بازسازی پاساژ

بازسازی پاساژ

هزینه بازسازی پاساژ

درک می کنیم که با وجود درآمدی که از مرکز تجاری خود دارید به نظرتان بازسازی پاساژ واقعا یک هزینه بسیار گزاف و سنگین محسوب می شود و تا وقتی که ساختمان در بحران نباشد از نظر خیلی افراد اصلا ضرورتی ندارد. حقیقتاً، تا زمانی که تمام کار انجام نشود، نمی توان هزینه کل یک پروژه بازسازی تجاری را به طور کامل مشخص کرد. برای پروژه های ساختمانی جدید، یک قانون کلی این است که با ۱۰ درصد احتمال طراحی در بودجه شروع شود، که ممکن است با توسعه کار کاهش یابد.

۱۰ درصد اضافی اغلب به عنوان یک حادثه ساخت و ساز اختصاص داده می شود. همین امر در مورد بازسازی در محل نیز صدق می کند، اما نگرانی های خاص دیگری نیز وجود دارد. گنجاندن هزینه برای مواردی مانند فازبندی، حفاظت موقت و پارتیشن ها و سایر نیازهای خاص این نوع کار نیز ضروری است. همچنین کمک هزینه ای برای اضافه کاری اضافی در نظر بگیرید، که می تواند در صورت نیاز برای توقف یا زمان بندی مجدد وظایف ساخت و ساز مخل مجاز باشد.

داشتن یک متخصص ساخت و ساز با تجربه به عنوان بخشی از تیم در طول فرآیند طراحی، بهترین راه برای اطمینان از در نظر گرفتن این مسائل است. حفظ چیدمان های موجود و نوسازی اقلامی مانند درها و پوشش های دیوار و کف در صورت امکان، روش اصلی کنترل محدوده است. مراقب باشید تغییرات در سیستم های بالای سقف بازسازی تجاری مانند کانال کشی، آبپاش ها و توزیع برق را که جزو پرهزینه ترین موارد بازسازی تجاری هستند، به حداقل برسانید.

 

بازسازی پاساژ

از بسیاری جهات، درک مثبت ساکنان از پروژه نوسازی به اندازه اجرای خود کار مهم است. هر تغییری در محل کار، اضطراب های بالقوه ای را به همراه دارد، به ویژه زمانی که تأثیر آن به خوبی درک نشده باشد. ارائه طرح‌ها، رندرها و تابلوهای نمونه به کارکنان گسترده‌تر برای انتقال چشم‌انداز و هدف بازسازی، راه خوبی برای اطلاع‌رسانی اخبار و رفع نگرانی‌ها است. علاوه بر این، ایجاد ماکت‌های فیزیکی می‌تواند به کارکنان اجازه دهد تا طرح پیشنهادی را واقعاً آزمایش کنند، و ارائه تورها و به‌روزرسانی‌ها در طول ساخت‌وساز می‌تواند احساس کارکنان را در جریان پیشرفت کار حفظ کند.

 

استراتژی بازسازی پاساژ

آوردن پیمانکار عمومی برای بازسازی تجاری در اوایل فرآیند می تواند سودمند باشد. این مزایا شامل توانایی ارزیابی واقعی امکان‌سنجی فازبندی و توالی‌بندی پیشنهادی یا حتی توصیه روش‌های متفاوتی است که تیم طراحی ممکن است به تنهایی ارائه کند. شناسایی زودهنگام و پیش خرید محصولاتی که زمان تحویل طولانی دارند می تواند به کاهش برنامه ساخت و ساز طولانی مدتی که یک نوسازی در محل نیاز دارد کمک کند.

مفاد اجرای روان و کارآمد کار پیمانکار، از قبیل مناطق مرحله‌بندی، پارتیشن‌های موقت برای جداسازی بصری و صوتی مناطق ساخت‌وساز، و مسیرهای دسترسی پرسنل و مصالح را می‌توان به صورت ارگانیک در طرح پروژه از ابتدا و تعدیل ادغام کرد. در صورت نیاز برای تطبیق آنها قبل از قیمت گذاری نهایی ساخته شده است. این می تواند تا حد زیادی خطر افزایش هزینه های پیش بینی نشده بازسازی ساختمان را پس از ساخت و ساز کاهش دهد.

