حتی کاشی‌های سقف می‌توانند به تازگی و به روز شدن ملک کمک کنند.

 

تصویر واضحی از مراجعان داشته باشید

شما یک فضای اداری دارید و باید برای دیگران و برای نیازهای آن ها طراحی کنید. بیشتر فضاهای شرکتی یعنی 75% پلان باز و 25% دفتر بسته را ترجیح می دهند.

 

سعی نکنید همه کارها را یکجا انجام دهید

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | xyrix office interior design and renovation project workstations

یک طراحی مجدد چند مرحله‌ای را در نظر بگیرید، به‌جای اینکه به یکباره با کل ملک مقابله کنید. یک طرح مرحله‌ای انعطاف‌پذیری در جریان نقدی و تامین مالی و تنوع بیشتر در قراردادهای اجاره را فراهم می‌کند که می‌تواند ریسک مالی را برای مالک یا توسعه‌دهنده کاهش دهد. مثل بازسازی مسکونی با آن برخورد کنید. برای فضای اجاره ای فضا را برای یک مستاجر یا حتی برای یک نوع مستاجر آماده نکنید. در عوض، آن بودجه را برای بهبودهای آینده کنار بگذارید.

 

 پایداری را به بخشی از فرآیند تبدیل کنید

دستیابی به گواهینامه LEED ممکن است هدف مشتری شما برای پروژه نباشد، اما شامل عناصر پایدار در جایی که امکان پذیر است معمولاً منطقی برای تجارت است. با نگاهی به بازار کنونی فضای اداری، مک‌کافرتی معمار و سازنده بزرگ روسی اذعان می‌کند که صاحبان املاک حتی بیش از حد معمول در مورد هزینه‌های سرمایه محتاط هستند. او می گوید: «روند در حال حاضر این است که پول خود را نگه دارید. او می گوید، اما با وجود نیروی کار و مصالح با قیمت های مطلوب، اکنون ممکن است بهترین زمان برای تشویق مالکان ساختمان ها به سرمایه گذاری در بازسازی باشد.

 

برای بازسازی اداری با ما در تماس باشید

داشتن تیمی از افراد مجرب برای کمک به ارائه کمک در طول فرآیند مرمت و در عین حال درک هدف نهایی از بازسازی ملک می تواند بسیار مفید باشد. یک پیمانکار و یک بازرس می توانند به تخمین مقدار کاری که باید انجام شود و هزینه آن کمک می کنند، در حالی که یک محقق می تواند به شما کمک کند مواد مناسب را برای کار خریداری کنید. ما می دانیم که ممکن است دوست داشته باشید به تنهایی با این نوع پروژه ها مقابله کنید، اما مطمئناً افراد با استعدادی را در اطراف خود می خواهید که می توانند در طول فرآیند بازسازی یک خانه تاریخی به شما کمک کنند. برای تماس با کارشناسان بازسازی گریت می توانید از شماره تلفن ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ استفاده کنید.

 

چرا محاسبه هزینه بازسازی اداری اهمیت دارد؟

بازسازی اداری از همه لحاظ امری حیاتی است، هر سرمایه گذاری ای در دنیای تجارت می تواند شما را هزاران پله به جلو سوق دهد یا تا حد زیادی به عقب براند. در شرکت ها، دفتر ها و سایر فضاهای اداری به طور کلی شما اولین تاثیر و مهم ترین آن را با فضای خودتان روی مراجعه کننده خواهید گذاشت.

بازسازی اداری چه مزایایی دارد؟

از ریسک سرمایه گذاری و اهمیت آن در فضاهای اداری که بگذریم، چیدمان فضا تاثیر زیادی روی کارمندان دارد و طبق تحقیقات فراوان انجام شده بازدهی آنان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

برای نو کردن فضای اداری چه راه هایی وجود دارد؟

سه گزینه دارید: می‌توانید فضای موجود خود را مجدداً بازسازی، نوسازی یا طراحی مجدد کنید تا آن را کاربردی‌تر کنید. هر کدام مزایا و معایبی دارد.

تفاوت بازسازی و نوسازی چیست؟

بازسازی: «بازگرداندن یک مکان (یا بخشی از یک مکان) به وضعیت شناخته شده قبلی. نوسازی: «بازگرداندن یک مکان (یا بخشی از یک مکان) به حالت شناخته شده قبلی.»

بهترین شرکت بازسازی در ایران کدام است؟

پروژه مرمت بناهای تاریخی کار کوچکی نیستپ و داشتن تیمی از افراد مجرب برای کمک به ارائه کمک در طول فرآیند مرمت و در عین حال درک هدف نهایی از بازسازی ملک می تواند بسیار مفید باشد. با کارشناسان بازسازی شرکت بازسازی گریت در تماس باشید!

 

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و خدمات تخصصی شرکت گریت کابینت، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

موفق باشید!

!