 

کاهش هزینه بازسازی پاساژ

بازسازی تجاری در حفاظت از معماری عبارت است از بازسازی نمونه اولیه آثار معماری آسیب دیده یا تخریب شده، بناهای تاریخی یا بخش هایی از ساختمان ها. بازسازی ساختمان ها برای قرن ها یک امر رایج بوده است. این به مفاهیم معماری مرمت (ترمیم بافت ساختمان موجود) و حفظ (جلوگیری از پوسیدگی بیشتر) مربوط می شود، که در آن گسترده ترین شکل بازسازی ایجاد یک ماکت از یک ساختمان تخریب شده است.

 

ضرورت بازسازی پاساژ

ممکن است دلایل مختلفی برای ساخت یک ساختمان یا ایجاد یک ساختمان یا سازه ماکت وجود داشته باشد. گاهی نتیجه تخریب بناهای تاریخی است که توسط ساکنان منطقه به عنوان آسیب زا تجربه می شود، مانند جنگ، اشتباهات برنامه ریزی و تخریب با انگیزه های سیاسی، گاهی اوقات صرفاً نتیجه بلایای طبیعی است. تصمیمات در مورد بازسازی یا عدم بازسازی معمولاً بر اساس اهمیت میراثی دارایی گرفته می شود. ترمیم می تواند تأثیرات مثبت و منفی بر این ارزش ها داشته باشد.

بازسازی پاساژ

بازسازی جزئیات سنگر در یک ساختار دفاعی قرون وسطایی نمونه‌ای است که در آن آثار ممکن است برخی ارزش‌های میراثی مانند زیبایی‌شناختی را تقویت کنند، اما به اصالت آسیب می‌رسانند. پس از بازسازی، برخی از دارایی‌های میراث «جدید» می‌توانند با اطمینان از فراموش نشدن رویدادهایی که منجر به تخریب مکان اصلی شده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار شوند.

آن ها همچنین می توانند به عنوان نمادی از تجدید و آشتی عمل کنند. کتیبه ورشو به عنوان یک سایت میراث جهانی نمونه ای است که در آن در بیانیه ارزش جهانی برجسته به رسمیت شناخته شده و برجسته شده است. بنابراین، تصمیم گیری در مورد بازسازی شامل یافتن تعادل بین اثرات بالقوه است، در حالی که مزایای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را نیز در نظر می گیرد که یک پیشنهاد ممکن است ایجاد کند.

بازسازی همچنین برای اینکه کاملاً معنادار باشد، باید بر اساس شواهد روشن و کافی باشد. هدف این است که از ایجاد چیزی که هرگز به آن شکل وجود نداشته است اجتناب شود و روشن شود که چه چیزی تازه بازسازی شده است. در حالی که بازسازی موفقیت آمیزی در جایی که این اصل به طور کامل رعایت نشده است، وجود داشته است، مفهوم اصالت اکنون برای هر گونه توجه به بازسازی ضروری است.

 

آیا به بازسازی پاساژ نیاز داریم؟

میانگین طول عمر برای یک ساختمان تجاری حدود ۲۰ سال است، به این معنی که هر ساله ۵٪ از ساختمان های تجاری، صنعتی و سازمانی در ایالات متحده نیاز به تعویض دارند. برخی تعمیرات را پیشنهاد می دهند اما از نظر عملی، این کار را فقط برای مدت طولانی می توان انجام داد، زیرا هزینه تعمیرات در نهایت گران می شود. در برخی موارد (بسته به وزن سقف فعلی و قوانین ساختمان)، یک سیستم سقف تک لایه جدید را می توان مستقیماً روی سقف موجود بدون پاره شدن نصب کرد.

در پروژه‌های مقاوم‌سازی بزرگ‌تر، ممکن است هر تعداد از مدخلان از جمله معماران و مشاوران و همچنین مالک مدیر، پیمانکار سقف‌سازی و احتمالاً نماینده فروش سازنده درگیر باشند. نحوه کار همه با هم به پیچیدگی یا اندازه نصب سقف بستگی دارد. در پروژه‌های کوچک‌تر، تعامل ممکن است محدود به مالک ساختمان و پیمانکار باشد، و بسیار مهم است که این دو به خوبی با هم کار کنند و برای اطمینان از موفقیت پروژه مقاوم‌سازی، به طور موثر با هم ارتباط برقرار کنند.

 

امیدواریم که این مطلب پاسخگوی شما همراهان خوب درمورد بازسازی پاساژ بوده باشد، فراموش نکنید که همیشه می توانید برای پرسیدن سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بوده و یا از طریق فرم زیر اقدام به ارتباط با کارشناسان ما نمایید.

     

     

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: ۲ میانگین: ۵]

    پیام بگذارید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    *

    code